І.
Кіріспе
3-5
мин
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
Топқа
бөлу
Үй тапсырмасын
сұрау
|
Оқушылармен амандасу.
Түгендеу. Сабаққа даярлығын қадағалау. Жұмысқа жағымды көңілді
қамтамассыз ету.
Оқушыларды топқа бөлу үшін
қолдарына фишкаларды тарату.
Топ басшысына бағалау парағы
таратылады, алдағы жұмыс алгоритмін
түсіндіру
Диалогтік оқыту бойынша сұрақтар қойып, дұрыс жауаптарды
мадақтау. Есептердің дұрыс жауаптары тақтада көрсетіледі. Оқышулар
өз-өздерін тексереді.
Уәжді көтеру.
|
Мұғаліммен амандасады.
Оқушылар бір-бірлеріне жылы лебіздерін білдіреді. Сабаққа
дайындалады. Фишкадағы суреттер бойынша ұжым 4 адамнан тұратын 4
топқа бөлінеді.
Әр топ өз басшысын сайлайды.
Топқа атау беріледі.
|
Түрлі түсті
қағаздар, фишкалар, маркерлер
|
|
ІІ.
Тұсаукесер
5
мин
|
Диалогтық оқу «Ой
қозғау»
|
Сабақ тақырыбы мен мақсаты
айтылады. (таныстырылым)
Қайталау
сұрақтары:
-
Теріс
емес а
сынының квадрат түбірі деп
__________ атайды.
-
a санынан алынған
арифметикалық квадрат түбір __________ деп
белгіленеді.
-
«__________» деп
оқылады.
4.
Арифметикалық квадрат түбірдің
қандай қасиеттерін білесіңдер?
Логикалық
тренинг.
Квадрат, модуль, баяндауыш, масса, түбір, нүкте,
өрнек, көбейткіш, оң сан, теріс сан.
|
Оқушылардың жауаптары
тыңдалады.
Жауаптары:
-
Теріс
емес а
сынының квадрат түбірі
деп квадраты а-ға тең болатын
b санын
атайды.
-
a санынан алынған
арифметикалық квадрат түбір деп
белгіленеді.
-
«а санының
арифметикалық квадрат түбірі» деп
оқылады.
4.
Арифметикалық квадрат түбірдің
қасиеттері:
1) Теріс емес көбейткіштердің
түбірі осы көбейткіштердің түбірлерінің көбейтіндісіне тең
болады.
2) Алымы теріс емес, ал бөлімі
оң болып келген бөлшектің түбірі аламының түбірін бөлімінің
түбіріне бөлгенге тең болады.
3) Х-тің кез келген мәнінде
√х2=│х│ теңдігі
тура.
Баяндауыш,
масса
|
Таныстырылым,
Оқулық
|
|
ІІІ. Негізгі
бөлім
30
мин.
|
Бекітуді
ұйымдастыру
Жұмыс жеке, жұптық,
топтық.
Өткен білімді
жинақтау «Миға шабуыл», «Сын тұрғысынан ойлау», «Өкіл»
стратегиялары арқылы меңгертіледі.
|
Жаңа тақырыпты
меңгеру:
Тақырыпты мұғалім ақпарат
көзін пайдаланып, түсінік алуына бағыт
береді.
«Өкіл» стратегиясы арқылы
меңгертіледі.
Жұмыс жеке, жұптық,
топтық.
|
Жұмыс жеке, жұптық, топтық
түрде меңгертіледі.
Бұл кезеңде үйренуші жаңа
ақпаратпен танысады, тақырып бойынша жұмыс істейді, тапсырмалар
орындайды, өз бетімен жұмыс жасайды. 4 логикалық бөлікке бөлінген
мәтін мен үлгі ретінде берілген есептердің 1-бөлігін 1-лер,
2-бөлігін 2 санын алғандар, 3, 4 нөмірлі топтарға оқуға
тапсырылады. Жұмысты бастамас бұрын оқушыларға “жұмыс тобында”
мәтіннің тиісті бөлігін жақсы меңгеруі
қажет.
«1» топ – «Көбейткішті түбір
белгісінің алдына шығару үшін ...»
... ... ... ...
«2» топ «Көбейткішті түбір
белгісінің ішіне енгізу үшін ... »
... ... ...
«3» топ «Бөлшектің бөлімін
иррационалдықтан босату үшін ... »
«4» топ Бөлшектің бөлімін
иррационалдықтан босату үшін ...»
Келесі кезекте ұжым
мүшелері бастапқы топтарымен қайта табысып, өздерінің үйреніп
келген бөліктеріндегі мазмұнды ортаға салады. Осылайша ұжым
мүшелері бірін-бірі оқытуға, сол арқылы ойлауға
үйренеді.
|
Оқулық, А3 форматты
қағаз, плакат, маркер
|
|