Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
LESSON 62: Unit
8Health and
Body
Let’s move
School:46 secondary
school
Date:05.05.22
Teacher name: Toktamyssova
A.Zh
Grade: 1
Number present:
absent:
Learning objectives
1.UE8use imperative forms of common
verbs related to classroom routines
1.L1recognize short instructions
for basic classroom routines spoken slowly and
distinctly
1.S4respond to very basic
supported personal question
1.L3 recognize with support common names and
names of
places;
1.R1 recognize, sound and name the letters of the
alphabet
recognize the spoken form of a limited range
of
everyday and classroom words
Lesson objectives
All learners will be able
to:
identify parts of the body (head and shoulders,
eyes,ears, mouth, nose)
Most learners will be able
to:
understand parts of the body
understand imperative forms of common verbs
related to instructions
respond to very basic supported personal
questions
Some learners will be able
to:
present or name parts of the body correctly in
narration without teacher support
understand the words
Previous learning
Parts of Body
Plan
Planned timings
Planned activities
Learners’
activities
Evaluation
Resources
Beginning
4-7
min
GREETING
Hello, boys and girls! How are
you?
EXPLAIN THE AIM OF THE LESSON
Teacher: Now we are going to revise parts of the
body, move and dance.
What was your
homework?
WARM UP
Phonetic exercises
A big black bug bit the big black bear, but the
big black bear bit the big black bug back.
Pupils greeting
Pupils answer the question
Wordwall
Middle
5-7
min
PERFORMING
1.
Introduce students to a new topic
2.
Introduce new words, and write them down in a
notebook
3. By listening and following the
instructions for simple classroom activities, students follow the
sets of instructions dictated by the Teacher.
Pupilsfollow the
instructions
New words
5-7
min
10-12
min
4-6
min
3-5
min
FORMATIVE ASSESSMENT
Task
1.Connect the lines of the words
and the picture.
Task
2.Pair
work.
The
guys should look at the drawings and glue them correctly into the
columns
Listening.
Guys, let's listen to the text and try to
translate it
Task
3.Listen to the teacher and
follow the instructions.
T eacher reads the
instructions twice.
1. Draw three hands.
2. Draw one eye.
3. Color ears blue.
4. Color teeth green.
Pupils listen and connect the
lines
Pupils listen and draw
Pupils will watch the video
and translate the text
Pupils must follow the
instructions of the teacher
Worksheets
Worksheets
Worksheets
End
5
minutes
FEEDBACK
For
the reflection we will talk about cartoon character (Genie)
Learners give stickers to the tree.
- If you understand the
lesson
- If you have any questions or
made mistakes
-If everything was not clear,
many mistakes were made
THE
LESSON IS OVER.
GOOD BYE.
Picture
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз