|
8.2А.Квадрат теңдеулер |
Мектеп: Қоянды орта мектебі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні |
Мұғалім: Съезхан Лена |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сыныбы:8 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Квадрат теңдеулерді шешу |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабаққа негізделген оқу мақсаты |
8.2.2.3 Квадрат теңдеуді шешу |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары: |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Оқытудың пәндік, тілдік мақсаттары:квадрат теңдеулердің түбірлерін табу жолдарын талдайды, пікір алмасады, өз ойларын білдіреді. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәндік лексика және терминология: Квадрат теңдеу, толымсыз квадрат теңдеу, келтірілген квадрат теңдеу, теңдеудің түбірі, дискриминант |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Диалогқа және жазылымға қатысты тірек сөздер: Квадрат теңдеу деп...................... Егер D=0 болса,……………………………… Егер D>0 болса,…………………………….. Егер D<0 болса,…………………… |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Оқушылар бірлесе жұмыс жасай отырып, басқалардың пікірін тыңдауға, өз пікірін анық жеткізуге дағдыланады |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Әдебиет, Тарих |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
Квадрат түбір, квадрат теңдеу және оның түрлері. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ жоспары: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы
|
Ұйымдастыру кезеңі: а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу Зейінін сабаққа аудару мақсатында шаттық шеңбер ұйымдастыру. -Балалар, енді шаттық шеңберге тұрамыз. Слайдтағыны бірдей оқимыз. Қуанамын мен де, Қуанасың, сен де, Қуанайық, достарым,
Арайлап атқан
күнге. «Мозайка» әдісі арқылы оқушыларды 4 топқа бөлу. Оқушылар үстел үстінде сандар жазылған қағаз қиындыларын алып, 4 топқа бөлінеді |
Интерактивті тақта Қима қағаздар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Үй тапсырмасын тексеру: 1.4 топтан бір оқушы тақтада теңдеу шешеді. №6.12
х2= 25
х= 2) 26+5у-0,5у2 =2,5у2 +26 -3у2+5у=0 у( -3у+5)=0 у=0 -3у+5=0 -3у = -5
у=
у= 1 3) -7х2 +13х+9=-19+13х -7х2= -28 х2= 4
х= 4) 21х+11=11+17х-5х2 5х2+4х=0 х( 5х +4)=0 х=0 5х +4=0 5х= -4 х= -0,8
|
Интерактивті тақта |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
2. Семантикалық карта толтыру: Теңдеудің түрін анықтау (келтірілген квадрат теңдеу, толымсыз квадрат теңдеу, толық квадрат теңдеу оның барлық коэффиценттерін атау)
|
Үлестірме қағаздар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
«Сұрақты қағып ал». 1) Қандай теңдеу квадрат теңдеу деп аталады?
2)
ах 2
+вх+с=0 теңдеудегі
в≠ Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз 8.2А.Квадрат
теңдеулер Мектеп: Қоянды орта
мектебі
Күні Мұғалім: Съезхан
Лена Сыныбы:8 Қатысқандар
саны: Қатыспағандар
саны: Сабақтың
тақырыбы Квадрат теңдеулерді
шешу Сабаққа негізделген оқу
мақсаты
8.2.2.3 Квадрат
теңдеуді шешу Сабақ
мақсаттары:
Квадрат теңдеудің
түбірлерін табу формулаларын
біледі. Квадрат теңдеулердің түбірін
табады. Бағалау
критерийі
Квадрат
теңдеулердің түрлерін ажыратады Квадрат теңдеулерді
шешеді. Тілдік
мақсаттар Оқытудың пәндік, тілдік
мақсаттары:квадрат теңдеулердің
түбірлерін табу жолдарын талдайды, пікір алмасады, өз ойларын
білдіреді.
Пәндік лексика
және терминология: Квадрат теңдеу, толымсыз
квадрат теңдеу, келтірілген квадрат теңдеу, теңдеудің түбірі,
дискриминант
Диалогқа және
жазылымға қатысты тірек
сөздер:
Квадрат теңдеу
деп......................
Егер D=0
болса,………………………………
Егер D>0 болса,…………………………….. Егер
D<0
болса,…………………… Құндылықтарға
баулу Оқушылар бірлесе жұмыс жасай
отырып, басқалардың пікірін тыңдауға, өз пікірін анық жеткізуге
дағдыланады Пәнаралық
байланыс Әдебиет,
Тарих Алдыңғы
білім Квадрат түбір, квадрат теңдеу
және оның түрлері. Сабақ
жоспары: Жоспарланған
уақыт Жоспарланған
жаттығулар Ресурстар
Сабақтың
басы
Ұйымдастыру
кезеңі:
а) Оқушылармен
сәлемдесу, түгендеу
Зейінін сабаққа
аудару мақсатында шаттық шеңбер
ұйымдастыру.
-Балалар, енді
шаттық шеңберге тұрамыз. Слайдтағыны бірдей
оқимыз.
Қуанамын мен
де,
Қуанасың, сен
де,
Қуанайық,
достарым,
Арайлап атқан
күнге.
«Мозайка» әдісі
арқылы оқушыларды 4 топқа
бөлу. Оқушылар үстел үстінде сандар
жазылған қағаз қиындыларын алып, 4 топқа
бөлінеді
Интерактивті
тақта Қима
қағаздар
Үй тапсырмасын
тексеру:
1.4 топтан бір оқушы тақтада
теңдеу шешеді.
№6.12
х2
-5х=5(5-х)
х2=
25
х=
2)
26+5у-0,5у2 =2,5у2 +26
-3у2+5у=0
у(
-3у+5)=0
у=0
-3у+5=0
-3у =
-5
у=
у= 1
3) -7х2 +13х+9=-19+13х
-7х2=
-28
х2=
4
х=
4)
21х+11=11+17х-5х2
5х2+4х=0
х( 5х
+4)=0
х=0 5х
+4=0
5х=
-4
х=
-0,8 Бағалау
критерийі Дескриптор: Толымсыз квадрат теңдеулерді
шешеді.
-толымсыз квадрат
теңдеуге келтіреді; -түбірін
табады;
Интерактивті
тақта
2. Семантикалық карта толтыру:
Теңдеудің түрін анықтау (келтірілген квадрат теңдеу, толымсыз
квадрат теңдеу, толық квадрат теңдеу оның барлық коэффиценттерін
атау) № Квадрат
теңдеулер Келтірілген квадрат
теңдеу Толымсыз квадрат
теңдеу Толық квадрат
теңдеу а в с І топ x² - 16 =
0 - + - 1 0 -16 2x² +
6x
= 6 - - + 2 6 -6 ІІ топ 7x²
- 14x =
0 - + - 7 -14 0 x² + 5x
- 1=
0 + - + 1 5 -1 ІІІ топ 3x²
+ 19
= 5x - - + 3 -5 19 13x² = 0 - + - 13 0 0 VІ
топ 1-18р+81р2=0 - - + 81 -18 1 х2
- 7х +
6=
0 + - + 1 -7 6
Үлестірме
қағаздар
«Сұрақты қағып
ал».
1) Қандай теңдеу
квадрат теңдеу деп аталады?
2)
ах 2
+вх+с=0 теңдеудегі
в≠ | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5














