Ұйымдастырылған оқу іс – әрекетінің технологиялық картасы
Білім саласы: Таным
Оқу іс-әрекеті: Жаратылыстану
Тақырыбы: «Күн,ауа,су»
Мақсаты: 1) Жер бетіндегі тіршілік атаулының негізгі қайнар көзі күн және ауа жайлы түсінік беру.
2) Дәрігер салауаттық қауіпсіздік мектебінен алған ақыл-ккеңетерін айтып,қауіпсіздік ережесі туралы білімдерін дамыту.
3) Күн және ауа табиғат сыйы оны қорғауға,гүлдер мен ағаштарды көп отырғызып,оларды күтіп баптауға,қамқорлықпен қарауға тәрбиелеу.
Көрнекілік: Суреттер, дәрігер салауаттық ақыл – кеңесі жазылған бетше, доп,қалта,желпуіш.
Әдіс-тәсілдер: таныстыру,түсіндіру,сұрақ-жауап,ойын,сергіту сәті,мадақтау.
|
Әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Баланың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық қозғаушы |
Өткен сабақты қайталау сұрақтары.
|
Өткен тақырыпты сурет Арқылы айтып береді. |
|
Іздену ұйымдастырушы |
Жаңа сабақ: Күн,ауа,су.
Үлкен алтын табақтан Әлемге нұр таратқан. (Күн) Күн-әлемге жарық,қызу беріп тұратын жұлдыз. Ол орасан мол энергия бөліп шығарады. Күннің жарығы көрінетін және көрінбейтін шуақтардан тұрады. Көрінбейтін шуақтарына ультра күлгін шуағы жатады. Міне солардың әсерінен біздің терімізде адам ағзасы үшін маңызды «Д» дәрумені бар. Ал осы дәруменнің жетіспеуінен балаларда мешел ауруы пайда болады. Күн шуағы осындай ауруларды алдын алады. Өйткені күннің жарығы ауруларды қоздыратын көптеген микро ағзаларды өлтіреді. Күн шуағы тек теріні ғана нығайтып қоймай тыныс алу және нерв жүйесінің жұмыстарын,қанның құрамын жақсартады,суық тию ауруларына қарсы тұруына септігін тигізеді.
Ғажайып Сәт: Дәрігердің келуі Салауаттық ақыл-кеңестерін айту.
Жұмбақ жасыру. Көзге көрінбейді, Жұтсаң білінбейді. (ауа) Мұрынды басып дәлелдеу.
Ауа-азот,оттегі,көмірқышқыл және басқа әр түрлі газдардың қосындысынан тұрады. Оттегі-тірлікке ең керектісі. Ауамен адам да, аң мен құста,өсімдікте дем алады.
Тәжірибе жасау. -Қалтаға ауа жинау,ауаның түссіз мөлдір екенін түсіндіру. -Шарды үріп ауа толтыр, ақырындап ауа шығару. Жарты стакан су бетіне қағаз жауып,төңкеріп ұстау. Су жерге төгілген жоқ.Себебі,су бетінде де ауа болғандықтан ол жерге төгілмейді.
Дәптермен жұмыс. а) Ауаны не ластайды қызыл түспен белгіле. ә) Ауаны не тазартады жасыл түспен белгіле. Адамдар мен өсімдіктер арасындағы ауаның алмасуы.Әңгіме құрастыру.
Дәрігер Салауаттық кеңес:
Таза ауа табиғат сыйы. Оларсыз адам баласы тіршілік ету мүмкін емес. Өсімдіктерді күтіп бапта. Олар ауаны тазартады. Жасыл ел бағдарламасы бойынша ормандарды көбейту,қала,ауыл көгалдандырылуда.
Ауа → иіссіз,дәмсіз,көзге көрінбейді,түссіз,қолға ұсталмайды.
Сергіту сәтін ұйымдастырады. Енді балалар сендерге тағы бір жұмбақ жасырғым келіп отыр. Жауабын тапқыларың келе ме? Жылт-жылт еткен Жылғадан өткен, Құйсар шығар гүл өсіп, Қатады қыста сіресіп. (су)
Су-өзен,көл т.б.жүзетін мөлдір сұйық зат. Жер астында да,жануарлар денесінде де су болады. Тағам да піспейді,тазалықта болмайды. Тіршілік атауы болмайды. Су жолымен қайық,кеме жүзеді.
Тәжірибе жасау: Екі стакан суды дайындап көрсету. 1 стаканға таза су,2 стаканға тұз салып дәмін көрсету. Тұзды суды ішуге жарамсыз екенін білдік. Көл,өзен,арықтағы сулар тұссыз,онымен бау-бақша суғаруға болады,бірақ ішуге болмайды. Судың түсін өзгертуге тәжірибе жасайды.
Дидактикалық ойын: Егер де...не болар еді? Мақсаты: қарапайым себепті байланыстар мен қарым-қатынастарды таба білуге үйрету. Егер де күн болмаса,не болар еді? (үнемі қараңғы,қорқынышты болады,гүлдер өспейді) Егер де су болмаса,не болар еді? (шөптер қурайды,қатты шөлдейміз) Егер де ауа болмаса,не болар еді? (тыныс ала алмаймыз)
Суды таза ұстау оны қорғау деген сөзге байланысты қандай мақал-мәтел білесіңдер? «Су ішкен құдыққа түкірме» «Судың да сұрауы бар» «Сусыз жер-нусыз жер» «Бір кісі қазған құдықтан мың кісі су ішер» «Сыйлап берген су да тәтті» «Қайғысыз ішсең қара су да тәтті» «Су қадірін шөлдеген білер» Суға байланысты тыйым сөздер:
|
Балалар жұмбақтың шешуін табады. Дәрігерлік кеңесті мұқият тыңдайды. Жұмбақтың шешуін табады. Тәрбиешінің айтқанын тыңдайды. Тәжірибе жасау кезінде қызығушылықтарын білдіріп тәрбиешімен бірге жасайды. Дәптермен жұмыс жасайды. Кеңесті тыңдайды. Сергіту сәтін қайталайды. Жұмбақты шешеді. Тәрбиешімен бірге тәжірибе жасайды. Ойынға қызығушылықпен ойланып жауап береді. Суға байланысты мақал-мәтел айтады. Тыйым сөздерді тыңдайды. |
|
Рефлекстік реттеуші |
Балаларды мадақтау. Сабаққа белсенділікпен қатысқан балаларды «қуанышты хабарламамен» марапаттау. |
Балалар сұраққа белсене жауап береді. |
Күтілетін нәтиже:
Нені білу керек: Күн,ауа,су туралы көптеген мағұлмат алады. Адам өміріне пайдасы туралы біледі.
Нені игереді: Судың,ауаның,күннің бізге берер пайдасы мен рекшеліктерін.
Нені меңгереді: Қоршаған орта мен табиғатқа деген қамқоршы болуды,бірін-бірі тыңдауды,өз пікірін білдіруді.
Толтырған: Баймуханова Қ
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Күн,ауа,су"шағын орталық
Ашық сабақ "Күн,ауа,су"шағын орталық
Ұйымдастырылған оқу іс – әрекетінің технологиялық картасы
Білім саласы: Таным
Оқу іс-әрекеті: Жаратылыстану
Тақырыбы: «Күн,ауа,су»
Мақсаты: 1) Жер бетіндегі тіршілік атаулының негізгі қайнар көзі күн және ауа жайлы түсінік беру.
2) Дәрігер салауаттық қауіпсіздік мектебінен алған ақыл-ккеңетерін айтып,қауіпсіздік ережесі туралы білімдерін дамыту.
3) Күн және ауа табиғат сыйы оны қорғауға,гүлдер мен ағаштарды көп отырғызып,оларды күтіп баптауға,қамқорлықпен қарауға тәрбиелеу.
Көрнекілік: Суреттер, дәрігер салауаттық ақыл – кеңесі жазылған бетше, доп,қалта,желпуіш.
Әдіс-тәсілдер: таныстыру,түсіндіру,сұрақ-жауап,ойын,сергіту сәті,мадақтау.
|
Әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Баланың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық қозғаушы |
Өткен сабақты қайталау сұрақтары.
|
Өткен тақырыпты сурет Арқылы айтып береді. |
|
Іздену ұйымдастырушы |
Жаңа сабақ: Күн,ауа,су.
Үлкен алтын табақтан Әлемге нұр таратқан. (Күн) Күн-әлемге жарық,қызу беріп тұратын жұлдыз. Ол орасан мол энергия бөліп шығарады. Күннің жарығы көрінетін және көрінбейтін шуақтардан тұрады. Көрінбейтін шуақтарына ультра күлгін шуағы жатады. Міне солардың әсерінен біздің терімізде адам ағзасы үшін маңызды «Д» дәрумені бар. Ал осы дәруменнің жетіспеуінен балаларда мешел ауруы пайда болады. Күн шуағы осындай ауруларды алдын алады. Өйткені күннің жарығы ауруларды қоздыратын көптеген микро ағзаларды өлтіреді. Күн шуағы тек теріні ғана нығайтып қоймай тыныс алу және нерв жүйесінің жұмыстарын,қанның құрамын жақсартады,суық тию ауруларына қарсы тұруына септігін тигізеді.
Ғажайып Сәт: Дәрігердің келуі Салауаттық ақыл-кеңестерін айту.
