Ашық сабақ" Квадрат теңдеу түбірлерінің формулалары" 8 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ" Квадрат теңдеу түбірлерінің формулалары" 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Танымдық белсенділіктерін, ізденімпаздық қабілеттерін арттыру.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Математика Тексерілді: --------------------



Тақырыбы: Квадрат теңдеу түбірлерінің формулалары

Мектеп: Мыңбұлақ ЖОМ

Күні: 09.11.2016 ж.

Пән мұғалімі: Ж.Шериева

Сыныбы: 8

Барлық оқушы- 8

Қатыспағаны: - 0

Сабаққа негізделген оқу мақсаты:

Танымдық белсенділіктерін, ізденімпаздық қабілеттерін арттыру.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:

Квадрат теңдеуін оқылуын, жазылуын біледі

Оқушылардың басым бөлігі:

Берілгені бойынша квадрат теңдеудің коэффициенттерін атай алады.

Кейбір оқушылар:

Квадрат теңдеу мен келтірілген квадрат теңдеудің айырмашылығын ажырата алады.

Тілдік мақсат

Оқушылар:



Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

Талқылауға арналған тармақтар:


Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба?


Жазылым бойынша ұсыныстар:


Алдыңғы оқу

Келтірілген квадрат теңдеу және толымсыз квадрат теңдеулер.


Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар

Ресурстар

Басталуы


Психологиялық ахуалды қалыптастыру

Оқушыларға екі түрлі үлестірме қағазын тарату. Үлестірме қағазда толық квадрат теңдеулер, толымсыз квадрат теңдеулер жазылады. Сол теңдеулер арқылы «Толық квадрат теңдеу» , «толымсыз квадрат теңдеу» болып топқа бөлеміз.

Ой қозғау ( сұрақ - жауап).

Доп лақтыру әдісі
Сабаққа жақсы кірісіп кету үшін сіздерге келесі сұрақтарды ұсынамын:

1. Қандай теңдеуді квадрат теңдеу деп атайды?

2. Толымсыз квадрат теңдеудің түрлері нешеу?
3. Келтірілген квадрат теңдеу деп қандай теңдеуді айтады?

4. Толымсыз квадрат теңдеу деп қандай теңдеуді айтады?

5. Дискриминанттың неше жағдайы болуы мүмкін?

6. Квадрат теңдеу түбірлерінің формуласы?

7. 121 санының квадрат түбірі.
8. 25 санының квадрат түбірі
.














Интербелсенді тақта




































Ортасы



Жаңа сабақ

Б үгінгі сабақта келтірілген квадрат теңдеуін және толық кавдрат теңдеуін шешу жолдарын үйрендік.

- квадрат теңдеудің дискриминанты

3 жағдай болуы мүмкін:


- түбірлері жоқ

- бір түбір

- екі түбір

Біліміңді тексер

(Ауызша)

Берілген теңдеулердің арасынан толық және толымсыз квадрат теңдеулерді атаңдар

а) х2 + 3х – 19 =0, б) х2-7х+11=0,

ә) 4х2+5х=0, д) 2х2-5х+1=0,

в) 8х2=0, г) 3х2-21х=0.

ғ) 8х2-3х=0, е) х2-25=0,

ж) х2-4х=45 з) 18-2х2=0


Кестені толтыр!

Квадраттық теңдеу

a

b

c

D

Түбірлер

саны

-3x2+х-2=0

-3

1

-2

D= -23

жоқ

-x2+ 7x + 18 =0

-1

7

18

D=121

Екеу

2-8х+3=0

5

-8

3

D=4

Екеу

9

6

1

D=0

Біреу



Теңдеулерді шешіңдер:

ах2 + вх + с=0

жауабы

х2+12х + 20=0

-10; -2

-х2 - 6x -73=0

жоқ

x2+ 2x + 1 =0

-1

2x2+2x=0

-1; 0

-3x2 – 15x + 42=0

-7; 2



Кеспе қағазбен жұмыс

Екі топқа «Балық қаңқасы» әдісі арқылы есеп шығарту.

Постерде шығармашылық жұмыс жасатамын. (суретке бір жақ қаңқасына есеп жазады екінші топ есепті шешеді бір-бірін тексереді.)

Тест тапсырмалары

1-нұсқа

1. Квадрат теңдеудің коэффициенттерін жазыңдар:

А) а=5; в= -9; с=4 Б) а=4; в= -9; с=5 В) а= -9; в=5; с=4

2. Теңдеудің түбірін табыңдар:

А) Б) ±3/2 B) 2/3

3. Мына теңдеу квадрат теңдеу бола ма?

А) иә Б) жоқ

4. Теңдеуді шешіңдер:

А) -1; 0. В) Түбірлері жоқ. С) 1. D) -1. Е) 0.

2-нұсқа

1. Квадрат теңдеудің коэффициенттерін жазыңдар:

А) а= -9; b=3; c=1 Б) а=1; b=3; c= -9 В)a= -9; b=1; c=3

2. Теңдеудің түбірлерін табыңдар:

А) ±1/3 Б) 1/9 C)±9

3. Мына теңдеу квадрат теңдеу бола ма? 1-12х=0

А) иә Б) жоқ

4. Теңдеуді шешіңдер:

А) 1. В) -1; 0. С) -1; 1. D) -1. Е) 0.


Тесті дұрыс жауабы бойынша өзара оқушылар тексереді

Сабақты қорытындылау

Кез келген квадрат теңдеуді шешуге болады. Олүшін:

a) жалпы жағдайда ДИСКРМИНАНТТЫ табу формуласын біліуіміз қажет, оның үш жағдайын. D>0. D=0. D<0;















Интербелсенді тақта















Тақтамен

жұмыс









Оқулықпен жұмыс












Постер

Маркер






Аяқталуы


Бағалау: Әр топқа қарсы топты смайлик арқылы бағалатамын, әр топ басшы бағалау парағын толтырады, қорытынды бағасын өзім шығарамын. Кері байланыс аламын.

Үйге тапсырма:№ 139










Стикер

Қосымша ақпарат: Интернет желісі.ИФМ журналы






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
22.12.2017
802
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі