Материалдар / Ашық сабақ "Лепті сөйлем" 2 сынып

Ашық сабақ "Лепті сөйлем" 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл ашық сабақ бастауыш сынып ұстаздарына арналған. Әдебиеттік оқу пәнінен 2 сыныпқа арналған қысқа мерзімді жоспар үлгісі.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Қаңтар 2019
643
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Атбасар ауданының білім бөлімініңАтбасар қаласы №7 қазақ орта мектебі » КММ







Ашық сабақ

Тақырыбы:

 

Өткізген:Халел М







«Лепті сөйлем»Сабақтың тақырыбы Лепті сөйлем Мақсаты Оқушыларға лепті сөйлемнің мағынасын түсіндіру,көңіл - күйді, сезімді білдіретін сөздер туралы алғашқы түсініктерін қалыптастыру.Жұмыс нәтижесі 1. Лепті сөйлемді тиісті дауыс ырғағымен оқуға жаттығады;лепті сөйлемнің қандай мағына білдіріп тұрғанын анықтай алады.2. Өз бетімен жұмыс жасай білуі артады және өзін бағалай білуге үйренеді,байланыстырып сөйлеуі, жазба тілі дамиды. Сөздік қорлары молаядыҚолданылатын әдіс-тәсілдері Power Point презентациясы.Жаңа тәсілдер: зерттеушілік, топтастыру, жеке, топтық жұмыс. СТО стратегияларыСабақ жоспары 1. Ұйымдастыру: Үй тапсырмасын сұрау2. Сабақ барысы 3. Рефлекция4. Үйге тапсырмаСабақ кезеңдеріІ КіріспеПсихологиялық ахуалҰйымдастыру кезеңіЫнтымақтастық атмосферасын орнату. Өзімізге: Сәттілік, қуаныш!Қонағымызға: Жақсы көңіл - күй!Елімізге: Ашық аспан, молшылық!Балалар бір-бірінің алақанына алақандарын тигізе отырып Бүгінгі күн терезеден бізге күн тұр көп қарап,Сондай жақсы көңіл – күймен басталады бұл сабақ.Топқа бөлу. Бағдаршам түстерін таңдау арқылы топқа бөлу.Жұмбақтар шешуӘр топқа жұмбақ беру. Шешуін топпен оқып айту.Сөзді құрап, доп тіземін,Қоя салсаң, бір тары.Жаңалықты жеткіземін.1.(Хабарлы сөйлем) тобыОйды аяқтап орақ тұрады,Жауап сөз қалап тұрады.2.(Сұраулы сөйлем) тобыҰранда, шаттықты,Өкініш аптықты.Білдіріп ойын талайдың,Шарға ине қалаймын.3.(лепті сөйлем) тобы . Топ басшыларын сайлауАлтын ережені қайталатамын.Алтын ереже:-Бір-бірінің пікіріне сыйластықпен қарайды.-басқаның пікірін тыңдау;-уақытқа бағыну;-тапсырмаларды тиянақты орындау. Негізгі бөлімБлум бойынша І. Білу. Мақсаты: өтілген материалдар бойынша алған білімдерін тексеруТапсырма: Сөйлем туралы не білеміз? Белгіленген уақыт ішінде сұрақтар беру.«Миға шабуыл» Оқушылар жауаптарын тыңдауОқушыларды бағалау. Топтар бір-бірін саусақ әдісі бойынша бағалайды.КелісемінКеліспеймінҚосарым бар немесе сұрағым бар.Диалог құру. Үй тапсырма.Жаңа тақырыпты ашуМақта қыз бен мысық ертегісі видео көрсету арқылы жаңа сабақты ашу.ІІ. ТүсінуМақсаты: Лепті сөйлем туралы жаңа түсінік . Сәйкестендіру.
  • Жұмбақ шешу арқылы көркем жазу жазады
Көркем жазу Ля  /көңілдену/-Не айтуға болады ?Л-дауыссыз, үндіЯ-қосарлы дауыстыЛя- 6-шы нота Өзіндік жұмысАдасқан сөйлемдердің үйін тауып беруІІІ. Қолдану Мақсаты: Лепті сөйлем туралы білімдерін нақтылай түсуОқулықпен жұмыс.1 – жаттығу. (ауызша)Сурет астында жазылған сөйлемдерді салыстырып оқы. Сөйлем түрлеріне қарай ажырат.2 – жаттығу.( тақтаға жазбаша орындау)Сөйлемдердің орнына тиісті тыныс белгілерін қойып жаз.Сергіту сәті. Қане енді орнымыздан тұрып бойымызды жазып алайық,3– жаттығу.Өлеңді рөлге бөліп оқыңдар.Өлеңде сөйлемнің қандай түрлері бар?