Жұмбақ жасыру. Көзге көрінбейді, Жұтсаң білінбейді. (ауа) Мұрынды басып дәлелдеу.
Ауа-азот,оттегі,көмірқышқыл және басқа әр түрлі газдардың қосындысынан тұрады. Оттегі-тірлікке ең керектісі. Ауамен адам да, аң мен құста,өсімдікте дем алады.
Тәжірибе жасау. -Қалтаға ауа жинау,ауаның түссіз мөлдір екенін түсіндіру. -Шарды үріп ауа толтыр, ақырындап ауа шығару. Жарты стакан су бетіне қағаз жауып,төңкеріп ұстау. Су жерге төгілген жоқ.Себебі,су бетінде де ауа болғандықтан ол жерге төгілмейді.
Дәптермен жұмыс. а) Ауаны не ластайды қызыл түспен белгіле. ә) Ауаны не тазартады жасыл түспен белгіле. Адамдар мен өсімдіктер арасындағы ауаның алмасуы.Әңгіме құрастыру.
Дәрігер Салауаттық кеңес:
Таза ауа табиғат сыйы. Оларсыз адам баласы тіршілік ету мүмкін емес. Өсімдіктерді күтіп бапта. Олар ауаны тазартады. Жасыл ел бағдарламасы бойынша ормандарды көбейту,қала,ауыл көгалдандырылуда.
Ауа → иіссіз,дәмсіз,көзге көрінбейді,түссіз,қолға ұсталмайды.
Сергіту сәтін ұйымдастырады. Енді балалар сендерге тағы бір жұмбақ жасырғым келіп отыр. Жауабын тапқыларың келе ме? Жылт-жылт еткен Жылғадан өткен, Құйсар шығар гүл өсіп, Қатады қыста сіресіп. (су)
Су-өзен,көл т.б.жүзетін мөлдір сұйық зат. Жер астында да,жануарлар денесінде де су болады. Тағам да піспейді,тазалықта болмайды. Тіршілік атауы болмайды. Су жолымен қайық,кеме жүзеді.
Тәжірибе жасау: Екі стакан суды дайындап көрсету. 1 стаканға таза су,2 стаканға тұз салып дәмін көрсету. Тұзды суды ішуге жарамсыз екенін білдік. Көл,өзен,арықтағы сулар тұссыз,онымен бау-бақша суғаруға болады,бірақ ішуге болмайды. Судың түсін өзгертуге тәжірибе жасайды.
Дидактикалық ойын: Егер де...не болар еді? Мақсаты: қарапайым себепті байланыстар мен қарым-қатынастарды таба білуге үйрету. Егер де күн болмаса,не болар еді? (үнемі қараңғы,қорқынышты болады,гүлдер өспейді) Егер де су болмаса,не болар еді? (шөптер қурайды,қатты шөлдейміз) Егер де ауа болмаса,не болар еді? (тыныс ала алмаймыз)
Суды таза ұстау оны қорғау деген сөзге байланысты қандай мақал-мәтел білесіңдер? «Су ішкен құдыққа түкірме» «Судың да сұрауы бар» «Сусыз жер-нусыз жер» «Бір кісі қазған құдықтан мың кісі су ішер» «Сыйлап берген су да тәтті» «Қайғысыз ішсең қара су да тәтті» «Су қадірін шөлдеген білер» Суға байланысты тыйым сөздер:
|
Балалар жұмбақтың шешуін табады. Дәрігерлік кеңесті мұқият тыңдайды. Жұмбақтың шешуін табады. Тәрбиешінің айтқанын тыңдайды. Тәжірибе жасау кезінде қызығушылықтарын білдіріп тәрбиешімен бірге жасайды. Дәптермен жұмыс жасайды. Кеңесті тыңдайды. Сергіту сәтін қайталайды. Жұмбақты шешеді. Тәрбиешімен бірге тәжірибе жасайды. Ойынға қызығушылықпен ойланып жауап береді. Суға байланысты мақал-мәтел айтады. Тыйым сөздерді тыңдайды. |
|
Рефлекстік реттеуші |
Балаларды мадақтау. Сабаққа белсенділікпен қатысқан балаларды «қуанышты хабарламамен» марапаттау. |
Балалар сұраққа белсене жауап береді. |
Күтілетін нәтиже:
Нені білу керек: Күн,ауа,су туралы көптеген мағұлмат алады. Адам өміріне пайдасы туралы біледі.
Нені игереді: Судың,ауаның,күннің бізге берер пайдасы мен рекшеліктерін.
Нені меңгереді: Қоршаған орта мен табиғатқа деген қамқоршы болуды,бірін-бірі тыңдауды,өз пікірін білдіруді.
Толтырған: Баймуханова Қ
шағым қалдыра аласыз













