Жалпы мақсаты
| Квадраттық функцияның графиктерін салудағы білімдерін бекіту,квадраттық функцияның қасиеттерімен таныстыру. |
Күтілетін нәтижелер | Оқушылар квадраттық функция графигін салу алгоритмін қолданып функция графигін сала алады. |
Сілтемелер | |
Сабақ барысы |
Сабақ кезеңдері | Мұғалім әрекеті | Оқушы әрекеті | Ресурстар
|
Кіріспе
| Психологиялық ахуал қалыптастыру, топқа бөлу жұмыстары. Құрастырылған квадрат теңдеулер арқылы топқа бөлінеді.Мақал-мәтелге байланысты квадраттық теңдеу құра.1. Білімді мыңды жығады, Білекті бірді жығады. 2. Жеті рет өлшеп, бір рет кес.3. Бір тал кессең, он тал ек.4. Жігіт бір сырлы, сегіз қырлы. | Шаттық шеңберін құрып, «Жүректен жүрекке»тренингіне қатысады.Виет теоремасын қолдана отырып әр оқушы өздеріне берілген мақал-мәтел бойынша теңдеу құрастырады.Мысалы:1+1000=1001 11000=1000х2 -1001х +1000 = 0 | 1,2,3,4 сандары жазылған карточкалар
х2-1001х+1000= 0х2-8х+7 = 0х2-11х+10 = 0х2-9х+8 = 0
|
Үй тапсырмасын тексеру
Білу | Жауаптары:1.1)2; 2)-5;32. у=-4х2+32х-653.х=-24.(2,5; -5,25), (-∞;2,5) – кемиді; (2,5;+∞) – өседі.5.1) Ең кіші мәні – 23 2) Ең үлкен мәні 13 |
Топ мүшелері бір-бірінің жұмыстарын өзара тексереді,бағалайды.
|
Интер тақта,жауап бетшесі |
| y=ax2 +bx+с,a≠0, функциясын квадраттық функция деп атайды. Мұндағы a, b және c тұрақты шамалар, x тәуелсіз айнымалы, ал y тәуелді айнымалы.Квадраттық функцияның графигі парабола деп аталады.Квадраттық функцияның анықталу облысы - барлық нақты сандар жиыны.http://bilimland.kz/kk/content/structure/851-math#lesson=11602 3,5,7,9-беттер бойынша айтып өту
|
Тапсырмаларды орындайды.
|
Сілтемеде көрсетілген ресурстар |
Түсіну
| сілтемесіндегі квадраттық функцияның графигі бейнебаяны және электрондық оқулық арқылы түсіндіремін.20-бет 36-жаттығу
| Мысалдарды дәптерлеріне жазады.Жаттығуларды орындайды. |
bilimland.kz тапсырмалары |
Қолдану | 1-топ1. y=x2-4х+3 функциясының графигін салыңыздар.2.y=2x2-3x-2 функциясының ең кіші мәнін табыңыздар.
2- топ1. y=x2+2x-8 функциясының графигін салыңыздар.2.y=3-5x-4x2 функциясының ең үлкен мәнін табыңыздар.3- топ 1.у= 5-4х-х2 функциясының графигін салыңыздар.2.x2-6x-7 квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеңіздер4-топ 1.x2-8x+7 квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеңіздер2. y=x2-6x+5 функциясының графигін салыңыздар. |
Тапсырмаларды орындайды.Алгоритм бойынша график салады.
|
Кеспе қағаздар |
Талдау | Оқушылар салған графиктерін түсіндіріп қорғайды | Постер қорғайды,жауап береді.
|
|
Жинақтау | 21-бет 37-жаттығу Квадраттық функцияның графигі қалай салынады? формулалары не үшін керек? Мысал келтіре отырып, түсіндіру. вертуалды зертханадан квадраттық функцияның графигінің а, в, с коэффиценттері өзгергенде функция графигі қалай өзгеретінін көрсету.
|
Сұрақтарға жауап береді. |
bilimland.kz тапсырмалары |
Бағалау | Оқушылар өзара бағалауды жүзеге асырады..Смайлик арқылы кері байланыс беріледі |
|
|
Үйге тапсырма | Квадраттық функция тақырыбында тест, ребус немесе сөзжұмбақ құрастыру. №1,2,3,4,5 3-нұсқа |
|
|