Материалдар / Ашық сабақ "Квадрат теңдеуді шешуге формулалар қолдану"
25 ҚАЗАН
Республика күніне арналған ашық тәрбие сағаты
Дайын материалдарды жүктеп алыңыз

Ашық сабақ "Квадрат теңдеуді шешуге формулалар қолдану"

Материал туралы қысқаша түсінік
ұстаздарға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Қазан 2018
422
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Математика8 сыныпПән мұғалімі:Жағыпарова Мақпал СартайқызыСабақтың тақырыбы: Квадрат теңдеулерді формула бойынша шешу тақырыбын қайталауСабақтың мақсаты: Білімділік: Өткен сабақты қайталау арқылы оқушылардың білімін тиянақтау. Формулаларды есте сақтауға,жаттауға және қолдануға үйрету.Дамытушылық: Оқушылардың ойлау қабілетін дамыту арқылы, танымдарын кеңейту.Тәрбиелік: Оқушыларды тез ойлай білуге,ұйымшылдыққа тәрбиелеу. Сабақтың түрі: Қайталау сабағы.Сабақтың типі:Өткен сабақты пысықтау. Сабақтың әдісі: Топтық, Сто технологиясы Сабақтың көрнекілігі: Компьютер, интерактивті тақта, А3 флипчарт, таратпа қағаздар Сабақтың өту барысы:1.Ұйымдастыру кезеңі. СәлемдесуШаттық шеңберге тұрғызу Оқушыларды (ах2 = 0, ах2 + bx= 0, ах2 + bx + c = 0)3 топқа бөлу. «Ұшқырлар» тобы: «Алғырлар» тобы: «Тапқырлар» тобы:2.Үй тапсырмасын тексеру.I топ.(елші және тілші әдісі) Кезкелген квадрат теңдеудің түбірлерін табу үшін х1,2 формуласын қолдануға бола ма? II топ. ( менің де айтарым бар әдісі) берілген есепті шығарады 16х² +8х+1=0 жауабы: - III топ. (елші және тілші әдісі) квадрат теңдеудің қанша түбірі болатынын қалай анықтауға болады?

3. Есептер шығару
  • Теңдеу шешу
І топ ІІ топ ІІІ топ(x-3)2+(x+4)2-(x-5)2=17x+24; =0

  • Постерге есептің шығару жолын қорғау


І топ ІІ топ ІІІ топ



Сергіту сәті3.Қорытындылау4.Кері байланысІ топқа «маған сабақ ұнадыма?»ІІ топқа «Бүгінгі сабақтан түйгеніміз»ІІІ топқа « Бүгінгі сабақтың ұнамаған жері»4. Бағалау 5.Үй жұмысы: «С» тобын аяқтау



























































































Теңдеудің шешімін табыңдар

І топ2 -14х +5 = 0

ІІ топ х2 -8х -84 = 0

ІІІ топ2 – 8х + 5 = 0

ІV топ 36у2 – 12у + 1 = 0

5.Сабақты кубизм стратегиясы бойыншаәр топқа 6 жағына тапсырма жазылған кубик тастау арқылы қорытындылау

1 жағы (суреттеңіз) ах2 + bx + c = 0 (қандай теңдеу?) 2 жағы (салыстырыңыз) қандай теңдеуге ұқсас? ах2 = 0 ах2 + b = 0 3 жағы (ойыңызбен байланыстырыңыз) D = D > 0 D = 0 D < 0 4 жағы (қалай жасалады?) а=2 b=-5 c=1 ах2 - bx + c = 0 теңдеуін құр 5 жағы (не істеуге болады?) Теңдеуді шешу алгоритмін сұрау 6 жағы (талқыласыңыз не қарсыласыңыз) 17х + 14 = 0 квадрат теңдеу бола ма?

6. Үйге тапсырма: №192(1-6)

  • Бағалау.


Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!