Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді сабақ жоспары



    Пәні: Қазақ тілі

    Сынып: 4

    Мектеп:« Қостанай қаласы әкімдігінің білім бөлімінің №29 орта мектебі» ММ

    Күні:


    Мұғалімнің аты-жөні : Алгашбаева Маншук Бекасиловна

    Сабақтыңтақырыбы:

    мамандықтар әлемі

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар саны:


    Ұзақ мерзімді оқу мақсаты

    4.4.2.1* күрделі сөздердің түрлерін ажырата алу (біріккен сөз, қос сөз, қысқарған сөз"

    4.3.6.1 каллиграфиялық нормаларды сақтау және жазу техникасын жетілдіру


    Сабақ мақсаттары


    Барлық оқушылар: күрделі сөздердің түрлерін ажырата алады; каллиграфиялық нормаларды сақтап сауатты жазады.

    Оқушылардың басым бөлігі: біріккен сөз, қос сөз, қысқарған сөздердің мағынасын түсініп қолданады.

    Кейбір оқушылар: күрделі сөздердің біріккен сөз, қос сөз немесе қысқарған сөз екенін дәлелдейді.


    Бағалау критерийлері


    Күрделі сөздерді түрлеріне қарай ажыратады.

    Жазу барысында каллиграфиялық нормаларды сақтайды.

    Құндылықтарды дамыту




    «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясының құндылықтары негізінде «Тарихтың, мәдениет пен тілдің ортақтығы» және «Қоғамымыздағы ұлттық бірлік, бейбітшілік пен келісім» құндылықтарын оқушылар бойына сіңіру, күрделі сөздермен таныса отырып, ұлттық материалдық мәдениетінімізді дәріптеу және әр түрлі ұлттардың мәдениетімен байланыстыру.


    Денсаулық және

    техника қауіпсіздігінің

    сақталуы


    Сабақ барысында құрал-жабдықтармен және интербелсенді тақтамен жұмыс жасағанда қауіпсіздік ережелерін сақтайды.

    Пәнаралық байланыстар

    Әдебиеттік оқу, математика

    АКТ қолдану дағдысы (сабақта қолданылатын болса көрсетіңіз)


    Интерактивті тақта, компьютер, электронды оқулық, кітап-журналдар


    Алдыңғы меңгерілген білім




    Сөз түрлерін біледі, сөз таптарын біледі.

    Сабақ барысы

    Сабақтыңжоспарланған кезеңдері

    Сабақта жоспарлаған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы


    «Түймедақ гүлі» әдісі

    Мақсаты: гүлдің күлтешелеріндегі жаңа сабақ барысында қолданылатын күрделі сөздер бойынша топқа бөлу.

    Ортаға түймедақ гүлі қойылады. Балалар бүгінгі сабақта армандары орындалу үшін түймедақтың бір-бір күлтешесін жұлып алады.

    Күлтешенің артындағы сөздері бойынша үш топқа бөлінеді.

    «Біріккен сөздер» тобы

    «Қос сөздер» тобы

    «Қысқарған сөздер» тобы

    Екібастұз

    әп-әдемі

    КӘТУ

    тасбақа

    ыдыс-аяқ

    ТМД

    көкжиек

    қазан-ошақ

    АҚШ

    алтыбақан

    салт-дәстүр

    БҰҰ

    ұлтаралық

    бала-шаға

    см

    қошқармүйіз

    етек-жең

    кг


    «Адасқан әріптер» әдісі арқылы сабақтың тақырыбы ашылып, мақсатымен таныстырылады.

    Мақсаты: сандарды өсу ретімен орналастырғанда «Күрделі сөздер» деген сөз шығады. Бұл жаңа сабақтың тақырыбы.


    5

    3

    6

    1

    4

    2

    7

    д

    л

    К

    і

    ү

    р

    е



    10

    8

    13

    11

    9

    12

    ө

    д

    з

    е

    р

    с




    Қағаздан қиылған

    түймедақ гүлдерінің күлтешелері
























    Дұрыс жауабын интербелсенді тақтадан көрсетеді.

    Сабақ ортасы


    (МК Ұ; Ө ; Қ)

    «Кинометафора» әдісі

    Мақсаты: бұл әдіс арқылы «imektep.kz» ресурсынан «Күрделі сөздер» тақырыбында бейнебаян көрсетіледі.

