Шаттық
шеңбер
Балалар дөңгеленіп шеңберге
тұрады.
Қуанамын мен
де,
Қуанасын сен
де
Қуанамыз
бәріміз
Арайлы атқан
танға.

- Балалар қазір жылдың қай
мезгілі?
- Күз мезгілінде ауа-райы
қандай болады?
Сиқырлы орманга бару
(саңырауқұлақ қалпақшаларымен айналып, сиқырлы әуен арқылы орманға
келеді).

Тосын
сәт: Қуыршақ күз
ханшайымы орманда отырады. Балаларды көріп
амандасады.
-Сәлеметсіздерме,
балалар!
-Мені
таныдыңдарма?
-Мен күз ханшайымы. Мен
сендерге құр келген жоқпын, өзімен бірге тапсырмалар әкелдім. Қазір
осы тапсырмаларды апайларымен бірге орындауға кірісіңдер. Ал мен
сендерге бірінші тапсырма орындау үшін көзілдіріктер
берейін.

- Балалар, біз қазір сендермен
бері келіп, тақтаға көңіл бөлеміз. Тақтадағы суретке назар
аударып көзілдірікпен суретке қарап
әңгімелейді.

- Қазір жылдың қай
мезгілі?
- Күз екенін қайдан
білдіңдер?
- Күзде табиғатта
қандай өзгерістер болады?
- Неліктен алтын, жомарт күз
дейміз?
- Күз мезгілінде бау-бақшада не
піседі?
Балалар жартылай
дөңгеленіп отырып өлең
жаттайды.
Тапсырма: Мнемокесте арқылы тақпақ
жаттау

Сергіту
сәті
Желбірейді
ағаштар
Алдымнан жел
еседі
Кіп-кішкентай
ағаштар
Үп-үлкен боп
өседі.
Дидактикалық
ойын: "Көлеңкесін
тап"
Шарты: сызық жүргізу арқылы
суреттердің көлеңкесін табу.
Мақсаты: Балалардың есте сақтау, көру
қабілетін дамыту. Тиянақтылыққа және ұқыптылыққа
үйрету

Дидактикалық
ойын: "Жапырақтарды
орналастыр"
Шарты: Дайын тұрған суреттерге әр
түрлі пішінді жапырақтарды тауып
орналастыра.
Мақсаты: Табиғатты
аялауға үйрету. Ұқыпты жұмыс жасауға
үйрету.


Жақсы балалар біз
күз ханшайымының
тапсырмаларын
болжытпай орындадық,
енді біз күз ханшайымына тақпақтар айтайықшы, кім біледі күз туралы
тақпақ?
Тақпақ
1. Жапырақ
ұшты
Суық та
түсті
Сонда да
бізге
Қызық көп күзде
(Айлин)
2. Сап-сары
маңай,
Сап-сары
тоғай
Сонңы әнін
айтып,
Құс кетті
қайтып. (Әбілқайыр)
- Рахмет балалар,
керемет.
- Меның
тапсырмаларымды болжытпай орындадындар ал енді мен басқа да
балаларға тасырмалар тапсыруға
кетейін.
- Сау
болындар!
Балалар күз
ханшаймымен қоштасады.
Енді балалар біз
сиқырлы орманымыздан балабақшаға
оралайық.
Тірек сызба
арқылы сабақты қорытындылау.

Сұрақ-жауап
арқылы балаларды
мадақтау.
|