Математика Тексерілді: --------------------
|
Тақырыбы: Квадрат теңдеу түбірлерінің формулалары |
Мектеп: Мыңбұлақ ЖОМ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: 09.11.2016 ж. |
Пән мұғалімі: Ж.Шериева |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сыныбы: 8 |
Барлық оқушы- 8 |
Қатыспағаны: - 0 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабаққа негізделген оқу мақсаты: |
Танымдық белсенділіктерін, ізденімпаздық қабілеттерін арттыру. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Квадрат теңдеуін оқылуын, жазылуын біледі |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Берілгені бойынша квадрат теңдеудің коэффициенттерін атай алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Квадрат теңдеу мен келтірілген квадрат теңдеудің айырмашылығын ажырата алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Талқылауға арналған тармақтар: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба? |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жазылым бойынша ұсыныстар: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
Келтірілген квадрат теңдеу және толымсыз квадрат теңдеулер. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басталуы |
Психологиялық ахуалды қалыптастыру Оқушыларға екі түрлі үлестірме қағазын тарату. Үлестірме қағазда толық квадрат теңдеулер, толымсыз квадрат теңдеулер жазылады. Сол теңдеулер арқылы «Толық квадрат теңдеу» , «толымсыз квадрат теңдеу» болып топқа бөлеміз. Ой қозғау ( сұрақ - жауап). Доп лақтыру
әдісі 1. Қандай теңдеуді квадрат теңдеу деп атайды? 2. Толымсыз квадрат
теңдеудің түрлері нешеу? 4. Толымсыз квадрат теңдеу деп қандай теңдеуді айтады? 5. Дискриминанттың неше жағдайы болуы мүмкін? 6. Квадрат теңдеу түбірлерінің формуласы? 7. 121 санының квадрат
түбірі. |
Интербелсенді тақта |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы |
Жаңа сабақ
Б
- квадрат теңдеудің дискриминанты 3 жағдай болуы мүмкін:
- екі түбір Біліміңді тексер (Ауызша) Берілген теңдеулердің арасынан толық және толымсыз квадрат теңдеулерді атаңдар а) х2 + 3х – 19 =0, б) х2-7х+11=0, ә) 4х2+5х=0, д) 2х2-5х+1=0, в) 8х2=0, г) 3х2-21х=0. ғ) 8х2-3х=0, е) х2-25=0, ж) х2-4х=45 з) 18-2х2=0 Кестені толтыр!
Теңдеулерді шешіңдер:
Кеспе қағазбен жұмыс Екі топқа «Балық қаңқасы» әдісі арқылы есеп шығарту. Постерде шығармашылық жұмыс жасатамын. (суретке бір жақ қаңқасына есеп жазады екінші топ есепті шешеді бір-бірін тексереді.) Тест тапсырмалары 1-нұсқа
1. Квадрат теңдеудің
коэффициенттерін жазыңдар: А) а=5; в= -9; с=4 Б) а=4; в= -9; с=5 В) а= -9; в=5; с=4
2. Теңдеудің түбірін
табыңдар:
А)
3. Мына теңдеу
квадрат теңдеу бола ма? А) иә Б) жоқ
4. Теңдеуді
шешіңдер: А) -1; 0. В) Түбірлері жоқ. С) 1. D) -1. Е) 0. 2-нұсқа
1. Квадрат теңдеудің
коэффициенттерін жазыңдар: А) а= -9; b=3; c=1 Б) а=1; b=3; c= -9 В)a= -9; b=1; c=3
2. Теңдеудің
түбірлерін табыңдар: А) ±1/3 Б) 1/9 C)±9 3. Мына теңдеу квадрат теңдеу бола ма? 1-12х=0 А) иә Б) жоқ
4. Теңдеуді
шешіңдер: А) 1. В) -1; 0. С) -1; 1. D) -1. Е) 0.
