Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Ашық сабақ "Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу" 8 сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
"Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу" тақырыбында ашық сабақ жариялап отырмын. Бұл сабақиы 8 сыныпқа алгебра пəнінен сабақ беретін мұғалімдер пайдалана алады. Баланың сабаққа қызығушылығын арттыру үшін əр түрлі əдіс тəсілдерді қолданғанмын.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
1674
2 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Облыс | Оңтүстік Қазақстан облысы |
Қала | Шымкент қаласы |
Мектеп | «№16 жалпы орта мектебі»коммуналдық мемлекеттік мекемесі |
Мұғалімнің тегі, аты, әкесінің аты | Исабаева Динара Жупарбековна |
Пәні | Алгебра |
Сыныбы | 8«Ә» |
Сабақтың тақырыбы | Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеуге есептер шығару |
Тексерілді:Мектеп директорының оқу ісі жөніндегі орынбасары_____________ М.З.Дүйсебекова Қысқа мерзімді жоспарлау
Пәні: алгебраСабақ: | Мектеп: №16 жалпы орта мектебі | ||
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: Исабаева Динара Жупарбековна | ||
Сабақтың тақырыбы: | Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеуге есептер шығару | ||
Сыныбы: 8«Ә» | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: | |
Сабаққа негізделген оқу мақсаты | Квадрат үшмүшенің түбірлерін табу арқылы оны көбейткіштерге жіктеу формуласын дұрыс қолдана отырып есептер шығару | ||
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: | ||
Оқушылардың басым бөлігі: | |||
Кейбір оқушылар: | |||
Тілдік мақсат | Оқушылар: Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеудің жолдарын талдап, оны дәлелмен жеткізе алады | ||
Математикалық сөздік:Квадрат үшмүше, дискриминант, парабола | |||
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:Дәптермен жұмысКвадрат үшмүше - ах2+bx+c түріндегі көпмүше Дискриминант - “b2-4ac” формуласыПарабола - у=ах2+bx+c функциясының графигі | |||
Талқылауға арналған тармақтар (тыңдалым)Қосымша оқуға арналған материалдарды оқып талдайды. | |||
Сіз қалай ойлайсыз?«Бір тал кессең, он тал ек» мақалды квадрат үшмүшеге қалай айналдыруға болады? | |||
Алдыңғы оқу | «Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу» | ||
Жоспар | |||
Жоспарлан-ған уақыт | Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) | Форма-тивті бағалау (ОҮБ) | Ресурс-тар |
Басталуы | Үй тапсырмасын сұрау. | Ауызша және стикерлер арқылы мадақтау | Франсуа Виет, Христиан Вольф, Әл-Хорезми бейнесі бар қима қағаздар;Стикерлер;Топ міндеттері жазылған қима қағаздары салынған құты;слайд. |
Ортасы | «Айналмалы бекет» әдісі | Критерий арқылы«Екі жұлдыз, бір тілек» | Флипчарт стикер, маркер, пломастер, түрлі- түсті қағаздар, үлестірме қағаздары, слайд |
Оқулықпен жұмыс және деңгейлік тапсырмалар4 оқушы өз таңдауы бойынша оқулықтағы есептерді тақтаға шығарады және қалған оқушылармен жауаптарын салыстырады. №235. Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеңдер. 1) 6х2-5х+1Жауабы: 6х2-5х+1 =(2х – 1)(3х – 1) 2) -5х2+4х+1 Жауабы: -5х2+4х+1=-(5х+1)(х-1) 3) 12х2+5х-2 Жауабы: 12х2+5х-2 = (4х–1)(3х+2) 4) -21х2+х+2 Жауабы: -21х2+х+2=-(7х+2)(3х-1) | Ауызша және стикерлер арқылы мадақтау | Оқулық. Алгебра.8-сынып.Алматы «Мектеп»2012 ж.,Web сайттары | |
Өткеннен хат... Мұғалімнің сөзі:Бір жігіт байлық іздеп жолға шығады. Оның бармаған жері, баспаған тауы қалмайды. Осылай шаршап, шалдығып келе жатып бір үңгірге тап болады. Оның кіре берісінде алып тасты көреді. Сол таста былай жазылған екен: «Осы тасты қозғасаң шұңқырдан қазынасы бар жәшікті табасың» - деген екен. Жігіт жәшікті алса, ол жабық екен. Жәшіктің қақпағында: «Сіздердің білімдеріңіз - ол ....» деген сөз жазылған, яғни жазудың жартысы өшіп қалған екен. Осы сөзді табуға сіздердің көмектеріңіз қажет. Ата-бабаларымыз қаншалықты шиеленіскен дау болса да, оны мақал-мәтелдер, даналық сөздер арқылы шешіп отырған. Ендеше, бізде осы өшіп қалған сөзді мақал-мәтелдер арқылы тауып көрелік. Мен сіздерге мақал-мәтелдерді айтамын. Оның ішіндегі екі сан есім - квадраттық теңдеудің түбірлері, яғни түбірлер арқылы квадраттық теңдеу құру және өшіп қалған сөзді табу керек.Төмендегі мақал-мәтелдердің ішіндегі екі сан есім - квадраттық теңдеудің түбірлері, яғни түбірлер арқылы квадраттық теңдеу құрулары керек және өшіп қалған сөзді табулары керек. | Ауызша және стикерлер арқылы мадақтау | слайд | |
«Жедел тест» (Сабақты бекіту ) | Ауызша және стикерлер арқылы мадақтау | слайд | |
Аяқталуы | (табыс критерийіне қайта оралады)Формативті, сумативті бағалау. Бағалау парақшаларындағы ұпай сандарымызды бағаға айналдырып, жеке немесе топ басшыдан бағаларын сұрау. Үйге: А деңгей: №236 В деңгей: №236,237 С деңгей: №236,237, 238Рефлексия (кері байланыс) «Басбармақ» | мадақтау сэндвичі | Кері байланысбағалау парақша-лары |
Қосымша ақпарат: | |||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? | Бағалау – оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? | Пәнаралық байланыс. Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері. АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс | |
Рефлекция. Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? | Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтаға жауап беріңіз. | ||
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ | |||
Қорытынды бағамдауҚандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1.____________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 2._________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1)_________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________2)_________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________ 770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |