Алған жаңа теориялық
білімді практика жүзінде
пысықтау.
Дұрыс болса -
қолыңды жоғары
көтер,
Дұрыс емес
болса – қолыңды алға
соз.
Слайдтан дұрыс және
бұрыс бөлшектен бірнеше мысалдар
көрсетілді

1-есеп
Жай бөлшектердің қайсысы
дұрыс, қайсысы бұрыс бөлшектер болатынын
анықтаңдар

Қыздар
Ұлдар
Дұрыс жай бөлшектер Бұрыс жай
бөлшектер

Қалыптастырушы
бағалау тапсырмалары
5.1C Бөлім: «Жай
бөлшектер»
Оқу
мақсаты 5.1.1.10 дұрыс және бұрыс
бөлшектерді ажырату
Бағалау
критерийі Білім
алушы
Дұрыс және бұрыс
бөлшектерді анықтайды
Ойлау
дағдыларының Білу және
түсіну
деңгейі
1-тапсырма
Мына бөлшектердің
ішінен дұрыс және бұрыс бөлшектерді екі қатарға теріп
жазыңыз:
8/5
;
1/6
;
18/11
;
9/7
;
29/5
;
61/61
;
17/43
;
85/72
.

Дескриптор: Білім
алушы
2-тапсырма
Төмендегі шарттарды
қанағаттандыратын х
айнымалысының мәнін
табыңыз:
-
х/5 дұрыс бөлшек
болады;
-
х/10 бұрыс бөлшек болады
.

Дескриптор: Білім
алушы

Рефлексия .
Бүгінгі сабақта не
үйрендің?
1. Дұрыс жай
бөлшектер.
2. Бұрыс жай
бөлшектер.
3. Қай уақытта
бөлшек 1-ге тең?
Қ) Сабақты
қортындылау мақсатында мұғалім оқушылармен кері байланыс орнатады.
Оқушылар сабақ барысында нені білгенін, қалай жұмыс істегенін , не
қызықты әрі жеңіл болғанын, не киындық туғызғаны туралы
ой-пікірлерін білдіре алады.

|