Жалпы мақсаты
|
Квадраттық функцияның
графиктерін салудағы білімдерін бекіту,квадраттық функцияның
қасиеттерімен таныстыру.
|
Күтілетін нәтижелер
|
Оқушылар квадраттық функция
графигін салу алгоритмін қолданып функция графигін сала
алады.
|
Сілтемелер
|
Интерактивті
тақта, bilimland.kz тапсырмалары мен
бейнероликтері, электронды оқулық.
|
Сабақ барысы
|
Сабақ
кезеңдері
|
Мұғалім әрекеті
|
Оқушы
әрекеті
|
Ресурстар
|
Кіріспе
|
Психологиялық ахуал қалыптастыру, топқа бөлу
жұмыстары. Құрастырылған квадрат
теңдеулер арқылы топқа бөлінеді.
Мақал-мәтелге байланысты
квадраттық теңдеу құра.
1. Білімді мыңды
жығады,
Білекті бірді
жығады.
2. Жеті рет өлшеп, бір рет
кес.
3. Бір тал кессең, он тал
ек.
4. Жігіт бір сырлы, сегіз
қырлы.
|
Шаттық шеңберін
құрып, «Жүректен
жүрекке»
тренингіне
қатысады.
Виет теоремасын қолдана отырып
әр оқушы өздеріне берілген мақал-мәтел бойынша теңдеу
құрастырады.
Мысалы:
1+1000=1001
1 1000=1000
х2
-1001х
+1000 =
0
|
1,2,3,4 сандары жазылған
карточкалар
х2-1001х+1000=
0
х2-8х+7
=
0
х2-11х+10
=
0
х2-9х+8
=
0
|
Үй
тапсыр
масын
тексеру
Білу
|
Жауаптары:
1.1)2; 2)-5;3
2.
у=-4х2+32х-65
3.х=-2
4.(2,5; -5,25), (-∞;2,5) –
кемиді;
(2,5;+∞) –
өседі.
5.1) Ең кіші мәні –
23
2) Ең үлкен мәні
13
|
Топ мүшелері бір-бірінің
жұмыстарын өзара тексереді,
бағалайды.
|
Интер тақта,жауап
бетшесі
|
y=ax2 +bx+с,a≠0,
функциясын
квадраттық функция деп атайды.
Мұндағы a, b және c тұрақты
шамалар, x тәуелсіз
айнымалы, ал y тәуелді
айнымалы. Квадраттық
функцияның графигі парабола деп
аталады. Квадраттық
функцияның анықталу облысы - барлық нақты сандар
жиыны.
http://bilimland.kz/kk/content/structure/851-math#lesson=11602
3,5,7,9-беттер бойынша айтып
өту
|
Тапсырмаларды
орындайды.
|
Сілтемеде көрсетілген
ресурстар
|
Түсіну
|
http://bilimland.kz/kk/content/structure/851-math#lesson=11602
сілтемесіндегі квадраттық
функцияның графигі бейнебаяны және электрондық оқулық арқылы
түсіндіремін.
20-бет
36-жаттығу
|
Мысалдарды дәптерлеріне
жазады.
Жаттығуларды
орындайды.
|
bilimland.kz тапсырмалары
|
Қолдану
|
1-топ
1.
y=x2-4х+3 функциясының графигін
салыңыздар.
2.y=2x2-3x-2 функциясының ең кіші мәнін
табыңыздар.
2- топ 1.
y=x2+2x-8 функциясының графигін
салыңыздар.
2.y=3-5x-4x2 функциясының ең үлкен мәнін
табыңыздар.
3-
топ 1.у= 5-4х-х2
функциясының графигін
салыңыздар.
2.x2-6x-7 квадрат үшмүшені
көбейткіштерге жіктеңіздер
4-топ
1.x2-8x+7 квадрат үшмүшені
көбейткіштерге жіктеңіздер
2. y=x2-6x+5 функциясының графигін
салыңыздар.
|
Тапсырмаларды
орындайды.Алгоритм бойынша график салады.
|
Кеспе
қағаздар
|
Талдау
|
Оқушылар салған
графиктерін түсіндіріп қорғайды
|
Постер қорғайды,жауап
береді.
|
|
Жинақтау
|
http://bilimland.kz/kk/content/structure/851-math#lesson=11602
21-бет
37-жаттығу
Квадраттық функцияның графигі
қалай салынады? формулалары не үшін
керек?
Мысал келтіре отырып,
түсіндіру.
вертуалды зертханадан
квадраттық функцияның графигінің а, в, с коэффиценттері өзгергенде
функция графигі қалай өзгеретінін көрсету.
|
Сұрақтарға жауап
береді.
|
bilimland.kz тапсырмалары
|
Бағалау
|
Оқушылар өзара
бағалауды жүзеге асырады..Смайлик арқылы кері байланыс
беріледі
|
|
|
Үйге
тапсырма
|
Квадраттық функция тақырыбында
тест, ребус немесе сөзжұмбақ құрастыру.
№1,2,3,4,5
3-нұсқа
|
|
|