Материалдар / Ашық сабақ Квадрат түбірлері бар өрнектерді тепе-тең түрлендіру 8 сынып

Ашық сабақ Квадрат түбірлері бар өрнектерді тепе-тең түрлендіру 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіруді үйренуді ұйымдастыру және олардың қасиеттерін өрнектерді ықшамдауда тиімді әдіс-тәсілдерін пайдаланып, есептер шығару
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Шілде 2018
529
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспарыПән мұғалімі: Ихсанова Асель ТунгышбековнаПән: Алгебра Мерзімі: 20.10.2017Сынып: 8Тақырыбы: Квадрат түбірлері бар өрнектерді тепе-тең түрлендіру.Мақсаты: Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіруді үйренуді ұйымдастыру және олардың қасиеттерін өрнектерді ықшамдауда тиімді әдіс-тәсілдерін пайдаланып, есептер шығару. Сыни тұрғыдан талдау мен бағалау.Міндеттері:
  • Көбейткішті түбір белгісінің алдына шығару, түбір белгісінің ішіне енгізу, бөлшектің бөлімін иррационалдықтан босату сияқты түрлендірулермен есептер шығару барысында оқушылардың сыни тұрғыдан талдау қабілеттерін дамыту;
  • Осы тақырыпты өту барысында бәсекеге қабілетті оқушының дамуына ықпал ету;
  • Топта бір-бірін тыңдауға үйрету.
Қолданылғын модульдер: «Оқыту мен оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдер», «Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету», «Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау», «Оқыту мен оқуда АКТ-ны пайдалану», «Оқытуды басқару және көшбасшылық», «Талантты және дарынды балаларды оқыту».Сабақтың әдіс-тәсілі: Жеке, жұпты, топтық жұмысы, диалогтық оқыту (сұрақ-жауап), сыни ойлау (миға шабуыл, ой жинау), «Өкіл» стратегиясы, «Блиц сұрақтар», рефлексия «Инсерт»

Сабақ кезеңіЖоспар мазмұныМұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекетіРесурстар
І. Кіріспе 3-5 минҰйымдастыру кезеңі:



Топқа бөлу







Үй тапсырмасын сұрау
Оқушылармен амандасу. Түгендеу. Сабаққа даярлығын қадағалау. Жұмысқа жағымды көңілді қамтамассыз ету.Оқушыларды топқа бөлу үшін қолдарына фишкаларды тарату.Топ басшысына бағалау парағы таратылады, алдағы жұмыс алгоритмін түсіндіруДиалогтік оқыту бойынша сұрақтар қойып, дұрыс жауаптарды мадақтау. Есептердің дұрыс жауаптары тақтада көрсетіледі. Оқышулар өз-өздерін тексереді.Уәжді көтеру.Мұғаліммен амандасады. Оқушылар бір-бірлеріне жылы лебіздерін білдіреді. Сабаққа дайындалады. Фишкадағы суреттер бойынша ұжым 4 адамнан тұратын 4 топқа бөлінеді. Әр топ өз басшысын сайлайды. Топқа атау беріледі.Түрлі түсті қағаздар, фишкалар, маркерлер
ІІ. Тұсаукесер 5 минДиалогтық оқу «Ой қозғау»Сабақ тақырыбы мен мақсаты айтылады. (таныстырылым)Қайталау сұрақтары:
  • Теріс емес а сынының квадрат түбірі деп __________ атайды.
  • a санынан алынған арифметикалық квадрат түбір __________ деп белгіленеді.
  • «__________» деп оқылады.
  • 4. Арифметикалық квадрат түбірдің қандай қасиеттерін білесіңдер?















    Логикалық тренинг.
    Оқушылардың жауаптары тыңдалады.Жауаптары:
  • Теріс емес а сынының квадрат түбірі деп квадраты а-ға тең болатын b санын атайды.
  • a санынан алынған арифметикалық квадрат түбір деп белгіленеді.
  • «а санының арифметикалық квадрат түбірі» деп оқылады.
  • 4. Арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттері:1) Теріс емес көбейткіштердің түбірі осы көбейткіштердің түбірлерінің көбейтіндісіне тең болады.2) Алымы теріс емес, ал бөлімі оң болып келген бөлшектің түбірі аламының түбірін бөлімінің түбіріне бөлгенге тең болады.3) Х-тің кез келген мәнінде √х2=│х│ теңдігі тура.

