(МК Ұ; Ө ;
Қ)
«Кинометафора»
әдісі
Мақсаты: бұл әдіс
арқылы «imektep.kz»
ресурсынан «Күрделі сөздер» тақырыбында
бейнебаян көрсетіледі.
Сұрақ: Бейнебаяннан нені көріп
білдіңдер? Білгендеріңді ортаға салыңдар.
Бейнебаян көрсеткеннен
кейін оқушылардың білімін ширату мақсатында «Сәйкестік тесті» жеке
орындалады.
Б іріккен сөз
ТМД
Қ ос сөз
тасбақа
Қысқарған сөз
ата-ана
Дескриптор
1.Жалпы күрделі сөздерді
түсінеді.
2.Күрделі сөздерді түрлеріне
қарай ажырата алады.
Қ.
Бағалау:
«Ойлан-жұптас-бөліс».
Берілген тапсырма (сұрақ) бойынша әрбір оқушы
жеке жұмыс жасау арқылы өз ойын қорытып, жұп болып пікірлерімен
бөліседі; бұл бүкіл топтық талқылауға
ұласады.
Кері
байланыс: «Табыс
сатысы»
Мен...........................білемін.
Мен.........................түсінемін.
Мен.......................жасай
аламын.
(Т;Қ)
Презентациядан біріккен сөз, қос сөз,
қысқарған сөздер кездесетін сөйлемдерді оқушылар кезекпен-кезек
оқиды.
Оқушылар мынадай саралау
тапсырмаларын орындайды:
«Ротация» әдісін
қолдану.
Мақсаты: белгіленген уақыт ішінде әр
топ берілген саралау тапсырмаларын жазып, талдап сағат тілі бойынша
ауысып, келесі топтардың да тапсырмасын орындайды. Нәтижесінде
топтар бірін-бірі толықтырып, өнімді жұмыс
жасайды.
Барлығы орындай алатын
тапсырма: берілген сөйлемдегі көп
нүктенің орнына керекті күрделі сөзді қойып жаз және күрделі
сөздердің қай түріне жататынын анықта.
1 топтың
тапсырмасы:
1.Аспан мен жер бетінің
астасып көрінетін сызығы....деп аталады.
2.
Менің сөмкемдегі сызғыштың
ұзындығы 30 ...
3.Маржан дүкеннен ...... сөмке
сатып алды.
(әп-әдемі, см,
көкжиек)
2 топтың
тапсырмасы:
1..... шөптің арасында далада
өмір сүреді.
2.Ас үйде ... сөрелерде
тұр.
3.... – дамыған мемлекеттердің
бірі.
(АҚШ, тасбақа,
ыдыс-аяқ)
3 топтың
тапсырмасы:
1.Наурыз мерекесінде бозбала
мен бойжеткен ..... тепті.
2.Анам ... басында
жүр.
3.... елдерінде маңызды
өнеркәсіп өнімдері өндіріледі.
(ТМД, қазан-ошақ,
алтыбақан)
Көбісі орындай алатын
тапсырма: Берілген сөйлемнен біріккен
сөз, қос сөз және қысқарған сөздерді тауып, Венн диаграммасы арқылы
салыстыр.
1 топтың
тапсырмасы:
1.Екібастұз – менің туып өскен
сүйікті қалам.
2. Елордамыз Нұр-Сұлтан қаласы
көркейіп келеді.
2 топтың
тапсырмасы:
1.Лаборант-эколог - су, жер,
ауа, өсімдік жағдайын зерттейді.
2.Қостанай қаласында КӘТУ деп
аталатын жоғары оқу орны бар.
3 топтың
тапсырмасы:
1.Ұлтаралық келісім – түрлі
ұлттардың арасындағы татулық.
2.Қазақстан Республикасы 1992
жылдың 2 наурызынан бастап БҰҰ мүшесі
атанды.
Кейбірі орындай алатын
тапсырма: ұсынылған немесе еркін
тақырыпта кітап-журналдарды пайдалана отырып эссе жазу
ұсынылады.
1 топтың
тапсырмасы:
1.МАИ қызметкерлерінің адал
жұмысы
2 топтың
тапсырмасы:
1.Салт-дәстүр – алтын
қазына.
3 топтың
тапсырмасы:
1.Менің ақкөңіл
досым.
|