Материалдар / Ашық сабақ "Квадрат теңдеуді шешуге формулалар қолдану"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Квадрат теңдеуді шешуге формулалар қолдану"

Материал туралы қысқаша түсінік
ұстаздарға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Қазан 2018
433
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Математика

8 сынып

Пән мұғалімі:Жағыпарова Мақпал Сартайқызы

Сабақтың тақырыбы: Квадрат теңдеулерді формула

бойынша шешу тақырыбын қайталау

Сабақтың мақсаты:

Білімділік: Өткен сабақты қайталау арқылы оқушылардың білімін тиянақтау.

Формулаларды есте сақтауға,жаттауға және қолдануға үйрету.

Дамытушылық: Оқушылардың ойлау қабілетін дамыту арқылы, танымдарын кеңейту.

Тәрбиелік: Оқушыларды тез ойлай білуге,ұйымшылдыққа тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: Қайталау сабағы.

Сабақтың типі:Өткен сабақты пысықтау.

Сабақтың әдісі: Топтық, Сто технологиясы

Сабақтың көрнекілігі: Компьютер, интерактивті тақта, А3 флипчарт, таратпа қағаздар

Сабақтың өту барысы:

1.Ұйымдастыру кезеңі.

Сәлемдесу

Шаттық шеңберге тұрғызу

Оқушыларды (ах2 = 0, ах2 + bx= 0, ах2 + bx + c = 0)

3 топқа бөлу.

«Ұшқырлар» тобы: «Алғырлар» тобы: «Тапқырлар» тобы:

2.Үй тапсырмасын тексеру.

I топ.(елші және тілші әдісі) Кезкелген квадрат теңдеудің түбірлерін табу үшін х1,2 формуласын қолдануға бола ма?

II топ. ( менің де айтарым бар әдісі) берілген есепті шығарады

16х² +8х+1=0 жауабы: -

III топ. (елші және тілші әдісі) квадрат теңдеудің қанша түбірі болатынын қалай анықтауға болады?


3. Есептер шығару

  1. Теңдеу шешу

І топ ІІ топ ІІІ топ

(x-3)2+(x+4)2-(x-5)2=17x+24 ; =0


  1. Постерге есептің шығару жолын қорғау


І топ ІІ топ ІІІ топ

Shape2 Shape1

Shape5 Shape4

Shape8 Shape7

Shape14 Shape13

Shape19 Shape18




Сергіту сәті

3.Қорытындылау

4.Кері байланыс

І топқа «маған сабақ ұнадыма?»

ІІ топқа «Бүгінгі сабақтан түйгеніміз»

ІІІ топқа « Бүгінгі сабақтың ұнамаған жері»

4. Бағалау

5.Үй жұмысы: «С» тобын аяқтау















































Теңдеудің шешімін табыңдар


І топ 2 -14х +5 = 0


ІІ топ х2 -8х -84 = 0


ІІІ топ 2 – 8х + 5 = 0


ІV топ 36у2 – 12у + 1 = 0


5.Сабақты кубизм стратегиясы бойынша

әр топқа 6 жағына тапсырма жазылған кубик тастау арқылы қорытындылау


1 жағы (суреттеңіз) ах2 + bx + c = 0 (қандай теңдеу?)

2 жағы (салыстырыңыз) қандай теңдеуге ұқсас? ах2 = 0 ах2 + b = 0

3 жағы (ойыңызбен байланыстырыңыз) D = D > 0 D = 0 D < 0

4 жағы (қалай жасалады?) а=2 b=-5 c=1 ах2 - bx + c = 0 теңдеуін құр

5 жағы (не істеуге болады?) Теңдеуді шешу алгоритмін сұрау

6 жағы (талқыласыңыз не қарсыласыңыз) 17х + 14 = 0 квадрат теңдеу бола ма?


6. Үйге тапсырма: №192(1-6)


  1. Бағалау.


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!