Шығармашылық тапсырма.Топқа тапсырма беріледі, үзіндіні оқып сәйкес бет – бейнесімен көрсету1. Топ. Жолаушы жылауықтар еліне тап болады. Жылауықтарды әрі жұбатады, бері жұбатады, бірақ олар жылауын бәрібір қоймайды. Жылауықтар еліне келгеніне жолушы қатты өкінді.- Қалай ойлайсыңдар, жолаушының бет-пішінінде қандай өзгерістер болды? Соны бейнелеп көрсетіңдер.2. Топ.Сиқыршы бос шабаданға мысықты салып, қақпағын жапты, Біраздан кейін ашып еді, ішінен күшік шықты. Көрермендердің бет пішіні қандай болды?3.Топ.Мараттың досы жазғы демалысында ауылға кетті. Марат қалада қалды. Ол досын қатты сағынды. Бір айдан кейн досымен көшеде кездесіп қалды. Екеуінің қуанғандарын көрсеңдер!Олардың бет-пішінінде қандай өзгерістер болды? Сол көріністерге сәйкес сөйлем құрауға тапсырып, тиісті дауыс ырғағымен оқу.Оқушылардың жауаптары, көріністі тиісті бет бейне пішінімен көрсетуСөйлемдерді мәнерлеп, дауыс мәнерін келтіріп оқу. Оқушыларға осы сөйлемдерге қатысты сұрақтар қою арқылы ереже шығару.1. Әр сөйлем қалай оқылды?2. Сөйлемдегі ой қандай көңіл - күйде айтылып тұр?Адамның көңіл - күйін, сезімін білдіретін сөйлемді лепті сөйлем дейтініміз белгілі ал қандай көңіл күй дегенде өкіну, армандау, таңдану, ұрандату, қуану т.бЛепті сөйлем көтеріңкі дауыспен айтылады.Лепті сөйлемнің соңына леп белгісі (!) қойылады. (Слайд. Кестемен жұмыс)"Жарайсың,"Өте дұрыс",арқылы деген қолпаштау сөздерін қолдану арқылы формативті бағалау.

ІҮ. ТалдауМақсаты: Берілген сөздерден лепті сөйлем құра білу дағдысын жетілдіруТапсырма: Орны ауыстырылып берілген сөздерден сөйлем құрап жаз3-топқа тапсырма Шашыраған сөздерден сөйлем құра.1. Біз, алақай, жеңдік2. Бекер, ренжіттім – ау, қап3. Мәңгі Тәуелсіздігіміз жасасын!Алдарындағы параққа орындалады. Топпен жұмыс. Әр топ бір-бірін бағалайды.Ү. ЖинақтауМақсаты: Лепті сөйлем туралы білімдерін қорыту, бекіту«Артығын тап» ойыны. Топпен жұмыс артық сөйлемді сызып тастау.Лепті сөйлемнің өзіндік белгілерін әр топ парақшаға толтырып жазып оқиды, салыстыру жасап ортақ белгілерді белгілейді:- Адамның көңіл - күйін, сезімін (қуану, ренжу, өкіну, ұран т. б.) білдіреді;- Лепті сөйлем үнемі көтеріңкі дауыспен айтылады;- Лепті сөйлемнің соңына леп белгісі (!) қойылады.Өздері түсінген байқаған барлық белгілерді талқылай отырып жазады Интерактивті тақтаРефлексияОқушылар тақырыпты қаншалықты меңгергенін топшылау.Үйге тапсырма 4- жаттығу Бағалау Ұпай парақшалары арқылы бағалау жүргізуМатематикалық сөзжұмбақ арқылы мұғалімнің «Жарайсыңдар !» сөзі шығады













Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