    Сұрақ: Бейнебаяннан нені көріп білдіңдер? Білгендеріңді ортаға салыңдар.

    Бейнебаян көрсеткеннен кейін оқушылардың білімін ширату мақсатында «Сәйкестік тесті» жеке орындалады.

    Б іріккен сөз ТМД

    Қ ос сөз тасбақа

    Қысқарған сөз ата-ана



    Дескриптор

    1.Жалпы күрделі сөздерді түсінеді.

    2.Күрделі сөздерді түрлеріне қарай ажырата алады.

    Қ.

    Бағалау: «Ойлан-жұптас-бөліс». Берілген тапсырма (сұрақ) бойынша әрбір оқушы жеке жұмыс жасау арқылы өз ойын қорытып, жұп болып пікірлерімен бөліседі; бұл бүкіл топтық талқылауға ұласады.


    Кері байланыс: «Табыс сатысы»

    Мен...........................білемін.

    Мен.........................түсінемін.

    Мен.......................жасай аламын.


    (Т;Қ)

    Презентациядан біріккен сөз, қос сөз, қысқарған сөздер кездесетін сөйлемдерді оқушылар кезекпен-кезек оқиды.

    Оқушылар мынадай саралау тапсырмаларын орындайды:

    «Ротация» әдісін қолдану.

    Мақсаты: белгіленген уақыт ішінде әр топ берілген саралау тапсырмаларын жазып, талдап сағат тілі бойынша ауысып, келесі топтардың да тапсырмасын орындайды. Нәтижесінде топтар бірін-бірі толықтырып, өнімді жұмыс жасайды.


    Барлығы орындай алатын тапсырма: берілген сөйлемдегі көп нүктенің орнына керекті күрделі сөзді қойып жаз және күрделі сөздердің қай түріне жататынын анықта.

    1 топтың тапсырмасы:

    1.Аспан мен жер бетінің астасып көрінетін сызығы....деп аталады.

    2. Менің сөмкемдегі сызғыштың ұзындығы 30 ...

    3.Маржан дүкеннен ...... сөмке сатып алды.

    (әп-әдемі, см, көкжиек)

    2 топтың тапсырмасы:

    1..... шөптің арасында далада өмір сүреді.

    2.Ас үйде ... сөрелерде тұр.

    3.... – дамыған мемлекеттердің бірі.

    (АҚШ, тасбақа, ыдыс-аяқ)

    3 топтың тапсырмасы:

    1.Наурыз мерекесінде бозбала мен бойжеткен ..... тепті.

    2.Анам ... басында жүр.

    3.... елдерінде маңызды өнеркәсіп өнімдері өндіріледі.

    (ТМД, қазан-ошақ, алтыбақан)


    Көбісі орындай алатын тапсырма: Берілген сөйлемнен біріккен сөз, қос сөз және қысқарған сөздерді тауып, Венн диаграммасы арқылы салыстыр.

    1 топтың тапсырмасы:

    1.Екібастұз – менің туып өскен сүйікті қалам.

    2. Елордамыз Нұр-Сұлтан қаласы көркейіп келеді.


    2 топтың тапсырмасы:

    1.Лаборант-эколог - су, жер, ауа, өсімдік жағдайын зерттейді.

    2.Қостанай қаласында КӘТУ деп аталатын жоғары оқу орны бар.


    3 топтың тапсырмасы:

    1.Ұлтаралық ­ келісім – түрлі ұлттардың арасындағы татулық.

    2.Қазақстан Республикасы 1992 жылдың 2 наурызынан бастап БҰҰ мүшесі атанды.


    Кейбірі орындай алатын тапсырма: ұсынылған немесе еркін тақырыпта кітап-журналдарды пайдалана отырып эссе жазу ұсынылады.

    1 топтың тапсырмасы:

    1.МАИ қызметкерлерінің адал жұмысы

    2 топтың тапсырмасы:

    1.Салт-дәстүр – алтын қазына.

    3 топтың тапсырмасы:

    1.Менің ақкөңіл досым.