    Баяндауыш, масса







    Таныстырылым, Оқулық


    Сергіту сәті«Бегемот» биі



    ІІІ. Негізгі бөлім 30 мин.Бекітуді ұйымдастыру

    Жұмыс жеке, жұптық, топтық.Өткен білімді жинақтау «Миға шабуыл», «Сын тұрғысынан ойлау», «Өкіл» стратегиялары арқылы меңгертіледі.
    Жаңа тақырыпты меңгеру:Тақырыпты мұғалім ақпарат көзін пайдаланып, түсінік алуына бағыт береді.«Өкіл» стратегиясы арқылы меңгертіледі.Жұмыс жеке, жұптық, топтық.



    Жұмыс жеке, жұптық, топтық түрде меңгертіледі.Бұл кезеңде үйренуші жаңа ақпаратпен танысады, тақырып бойынша жұмыс істейді, тапсырмалар орындайды, өз бетімен жұмыс жасайды. 4 логикалық бөлікке бөлінген мәтін мен үлгі ретінде берілген есептердің 1-бөлігін 1-лер, 2-бөлігін 2 санын алғандар, 3, 4 нөмірлі топтарға оқуға тапсырылады. Жұмысты бастамас бұрын оқушыларға “жұмыс тобында” мәтіннің тиісті бөлігін жақсы меңгеруі қажет. «1» топ – «Көбейткішті түбір белгісінің алдына шығару үшін ...»... ... ... ...«2» топ «Көбейткішті түбір белгісінің ішіне енгізу үшін ... »... ... ... «3» топ «Бөлшектің бөлімін иррационалдықтан босату үшін ... »«4» топ Бөлшектің бөлімін иррационалдықтан босату үшін ...»Келесі кезекте ұжым мүшелері бастапқы топтарымен қайта табысып, өздерінің үйреніп келген бөліктеріндегі мазмұнды ортаға салады. Осылайша ұжым мүшелері бірін-бірі оқытуға, сол арқылы ойлауға үйренеді. Оқулық, А3 форматты қағаз, плакат, маркер


    Бекітуді ұйымдастыру

    Жұмыс жеке, жұптық, топтық.Жаңа білімді жинақтау«Кубизм» стратегиясы арқылы тапсырмалар орындалды



















































































    Кластер құру
    Бекіту кезеңі:Сөйтіп, оқушылар өздері бүгінгі тақырыпты жоспары бойынша ашады. Ал ол тақырып қаншалықты ашылғанына мұғалім оқушыларға пысықтау сұрақтар қойып анықтайды. Жаңа тақырып бойынша тапсырмалар беріледі, ізденіске жетелейді





































































    «Блиц сұрақтар»Мұғалім бәрін байқап тұрады.Қорытындылауға арналған сұрақтар:1.Көбейткішті түбір белгісінің алдына шығару арифметикалық квадрат түбірдің қандай қасиетіне негізделген ?2.Бөлшектің бөлімі иррационалдықтан қалай босайды ?Осы сұрақтар бойынша кластер құрды














    «1» топ – №70«2» топ - №72«3» топ - №74«4» топ - №81 Шығару жолын, қателерін талқылайды.Көбейткішті түбір белгісінің алдына шығарыңдар:№70. 1) 2) 3) 4) №72. ;Көбейткішті түбір белгісінің ішіне енгізіңдер:№74. 1) ; 2) 3 3) 4) №81. Бөлшектің бөлімін иррационалдықтан босатыңдар: 1) ; 2) 3) ; 4) ;

    Сұрақтарға жауап береді
    Интерактивті тақта, оқулық, дәптер, салу құралдары
    ІV. Қорытынды5-7 мин Үйге тапсырма

    Бағалау:Оқушылардың өзін-өзі бағалауыМұғалімнің бағалауыРефлексия «Инсерт»

    №71, №73, №81 (5, 6, 7, 8)

    Бағалау парағының нәтижесі бойынша журналға баға қойылады. Озық болған оқушыларды мадақтау, өзгелердің уәжін көтеру.

  • Білемін
  • Білгеніме сәйкес келмеді
  • Жаңа ақпарат
  • Тереңірек білгім келеді, зерттегім келеді
  • Осы сұрақтарға жауап беру, өз ойларын, түйгендерін айту.














    Оқушылар өткен тақырып бойынша өз ойларын айтады, өздерін бағалайды.

    Күнделік,таратпа қағаздар, бағалау парағы







    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