Ашық сабақ "Л" дыбысы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Л" дыбысы

Материал туралы қысқаша түсінік
Балабақшадағы ересек топтың тәрбиешілеріне сауат ашудан оқу іс-әрекетіне крек
Материалдың қысқаша нұсқасы

Рамазанова Фарида Токтаровна

Павлодар обласы,Екібастұз қаласы

8 «Теремок» бөбектер бақшасының тәрбиешісі

Білім беру саласы: «Қатынас»

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті: «Сауат ашу»

Тақырыбы: Л, л дыбысы мен әрпі

Мақсаты: Л, л дыбысы мен әрпімен таныстыру..

Білімділік:Л дыбысы бар сөздерді ойлап табуға, дауысты - дауыссыз дыбыстарды бір - бірінен ажыратуға, баспа түрде жазуға дағдыландыру.

Дамытушылық: Ойын арқылы тілдерін, ой-өрістерін, сөздік қорларын, есте сақтау қабілеттерін дамыту.

Тәрбиелік:Өз ойларын еркін жеткізе білуге тәрбиелеу.

Әдіс-тәсілдер: көрсету, түсіндіру, сұрақ - жауап, ойын, сергіту, қорыту,мнемотехнология.

Сөздік жұмыс: л дыбысы кездесетін сөздер.

Көрнекіліктер: Л әрпінің баспа түрлері, суреттер, текшелер, карточкалар. «Сауат ашу. Әліппе-дәптер».

Іс-әрекет кезеңі

Тәрбиешінің іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

Мотивация-лық қозғаушы






Іздену-ұйымдасты-рушы кезеңі

Жылулық шеңбері:

-Балалар қәнекей бүгінгі оқу іс-әрекетімізді бастамас бұрын бір-бірімізге жылы лебізімізді білдіріп,көтеріңкі көңіл күй сыйлайықшы.

  Бақыт деген осы шаттық шеңбері

  Қол ұстасып тұрайықшы, кел бері

  Бақыт деген көрмей қалса сағынып,

  Мен іздейтін адал жүрек сендегі.

-Балалар бүгінгі келген қонақтармен сәлемдесейік.

-Балалар бүгін бізде сауат ашу оқу іс-әрекеті.

 Балалар, қазір жылдың қай мезгілі?

 Өтілген дыбыстарды еске түсіру. 
Ойын: «Сөз ойла – тез ойла!» 
А – ата, апа, алма, асқабақ, алмұрт... 
Т – тауық, ата, тырма... 
Н – нан, ана, науа... 
П – парта, апа, піл...

 Ғ – ғарыш, ғарышкер, аға...
Р – рауан, ара, зымыран... 
 Біз өткен оқу іс-әрекетінде.қандай дыбыспен танысып едік есімізге түсірейікші

-Дұрыс айтасыңдар.(Р-дыбысын тақтаға ілу)

 -«Р» дыбысы дауысты ма әлде дауыссыз дыбыс па?

 -Дұрыс айтасыңдар.

«Р» дыбысын қандай текшемен белгілейміз?

 «Р»  әріпінен,және кездесетін сөздерді  маган кім айтып береді?

 Алдымен қазақ алфавитінде неше әріп бар? -Балалар, дыбыс пен әріптің қандай айырмашылығы бар?

Дыбыстар нешеге бөлінеді?

Дауысты, дауыссыз дыбыстар деген не?

Сөз неден құралады?

Буын деген не?

Сөйлем деген не?

Жаңа сабақ:

-Балалар мен сендерге жұмбақ жасырамын  мұқият тыңдаңдар, жауабын шешуге маған көмектесіңдер

  «Мә-мә»деген әні бар

    Секірер ор, жары бар

    Селтеңдейді құлағы

    Секіргіш бір жануар

    Ол не екен балалар?

1 видеоШөре-шөре лағым

Тентек болма шырағым

Секетемей деміңді ал

Селтеңдемей құлағың

Өлең не жайында айтылған?

Дұрыс лақ жайында

«Лақ»сөзін айтып көрейікші

-Балалар «Лақ» сөзінде бірінші қандай дыбыс естіп тұрмыз?

Слайд:«Л»дыбысын айнаға қарап тұрып қайталайықшы

-«Л» дыбысы қалай айтылып тұр?

Езуімізді жиырамыз, тістерімізді бір-біріне жақындатамыз. «Л» деп айтамыз
Л дыбысына дыбыстық артикульяция жасау. Кедергімен бе ,әлде кедергісіз бе?

-Дұрыс, тіліміз тісімізге тиіп Дыбыстар кедергіге ұшырап қысқа айтылып тұр.

-Өте жақсы, олай болса «Л»дыбыс қандай дыбыс  екен?

-«Л» дыбысы дауыссыз дыбыс болса онда оны қандай текшемен белгілейміз?

Тіл ұстарту жаттығулары:

1.Ла, ла,ла-бұл әдепті бала,

   Лу, лу, лу-біздің Нұрай сұлу.

2.Ра-ра келді ара

   Ла-ла араның усті ала

2 слайд.Лдыбысы неге ұқсайды

-Балалар мынау «Л» дыбысының әріп таңбасы, мынау баспа түрі,ал мынау жазба түрі

д/о «Менің орным қайда?»

-дұрыс, балалар л-дыбысы сөздің басында ортасында аяғында да кездеседі.

- Мысалы: лақ сөзінде л дыбысы сөздің басында келеді ал,  бал сөзінде сөздің аяғында , балапан сөзінде сөздің ортасында келеді.

1. Тапсырма  «Дыбыстық талдау»

Тал,алға,лала

( үтел-үстінде)

2.Тапсырма.«Олар не істеді?»

Сөйлем құрау.

3.Тапсырма. Буындарды оқы

4.Тапсырма..

(Жаңылтпаш жаттау)

-Балалар, «л»-дыбысына жанылтпаш айтайық (барлық баламен)

 «-Ләйлік  лайға лайланды, Лайланған  ләйлік, лайда отырып   жайланды.»

(Сыбырлап, орта дауыспен, қатты дауыспен айтқызу)

 Жарайсыңдар.

 Сергіту сәті:

   Жалт-жұлт етіп лақ,

   Жағалайсың бұлақ,

   Секірем деп бірақ,

    Қала көрме құлап.  (2рет)


5.Тапсырма. «Сөздік лото»

6.Тапсырма. «кубик»

(лақ, лото, лимон,люстра)

-Балалар, «Л»-дыбысын, кәне ауада жазып көрейік.

Дәптерімізді ашайық

Әдемі етіп жазайық.

Дәптермен жұмыс:

Қаламды дұрыс ұстап,

жазу кезіндегі отыру ережесін еске түсіріп, нүктелерді бастыртып жаздырту.

 Дәптердегі үлгіге қарап «л»-дыбысын баспа түрін жазады

7.Тапсырма «Қай әріп жоғалып қалды?»

А...ма. Ап...а. Та...а. Н...н.

-Л дауысты ма  әлде дауыссыз ба?Неге?

 д/о«Дауысты-дауыссыз» дыбыстар

Л дыбысын тиісті киіз үйдің біреуіне апар.


Балалар шаттық шеңберінде бір-бірлеріне деген ізгі тілектерін айтады.







Саламатсыздарма  апай

лар!

 












-«Р»дыбысы

 


-«Р»дыбысы

Дауыссыз дыбыс


-Р дыбысын көк текшемен белгілейміз

 

Радио, ара, зымыран,т.б.



балалар жауап береді












-лақ

 





-лақ, (Суреттен көрсетеді)

 Лақ



л л л .

 -Л дыбысы кедергі мен айтылып тұр.

 -Л-дыбысы дауыссыз

-Көк түсті текшемен

 

 





Балалар бірнеше рет қайталайды

 

 

 -балалар сөздерді қайталайды

 -текшемен белгілейді.

Дыбыстық талдау жасап

 

-Балалар жаңылтпаш айтып тілдерін жаттықтырады.

сыбырлап, орташа, қатты айтады

 

 Балалар сергіту сәтін орындайды.











-Л әріпін ауада жазады

 

 






Рефлексивті-коррекциялаушы кезеңі

Қорытындылау  -Балалар біз қандай әріппен, қандай дыбыспен таныстық?

 Л-дыбысы қандай дыбысқа жатады?
-
Бүгінгі сабағымыз ұнады ма?

-Жарайсындар балалар, осымен бүгінгі оқу іс-әрекетімізді аяқтаймыз, кәне келген апайлармен қоштасайық

 

 Біз ақылды баламыз,

 Айтқан тілді аламыз.

 Бүгін келген қонаққа

Сау болыңыздар деп айтамыз -
Сабаққа жақсы қатысқан балаларға сыйлық таратады.
Мадақтау. Тәрбиешінің бағалауы.

Балалар сұрақтарға жауап береді.










Өзін-өзі бағалау.


































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
17.10.2018
698
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі