Ұйымдастырушы-ізденуші
|
-
Балалар, мен сендерге құр қол келген жоқпын, мына шарларды ала
келдім.
Бұл
шарлардың түсі жыл мезгілдеріне байланысты.
-
Қазір жылдың қай мезгілі? Қай түсті шарды таңдаймыз? Неліктен ақ
түсті шарды таңдадыңдар?
Доп
лақтыру арқылы апта күндерін атайық.
-
Балалар бір сәт ойланып көрейікші. Бізге жылу сыйлап жарық беріп
тұрған не деп ойлайсыңдар?
Кенет бейнеқоңырау
шалынады. (Телефон
шылдыры)
Қоян аюға көмек керегін
айтады:
-Алло, балалар аюға көмегің
керек болып жатыр. Ол жалқау, үйін жинамайды, тек ұйықтай береді.
Соған сендер келіп күн тәртібін үйретіп
кетесіздерме?
- Кәне балалар ендеше киініп
аюға барайық, оған күн тәртібін үйретейік.
Орманға немен
барамыз?
Автобуска мініп орманға
келеміз. (Автобустың
даусы)
-Аюдың үйіне кірсек үйі
шашылып жатады, аю ұйықтап жатады.
Аюды
оятамыз.
-Аю,аю
тұршы
Бетіңді
жушы
Шашыңды
тарашы
Айнаға
қарашы
Сонда аю тұрмай былай деп
жауап береді:
Мен қазір тұра
алмаймын
Бетімді жуа
алмаймын
Шашымды
тарамаймын
Қыс өтеді сонда
сен
Ойнауға кел менімен,- деп кері
жатып қалады.
Балалар аюды қайтадан
оятады.
Аю керіліп, созылып әрең
ұйқыдан оянады.
-Аю, үйің неге шашылып жатыр,
сен неге ұзақ уақыт ұйықтайсың? Ұзақ ұйықтаған өте зиян! Бізге қоян
қоңырау шалып, саған көмектесуімізді сұрады, сол себептен біз саған
көмекке келдік.Кәне тұр ұйқыңды ашып, жаттығу жасайық.
(Жаттығу әні
жүреді)
-Аю сен түске дейін ұйықтап
таңғы асыңды да ішпедіңғой? Ендеше біз саған түскі асыңды дайындап
берейік.
-Түскі асқа дайындық.(тамақ
пісіреміз)
Түскі асымыз піскенше шашылып
жатырған үйіңді жинайық.
-Тамаққа тойдық, үйімізді
жинадық енді ыдыс орнын жинап, далаға серуенге
шығайық.
«Қимылды
ойын» «Кім
шапшаң?»
Аю сенің іс әрекетіңді
тексерейік
Аю сен олай ашулан ба? Тезірек
қимылдау үшін спортпен айналысу керек, таңертен ерте тұру керек,
салауатты өмір салтын ұстану керек, сен осы айтқан ережелердің
бәрін бұлжытпай жасасаң мықты аю боласың.
Кедергілерден
өтіп,
«Қимылды
ойын» Есте сақтау қабілетін
дамыту.
Аю сен бір тәулікте, яғни бір
күнде төрт мезгіл болатынын білесіңбе? Олар: таңертең, күндіз, кеш,
түн деп аталады.
Я, балалар, күн ұясынан
шығып,таң атып келе жатқан уақытты «таңертең» деп
атаймыз.
қайталайық.
- Қараңдаршы таң көкжиектен
атып келе жатқан сияқты күн шығып келеді. (жартылай
күн).
- Таңертең балабақшаға
келеміз.
- Балабақшада не
істейміз?
Күн жылжып толығымен ортаға
шығады.
- Қараңдаршы, күн бір орында
тұрмайды екен, жайлап жылжып келе жатқан сияқты. Күн толық аспанға
көтеріліп бізге бар сәулесін шашып тұр.
- Міне, бұл кезді біз «түс»
дейміз немесе «күндіз» дейміз.
Балалар, күнді біз толығымен
көріп тұрмыз ба? Күн қайда тұр? Күннің пішіні қандай
екен?
- Ал жиегіндегі күннің шуағы
қандай пішінге ұқсас?
Балалар күн аспанда нешеу екен?
Ал бізге шашатын шуағы аз ба, әлде көп пе
екен?
-
Ал күндіз сендер не істейсіңдер?
-
Балалар қараңдаршы күн жылжып төмен түсіп келеді,яғни ұясына батуға
жақындап қалыпты. Біз бұл мезгілді «кешкі мезгілі» деп
атаймыз.
-
Балалар біз кешке не істейміз?
Ал
енді міне күн ұясына батты.Бұл мезгілді «Түн»
дейміз.
Д/о: «Ретін
тап»
Сонымен аю тәулік бөліктерімен
таныстыңба? Енді сен ұйықтап қалмайсыңба? Күн тәртібімен
таныстыңба?
- Біз таңертең жаттығу
жасаймыз, ал түсте түскі ас
ішеміз.
- Біз кешке тамақ ішеміз,
ал таңертең жаттығу
жасаймыз.
- Түнде біз ұйықтаймыз,
ал күндіз серуендейміз.
- Таңертең ертеңгілік ас
ішеміз, ал түнде ұйықтаймыз.
- Күнді күндіз көреміз,ал
жұлдызды түнде көреміз.
|
Балалар шарды таңдайды, себебін
айтады.
Балалар допты қағып алып лақтыру арқылы апта
күндерін атайды.
-
Күн
Сәлеметсіз бе!
Балалар таңырқай қарайды.
Автобуспен
барамыз
Аюдың үйін жинаймыз, гүлге су
құяды,шаң сүртеді.
(шаңсорғыш
дауысы)
-ұйқыдан тұрамыз, төсегімізді жинаймыз, жаттығу
жасаймыз, жуынамыз, таңғы асымызды ішеміз, сосын киініп анамызға
еріп балабақшаға келеміз.
Балалар суреттер бойынша
әңгімелейді.
Балалар жауаптары тыңдалады.
Серуенге шығамыз, Ойын ойнаймыз. Түскі ас
ішеміз,
Өлеңнің сөздеріне қарай қимылмен
орындайды.
бесін асымызды ішеміз,серуенге шығамыз, ойын
ойнаймыз, үйімізге қайтамыз.
Балалар жауаптары тыңдалады.
|