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Алгашбаева Маншук Бекасиловна
    28 Қазан 2020
    736
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ Күрделі сөздер .4 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ Күрделі сөздер .4 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Қазақ тілінен
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді сабақ жоспары



    Пәні: Қазақ тілі

    Сынып: 4

    Мектеп:« Қостанай қаласы әкімдігінің білім бөлімінің №29 орта мектебі» ММ

    Күні:


    Мұғалімнің аты-жөні : Алгашбаева Маншук Бекасиловна

    Сабақтыңтақырыбы:

    мамандықтар әлемі

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар саны:


    Ұзақ мерзімді оқу мақсаты

    4.4.2.1* күрделі сөздердің түрлерін ажырата алу (біріккен сөз, қос сөз, қысқарған сөз"

    4.3.6.1 каллиграфиялық нормаларды сақтау және жазу техникасын жетілдіру


    Сабақ мақсаттары


    Барлық оқушылар: күрделі сөздердің түрлерін ажырата алады; каллиграфиялық нормаларды сақтап сауатты жазады.

    Оқушылардың басым бөлігі: біріккен сөз, қос сөз, қысқарған сөздердің мағынасын түсініп қолданады.

    Кейбір оқушылар: күрделі сөздердің біріккен сөз, қос сөз немесе қысқарған сөз екенін дәлелдейді.


    Бағалау критерийлері


    Күрделі сөздерді түрлеріне қарай ажыратады.

    Жазу барысында каллиграфиялық нормаларды сақтайды.

    Құндылықтарды дамыту




    «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясының құндылықтары негізінде «Тарихтың, мәдениет пен тілдің ортақтығы» және «Қоғамымыздағы ұлттық бірлік, бейбітшілік пен келісім» құндылықтарын оқушылар бойына сіңіру, күрделі сөздермен таныса отырып, ұлттық материалдық мәдениетінімізді дәріптеу және әр түрлі ұлттардың мәдениетімен байланыстыру.


    Денсаулық және

    техника қауіпсіздігінің

    сақталуы


    Сабақ барысында құрал-жабдықтармен және интербелсенді тақтамен жұмыс жасағанда қауіпсіздік ережелерін сақтайды.

    Пәнаралық байланыстар

    Әдебиеттік оқу, математика

    АКТ қолдану дағдысы (сабақта қолданылатын болса көрсетіңіз)


    Интерактивті тақта, компьютер, электронды оқулық, кітап-журналдар


    Алдыңғы меңгерілген білім




    Сөз түрлерін біледі, сөз таптарын біледі.

    Сабақ барысы

    Сабақтыңжоспарланған кезеңдері

    Сабақта жоспарлаған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы


    «Түймедақ гүлі» әдісі

    Мақсаты: гүлдің күлтешелеріндегі жаңа сабақ барысында қолданылатын күрделі сөздер бойынша топқа бөлу.

    Ортаға түймедақ гүлі қойылады. Балалар бүгінгі сабақта армандары орындалу үшін түймедақтың бір-бір күлтешесін жұлып алады.

    Күлтешенің артындағы сөздері бойынша үш топқа бөлінеді.

    «Біріккен сөздер» тобы

    «Қос сөздер» тобы

    «Қысқарған сөздер» тобы

    Екібастұз

    әп-әдемі

    КӘТУ

    тасбақа

    ыдыс-аяқ

    ТМД

    көкжиек

    қазан-ошақ

    АҚШ

    алтыбақан

    салт-дәстүр

    БҰҰ

    ұлтаралық

    бала-шаға

    см

    қошқармүйіз

    етек-жең

    кг


    «Адасқан әріптер» әдісі арқылы сабақтың тақырыбы ашылып, мақсатымен таныстырылады.

    Мақсаты: сандарды өсу ретімен орналастырғанда «Күрделі сөздер» деген сөз шығады. Бұл жаңа сабақтың тақырыбы.


    5

    3

    6

    1

    4

    2

    7

    д

    л

    К

    і

    ү

    р

    е



    10

    8

    13

    11

    9

    12

    ө

    д

    з

    е

    р

    с




    Қағаздан қиылған

    түймедақ гүлдерінің күлтешелері
























    Дұрыс жауабын интербелсенді тақтадан көрсетеді.

    Сабақ ортасы


    (МК Ұ; Ө ; Қ)

    «Кинометафора» әдісі

    Мақсаты: бұл әдіс арқылы «imektep.kz» ресурсынан «Күрделі сөздер» тақырыбында бейнебаян көрсетіледі.

    Сұрақ: Бейнебаяннан нені көріп білдіңдер? Білгендеріңді ортаға салыңдар.

    Бейнебаян көрсеткеннен кейін оқушылардың білімін ширату мақсатында «Сәйкестік тесті» жеке орындалады.

    Б іріккен сөз ТМД

    Қ ос сөз тасбақа

    Қысқарған сөз ата-ана



    Дескриптор

    1.Жалпы күрделі сөздерді түсінеді.

    2.Күрделі сөздерді түрлеріне қарай ажырата алады.

    Қ.

    Бағалау: «Ойлан-жұптас-бөліс». Берілген тапсырма (сұрақ) бойынша әрбір оқушы жеке жұмыс жасау арқылы өз ойын қорытып, жұп болып пікірлерімен бөліседі; бұл бүкіл топтық талқылауға ұласады.


    Кері байланыс: «Табыс сатысы»

    Мен...........................білемін.

    Мен.........................түсінемін.

    Мен.......................жасай аламын.


    (Т;Қ)

    Презентациядан біріккен сөз, қос сөз, қысқарған сөздер кездесетін сөйлемдерді оқушылар кезекпен-кезек оқиды.

    Оқушылар мынадай саралау тапсырмаларын орындайды:

    «Ротация» әдісін қолдану.

    Мақсаты: белгіленген уақыт ішінде әр топ берілген саралау тапсырмаларын жазып, талдап сағат тілі бойынша ауысып, келесі топтардың да тапсырмасын орындайды. Нәтижесінде топтар бірін-бірі толықтырып, өнімді жұмыс жасайды.


    Барлығы орындай алатын тапсырма: берілген сөйлемдегі көп нүктенің орнына керекті күрделі сөзді қойып жаз және күрделі сөздердің қай түріне жататынын анықта.

    1 топтың тапсырмасы:

    1.Аспан мен жер бетінің астасып көрінетін сызығы....деп аталады.

    2. Менің сөмкемдегі сызғыштың ұзындығы 30 ...

    3.Маржан дүкеннен ...... сөмке сатып алды.

    (әп-әдемі, см, көкжиек)

    2 топтың тапсырмасы:

    1..... шөптің арасында далада өмір сүреді.

    2.Ас үйде ... сөрелерде тұр.

    3.... – дамыған мемлекеттердің бірі.

    (АҚШ, тасбақа, ыдыс-аяқ)

    3 топтың тапсырмасы:

    1.Наурыз мерекесінде бозбала мен бойжеткен ..... тепті.

    2.Анам ... басында жүр.

    3.... елдерінде маңызды өнеркәсіп өнімдері өндіріледі.

    (ТМД, қазан-ошақ, алтыбақан)


    Көбісі орындай алатын тапсырма: Берілген сөйлемнен біріккен сөз, қос сөз және қысқарған сөздерді тауып, Венн диаграммасы арқылы салыстыр.

    1 топтың тапсырмасы:

    1.Екібастұз – менің туып өскен сүйікті қалам.

    2. Елордамыз Нұр-Сұлтан қаласы көркейіп келеді.


    2 топтың тапсырмасы:

    1.Лаборант-эколог - су, жер, ауа, өсімдік жағдайын зерттейді.

    2.Қостанай қаласында КӘТУ деп аталатын жоғары оқу орны бар.


    3 топтың тапсырмасы:

    1.Ұлтаралық ­ келісім – түрлі ұлттардың арасындағы татулық.

    2.Қазақстан Республикасы 1992 жылдың 2 наурызынан бастап БҰҰ мүшесі атанды.


    Кейбірі орындай алатын тапсырма: ұсынылған немесе еркін тақырыпта кітап-журналдарды пайдалана отырып эссе жазу ұсынылады.

    1 топтың тапсырмасы:

    1.МАИ қызметкерлерінің адал жұмысы

    2 топтың тапсырмасы:

    1.Салт-дәстүр – алтын қазына.

    3 топтың тапсырмасы:

    1.Менің ақкөңіл досым.

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ тілі Ашық сабақ 4 сынып
    28.10.2020
    736
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Алгашбаева Маншук Бекасиловна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации