Рамазанова Фарида Токтаровна
Павлодар обласы,Екібастұз қаласы
№8 «Теремок» бөбектер бақшасының тәрбиешісі
Білім беру саласы: «Қатынас»
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті: «Сауат ашу»
Тақырыбы: Л, л дыбысы мен әрпі
Мақсаты: Л, л дыбысы мен әрпімен таныстыру..
Білімділік:Л дыбысы бар сөздерді ойлап табуға, дауысты - дауыссыз дыбыстарды бір - бірінен ажыратуға, баспа түрде жазуға дағдыландыру.
Дамытушылық: Ойын арқылы тілдерін, ой-өрістерін, сөздік қорларын, есте сақтау қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік:Өз ойларын еркін жеткізе білуге тәрбиелеу.
Әдіс-тәсілдер: көрсету, түсіндіру, сұрақ - жауап, ойын, сергіту, қорыту,мнемотехнология.
Сөздік жұмыс: л дыбысы кездесетін сөздер.
Көрнекіліктер: Л әрпінің баспа түрлері, суреттер, текшелер, карточкалар. «Сауат ашу. Әліппе-дәптер».
|
Іс-әрекет кезеңі |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивация-лық қозғаушы Іздену-ұйымдасты-рушы кезеңі |
Жылулық шеңбері: -Балалар қәнекей бүгінгі оқу іс-әрекетімізді бастамас бұрын бір-бірімізге жылы лебізімізді білдіріп,көтеріңкі көңіл күй сыйлайықшы. Бақыт деген осы шаттық шеңбері Қол ұстасып тұрайықшы, кел бері Бақыт деген көрмей қалса сағынып, Мен іздейтін адал жүрек сендегі. -Балалар бүгінгі келген қонақтармен сәлемдесейік. -Балалар бүгін бізде сауат ашу оқу іс-әрекеті. Балалар, қазір жылдың қай мезгілі?
Өтілген дыбыстарды еске
түсіру.
Ғ – ғарыш,
ғарышкер, аға... -Дұрыс айтасыңдар.(Р-дыбысын тақтаға ілу) -«Р» дыбысы дауысты ма әлде дауыссыз дыбыс па? -Дұрыс айтасыңдар. «Р» дыбысын қандай текшемен белгілейміз? «Р» әріпінен,және кездесетін сөздерді маган кім айтып береді? Алдымен қазақ алфавитінде неше әріп бар? -Балалар, дыбыс пен әріптің қандай айырмашылығы бар? Дыбыстар нешеге бөлінеді? Дауысты, дауыссыз дыбыстар деген не? Сөз неден құралады? Буын деген не? Сөйлем деген не? Жаңа сабақ: -Балалар мен сендерге жұмбақ жасырамын мұқият тыңдаңдар, жауабын шешуге маған көмектесіңдер «Мә-мә»деген әні бар Секірер ор, жары бар Селтеңдейді құлағы Секіргіш бір жануар Ол не екен балалар? 1 видеоШөре-шөре лағым Тентек болма шырағым Секетемей деміңді ал Селтеңдемей құлағың Өлең не жайында айтылған? Дұрыс лақ жайында «Лақ»сөзін айтып көрейікші -Балалар «Лақ» сөзінде бірінші қандай дыбыс естіп тұрмыз? Слайд:«Л»дыбысын айнаға қарап тұрып қайталайықшы -«Л» дыбысы қалай айтылып тұр?
Езуімізді жиырамыз, тістерімізді бір-біріне
жақындатамыз. «Л» деп
айтамыз -Дұрыс, тіліміз тісімізге тиіп Дыбыстар кедергіге ұшырап қысқа айтылып тұр. -Өте жақсы, олай болса «Л»дыбыс қандай дыбыс екен? -«Л» дыбысы дауыссыз дыбыс болса онда оны қандай текшемен белгілейміз? Тіл ұстарту жаттығулары: 1.Ла, ла,ла-бұл әдепті бала, Лу, лу, лу-біздің Нұрай сұлу. 2.Ра-ра келді ара Ла-ла араның усті ала 2 слайд.Лдыбысы неге ұқсайды -Балалар мынау «Л» дыбысының әріп таңбасы, мынау баспа түрі,ал мынау жазба түрі д/о «Менің орным қайда?» -дұрыс, балалар л-дыбысы сөздің басында ортасында аяғында да кездеседі. - Мысалы: лақ сөзінде л дыбысы сөздің басында келеді ал, бал сөзінде сөздің аяғында , балапан сөзінде сөздің ортасында келеді. 1. Тапсырма «Дыбыстық талдау» Тал,алға,лала ( үтел-үстінде) 2.Тапсырма.«Олар не істеді?» Сөйлем құрау. 3.Тапсырма. Буындарды оқы 4.Тапсырма.. (Жаңылтпаш жаттау) -Балалар, «л»-дыбысына жанылтпаш айтайық (барлық баламен) «-Ләйлік лайға лайланды, Лайланған ләйлік, лайда отырып жайланды.» (Сыбырлап, орта дауыспен, қатты дауыспен айтқызу) Жарайсыңдар. Сергіту сәті: Жалт-жұлт етіп лақ, Жағалайсың бұлақ, Секірем деп бірақ, Қала көрме құлап. (2рет)
6.Тапсырма. «кубик» (лақ, лото, лимон,люстра) -Балалар, «Л»-дыбысын, кәне ауада жазып көрейік. Дәптерімізді ашайық Әдемі етіп жазайық. Дәптермен жұмыс: Қаламды дұрыс ұстап, жазу кезіндегі отыру ережесін еске түсіріп, нүктелерді бастыртып жаздырту. Дәптердегі үлгіге қарап «л»-дыбысын баспа түрін жазады 7.Тапсырма «Қай әріп жоғалып қалды?» А...ма. Ап...а. Та...а. Н...н. -Л дауысты ма әлде дауыссыз ба?Неге? д/о«Дауысты-дауыссыз» дыбыстар Л дыбысын тиісті киіз үйдің біреуіне апар. |
Балалар шаттық шеңберінде бір-бірлеріне деген ізгі тілектерін айтады. Саламатсыздарма апай лар!
-«Р»дыбысы
-«Р»дыбысы Дауыссыз дыбыс -Р дыбысын көк текшемен белгілейміз
Радио, ара, зымыран,т.б. балалар жауап береді
-лақ
-лақ, (Суреттен көрсетеді) Лақ
л л л
-Л дыбысы кедергі мен айтылып тұр. -Л-дыбысы дауыссыз -Көк түсті текшемен
Балалар бірнеше рет қайталайды
-балалар сөздерді қайталайды -текшемен белгілейді. Дыбыстық талдау жасап
-Балалар жаңылтпаш айтып тілдерін жаттықтырады. сыбырлап, орташа, қатты айтады
Балалар сергіту сәтін орындайды.
-Л әріпін ауада жазады
|
|
Рефлексивті-коррекциялаушы кезеңі |
Қорытындылау -Балалар біз қандай әріппен, қандай дыбыспен таныстық?
Л-дыбысы қандай дыбысқа
жатады? -Жарайсындар балалар, осымен бүгінгі оқу іс-әрекетімізді аяқтаймыз, кәне келген апайлармен қоштасайық
Біз ақылды баламыз, Айтқан тілді аламыз. Бүгін келген қонаққа Сау болыңыздар деп
айтамыз -
|
Балалар сұрақтарға жауап береді. Өзін-өзі бағалау. |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Л" дыбысы
Ашық сабақ "Л" дыбысы
Рамазанова Фарида Токтаровна
Павлодар обласы,Екібастұз қаласы
№8 «Теремок» бөбектер бақшасының тәрбиешісі
Білім беру саласы: «Қатынас»
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті: «Сауат ашу»
Тақырыбы: Л, л дыбысы мен әрпі
Мақсаты: Л, л дыбысы мен әрпімен таныстыру..
Білімділік:Л дыбысы бар сөздерді ойлап табуға, дауысты - дауыссыз дыбыстарды бір - бірінен ажыратуға, баспа түрде жазуға дағдыландыру.
Дамытушылық: Ойын арқылы тілдерін, ой-өрістерін, сөздік қорларын, есте сақтау қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік:Өз ойларын еркін жеткізе білуге тәрбиелеу.
Әдіс-тәсілдер: көрсету, түсіндіру, сұрақ - жауап, ойын, сергіту, қорыту,мнемотехнология.
Сөздік жұмыс: л дыбысы кездесетін сөздер.
Көрнекіліктер: Л әрпінің баспа түрлері, суреттер, текшелер, карточкалар. «Сауат ашу. Әліппе-дәптер».
|
Іс-әрекет кезеңі |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивация-лық қозғаушы Іздену-ұйымдасты-рушы кезеңі |
Жылулық шеңбері: -Балалар қәнекей бүгінгі оқу іс-әрекетімізді бастамас бұрын бір-бірімізге жылы лебізімізді білдіріп,көтеріңкі көңіл күй сыйлайықшы. Бақыт деген осы шаттық шеңбері Қол ұстасып тұрайықшы, кел бері Бақыт деген көрмей қалса сағынып, Мен іздейтін адал жүрек сендегі. -Балалар бүгінгі келген қонақтармен сәлемдесейік. -Балалар бүгін бізде сауат ашу оқу іс-әрекеті. Балалар, қазір жылдың қай мезгілі?
Өтілген дыбыстарды еске
түсіру.
Ғ – ғарыш,
ғарышкер, аға... -Дұрыс айтасыңдар.(Р-дыбысын тақтаға ілу) -«Р» дыбысы дауысты ма әлде дауыссыз дыбыс па? -Дұрыс айтасыңдар. «Р» дыбысын қандай текшемен белгілейміз? «Р» әріпінен,және кездесетін сөздерді маган кім айтып береді? Алдымен қазақ алфавитінде неше әріп бар? -Балалар, дыбыс пен әріптің қандай айырмашылығы бар? Дыбыстар нешеге бөлінеді? Дауысты, дауыссыз дыбыстар деген не? Сөз неден құралады? Буын деген не? Сөйлем деген не? Жаңа сабақ: -Балалар мен сендерге жұмбақ жасырамын мұқият тыңдаңдар, жауабын шешуге маған көмектесіңдер «Мә-мә»деген әні бар Секірер ор, жары бар Селтеңдейді құлағы Секіргіш бір жануар Ол не екен балалар? 1 видеоШөре-шөре лағым Тентек болма шырағым Секетемей деміңді ал Селтеңдемей құлағың Өлең не жайында айтылған? Дұрыс лақ жайында «Лақ»сөзін айтып көрейікші -Балалар «Лақ» сөзінде бірінші қандай дыбыс естіп тұрмыз? Слайд:«Л»дыбысын айнаға қарап тұрып қайталайықшы -«Л» дыбысы қалай айтылып тұр?
Езуімізді жиырамыз, тістерімізді бір-біріне
жақындатамыз. «Л» деп
айтамыз -Дұрыс, тіліміз тісімізге тиіп Дыбыстар кедергіге ұшырап қысқа айтылып тұр. -Өте жақсы, олай болса «Л»дыбыс қандай дыбыс екен? -«Л» дыбысы дауыссыз дыбыс болса онда оны қандай текшемен белгілейміз? Тіл ұстарту жаттығулары: 1.Ла, ла,ла-бұл әдепті бала, Лу, лу, лу-біздің Нұрай сұлу. 2.Ра-ра келді ара Ла-ла араның усті ала 2 слайд.Лдыбысы неге ұқсайды -Балалар мынау «Л» дыбысының әріп таңбасы, мынау баспа түрі,ал мынау жазба түрі д/о «Менің орным қайда?» -дұрыс, балалар л-дыбысы сөздің басында ортасында аяғында да кездеседі. - Мысалы: лақ сөзінде л дыбысы сөздің басында келеді ал, бал сөзінде сөздің аяғында , балапан сөзінде сөздің ортасында келеді. 1. Тапсырма «Дыбыстық талдау» Тал,алға,лала ( үтел-үстінде) 2.Тапсырма.«Олар не істеді?» Сөйлем құрау. 3.Тапсырма. Буындарды оқы 4.Тапсырма.. (Жаңылтпаш жаттау) -Балалар, «л»-дыбысына жанылтпаш айтайық (барлық баламен) «-Ләйлік лайға лайланды, Лайланған ләйлік, лайда отырып жайланды.» (Сыбырлап, орта дауыспен, қатты дауыспен айтқызу) Жарайсыңдар. Сергіту сәті: Жалт-жұлт етіп лақ, Жағалайсың бұлақ, Секірем деп бірақ, Қала көрме құлап. (2рет)
6.Тапсырма. «кубик» (лақ, лото, лимон,люстра) -Балалар, «Л»-дыбысын, кәне ауада жазып көрейік. Дәптерімізді ашайық Әдемі етіп жазайық. Дәптермен жұмыс: Қаламды дұрыс ұстап, жазу кезіндегі отыру ережесін еске түсіріп, нүктелерді бастыртып жаздырту. Дәптердегі үлгіге қарап «л»-дыбысын баспа түрін жазады 7.Тапсырма «Қай әріп жоғалып қалды?» А...ма. Ап...а. Та...а. Н...н. -Л дауысты ма әлде дауыссыз ба?Неге? д/о«Дауысты-дауыссыз» дыбыстар Л дыбысын тиісті киіз үйдің біреуіне апар. |
Балалар шаттық шеңберінде бір-бірлеріне деген ізгі тілектерін айтады. Саламатсыздарма апай лар!
-«Р»дыбысы
-«Р»дыбысы Дауыссыз дыбыс -Р дыбысын көк текшемен белгілейміз
Радио, ара, зымыран,т.б. балалар жауап береді
-лақ
-лақ, (Суреттен көрсетеді) Лақ
л л л
-Л дыбысы кедергі мен айтылып тұр. -Л-дыбысы дауыссыз -Көк түсті текшемен
Балалар бірнеше рет қайталайды
-балалар сөздерді қайталайды -текшемен белгілейді. Дыбыстық талдау жасап
-Балалар жаңылтпаш айтып тілдерін жаттықтырады. сыбырлап, орташа, қатты айтады
Балалар сергіту сәтін орындайды.
-Л әріпін ауада жазады
|
|
Рефлексивті-коррекциялаушы кезеңі |
Қорытындылау -Балалар біз қандай әріппен, қандай дыбыспен таныстық?
Л-дыбысы қандай дыбысқа
жатады? -Жарайсындар балалар, осымен бүгінгі оқу іс-әрекетімізді аяқтаймыз, кәне келген апайлармен қоштасайық
Біз ақылды баламыз, Айтқан тілді аламыз. Бүгін келген қонаққа Сау болыңыздар деп
айтамыз -
|
Балалар сұрақтарға жауап береді. Өзін-өзі бағалау. |
шағым қалдыра аласыз













