Балалар қазір қай
мезгіл?
Қай
ай?
Балалар осы қаңтар айында
қандай меркелер бар?
Енді бүгін біз осы қаңтар
айындағы меркелерге саяхат жасап, әрбір мерекенің арнайы
тапсырмаларын орындаймыз?
1 Желтоқсан Президент
күні
Балалар біз мерекеде бір
бірімізге не айтамыз?
Ал енді әр жұп бір-біріне
Президент күніне орай тілектер айтсын. Қандай сөйлемдерді
пайдаландыңдар?
Енді бірінші тапсырманы
орындайық.
Саралау
тапсырмалары
1 Жұп. Хабарлы
сөйлем
Орны ауыстырылған
сөздерден сөйлем құрап жаз.
Сөйлемдерде не туралы
айтылған?
Бұлар қандай
сөйлемдер?
1.салады үйлерді
құрылысшы.
2.келеді құстар ұшып
көктемде.
3.Отыр жаттығу жазып
оқушылар
Дескриптор
-Сөздерді
оқиды
-Орны ауыстырылған
сөздерден сөйлем құрап жазады.
-Сөйлемдерде не туралы
айтылғанын айтады.
-Сөйлем түріне қарай
ажыратады.
ҚБ
«Басбармақ»
2 жұп «Сұраулы
сөйлем»
Берілген сұрақтарға диалог
түрінде жауап бер. Қандай сөйлемді сұраулы сөйлем дейміз? Сұраулы
сөйлемнен кейін қандай тыныс белгісі
қойылады?
-Сен неше
жастасың?
- Нешінші сыныпта
оқисың?
-Сыныбыңда неше оқушы
бар?
-Қай пәнді жақсы
көресің?
- Саған мектебің ұнай
ма?
Дескриптор
- Берілген сұрақтарға
диалог түрінде жауап береді.
- Сұраулы сөйлем
ережесін айтады
- Сұраулы сөйлемнен
кейін қандай тыныс белгісі қойылатынын
анықтайды.
ҚБ
«Басбармақ»
3 жұп. «Лепті
сөйлем»
Өлеңді мәнерлеп оқы. Леп
белгісі бар сөйлемді қалай оқыдың? Қандай көңіл-күйді білдіріп
тұр?
Туган
өлкем
Көгінде күн нұрын
төккен,
Жерінде гүл жұпар
сепкен.
Неткен сұлу, неткен
көркем!
Осы менің туған
өлкем!
Дескриптор
-Өлеңді мәнерлеп
оқиды
- Леп белгісі бар
сөйлемді оқиды.
- Қандай көңіл-күйді
білдіріп тұрғанын айтады
ҚБ
«Басбармақ»
16 желтоқсан –
Тәуелсіздік күні 1991ж 16 желтоқсан күні Қазақстан өз алдына
тәуелсіз мемлекет болып жарияланды. Биыл тәуелсіздікке 26
жыл.
«Джокер» әдісі арқылы
орындап, оқиды
Ж. (жеке
жұмыс)
Ералы
Жақша ішіндегі артық сөзді
алып тастап, көшіріп жаз. Леп белгісінің қойылу себебін
түсіндір.
Ешкі (лақтады,
қоздады).
Қысқа ғана
құлақты.
Шақырамын
лақты:
(Пұшайт, пұшайт!
Шөре-шөре!)
Дескриптор
-Өлеңді
оқиды
- Жақша ішіндегі артық сөзді
алып тастап, көшіріп жазады.
-Леп белгісінің қойылу себебін
түсіндіреді.
Регина
Көп нүктенің орнына керекті
сөздерді қойып, көшіріп жаз. Леп белгісінің қойылу себебін
түсіндір.
Туған жердің табиғаты да
сондай ......! ......., ауылға
барамын!
Керекті
сөздер: алақай,
тамаша
Дескриптор
-Сөйлемдерді
оқиды.
-Көп нүктенің орнына керекті
сөздерді қойып, көшіріп жазады.
-Леп белгісінің қойылу себебін
түсіндіреді.
Альбина
Көп нүктенің орнына керекті
сөздерді қойып, көшіріп жаз. Бұлар қандай
сөйлем?
Бір топ .... келе жатты.
Жолда әлсіреген кішкентай .....
кездестірді.
Керекті
сөздер: балапан,
бала
Дескриптор
-Сөйлемдерді
оқиды.
-Көп нүктенің орнына керекті
сөздерді қойып, көшіріп жазады.
-Қандай сөйлем екенін
айтады.
Жұлдызай
Берілген хабарлы сөйлемді
сұраулы сөйлемге айналдырып жаз. Сұраулы сөйлем дегеніміз
не?
Арайлым ауылға барды. Анар
кітап оқыды.
Дескриптор
-Сөйлемдерді
оқиды.
-Берілген сөздерді сұраулы
сөйлемге айналдырып, көшіріп жазады.
-Сұраулы сөйлем ережесін
айтады.
Али
Берілген сөздерге хабарлы
сөйлем құрап жаз. Хабарлы сөйлем дегеніміз
не?
Кітап,
Астана
Дескриптор
-Сөздерді
оқиды.
-Берілген сөздерге хабарлы
сөйлем құрайды.
-Хабарлы сөйлем ережесін
айтады.
Нұралы
Сөйлемдерді көшіріп жаз, тыныс
белгісін қой.
Бүгін Тәуелсіздік күні
Мереке тойланы жатыр Мереке құтты
болсын
Дескриптор
-Сөздерді
оқиды.
-Сөйлемдерді көшіріп
жазады.
- Тиісті тыныс белгісін
қояды
ҚБ
«Смайликтер»
|