Тесті дұрыс жауабы бойынша өзара оқушылар тексереді Сабақты қорытындылау Кез келген квадрат теңдеуді шешуге болады. Олүшін: a) жалпы жағдайда ДИСКРМИНАНТТЫ табу формуласын біліуіміз қажет, оның үш жағдайын. D>0. D=0. D<0;
|
Интербелсенді тақта Тақтамен жұмыс Оқулықпен жұмыс
Постер Маркер |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Аяқталуы |
Бағалау: Әр топқа қарсы топты смайлик арқылы бағалатамын, әр топ басшы бағалау парағын толтырады, қорытынды бағасын өзім шығарамын. Кері байланыс аламын. Үйге тапсырма:№ 139 |
Стикер |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат: Интернет желісі.ИФМ журналы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ" Квадрат теңдеу түбірлерінің формулалары" 8 сынып
Ашық сабақ" Квадрат теңдеу түбірлерінің формулалары" 8 сынып
Математика Тексерілді: --------------------
|
Тақырыбы: Квадрат теңдеу түбірлерінің формулалары |
Мектеп: Мыңбұлақ ЖОМ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: 09.11.2016 ж. |
Пән мұғалімі: Ж.Шериева |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сыныбы: 8 |
Барлық оқушы- 8 |
Қатыспағаны: - 0 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабаққа негізделген оқу мақсаты: |
Танымдық белсенділіктерін, ізденімпаздық қабілеттерін арттыру. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Квадрат теңдеуін оқылуын, жазылуын біледі |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Берілгені бойынша квадрат теңдеудің коэффициенттерін атай алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Квадрат теңдеу мен келтірілген квадрат теңдеудің айырмашылығын ажырата алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Талқылауға арналған тармақтар: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба? |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жазылым бойынша ұсыныстар: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
Келтірілген квадрат теңдеу және толымсыз квадрат теңдеулер. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басталуы |
Психологиялық ахуалды қалыптастыру Оқушыларға екі түрлі үлестірме қағазын тарату. Үлестірме қағазда толық квадрат теңдеулер, толымсыз квадрат теңдеулер жазылады. Сол теңдеулер арқылы «Толық квадрат теңдеу» , «толымсыз квадрат теңдеу» болып топқа бөлеміз. Ой қозғау ( сұрақ - жауап). Доп лақтыру
әдісі 1. Қандай теңдеуді квадрат теңдеу деп атайды? 2. Толымсыз квадрат
теңдеудің түрлері нешеу? 4. Толымсыз квадрат теңдеу деп қандай теңдеуді айтады? 5. Дискриминанттың неше жағдайы болуы мүмкін? 6. Квадрат теңдеу түбірлерінің формуласы? 7. 121 санының квадрат
түбірі. |
Интербелсенді тақта |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы |
Жаңа сабақ
Б
- квадрат теңдеудің дискриминанты 3 жағдай болуы мүмкін:
- екі түбір Біліміңді тексер (Ауызша) Берілген теңдеулердің арасынан толық және толымсыз квадрат теңдеулерді атаңдар а) х2 + 3х – 19 =0, б) х2-7х+11=0, ә) 4х2+5х=0, д) 2х2-5х+1=0, в) 8х2=0, г) 3х2-21х=0. ғ) 8х2-3х=0, е) х2-25=0, ж) х2-4х=45 з) 18-2х2=0 Кестені толтыр!
Теңдеулерді шешіңдер:
Кеспе қағазбен жұмыс Екі топқа «Балық қаңқасы» әдісі арқылы есеп шығарту. Постерде шығармашылық жұмыс жасатамын. (суретке бір жақ қаңқасына есеп жазады екінші топ есепті шешеді бір-бірін тексереді.) Тест тапсырмалары 1-нұсқа
1. Квадрат теңдеудің
коэффициенттерін жазыңдар: А) а=5; в= -9; с=4 Б) а=4; в= -9; с=5 В) а= -9; в=5; с=4
2. Теңдеудің түбірін
табыңдар:
А)
3. Мына теңдеу
квадрат теңдеу бола ма? А) иә Б) жоқ
4. Теңдеуді
шешіңдер: А) -1; 0. В) Түбірлері жоқ. С) 1. D) -1. Е) 0. 2-нұсқа
1. Квадрат теңдеудің
коэффициенттерін жазыңдар: А) а= -9; b=3; c=1 Б) а=1; b=3; c= -9 В)a= -9; b=1; c=3
2. Теңдеудің
түбірлерін табыңдар: А) ±1/3 Б) 1/9 C)±9 3. Мына теңдеу квадрат теңдеу бола ма? 1-12х=0 А) иә Б) жоқ
4. Теңдеуді
шешіңдер: А) 1. В) -1; 0. С) -1; 1. D) -1. Е) 0.
Тесті дұрыс жауабы бойынша өзара оқушылар тексереді Сабақты қорытындылау Кез келген квадрат теңдеуді шешуге болады. Олүшін: a) жалпы жағдайда ДИСКРМИНАНТТЫ табу формуласын біліуіміз қажет, оның үш жағдайын. D>0. D=0. D<0;
|
Интербелсенді тақта Тақтамен жұмыс Оқулықпен жұмыс
Постер Маркер |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Аяқталуы |
Бағалау: Әр топқа қарсы топты смайлик арқылы бағалатамын, әр топ басшы бағалау парағын толтырады, қорытынды бағасын өзім шығарамын. Кері байланыс аламын. Үйге тапсырма:№ 139 |
Стикер |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат: Интернет желісі.ИФМ журналы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз













