Тақырыбы: Квадрат теңдеулер арқылы
шығарылатын есептер.
Мақсаты: Сызықтық, квадрат, рационал
теңдеулерге әр түрлі есептер шығаруды үйрету, олардың
ерекшеліктерін танытып, оқушылардың логикалық ойлау қабілетін
дамыту. Шапшаңдыққа, өз бетімен жұмыс істеуге мүмкіндік
жасау
Түрі: Бекіту
сабағы
Оқыту
әдісі: Әртүрлі тапсырмалар: сұрақ
жауап, есептер шығару, тест тапсырмасы, деңгейлеп оқыту
технологиясын қолдану
Сабақтың
жоспары:
-
Ұйымдастыру
бөлімі
-
Үй тапсырмасын
тексеру
-
Өткенді саралау (тестпен
жұмыс)
-
Жаттығулар жұмысы: а) ауызша
жаттығулар
б) жазбаша
жаттығулар
с) оқулықпен
жұмыс
-
Бекіту бөлімі:
«Синксуим»
Зат есем:
Не?
Сын есім:
Қандай?
Етістік: Не
істейді?
Синоним:
Сөйлем:
-
Қорытынды
бөлім:
-
Үй
тапсырмасы.
-
Бағалау
-
Ұйымдастыру
бөлімі: сәлемдесу,
түгендеу
-
Үй тапсырмасын
тексеру
-
Өткенді
саралау
-
Берілген теңдеулердің қайсысы
квадрат теңдеу болады?
А)
х4
– 2,5х + 7 = 0 В)
3х2
+ 0,1х – 5 =
0.
С)
3,2х + х3 =
0 D
)
6х2 +
0,1х3 +
13 = 0
-
х2
– 41 = 0 теңдеуінің
коэффициенттері мен бос мүшесін атаңдар:
А) а
= , в = –41, с = 0 .
В)
а
= , в = 0, с = –41
С)
а
= , в = 0, с = –41 D
) а
= , в = 0, с = 41
-
Берілген теңдеулердің арасынан
келтірілген квадрат теңдеуді көрсет:
А)
5х5
– 29 = 0
В) – х2
+ 2х – 4,8 =
0.
С)
х3 +
х2 +
12х = 0 . D
)
х2 –
0,7х – = 0
-
Қай сан
–6х2 –1,4х + 7,4=
0 теңдеудің түбірі
болады?
А)
2 В)
1 С)
–1 .
D
)
0
-
7х2 –
31х – 6 = 0 теңдеуінің дискриминантын
есептеңдер:
А)
D=1129 В)
D=919 С)
D=793 D
)
D=1003
-
Екі түбірі болатын кварат
теңдеуді көрсет:
-
B.
С.
D.
-
Егер
a=2;
b=4;
c=-3 болса,
онда теңдеуін
жазыңдар
A.
B.
C.
D.
.
-
теңдеуін
шешіңдер.
A. 2;
.
B.
; -2 C.
1; D. -3;
2
-
х-тің қандай
мәндерінде өнегінің мәні нөлге тең
болады
A.
B.
.
C.
D.
12
-
теңдеуінің қанша түбірі
болатынын анықтаңдар:
-
Бір
түбірі . B.
Үш түбірі
C.
Екі түбірі
D. Түбірі
болмайды
-
Жаттығулар
жұмысы:
а) ауызша жаттығулар
(логикалық есептер шығару)
1. Түнгі сағат 10–да жауын
жауы тұр. 24 сағаттан кейін күннің жарқырап тұруы мүмкін
бе?
2. Дорбада 10 асықты 10 бала
бір бірлеп алды. Сонда дорбада тағы бір асық қалып қойды. Бұл
қалай?
б) жазбаша жаттығулар
(карточкамен жұмыс)
с) оқулықпен жұмыс
№
5. Бекіту
бөлімі: «Синксуим»
|
Зат
есім:
|
Не?
|
Теңдеу
|
Сын
есім:
|
Қандай?
|
Квадрат
теңдеу
|
Етістік:
|
Не
істейді?
|
Квадрат теңдеу
шешіледі
|
Синоним:
|
Белгісізі бар өрнек,
теңдеу
|
Сөйлем:
|
түріндегі теңдеу
квадрат теңдеу болады
|
6. Қорытынды
бөлім:
-
Квадрат теңдеу деп қандай
теңдеуді айтамыз?
-
Келтірілген квадрат дегеніміз
не?
-
Үй
тапсырмасы. № 225
-
Бағалау