Ашық сабақ "Күн,ауа,су"шағын орталық

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Күн,ауа,су"шағын орталық

Материал туралы қысқаша түсінік
Жер бетіндегі тіршілік атаулының негізгі қайнар көзі күн және ауа жайлы түсінік беру. 2) Дәрігер салауаттық қауіпсіздік мектебінен алған ақыл-ккеңетерін айтып,қауіпсіздік ережесі туралы білімдерін дамыту. 3) Күн және ауа табиғат сыйы оны қорғауға,гүлдер мен ағаштарды көп отырғызып,оларды күтіп баптауға,қамқорлықпен қарауға тәрбиелеу
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ұйымдастырылған оқу іс – әрекетінің технологиялық картасы


Білім саласы: Таным

Оқу іс-әрекеті: Жаратылыстану

Тақырыбы: «Күн,ауа,су»

Мақсаты: 1) Жер бетіндегі тіршілік атаулының негізгі қайнар көзі күн және ауа жайлы түсінік беру.

2) Дәрігер салауаттық қауіпсіздік мектебінен алған ақыл-ккеңетерін айтып,қауіпсіздік ережесі туралы білімдерін дамыту.

3) Күн және ауа табиғат сыйы оны қорғауға,гүлдер мен ағаштарды көп отырғызып,оларды күтіп баптауға,қамқорлықпен қарауға тәрбиелеу.

Көрнекілік: Суреттер, дәрігер салауаттық ақыл – кеңесі жазылған бетше, доп,қалта,желпуіш.

Әдіс-тәсілдер: таныстыру,түсіндіру,сұрақ-жауап,ойын,сергіту сәті,мадақтау.


Әрекет кезеңдері

Тәрбиешінің іс-әрекеті

Баланың іс-әрекеті

Мотивациялық қозғаушы

Өткен сабақты қайталау сұрақтары.

  • Табиғат дегеніміз не?

  • Табиғаттың неше түрі бар?

  • Табиғаттың адамға берген сыйы туралы не айта аламыз?


Өткен тақырыпты сурет

Арқылы айтып береді.


Іздену

ұйымдастырушы











Жаңа сабақ: Күн,ауа,су.

  • Суретпен жұмыс.

  • Жұмбақ жасыру.

Үлкен алтын табақтан

Әлемге нұр таратқан. (Күн)

Күн-әлемге жарық,қызу беріп тұратын жұлдыз. Ол орасан мол энергия бөліп шығарады. Күннің жарығы көрінетін және көрінбейтін шуақтардан тұрады. Көрінбейтін шуақтарына ультра күлгін шуағы жатады. Міне солардың әсерінен біздің терімізде адам ағзасы үшін маңызды «Д» дәрумені бар. Ал осы дәруменнің жетіспеуінен балаларда мешел ауруы пайда болады. Күн шуағы осындай ауруларды алдын алады. Өйткені күннің жарығы ауруларды қоздыратын көптеген микро ағзаларды өлтіреді. Күн шуағы тек теріні ғана нығайтып қоймай тыныс алу және нерв жүйесінің жұмыстарын,қанның құрамын жақсартады,суық тию ауруларына қарсы тұруына септігін тигізеді.


Ғажайып Сәт: Дәрігердің келуі

Салауаттық ақыл-кеңестерін айту.

  • Күнге ұзақ күюге боллмайды. Күйік алуы мүмкін.

  • Күн шуағына ұзақ қыздырынба.

  • Күннің астында бас киімсіз жүрме.

  • Күн табиғи дәрі.

Жұмбақ жасыру.

Көзге көрінбейді,

Жұтсаң білінбейді. (ауа)

Мұрынды басып дәлелдеу.


Ауа-азот,оттегі,көмірқышқыл және басқа әр түрлі газдардың қосындысынан тұрады.

Оттегі-тірлікке ең керектісі. Ауамен адам да, аң мен құста,өсімдікте дем алады.


Тәжірибе жасау.

-Қалтаға ауа жинау,ауаның түссіз мөлдір екенін түсіндіру.

-Шарды үріп ауа толтыр, ақырындап ауа шығару.

Жарты стакан су бетіне қағаз жауып,төңкеріп ұстау. Су жерге төгілген жоқ.Себебі,су бетінде де ауа болғандықтан ол жерге төгілмейді.

  • Допты соғып,балаларға соқтырып көрсету. Балаларға дем алдыру.


Дәптермен жұмыс.

а) Ауаны не ластайды қызыл түспен белгіле.

ә) Ауаны не тазартады жасыл түспен белгіле.

Адамдар мен өсімдіктер арасындағы ауаның алмасуы.Әңгіме құрастыру.


Дәрігер Салауаттық кеңес:


Таза ауа табиғат сыйы. Оларсыз адам баласы тіршілік ету мүмкін емес. Өсімдіктерді күтіп бапта. Олар ауаны тазартады. Жасыл ел бағдарламасы бойынша ормандарды көбейту,қала,ауыл көгалдандырылуда.


Ауа → иіссіз,дәмсіз,көзге көрінбейді,түссіз,қолға ұсталмайды.


Сергіту сәтін ұйымдастырады.

Енді балалар сендерге тағы бір жұмбақ жасырғым келіп отыр. Жауабын тапқыларың келе ме?

Жылт-жылт еткен

Жылғадан өткен,

Құйсар шығар гүл өсіп,

Қатады қыста сіресіп. (су)


Су-өзен,көл т.б.жүзетін мөлдір сұйық зат. Жер астында да,жануарлар денесінде де су болады. Тағам да піспейді,тазалықта болмайды. Тіршілік атауы болмайды.

Су жолымен қайық,кеме жүзеді.


Тәжірибе жасау: Екі стакан суды дайындап көрсету. 1 стаканға таза су,2 стаканға тұз салып дәмін көрсету.

Тұзды суды ішуге жарамсыз екенін білдік.

Көл,өзен,арықтағы сулар тұссыз,онымен бау-бақша суғаруға болады,бірақ ішуге болмайды.

Судың түсін өзгертуге тәжірибе жасайды.


Дидактикалық ойын: Егер де...не болар еді?

Мақсаты: қарапайым себепті байланыстар мен қарым-қатынастарды таба білуге үйрету.

Егер де күн болмаса,не болар еді? (үнемі қараңғы,қорқынышты болады,гүлдер өспейді)

Егер де су болмаса,не болар еді? (шөптер қурайды,қатты шөлдейміз)

Егер де ауа болмаса,не болар еді? (тыныс ала алмаймыз)


Суды таза ұстау оны қорғау деген сөзге байланысты қандай мақал-мәтел білесіңдер?

«Су ішкен құдыққа түкірме»

«Судың да сұрауы бар»

«Сусыз жер-нусыз жер»

«Бір кісі қазған құдықтан мың кісі су ішер»

«Сыйлап берген су да тәтті»

«Қайғысыз ішсең қара су да тәтті»

«Су қадірін шөлдеген білер»

Суға байланысты тыйым сөздер:

  1. Суға түкірме.

  2. Ағынды суға кір жума.

  3. Суды бекер ағызба.

  4. Суға дәрет сындырма.



Балалар жұмбақтың шешуін

табады.























Дәрігерлік кеңесті мұқият

тыңдайды.






Жұмбақтың шешуін табады.




Тәрбиешінің айтқанын

тыңдайды.






Тәжірибе жасау кезінде

қызығушылықтарын

білдіріп тәрбиешімен бірге

жасайды.









Дәптермен жұмыс жасайды.












Кеңесті тыңдайды.









Сергіту сәтін қайталайды.





Жұмбақты шешеді.











Тәрбиешімен бірге тәжірибе

жасайды.










Ойынға қызығушылықпен

ойланып жауап береді.














Суға байланысты

мақал-мәтел айтады.







Тыйым сөздерді тыңдайды.

Рефлекстік реттеуші

  • Балалар,сонымен біздер нелер туралы білдік?

  • Күн,ауа,су болмаса өмір сүре аламыз ба?

  • Ауа таза болуы үшін нелерді көп өсіруіміз керек?

Балаларды мадақтау.

Сабаққа белсенділікпен қатысқан балаларды «қуанышты хабарламамен» марапаттау.


Балалар сұраққа белсене

жауап береді.





Күтілетін нәтиже:

Нені білу керек: Күн,ауа,су туралы көптеген мағұлмат алады. Адам өміріне пайдасы туралы біледі.

Нені игереді: Судың,ауаның,күннің бізге берер пайдасы мен рекшеліктерін.

Нені меңгереді: Қоршаған орта мен табиғатқа деген қамқоршы болуды,бірін-бірі тыңдауды,өз пікірін білдіруді.


Толтырған: Баймуханова Қ



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
17.12.2018
834
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі