Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақ: «Квадраттық функция»

    Мектеп: №244

    Күні: 05.02.2019ж

    Аты-жөні: Закирова Мадина Пайзуллаевна

    Сынып: 8 А

    Қатысқан оқушы саны

    Қатыспағандар

    Сабаққа негізделген оқу мақсаттары:

    8.4.1.4.аргументтің берілген мәндері бойынша функцияның мәндерін табу және функцияның мәні бойынша аргументтің мәнін табу

    Сабақ мақсаттары:

    Барлық оқушылар: Квадраттық функциясының қасиетін біледі

    Оқушылардың басым бөлігі: ? = ?(? − ?)2 + ? квадраттық функциясының графигін қолданып есептер шығара алады

    Кейбір оқушылар: ? = ??2 +вх+с түріндегі квадраттық функцияның зерттей отырып, графигін сала алады

    Бағалау критерийлері

    Квадраттық функциясының қасиетін біледі

    ? = ?(? − ?)2 + ? квадраттық функциясының графигін қолданып есептер шығарады

    ? = ??2 +вх+с түріндегі квадраттық функцияның зерттей отырып, графигін салады

    Тілдік мақсат

    квадраттық график, квадраттық функция,

    x-тің екінші дәрежесі мәндерінің кестесі, , x-тің квадраты (дәреже көрсеткіші),Бүтін сан, коэффициент, дәреже

    x/y остері, қисық«тегіс» қисық, симметриялы график құру

    Құндылықтарды дарыту

    Өмір бойы білім алуға бейімдеу, дұрыс шешім қабылдау, қоғамдық өмірге қатысу, шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау қабілетін қалыптастыру.

    Құндылықтарды дарыту жұптық, топтық жұмыстар арқылы жүзеге асырылады.

    Пәнаралық байланыс

    Квадраттық функцияның графигін физика, дене шынықтыру пәні, география қолдануы

    АКТ қолдану дағдылары

    GeoGebra бағдарламасы көмегімен функциялардың графиктерін салады және сипаттайды.

    Бастапқы білім

    Квадраттық функция графигін қалай салу керектігін біледі, оның қасиеттерін анықтай алады.

    Сабақ барысы

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Басталуы

    1-7мин

    Кіріспе. Топтастыру. Шаттық шеңбер құрып, математикалық терминдер арқылы тілек айтады.

    Топ аттарын таныстыру

    Социометрия әдісі. Білім деңгейін анықтау


    (1-2 мин)

    «Ой қозғау» стратегиясы бойынша үй тапсырмасын пысықтау.(ұжымдық жұмыс)

    1.Қандай фукцияны квадраттық функция деп атайды?

    2. y=x2 – 1 функцияның графигі Оу осі бойымен қалай жылжытуға болады?

    3. а>0; болғанда, параболаның тармақтары қалай бағытталған?

    4. а 0; болғанда, параболаның тармақтары қалай бағытталған?

    5. y= (x+2)2 функцияның графигі Ох осі бойымен қалай жылжытуға болады?

    6. y=x2 +4 функцияның графигі Оу осі бойымен қалай жылжытуға болады?

    7. y= (x-3)2 функцияның графигі Ох осі бойымен қалай жылжытуға болады?

    8. Квадраттық функцияның анықталу облысы қандай

    9. Квадраттық функцияның графигі Ох осьмен қиылысуын қалай анықтаймыз?

    10. y=аx2 функцияның мендер жиының анықтау



    Слайд





    Слайд

    Ортасы

    10 мин































    7 мин


























    4 мин













    6 мин



















    2 мин































    «Тәжірибе аланы» әдісі (топтық жұмыс). Тәжірибе жасау арқылы квадраттық функциясының графигінің қасиеттерін жазады

    Лақтырылған доптың ұшу траекториясы

    Фонтандар

    Жарықтың сәулесі

    Жерге ұрған доптын ұшу траекториясы


    Бағалау: дескриптор арқылы топтар өзара бағалайды

    Бағалау критерийі: Білім алушы • ? = ?(? − ?)2 + ?, ? ≠ 0, түріндегі квадраттық функцияның қасиеттерін анықтайды

    Дескриптор:

    1. Тәжірибе жасайды

    2. Графикті салады

    3. параболаның тармақтарының бағытын анықтайды;

    4. параболаның төбесінің координатасын анықтайды;

    5. симметрия осін табады;

    6. квадраттық функциясының графигін салады;

    7. функцияның анықталу облысын, мәндер облысын жазады;

    8. функцияның өсу, кему аралығын жазады; - функцияның ең үлкен, ең кіші мәнін жазады.

    Жұпттық жұмыс: Суреттегі график арқылы квадраттық функцияны анықтайды.

    Бағалау: оқушылар өзн-өзі бағалайды

    Бағалау критерийі: ? = (? − ?)2, ? ≠ 0 түрдегі квадраттық функцияның графигін салады

    Дескриптор:

    1. Параболаның тармақтарының бағытын анықтайды;

    2. Параболаның төбесінің координатасын анықтайды.

    3. функцияның анықталу облысын, мәндер облысын жазады;

    4.Ох осьмен қиылысу нүктелерін табады

    5. Өсу, кему аралықтарын анықтайды

    Сергіту сәті: Сәйкестікті тап



    Жеке жұмыс: ? = (? − 4)2 функциясының графин дәптерге салып, GeoGebra бағдарламасы арқылы тексереді.

    y=x2 -2х - 8 функциясының графигін интербелсенді тақтаға салады

    Бағалау: оқушылар өзн-өзі бағалайды

    Бағалау критерийі: ? = (? − ?)2; ? = ??2 +вх+с, ? ≠ 0, түріндегі квадраттық функцияның қасиеттерін анықтайды графигін салады.

    Дескриптор:

    1. Параболаның тармақтарының бағытын анықтайды;

    2. Параболаның төбесінің координатасын анықтайды.

    3. y=x2 функцияның графигін салады

    4. симметрия осьин анықтайды

    5. ? = (? − 4)2 функциясының график салады

    Бекіту «Бір минут» әдісі бойынша сабақты бекіту.

    Тест тапсырмасы

    1. Берілген көпмүшелердің қайсысы квадрат үшмүше болады?

    А) 2х+3 В) х3 – х -7 С) х2-19х Д) 3х2 -9х -1

    2. х2 -9х+8 квадрат үшмүшесін көбейткіштерге жіктеңдер:

    А)(х-1)(х-8) В) (х+1)(х –9) С) (х+1)(х+8)

    Д) жіктеуге болмайды.

    3.Суретте y=x2-4 функцияның графигі қандай түске боялған?

    А) қызыл В) көк С) жасыл Д) басқа

    4. y=(x+5)2 функцияның графигін y=x2 функцияның графигінен қалай алуға болады?

    А) Ох осі бойымен 5 бірлік оңға

    В) Ох осі бойымен 5 бірлік солға

    С) Оу осі бойымен 5 бірлік төмен

    Д) Оу осі бойымен 5 бірлік жоғары жылжыту арқылы алуға болады.


    Слайд,

    қосымша №1




























    Слайд












    Слайд

    Косымша №2














    Слайд








    Слайд












    Слайд, ноутбук,

    Косымша №3,

    Интерактивті тақта










    Слайд









    Қосымша №4













    Аяқталуы

    6 мин

    Кері байланыс (Рефлексия)



    Бағалау

    Үйге тапсырма: №14.18есеп, 117 - бет

    Слайд

    Қосымша №5







    Саралау-Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

    Бағалау-оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

    Пәнаралық байланыс қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері

    АКТ-мен байланыс

    Құндылықтардағы байланыс

    1. Барынша қолдауды қажет ететін оқушыларға параболаның функциясы мен қасиеттерін табу да дайын үлгі ұсынады.

    2. Қолдауды орташа қажет ететін оқушыларға қосымша жетелеуші сұрақтар қойылады.

    3. Қолдауды аз қажет ететін немесе қабілетті оқушыларға қосымша есептер беріледі.

    Жұптық топтық жеке жұмыс кезінде оқушы білім деңгейін дискриптор арқылы анықтау жоспарланады.

    Оқушылардың жеке, топтық жұмыс жасау арқылы ұжымдық қарым-қатынас мәдениеті нығая түсті.

    Power Point программасында таныстырылым ұсынуда санитарлық ережелер ескерілд

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Закирова Мадина Пайзуллаевна
    13 Қараша 2020
    971
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ, Квадраттық функция, 8 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ, Квадраттық функция, 8 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Квадраттық функциясының қасиетін біледі ???? = ????(???? − ????)2 + ???? квадраттық функциясының графигін қолданып есептер шығарады ???? = ????????2 +вх+с түріндегі квадраттық функцияның зерттей отырып, графигін салады
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақ: «Квадраттық функция»

    Мектеп: №244

    Күні: 05.02.2019ж

    Аты-жөні: Закирова Мадина Пайзуллаевна

    Сынып: 8 А

    Қатысқан оқушы саны

    Қатыспағандар

    Сабаққа негізделген оқу мақсаттары:

    8.4.1.4.аргументтің берілген мәндері бойынша функцияның мәндерін табу және функцияның мәні бойынша аргументтің мәнін табу

    Сабақ мақсаттары:

    Барлық оқушылар: Квадраттық функциясының қасиетін біледі

    Оқушылардың басым бөлігі: ? = ?(? − ?)2 + ? квадраттық функциясының графигін қолданып есептер шығара алады

    Кейбір оқушылар: ? = ??2 +вх+с түріндегі квадраттық функцияның зерттей отырып, графигін сала алады

    Бағалау критерийлері

    Квадраттық функциясының қасиетін біледі

    ? = ?(? − ?)2 + ? квадраттық функциясының графигін қолданып есептер шығарады

    ? = ??2 +вх+с түріндегі квадраттық функцияның зерттей отырып, графигін салады

    Тілдік мақсат

    квадраттық график, квадраттық функция,

    x-тің екінші дәрежесі мәндерінің кестесі, , x-тің квадраты (дәреже көрсеткіші),Бүтін сан, коэффициент, дәреже

    x/y остері, қисық«тегіс» қисық, симметриялы график құру

    Құндылықтарды дарыту

    Өмір бойы білім алуға бейімдеу, дұрыс шешім қабылдау, қоғамдық өмірге қатысу, шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау қабілетін қалыптастыру.

    Құндылықтарды дарыту жұптық, топтық жұмыстар арқылы жүзеге асырылады.

    Пәнаралық байланыс

    Квадраттық функцияның графигін физика, дене шынықтыру пәні, география қолдануы

    АКТ қолдану дағдылары

    GeoGebra бағдарламасы көмегімен функциялардың графиктерін салады және сипаттайды.

    Бастапқы білім

    Квадраттық функция графигін қалай салу керектігін біледі, оның қасиеттерін анықтай алады.

    Сабақ барысы

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Басталуы

    1-7мин

    Кіріспе. Топтастыру. Шаттық шеңбер құрып, математикалық терминдер арқылы тілек айтады.

    Топ аттарын таныстыру

    Социометрия әдісі. Білім деңгейін анықтау


    (1-2 мин)

    «Ой қозғау» стратегиясы бойынша үй тапсырмасын пысықтау.(ұжымдық жұмыс)

    1.Қандай фукцияны квадраттық функция деп атайды?

    2. y=x2 – 1 функцияның графигі Оу осі бойымен қалай жылжытуға болады?

    3. а>0; болғанда, параболаның тармақтары қалай бағытталған?

    4. а 0; болғанда, параболаның тармақтары қалай бағытталған?

    5. y= (x+2)2 функцияның графигі Ох осі бойымен қалай жылжытуға болады?

    6. y=x2 +4 функцияның графигі Оу осі бойымен қалай жылжытуға болады?

    7. y= (x-3)2 функцияның графигі Ох осі бойымен қалай жылжытуға болады?

    8. Квадраттық функцияның анықталу облысы қандай

    9. Квадраттық функцияның графигі Ох осьмен қиылысуын қалай анықтаймыз?

    10. y=аx2 функцияның мендер жиының анықтау



    Слайд





    Слайд

    Ортасы

    10 мин































    7 мин


























    4 мин













    6 мин



















    2 мин































    «Тәжірибе аланы» әдісі (топтық жұмыс). Тәжірибе жасау арқылы квадраттық функциясының графигінің қасиеттерін жазады

    Лақтырылған доптың ұшу траекториясы

    Фонтандар

    Жарықтың сәулесі

    Жерге ұрған доптын ұшу траекториясы


    Бағалау: дескриптор арқылы топтар өзара бағалайды

    Бағалау критерийі: Білім алушы • ? = ?(? − ?)2 + ?, ? ≠ 0, түріндегі квадраттық функцияның қасиеттерін анықтайды

    Дескриптор:

    1. Тәжірибе жасайды

    2. Графикті салады

    3. параболаның тармақтарының бағытын анықтайды;

    4. параболаның төбесінің координатасын анықтайды;

    5. симметрия осін табады;

    6. квадраттық функциясының графигін салады;

    7. функцияның анықталу облысын, мәндер облысын жазады;

    8. функцияның өсу, кему аралығын жазады; - функцияның ең үлкен, ең кіші мәнін жазады.

    Жұпттық жұмыс: Суреттегі график арқылы квадраттық функцияны анықтайды.

    Бағалау: оқушылар өзн-өзі бағалайды

    Бағалау критерийі: ? = (? − ?)2, ? ≠ 0 түрдегі квадраттық функцияның графигін салады

    Дескриптор:

    1. Параболаның тармақтарының бағытын анықтайды;

    2. Параболаның төбесінің координатасын анықтайды.

    3. функцияның анықталу облысын, мәндер облысын жазады;

    4.Ох осьмен қиылысу нүктелерін табады

    5. Өсу, кему аралықтарын анықтайды

    Сергіту сәті: Сәйкестікті тап



    Жеке жұмыс: ? = (? − 4)2 функциясының графин дәптерге салып, GeoGebra бағдарламасы арқылы тексереді.

    y=x2 -2х - 8 функциясының графигін интербелсенді тақтаға салады

    Бағалау: оқушылар өзн-өзі бағалайды

    Бағалау критерийі: ? = (? − ?)2; ? = ??2 +вх+с, ? ≠ 0, түріндегі квадраттық функцияның қасиеттерін анықтайды графигін салады.

    Дескриптор:

    1. Параболаның тармақтарының бағытын анықтайды;

    2. Параболаның төбесінің координатасын анықтайды.

    3. y=x2 функцияның графигін салады

    4. симметрия осьин анықтайды

    5. ? = (? − 4)2 функциясының график салады

    Бекіту «Бір минут» әдісі бойынша сабақты бекіту.

    Тест тапсырмасы

    1. Берілген көпмүшелердің қайсысы квадрат үшмүше болады?

    А) 2х+3 В) х3 – х -7 С) х2-19х Д) 3х2 -9х -1

    2. х2 -9х+8 квадрат үшмүшесін көбейткіштерге жіктеңдер:

    А)(х-1)(х-8) В) (х+1)(х –9) С) (х+1)(х+8)

    Д) жіктеуге болмайды.

    3.Суретте y=x2-4 функцияның графигі қандай түске боялған?

    А) қызыл В) көк С) жасыл Д) басқа

    4. y=(x+5)2 функцияның графигін y=x2 функцияның графигінен қалай алуға болады?

    А) Ох осі бойымен 5 бірлік оңға

    В) Ох осі бойымен 5 бірлік солға

    С) Оу осі бойымен 5 бірлік төмен

    Д) Оу осі бойымен 5 бірлік жоғары жылжыту арқылы алуға болады.


    Слайд,

    қосымша №1




























    Слайд












    Слайд

    Косымша №2














    Слайд








    Слайд












    Слайд, ноутбук,

    Косымша №3,

    Интерактивті тақта










    Слайд









    Қосымша №4













    Аяқталуы

    6 мин

    Кері байланыс (Рефлексия)



    Бағалау

    Үйге тапсырма: №14.18есеп, 117 - бет

    Слайд

    Қосымша №5







    Саралау-Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

    Бағалау-оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

    Пәнаралық байланыс қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері

    АКТ-мен байланыс

    Құндылықтардағы байланыс

    1. Барынша қолдауды қажет ететін оқушыларға параболаның функциясы мен қасиеттерін табу да дайын үлгі ұсынады.

    2. Қолдауды орташа қажет ететін оқушыларға қосымша жетелеуші сұрақтар қойылады.

    3. Қолдауды аз қажет ететін немесе қабілетті оқушыларға қосымша есептер беріледі.

    Жұптық топтық жеке жұмыс кезінде оқушы білім деңгейін дискриптор арқылы анықтау жоспарланады.

    Оқушылардың жеке, топтық жұмыс жасау арқылы ұжымдық қарым-қатынас мәдениеті нығая түсті.

    Power Point программасында таныстырылым ұсынуда санитарлық ережелер ескерілд

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    doc
    Алгебра Ашық сабақ 8 сынып
    13.11.2020
    971
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Закирова Мадина Пайзуллаевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации