Материалдар / Ашық сабақ "Квадрат теңсіздіктерді шешу" 8 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Квадрат теңсіздіктерді шешу" 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
8 сыныпқа арналған "Квадрат теңсіздіктерді шешу" туралы ашық сабақ. Сабақта тақырыпты ашу үшін әртүрлі әдіс тәсілдер қолданған. Әріптестеріме және жас мамандарға көмек ретінде ұсынамын.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Маусым 2022
710
5 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сатубалдинова Ирина Айдосовна

Сынып: 8

Қатысқандар саны: 9

Қатыспағандар саны: 9

Сабақтың тақырыбы:

Квадрат теңсіздіктерді шешу

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

8.2.2.8 квадрат теңсіздіктерді шешу (парабола әдісі);


Сабақ мақсаттары

-Квадрат теңсіздіктер және олардың қасиеттері жайлы түснік алады

-Квадрат теңсіздіктер туралы үйренгендерін меңгеріп, ажыратып, есеп шығаруға пайдаланады.

- Квадрат теңсіздікті квадрат функцияның графигін пайдаланып шеше алады.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

3 мин

Оқушылардың сабаққа дайындығы. Сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл күй қалыптастыру. Сабақ мақсатымен таныстыру.


Үй жұмысын тексеру.

а) Мұғалім: тапсырмалардың жауаптарын сұрайды, көмекші сұрақтар береді

ә) Нәтижені бағалау: тек ауызша марапатталады, не ескерту беріледі








Үй жұмысын тексеру.

а)Үй жұмысын өзара тексереді.

- Формасы: жеке жұмыс

- Құралы: оқулық, жұмыс дәптері

- Оқушының іс-әрекеті: дұрыс орындалған тапсырмаға + таңбасын қояды







Нәтижені бағалау: қабілеті мен еңбегіне сәйкес ауызша бағаланады


Сабақтың ортасы








5 мин










Тақырып-ты ашу

20 мин































































15 мин











Өткен тақырыпты бекіту:

1. Мазмұны: карточкадағы тапсырма:

- Формасы: жұптық жұмыс

- Құралы: карточка

-Оқушы: барлық оқушы қатысады, қабілетіне қарай әрқайсысы жұп жұмысына үлес қосады .


Толықтырыңдар:

1)у=4х-х2 функциясының анықталу облысы.................

2) у=4х-х2 функциясының нөлдері.........және......................

3) у=4х-х2 параболасының симметрия осі болатын түзу........................

4) у=4х-х2 параболасының төбесінің координаталары...........................

5) у=4х-х2 функциясының мәндер жиыны...................................

Оқушылар тапсырманы толықтырады:









  1. (-∞;+∞)

  2. (0;0) және (4;0)

  3. х=2

  4. (2;4)

  5. (-∞;4]










Интербелсен-ді тақта көмегімен өз-өздерін тексереді.

Карточкалар

Интербелсенті тақта







Қосымша №1

Жаңа сабақ:

  1. Сабақтың тақырыбын жариялау.

-Оқу мақсаты мен бағалау критерийлерін оқушылармен бірге талқылау.

-Күтілетін нәтижелерге тоқталу.

Балапан арнасындағы 05.04.2021 күні көрсетілген бейнесабақ қосылады.







2. Мағынаны тану: түртіп алу әдісі

Бейнесабақты қорытындылауға топтарға карточкалар таратылады.

І топ:

а


D>0

Ше-шімі

Геом. мағ-сы

a>0

ах2+вх+с>0

ах2+вх+с<0

ах2+вх+с≥0

ах2+вх+с≤0



a<0

ах2+вх+с>0

ах2+вх+с<0

ах2+вх+с≥0

ах2+вх+с≤0



ІІ топ:

а


D=0

Ше-шімі

Геом. мағ-сы

a>0

ах2+вх+с>0

ах2+вх+с<0

ах2+вх+с≥0

ах2+вх+с≤0



a<0

ах2+вх+с>0

ах2+вх+с<0

ах2+вх+с≥0

ах2+вх+с≤0





ІІІ топ:

а


D<0

Ше-шімі

Геом. мағ-сы

a>0

ах2+вх+с>0

ах2+вх+с<0

ах2+вх+с≥0

ах2+вх+с≤0



a<0

ах2+вх+с>0

ах2+вх+с<0

ах2+вх+с≥0

ах2+вх+с≤0



770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!