Материалдар / Ашық сабақ "Лепті сөйлем" 2 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Лепті сөйлем" 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
31 Қаңтар 2019
513
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Оқу ісінің меңгерушісі:Қысқа мерзімді жоспар.
Пән: Қазақ тілі Мектеп: Мирон негізгі жалпы білім беретін мектеп
Күні:28.11Мұғалімнің аты – жөні:Кумарова.А.К
Сынып:2Қатысқандар саны:3Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:Лепті сөйлем
Сабақтың оқу мақсаттары:2.2.3.1. Сөз сөйлемдерінің ара жігін анықтайды, сөздік қорын толықтырады.2.2.4.1. Өз тәжірибесімен байланыстыра отырып, оқиғалар, кейіпкерлер туралы сұрақ қоя біледі және пікір айта бастайды.
Күтілетін нәтижеОқушылардың барлығы: Лепті сөйлемді ажырата біледі. Ол туралы түсінік дамытады.


Оқушылардың көбі: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.


Оқушылардың кейбірі: Аталған білімді өмірде қолдана алады:
Жетістік критерийлеріЛепті сөйлем туралы түсінік дамытады.Лепті сөйлемді дауыс ырғағымен оқуға жаттығады.Сөйлемнің соңында тиісті тыныс белгісін қояды.
Құндылықты дарытуБірлесе жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру.
Пәнаралық байланысӘдебиеттік оқу, музыка, дүниетану.
АКТ қолдану дағдыларыИнтерактивті тақта таныстырылым, көрсеткенде. Аудио жазба ережені тыңдату.
Тілдік құзыреттілікСөйлем – предложение-
Жоспар:
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріЖоспарланған жұмыс түрлері Ресурстар
Сабақтың басы

Ұйымдастыру бөлімі
  • Амандасу
  • Психологиялық дайындық Сабақты оқимыз, көңілге тоқимыз,Қазақ тілін үйреніп, қазақша сөйлейміз.Сөздер үйреніп, мәтін түсінеміз,Келешекте әлі біз биікке жетеміз.(Ұ) Шеңбер құру. Бір – біріне көңіл – күйді көтеретін лебіздер айту.Кофе таяқшасы арқылы өткенді қайталау.Қызығушылығын ояту.Ерте – ерте, ертеде, бір «Сөйлемдер елі» деген жерде ақылгөй «Тыныс белгі» деген шеше өмір сүріпті. Оның үш қызы болыпты. Бірінші қызы тиянақты сөйлесе, екіншісі сұрақ қоя береді екен. Ал үшінші қызы болса бірде ренжіп, бірде қуанып, бірде бұйырып сөйлейді екен. Соған қарамастан ақылмен бір мәтіннің ішінде жұмсай алыпты. – Қалай ойлайсыңдар, бұлар қалай аталады екен? Осы сөйлемнің ішінде бізге таныс емес, қай сөйлем екен?
    Шаттық шеңбері









    Кофе таяқшасы

    Сабақтың ортасы



















































































    Сабақтың соңы

    Кері байланыс
    Жаңа материалды меңгерту. Үнтаспадан «Лепті сөйлем туралы» аудиожазба тыңдату.Лепті сөйлем дегеніміз не?Тыныс белгісі қандай болады екен?Оқушылар аудиожазбадан тындаған мәліметтерін айтады.Оқулықпен жұмыс1 –жаттығу.МК,ҰСөздік пен жұмыс.Сөздік бойынша қойған сұрақтарға жауап беру.Дәптермен жұмыс 2 – жаттығу.Суретке қарап, сөйлем құрау. Оны дауыс ырғағымен оқу.Сергіту сәті.Сәйкестендіру. (Саралау тапсырма)
  • Сөйлемнің түрін анықтайды.
  • Тыныс белгісін қояды.
  • Сөзден сөйлем құрау. Оны үш түрге айналдыру.
  • Бағалау критерийі: «Басбармақ әдісі арқылы»Бір – бірін бағалау. Жұппен жұмыс.ҚБ – тапсырма.орны ауыстырылып берілген сөздерден сөйлем құрау. Тыныс белгісін қою.
  • Әсел, айтады, ән, Отан, туралы.
  • тартады, Болат, домбыра.
  • Қандай, керемет, даусы.


  • Дескриптор: «Білім алушы»
  • Берілген сөздерден дұрыс сөйлем құрастырып жазады.
  • Сөйлемнің соңына тиісті тыныс белгісін қояды.
  • «Үш шапалақ әдісі арқылы» бағалау

    Семантикалық кестемен жұмыс.Топтық жұмыс.Венн диаграммасы.Хабарлы Лепті







    «Белгілер әдісі»Оқушылардың алдарына белгілер жинақталып беріледі оны сабақты түсінді түсінбеді мақсатына қарай қолданылады.
    Аудиожазба







    Үнтаспа

    Оқулық

    Маркерлер

    Дәптер





































    Стикер





















    Ақ қағаз.







    Белгі.
    Рефлексия: «Бағдаршам әдісі» арқылы бір – бірін бағалайды. Жасыл көзі – түсіндім. Сары көзі – орташа түсіндім. Қызыл - түсінбедім. Бағдаршам суреті
    Өзара бағалау«Үш шапалақ әдісі арқылы» бағалау

    Шапалақ




    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!