Сабақтың басы
1
минут
2
минут
1
минут
6
минут
Сабақтың ортасы
8
минут
2
минут
5
минут
10 минут
Сабақтың соңы
5 минут
3
минут
2
минут
|
Оқушылармен
сәлемдесемін, жағымды психологиялық ахуалды «Тілек бағдарламасы»
арқылы орнатудан бастаймын.
Сынып оқушыларын екі топқа
бөлемін: «Толымды»,
«Толымсыз»
«Көршіме сенемін» әдісі
Үй
тапсырмасын тексеремін.

«Word wall» платформасы арқылы
сұрақтарға жауап
береді.
Мұғалім сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатын
айтады.
Сабақты қысқаша түсіндіріп
кетемін.


Есептер шығару
кезеңі:
Дәптермен жұмыс
ЖЕКЕ ЖҰМЫС
«Мен күштімін!» әдісі арқылы әр оқушы жеке
оқулықтағы есептерді шығарады.
№9.1 1),3) I топқа,
№9.1 2),4) II топқа,
№9.2 1),2),3) I
топқа, №9.2 4),5),6)
II
топқа


Сергіту
сәті: 
Топтық жұмыс.
«Алтау ала болса ауыздағы
кетеді!»
әдісі арқылы топқа
функционалдық сауаттылыққа есеп беремін, сол есепті орындарында
топпен ақылдаса отырып, тақтаға постерге оқушылар
қорғайды.
ЕСЕП:

Дескриптор:
Квадрат үшмүшені көбейткіштерге
жіктейді
Жауаптарын алып біріктіреді
“ZIP GRADE”
программасы арқылы жылдам тест
аламын.
№1 А, №2 В, №3С №4 В,
№5 А
Мұғалім білім алушыларды бағалау критерийлерін
пайдаланып бағалайды, үйге тапсырма береді.
Үй тапсырмасы:
№: 9.3
Кері
байланыс «Whatshapp тағы SMS» әдісі
бойынша кері байланыс
беремін.
Сабаққа жақсы қатысқан оқушыларды «Медальон
әдісі» арқылы марапаттаймын.
|
Мұғаліммен сәлемдеседі.
Сағат тілінің бағытымен
бірінің жұмысын бірі
тексереді.
Оқушылар өз дәптерлерін тексеріп,
бағалайды.
Оқушылар, сілтемені
басып
сұрақтарға жауап береді
«Түртіп алу әдісі арқылы» керекті анықтамаларды
жазып алады.
Топта жұптарымен жаңа сабақты талқылау арқылы
қосымша сұрақтарға жауап береді.
Оқушылар өздері жеке
жұмыс жасайды, ал мұғалім «Күлегеш» смайлигін кімнің оқулығына
жабыстырып кетсе, сол оқушы тақтада орындайды, тақтадағы оқушылар
сағат тілінің бағытымен жұмыстарын тексеріп, дұрыс бұрыстығын
анықтайды.
Дескриптор:
Квадрат үшмүшені көбейткіштерге
жіктейді
Оқушылар шеңберге тұрып кубты лақтыру арқылы,
тапсырмаларды орындап бір сергіп қалады.
«Алтау ала болса
ауыздағы кетеді!» әдісі бойынша
өз
ойларымен топ мүшелерімен бөліседі,ортаға салады және есептің жалпы
ортақ шешімін табады.
Тапсырманы орындап болған соң есептерді постерге
жазып қорғайды.
Тапсырмаларын дескрипторлар бойынша бірін бірі
бағалайды.
Дескриптор:
Оқушылар берілген
тапсырмаларды топта орындап, асықтарды дұрыс таңдап орындарына
орналастырады.
Берілген өрнектердің коэффициенттерін
атаңыз.
№1
х2 - 3,2х
А) 1 ;
-3,2 B) -3,2;
-1 C) 3,2;
1
№2
6х2 + 0,1х + 13
А)6;
0,1;-13 B) 6;
0,1;13 C) -6;
0,1;-13
№3
12х2 +
х3 -4
-
12;1;4 B)- 12;1;4
C) 12;1;-4
№4 Квадрат
теңдеудің түбірлерін анықтаңдар:
2х2+7х - 30
= 0
А) түбірі жоқ
В)
x1 =
2,5; x2 =
6.
С)
x1 =6;
x2 =
2,5.
№5
Квадрат теңдеудің дискриминантын анықтаңдар:
х2+4х - 77
= 0
А) 324
В)
325
С)
323
Дескриптор:
-
Өрнектердің коэффициенттерін
табады;
-
Квадрат
теңдеудің түбірлерін анықтайды;
-
Квадрат
теңдеудің дискриминантын
анықтайды;
Оқушылар марапатталады.
|
«Өзін-өзі бағалау»
парағы арқылы бағалау
БАҒАЛАУ:
0-
«ТАЛПЫН»
1-
«ЖАҚСЫ»
Сонымен қатар, өз
ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
БАҒАЛАУ:
0-
«ТАЛПЫН»
1-
«ЖАҚСЫ»
2-
« ӨТЕ ЖАҚСЫ»
БАҒАЛАУ ШӘКІЛІ:
0-
«ТАЛПЫН»
1-
«ЖАҚСЫ»
2- « ӨТЕ ЖАҚСЫ»

БАҒАЛАУ ШӘКІЛІ:
0-
«ТАЛПЫН»
1-
«ЖАҚСЫ»
2- « ӨТЕ ЖАҚСЫ»
оқушылардың сабаққа қатысу
белсенділігі бойынша және сабақ кезеңдерінде жинаған баллдарының
жалпы есебі ескеріліп 1-10 баллдық шкаламен
бағаланады.
Бағалау шәкілі:
9-10 ұпай болса: «Жарайсың!»
7-8
ұпай болса: «Жақсы!»
5-6
ұпай болса: «Талпын!»
|
Интербелсенді
тақта,
слайд, оқулық, жұмыс дәптері,
бор, тақта
https://wordwall.net/ru/resource/38640998
Интербелсенбі тақта
Оқулық
Постер, маркер
Постер, маркер, желім
“ZIP GRADE”
парақшасы
Бағалау стикерлері


|