Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Ашық сабақ Квадраттық функция және оның графигі
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Ашық сабақ Квадраттық функция және оның графигі
Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ Квадраттық функция және оның графигі 8-сынып математика мұғалімдеріне пәнді тереңірек оқыту мақсатында ұсынылады
Оқушылар
квадраттықфункциялардың графиктерін салу
алгоритмін сипаттайды, қасиеттерін айта
алады.
Пәнге қатысты лексика мен
терминология:
квадраттық
функция;
парабола;
парабола төбесі, парабола
тармақтары;
симметрия
осі;
функцияның
нөлдері;
квадрат
екімүшелік;
дискриминант;
параллель
көшіру;
графиктің симметриялы
бейнесі;
х осіне
сығу;
х осінен
созу;
оңға/солға
жылжыту;
өсу/кему
аралығы;
таңбатұрақтылық
аралығы;
у осімен қиылысу
нүктесі.
Диалогқа/жазылымға қажетті
тіркестер:
парабола тармақтары
…бағытталған;
график
Охосінен… (жоғары, төмен)
орналасқан;
квадраттық функция графигі Оу
осін… (жоғарыдан, төменнен) қияды, өйткеніс…0
(>,<);
таңбатұрақтылық аралығын табу
үшін алдымен функция нөлдерін табамыз;
мәндер жиынын табу үшін
парабола төбесінің ординатасын тапсақ
жеткілікті;
функцияның монотонды аралығын
табу үшін парабола төбесінің абсциссасын табу
жеткілікті.
Құндылықтарды
дарыту
Өмір бойы білім алуға
бейімдеу, дұрыс шешім қабылдау, қоғамдық өмірге қатысу,
шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау қабілетін
қалыптастыру.
Құндылықтарды дарыту жұптық,
топтық жұмыстар арқылы жүзеге асырылады.
Пәнаралық
байланыс
Квадраттық функцияның физикада
қолдануы
АКТ қолдану
дағдылары
Desmosбағдарламасы көмегімен
функциялардың графиктерін салады және
сипаттайды.
Бастапқы
білім
Квадраттық функция графигін
қалай салу керектігін біледі, оның қасиеттерін анықтай
алады.
Сабақ
барысы
Сабақтың жоспарланған
кезеңдері
Сабақтағыжоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың
басы
1
мин
4
мин
Ұйымдастыру
бөлімі
Амандасу. Оқушылардың назарын
сабаққа аудару.
Үй тапсырмасын
тексеру
Оқушылар дайын үлгі арқылы
дәптерлерін алмастырып, үй тапсырмаларын
тексереді.
1,2
слайдтар
Сабақтың
ортасы
7
мин
13
мин
10
мин
5
мин
Жеке
жұмыс
Тест
тапсырмалары
Оқушыларға А-D әріптер
жазылған парақтар таратылады. Олар бұл парақтарды тақтадағы тесттің
жауабын көрсету үшін қолданады.
1. Параболаның төбесі (-1;-1)
нүктесі болатын және (3;3) нүктесі арқылы өтетін квадраттық
функцияны таңдаңыз:
А)
В)
С)
Д)
2. Функция нөлдері 3 және -1
болатын және (1;-2) нүктесінен өтетін функцияны
таңдаңыз:
А)
В)
С)
Д)
3. (0;3), (1;2), (-1;8)
нүктелерінен өтетін квадраттық функцияны
анықтаңыз:
А)
В)
С)
Д)
4. Сызбада функциясының
графигі бейнеленген. Дұрыс тұжырымды
анықтаңыз:
А
)
В)
С)
Д).
5. Параболланың төбесі (2; -1)
нүктесі болатын функцияны табыңыз:
А)
В)
С)
Д)
6.функциясының мәндерінің
жиыны:
А)
В)
С)
Д)
Жұптық
жұмыс
Оқушыларға жұпқа бөлінеді,
жұптың әрбір мүшесіне екі тапсырма таратылады, өз тапсырмаларын
орындап болған соң жұбына қалай орындағанын түсіндіреді, тыңдап
отырған адам комментарий беруіне немесе түсінбеген жерін сұрауына
болады. Кейін келесі оқушы өз есебін
түсіндіреді.
№1
оқушы
1)у=
–х2+4х- 4 функциясын зерттеу
арқылы графигін салыңыз.
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз