Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 8.2 А                                                   

    Күні: 29.11.2021 ж                                                                   Сынып: 8Ә                                                            

    Сабақтың тақырыбы:

    Квадрат теңдеулерді шешу

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    8.2.2.4 Виет теоремасын қолдану

    Сабақтың мақсаты

    Виет теоремасын қолдана отырып есептер шығаруды үйрету.

     

    Бағалау критерийі

    - Квадрат теңдеудің түбірлерін анықтау үшін Виет теоремасын қолданады;

    - Виет теоремасына кері теореманы қолданып, берілген түбірлері бойынша квадрат теңдеу құрады.

    Тілдік мақсаттар

    Оқытудың тілдік мақсаты:

    - Виет теоремасына (оған кері теоремаға) сүйеніп, квадрат теңдеудің түбірлері туралы талқылау жүргізеді;

    Білім бойынша лексика мен терминология:

    - квадрат теңдеу;

    - екінші дәрежелі теңдеу;

    - толық және толымсыз квадрат теңдеулер;

    - келтірілген квадрат теңдеу;

    - бірінші немесе басты коэффициент, екінші коэффициент немесе х-тің коэффициенті, бос мүше;

    - дискриминант;

    Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер:

     - берілген квадрат теңдеудің... (түбірлер саны) түбірі бар, өйткені ... ;

     - кез келген квадрат теңдеудің түбірлерінің қосындысы мен көбейтіндісін ... арқылы өрнектеуге болады.

    Құндылықтарға баулу

    Құндылықтарға баулу шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау, қарым-қатынас жасау қабілеті «Миға шабуыл», «Ойлан-жұптас-бөліс », «Сен маған – мен саған», «Элективті тест» және «Ойлаудың алты қалпағы»  әдісі арқылы іске асырылады.

    Пәнаралық байланыс

    Информатика

    Тақырып бойынша алдыңғы білім

    Квадрат түбір және арифметикалық квадрат түбір анықтамаларын білу, квадрат түбірлерді таба алу, иррационал өрнектердің мәнін есептеу, бүтін және иррационал өрнектерді ықшамдау дағдылары.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Оқушылардың назарын сабаққа шоғырландыру үшін «Миға шабуыл» әдісі арқылы жетелеуші ашық сұрақтар қойылады және оқу мақсаты анықталады:

    1) Виет теоремасын қалай қолданады?

    2) Маған формуласын жазып, осы теоремаға бір мысал келтіріп беріңізші?

    3) Сіз келтірілген квадрат теңдеу мен жалпы түрде берілген квадрат теңдеудің түбірін табу туралы не ойлайсыз?

    4) Не себепті Виет теоремасына кері теорема деп атайды?

    5) Түбірлері -5және -2 болатын қандай квадрат теңдеу алуға болады?

    Күтілетін нәтиже: Виет теоремасын қолдана отырып есептер шығарады.

     

     

    Сабақтың ортасы

    Тапсырма №1. «Ойлан-жұптас-бөліс » әдісі. Топтық жұмыс

    1-топ: Түбірлердің қосындысы мен көбейтіндісін теңдеуді шешпей табыңдар:

    №

    Теңдеулер

    a

    b

    c

    x1

    x2

    x1+x2

    x1·x2

    1

    х2-6х+8=0

    1

    -6

    8

    2

    4

    6

    8

    2

    х2+х-6=0

    1

    -1

    -6

    2

    -3

    -1

    -6

    3

    х2-х-6=0

    1

    -1

    -6

    -2

    3

    1

    -6

    4

    х2+5х-6=0

    1

    5

    -6

    1

    -6

    -5

    -6

    Дескриптор: Білім алушы

    - квадрат теңдеулердің коэффициенттерін жазады;

    - Виет теоремасының көмегімен квадрат теңдеудің түбірлерінің қосындысы мен көбейтіндісін табады;

    - квадрат теңдеулердің түбірлерін жазады;

    2-топ: Виет теоремасына сүйене отырып, өрнектердің мәндерін табыңдар:

    №

    Теңдеулер

    x1

    x2

    x1+x2

    x1·x2

    1/х1+1/х2

    x12+x22

    2x1+2x2

    1

    х2-6х+8=0

    2

    4

    6

    8

    ¾=0,75

    20

    12

    2

    х2+х-6=0

    2

    -3

    -1

    -6

    1/6=0,16.

    13

    -2

    3

    х2+5х-6=0

    1

    -6

    -5

    -6

    5/6=0,83.

    37

    -10

    Дескриптор: Білім алушы

    - квадрат теңдеудің түбірлерінің қосындысы мен көбейтіндісін табады;

    - квадрат теңдеудің түбірлерін табады;

    - амалды орындайды.

     3-топ: Виет теоремасына кері теореманы тұжырымдау.

    Түбірлері х1 және х2 болатын квадрат теңдеуді құрастырыңыз:

    №

    x1

    x2

    x1+x2

    x1·x2

    Квадрат теңдеу

    1

    -3

    5

    2

    -15

    x2-2x-15=0

    2

    4

    7

    11

    28

    x2-11x+28=0

    3

    0

    7

    7

    0

    x2-7x=0

    4

    -0,5

    -0,2

    -0,7

    0,1

    x2+0,7x+0,1=0

    Дескриптор: Білім алушы

    - квадрат теңдеудің түбірлерінің қосындысы мен көбейтіндісін табады;

    - квадрат теңдеуді құрады.

    4-топ: ax2+bx+c=0 (a≠0) түріндегі теңдеуден келтірілген квадрат теңдеу алып мысал келтіріңдер.

    Дескриптор: Білім алушы

    - ax2+bx+c=0 (a≠0) түріндегі теңдеуіне мысалы жазады;

    - келтірілген квадрат теңдеу түріне келтіреді;

    - Виет теоремасының көмегімен квадрат теңдеудің түбірлерінің қосындысы мен көбейтіндісін табады.

    5-топ: a+/-b+c жағдайындағы квадрат теңдеудің түбірлерін анықтаңдар: 1) 7x2-13x+6=0;     2)   9x2+20x+11=0

    Дескриптор: Білім алушы

    - квадрат теңдеулердің коэффициенттерін жазады;

    - a+/-b+c жағдайында коэффициенттерді пайдаланады;

    - квадрат теңдеудің түбірлерін жазады.

    6-топ: Теңдеулер жүйесін шешіңіз: 

                                           x+y=4

                                            xy=4

    Дескриптор: Білім алушы

    - х-ті y арқылы өрнектейді;

    - квадрат теңдеу құрады;

    - Виет теоремасының көмегімен квадрат теңдеудің түбірлерінің қосындысы мен көбейтіндісін табады;

    - квадрат теңдеудің түбірлерін табады.

    Бағалау «Бас бармақ» әдісі арқылы топпен өзара жүргізіледі.

    Тапсырма №2. «Сен маған – мен саған» әдісі. Жұптық жұмыс.

    1. Квадрат теңдеудің түбірлерінің қосындысы мен көбейтіндісін, түбірлерінің таңбасын теңдеуді шешпей анықтаңыз:

    Дескриптор: Білім алушы

    - келтірілген квадрат теңдеу түріне келтіреді;

    - Виет теоремасының көмегімен квадрат теңдеудің түбірлерінің қосындысы мен көбейтіндісін табады;

    - Виет теоремасының көмегімен квадрат теңдеудің түбірлерінің таңбаларын анықтайды.

    2. Келесі түбірлері бойынша квадрат теңдеу құрыңыз:

                  a) 3 және -4              b) 

    Дескриптор: Білім алушы

    - квадрат теңдеудің түбірлерінің қосындысы мен көбейтіндісін табады;

    - квадрат теңдеуді құрады.

    Бағалау «Бағдаршам» әдісі арқылы жұптар арасында өзара жүргізіледі.

    Тапсырма №3. «Элективті тест» әдісі. Жеке жұмыс

    Тест тапсырмалары

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Киргизбанва Айгул Айхановна
    27 Шілде 2022
    619
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ "Квадрат теңдеулерді шешу" 8-сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ "Квадрат теңдеулерді шешу" 8-сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ашық сабақтың тақырыбы "Квадрат теңдеулерді шешу" жалпы орта білім беру мекемелерінің 8-сынып оқушыларына арналады
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 8.2 А                                                   

    Күні: 29.11.2021 ж                                                                   Сынып: 8Ә                                                            

    Сабақтың тақырыбы:

    Квадрат теңдеулерді шешу

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    8.2.2.4 Виет теоремасын қолдану

    Сабақтың мақсаты

    Виет теоремасын қолдана отырып есептер шығаруды үйрету.

     

    Бағалау критерийі

    - Квадрат теңдеудің түбірлерін анықтау үшін Виет теоремасын қолданады;

    - Виет теоремасына кері теореманы қолданып, берілген түбірлері бойынша квадрат теңдеу құрады.

    Тілдік мақсаттар

    Оқытудың тілдік мақсаты:

    - Виет теоремасына (оған кері теоремаға) сүйеніп, квадрат теңдеудің түбірлері туралы талқылау жүргізеді;

    Білім бойынша лексика мен терминология:

    - квадрат теңдеу;

    - екінші дәрежелі теңдеу;

    - толық және толымсыз квадрат теңдеулер;

    - келтірілген квадрат теңдеу;

    - бірінші немесе басты коэффициент, екінші коэффициент немесе х-тің коэффициенті, бос мүше;

    - дискриминант;

    Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер:

     - берілген квадрат теңдеудің... (түбірлер саны) түбірі бар, өйткені ... ;

     - кез келген квадрат теңдеудің түбірлерінің қосындысы мен көбейтіндісін ... арқылы өрнектеуге болады.

    Құндылықтарға баулу

    Құндылықтарға баулу шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау, қарым-қатынас жасау қабілеті «Миға шабуыл», «Ойлан-жұптас-бөліс », «Сен маған – мен саған», «Элективті тест» және «Ойлаудың алты қалпағы»  әдісі арқылы іске асырылады.

    Пәнаралық байланыс

    Информатика

    Тақырып бойынша алдыңғы білім

    Квадрат түбір және арифметикалық квадрат түбір анықтамаларын білу, квадрат түбірлерді таба алу, иррационал өрнектердің мәнін есептеу, бүтін және иррационал өрнектерді ықшамдау дағдылары.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Оқушылардың назарын сабаққа шоғырландыру үшін «Миға шабуыл» әдісі арқылы жетелеуші ашық сұрақтар қойылады және оқу мақсаты анықталады:

    1) Виет теоремасын қалай қолданады?

    2) Маған формуласын жазып, осы теоремаға бір мысал келтіріп беріңізші?

    3) Сіз келтірілген квадрат теңдеу мен жалпы түрде берілген квадрат теңдеудің түбірін табу туралы не ойлайсыз?

    4) Не себепті Виет теоремасына кері теорема деп атайды?

    5) Түбірлері -5және -2 болатын қандай квадрат теңдеу алуға болады?

    Күтілетін нәтиже: Виет теоремасын қолдана отырып есептер шығарады.

     

     

    Сабақтың ортасы

    Тапсырма №1. «Ойлан-жұптас-бөліс » әдісі. Топтық жұмыс

    1-топ: Түбірлердің қосындысы мен көбейтіндісін теңдеуді шешпей табыңдар:

    №

    Теңдеулер

    a

    b

    c

    x1

    x2

    x1+x2

    x1·x2

    1

    х2-6х+8=0

    1

    -6

    8

    2

    4

    6

    8

    2

    х2+х-6=0

    1

    -1

    -6

    2

    -3

    -1

    -6

    3

    х2-х-6=0

    1

    -1

    -6

    -2

    3

    1

    -6

    4

    х2+5х-6=0

    1

    5

    -6

    1

    -6

    -5

    -6

    Дескриптор: Білім алушы

    - квадрат теңдеулердің коэффициенттерін жазады;

    - Виет теоремасының көмегімен квадрат теңдеудің түбірлерінің қосындысы мен көбейтіндісін табады;

    - квадрат теңдеулердің түбірлерін жазады;

    2-топ: Виет теоремасына сүйене отырып, өрнектердің мәндерін табыңдар:

    №

    Теңдеулер

    x1

    x2

    x1+x2

    x1·x2

    1/х1+1/х2

    x12+x22

    2x1+2x2

    1

    х2-6х+8=0

    2

    4

    6

    8

    ¾=0,75

    20

    12

    2

    х2+х-6=0

    2

    -3

    -1

    -6

    1/6=0,16.

    13

    -2

    3

    х2+5х-6=0

    1

    -6

    -5

    -6

    5/6=0,83.

    37

    -10

    Дескриптор: Білім алушы

    - квадрат теңдеудің түбірлерінің қосындысы мен көбейтіндісін табады;

    - квадрат теңдеудің түбірлерін табады;

    - амалды орындайды.

     3-топ: Виет теоремасына кері теореманы тұжырымдау.

    Түбірлері х1 және х2 болатын квадрат теңдеуді құрастырыңыз:

    №

    x1

    x2

    x1+x2

    x1·x2

    Квадрат теңдеу

    1

    -3

    5

    2

    -15

    x2-2x-15=0

    2

    4

    7

    11

    28

    x2-11x+28=0

    3

    0

    7

    7

    0

    x2-7x=0

    4

    -0,5

    -0,2

    -0,7

    0,1

    x2+0,7x+0,1=0

    Дескриптор: Білім алушы

    - квадрат теңдеудің түбірлерінің қосындысы мен көбейтіндісін табады;

    - квадрат теңдеуді құрады.

    4-топ: ax2+bx+c=0 (a≠0) түріндегі теңдеуден келтірілген квадрат теңдеу алып мысал келтіріңдер.

    Дескриптор: Білім алушы

    - ax2+bx+c=0 (a≠0) түріндегі теңдеуіне мысалы жазады;

    - келтірілген квадрат теңдеу түріне келтіреді;

    - Виет теоремасының көмегімен квадрат теңдеудің түбірлерінің қосындысы мен көбейтіндісін табады.

    5-топ: a+/-b+c жағдайындағы квадрат теңдеудің түбірлерін анықтаңдар: 1) 7x2-13x+6=0;     2)   9x2+20x+11=0

    Дескриптор: Білім алушы

    - квадрат теңдеулердің коэффициенттерін жазады;

    - a+/-b+c жағдайында коэффициенттерді пайдаланады;

    - квадрат теңдеудің түбірлерін жазады.

    6-топ: Теңдеулер жүйесін шешіңіз: 

                                           x+y=4

                                            xy=4

    Дескриптор: Білім алушы

    - х-ті y арқылы өрнектейді;

    - квадрат теңдеу құрады;

    - Виет теоремасының көмегімен квадрат теңдеудің түбірлерінің қосындысы мен көбейтіндісін табады;

    - квадрат теңдеудің түбірлерін табады.

    Бағалау «Бас бармақ» әдісі арқылы топпен өзара жүргізіледі.

    Тапсырма №2. «Сен маған – мен саған» әдісі. Жұптық жұмыс.

    1. Квадрат теңдеудің түбірлерінің қосындысы мен көбейтіндісін, түбірлерінің таңбасын теңдеуді шешпей анықтаңыз:

    Дескриптор: Білім алушы

    - келтірілген квадрат теңдеу түріне келтіреді;

    - Виет теоремасының көмегімен квадрат теңдеудің түбірлерінің қосындысы мен көбейтіндісін табады;

    - Виет теоремасының көмегімен квадрат теңдеудің түбірлерінің таңбаларын анықтайды.

    2. Келесі түбірлері бойынша квадрат теңдеу құрыңыз:

                  a) 3 және -4              b) 

    Дескриптор: Білім алушы

    - квадрат теңдеудің түбірлерінің қосындысы мен көбейтіндісін табады;

    - квадрат теңдеуді құрады.

    Бағалау «Бағдаршам» әдісі арқылы жұптар арасында өзара жүргізіледі.

    Тапсырма №3. «Элективті тест» әдісі. Жеке жұмыс

    Тест тапсырмалары

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Алгебра Сабақ жоспары 8 сынып
    27.07.2022
    619
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Киргизбанва Айгул Айхановна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации