Материалдар / Ашық сабақ "Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу" 8 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу" 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
"Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу" тақырыбында ашық сабақ жариялап отырмын. Бұл сабақиы 8 сыныпқа алгебра пəнінен сабақ беретін мұғалімдер пайдалана алады. Баланың сабаққа қызығушылығын арттыру үшін əр түрлі əдіс тəсілдерді қолданғанмын.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
1774
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады










Облыс

Оңтүстік Қазақстан облысы


Қала

Шымкент қаласы


Мектеп

«№16 жалпы орта мектебі»

коммуналдық мемлекеттік мекемесі


Мұғалімнің тегі, аты, әкесінің аты

Исабаева Динара Жупарбековна

Пәні

Алгебра


Сыныбы

8«Ә»


Сабақтың тақырыбы

Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеуге есептер шығару





















Тексерілді:

Мектеп директорының

оқу ісі жөніндегі орынбасары

_____________ М.З.Дүйсебекова

Қысқа мерзімді жоспарлау


Пәні: алгебра

Сабақ:

Мектеп: №16 жалпы орта мектебі

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Исабаева Динара Жупарбековна

Сабақтың тақырыбы:

Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеуге есептер шығару

Сыныбы: 8«Ә»

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабаққа негізделген оқу мақсаты

Квадрат үшмүшенің түбірлерін табу арқылы оны көбейткіштерге жіктеу формуласын дұрыс қолдана отырып есептер шығару

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:

  • Квадрат үшмүшені квадрат теңдеуге айналдыра алады;

  • Квадрат теңдеудің түбірлерін таба алады.

Оқушылардың басым бөлігі:

  • Квадрат үшмүшенің түбірлерін табу арқылы оны көбейткіштерге жіктеу формуласына сала алады

Кейбір оқушылар:

  • Теориялық білімдерін қолдана отырып өздері есеп құрастырады;

  • Оның шешу жолдарын мысалдар арқылы талдау жүргізіп зерттейді.

Тілдік мақсат

Оқушылар:

Квадрат  үшмүшені    көбейткіштерге жіктеудің жолдарын талдап, оны дәлелмен жеткізе алады

Математикалық сөздік:

Квадрат үшмүше, дискриминант, парабола

Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

Дәптермен жұмыс

Квадрат үшмүше - ах2+bx+c түріндегі көпмүше

Дискриминант - b2-4ac” формуласы

Парабола - у=ах2+bx+c функциясының графигі

Талқылауға арналған тармақтар (тыңдалым)

Қосымша оқуға арналған материалдарды оқып талдайды.

Сіз қалай ойлайсыз?

«Бір тал кессең, он тал ек» мақалды квадрат үшмүшеге қалай айналдыруға болады?

Алдыңғы оқу

«Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу»

Жоспар


Жоспарлан-ған уақыт

Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)

Форма-тивті бағалау (ОҮБ)

Ресурс-тар

Басталуы

  • Ұйымдастыру кезеңі.

  • Математик ғалымдар Франсуа Виет, Христиан Вольф, Әл-Хорезми бейнесі бейнеленген қима қағаздары арқылы оқушыларды 3 топқа біріктіру

  • Жетістік критерийлерін оқушылармен бірге анықтау. Бағалау парақшаларын тарату.

Жетістік критерийлері:

Жетті, егер...

  • Тыңдалған ақпарат бойынша қорытынды жасап, топтық талқылауда белсенділік жасап, тапсырманы орындай алса.

  • Көтерілген мәселе бойынша идеяларын ұсынып, сұрақтарға нақты жауап берсе.


Үй тапсырмасын сұрау.

  1. Интерактивті тақтада үй тапсырмасының (№231) жауабын көрсету;

  1. «Полиглот» әдісі арқылы өткен тақырып бойынша сұрақ жауапты ұйымдастыру (жауапты ағылшын және орыс тілдеріне аударады).

  1. ах2+bx+c=0 теңдеуіндегі x1 және х2 шешімін басқаша қалай атаймыз? (түбір, корень, root )

  2. ах2+bx+c=0 теңдеуіндегі с коэффициентін басқаша қалай атаймыз? (бос мүше, свободный член, free member )

  3. b2-4ac” формуласы қалай аталады? (дискриминант, дискриминант, discriminant )

  4. ах2+bx+c=0 өрнегі қалай аталады? (квадрат теңдеу, квадратная уравнения, quadratic equations )

  5. x2-7x+12=0 теңдеуінің ең үлкен түбірі неге тең? (төрт, четыре, four )

  6. Барлық қабырғалары тең тік төртбұрышты не деп атаймыз?

(шаршы, квадрат, square )

  1. у=ах2+bx+c функциясының графигі қалай аталады? (парабола, парабола, parabola )

  2. ах2+bx+c түріндегі көпмүше қалай аталады?

(квадрат үшмүше, квадратный трехчлен, quadratic trinomial )





















Ауызша және стикерлер арқылы мадақтау

Франсуа Виет, Христиан Вольф, Әл-Хорезми бейнесі бар қима қағаздар;

Стикерлер;

Топ міндеттері жазылған қима қағаздары салынған құты;

слайд.

Ортасы


«Айналмалы бекет» әдісі

  • Топтар берілген уақытта өздеріне берілген тапсырмалар бойынша тұжырымдамалық карта жасайды;

  • Топ мүшелері орнында қалып, баяндаушысы сағат тілімен келесі топқа барып, сол топтың мүшелеріне өз тобының тұжырымдамалық картасын қорғағайды, тыңдаушылар баяндаушыға сұрақтар қояды;

Әр баяндаушы өз орнына келгенше процесс қайталанады

Әл-Хорезми шәкірттері :

  • ах2+bx+c - квадрат үшмүшесін көбейткіштерге жіктеу алгоритмін түсіндіріңдер

  • 5x2+2x-3=0 квадрат үшмүшесін көбейткіштерге жіктеңдер

Христиан Вольф шәкірттері

  • -9x2+8x+1=0 квадрат үшмүшесін көбейткіштерге жіктеңдер

  • Б өлшекті қысқартыңдар:

Франсуа виет шәкірттері

  • Гүл шоқтарындағы Есептің берілгеніне сәйкес келетін жауапты тауып гүл құрастырыңдар

Критерий арқылы

«Екі жұлдыз, бір тілек»

Флипчарт стикер, маркер, пломастер, түрлі- түсті қағаздар, үлестірме қағаздары, слайд


Оқулықпен жұмыс және деңгейлік тапсырмалар

4 оқушы өз таңдауы бойынша оқулықтағы есептерді тақтаға шығарады және қалған оқушылармен жауаптарын салыстырады.

235. Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеңдер.

1) 6х2-5х+1

Жауабы:

6х2-5х+1 =(2х – 1)(3х – 1)

2) -5х2+4х+1

Жауабы:

-5х2+4х+1=-(5х+1)(х-1)

3) 12х2+5х-2

Жауабы:

12х2+5х-2 = (4х–1)(3х+2)

4) -21х2+х+2

Жауабы:

-21х2+х+2=-(7х+2)(3х-1)

Ауызша және стикерлер арқылы мадақтау

Оқулық.

Алгебра.

8-сынып.

Алматы «Мектеп»

2012 ж.,

Web сайттары

Өткеннен хат...

Мұғалімнің сөзі:

Бір жігіт байлық іздеп жолға шығады. Оның бармаған жері, баспаған тауы қалмайды. Осылай шаршап, шалдығып келе жатып бір үңгірге тап болады. Оның кіре берісінде алып тасты көреді. Сол таста былай жазылған екен: «Осы тасты қозғасаң шұңқырдан қазынасы бар жәшікті табасың» - деген екен. Жігіт жәшікті алса, ол жабық екен. Жәшіктің қақпағында: «Сіздердің білімдеріңіз - ол ....» деген сөз жазылған, яғни жазудың жартысы өшіп қалған екен. Осы сөзді табуға сіздердің көмектеріңіз қажет. Ата-бабаларымыз қаншалықты шиеленіскен дау болса да, оны мақал-мәтелдер, даналық сөздер арқылы шешіп отырған. Ендеше, бізде осы өшіп қалған сөзді мақал-мәтелдер арқылы тауып көрелік. Мен сіздерге мақал-мәтелдерді айтамын. Оның ішіндегі екі сан есім - квадраттық теңдеудің түбірлері, яғни түбірлер арқылы квадраттық теңдеу құру және өшіп қалған сөзді табу керек.

Төмендегі мақал-мәтелдердің ішіндегі екі сан есім - квадраттық теңдеудің түбірлері, яғни түбірлер арқылы квадраттық теңдеу құрулары керек және өшіп қалған сөзді табулары керек.

  1. Алтау ала болса ауыздағы кетеді,  (Л)

Төртеу түгел болса төбедегі жетеді.       

  1. Жігіт сегіз қырлы, бір сырлы (Ы)

  2. Жеті жұрттың тілін біл,  (А)

жеті түрлі білім ал.        

  1. Білімді мыңды жығады, (Қ) білекті бірді жығады.     

  2. Ұлға отыз үйден, (М)

қызға қырық үйден тию.           

  1. Жақсы жігіт он бесінде де жас емес, (Н)

Жүзге келсе де пәс емес.

  1. Бір тал кессең, он тал ек (А)

  2. Жеті рет өлшеп, бір рет кес. (З)

  3. Отыз тістен шыққан сөз, (О)

отыз рулы елге жайылар

Жауабы: Мол қазына

Ауызша және стикерлер арқылы мадақтау

слайд

«Жедел тест» (Сабақты бекіту )

  • Оқушылар өздеріне берілген тест тапсырмаларын жұптасып ақылдасып, талқылап, тесттің жауабын айтады.

1. ax2+bx+c  көпмүшесі қалай аталады?

  1. квадрат теңдеу    

  2. квадрат үшмүше  

  3. квадраттық функция    

  4. квадрат теңсіздік

2. ax2+bx+c=0 - бұл  

  1. квадрат теңдеу     

  2. квадрат үшмүше   

  3. квадраттық функция    

  4. квадрат теңсіздік

3. x2+px+q  =0 - бұл    

  1. квадрат теңдеу 

  2. толымсыз квадрат теңдеу  

  3. келтірілген квадрат теңдеу

  4. квадрат теңдеу

4. Берілген өрнектердің ішінен квадрат үшмүшені табыңдар :

  1. 2x+3   

  2. x3-x2

  3. x2-19x+5             

  4. x3-3x2-4x

5. ax4+bx2+c=0 - бұл     

  1. квадрат теңдеу

  2. биквадрат теңдеу

  3. келтірілген квадрат теңдеу 

  4. квадрат үшмүше 

6. Қай формула дискриминанттың формуласын береді?

  1. D=b+4ac   

  2. D=b-4ac2      

  3. D=b-4ac                  

  4. D=b2-4ac

7. 4х2-8х+4=0 дискриминанты неге тең?

  1. 4             

  2. 36

  3. 0

  4. 1  

8. Көбейткіштерге жікте:   9-4х2       

  1. (3+2х)(3+2х)        

  2. (3-2х)(3+2х)

  3. (3-2х)(3-2х)

  4. жіктеуге болмайды

9. Келтірілген квадрат теңдеуді табыңдар:   

  1. 2x+3   =0

  2. x3-x2+5=0  

  3. x2-19x+5=0 

  4. 4x-x3 =0

10. Қай кезде квадрат теңдеудің шешімі болмайды?   

  1. D>0     

  2. D<0 

  3. D=0 

кез келген  жағдайда

Ауызша және стикерлер арқылы мадақтау

слайд

Аяқталуы

(табыс критерийіне қайта оралады)

Формативті, сумативті бағалау. Бағалау парақшаларындағы ұпай сандарымызды бағаға айналдырып, жеке немесе топ басшыдан бағаларын сұрау.

Үйге: А деңгей: №236

В деңгей: №236,237

С деңгей: №236,237, 238

Рефлексия (кері байланыс) «Басбармақ»

  • Бүгінгі сабақта не қиын болды?

  • Бүгінгі сабақта не қызықты болды?

  • Бүгінгі білімді қайда қолданасыз?

  • Сабақтың түйінді идеясын айтсаңыз.

м адақтау сэндвичі


Кері байланыс

бағалау парақша-лары

Қосымша ақпарат:

Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау – оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс. Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері. АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс

Рефлекция. Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтаға жауап беріңіз.

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1.____________________________________________________________________________________________________________________________________________________

2._________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1)_________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________

2)_________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдің?

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________
















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!