Материалдар / Ашық сабақ "Логарифмдік теңдеу" 11- сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Логарифмдік теңдеу" 11- сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Логарифмдік теңдеу 11- сыныптарға арналған ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Желтоқсан 2018
510
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Математика 5- сынып, 22.10.18 ж. Тексерілді: _____________


Тақырыбы:

36-САБАҚ

Дұрыс және бұрыс жай бөлшектер

Күні, айы: 22.10.18

Мұғалімнің аты-жөні: М.Шойбекова


Сабаққа қатысқан оқушылар саны:

Сабаққа қатыспаған оқушылар саны:

Оқу бағдарлама-сына сәйкес оқу мақсаты

5.1.1.10

Дұрыс және бұрыс бөлшектерді ажырату

Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар:

Оқушылыр дұрыс және бұрыс бөлшектің не екенін біледі және оларды ажырата білуге үйренеді

Оқушылардың басым бөлігі:

Есеп шығаруда дұрыс және бұрыс бөлшектерді біледі, сабаққа деген қызығушылығы артады, өз бетімен жұмыс жасауға, өзін-өзі бағалауға дағдыланады.

Кейбір оқушылар:

Есептің мазмұнын талдайды, пікірлерін дәлелдейді, есептер шығарады

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңдері

Жоспарланған жұмыс

Ресурстар

Сабақтың басы (2-5 минут)

(МК) Оқушылардың сабаққа дайындығы.Сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл күй қалыптастыру. Сабақ мақсатымен таныстыру.

«Сәттілік шеңбері»


Picture 423







Топқа бірігу «Тең бөлшектер»


Picture 425


Үй тапсырмасын тексеру: «Сәйкестендіру» әдісі

451 (ж)


Қайталау сұрақтары:

1. Жай бөлшек дегеніміз не?

2. Жай бөлшектің бөлімі нені білдіреді?

3. Жай бөлшектің алымы нені білдіреді?

4. Жай бөлшектің негізгі қасиеті?

5. Бөлшектің толықтауыш көбейткіші дегеніміз не?

6. Жай бөлшекті қысқарту?

7. Қандай бөлшекті қысқартылмайтын бөлшек деп атайды?

Оқулық, А4 форматтағы қағаз

Сабақтың ортасы

(6-30 минут)

(МК,Ұ)

Анықтама: Алымы бөлімінен кіші бөлшек дұрыс бөлшек деп аталады.

Мысалы: – дұрыс бөлшектер. Кез келген дұрыс бөлшек 1-ден кіші.

; 3<7; < 1;

Анықтама: Алымы бөлімінен үлкен немесе оған тең бөлшек бұрыс бөлшек деп аталады.

Мысалы: – бұрыс бөлшектер. Кез келген бұрыс бөлшек 1-ден үлкен немесе 1-ге тең.

; 8 > 5; > 1;

Натурал санды алымы бөліміне еселік болатынбұрыс бөлшек түрінде жазуға болады.

Мысалы: 4 санын бөлімі 1, 6, 8, 15 болатын бұрыс бөлшек түрінде жазайық:

4= ; 4= ;


Деңгейлік тапсырма. «АВС» әдісі . Оқулықпен жұмыс

А деңгейлі есептер

1) Дұрыс бөлшектер:


2) Бұрыс бөлшектер:


2

3

4

Жауабы: 1 метрден кіші –

1 метрден үлкен –

В деңгейлі есептер

1.


2 Натурал санды бұрыс бөлшек түрінде жазыңдар.


Натурал сан

3

5

8

10

16

Бұрыс

бөлшек

Бөлімі 4

Бөлімі 5


3.

477.



Оқулық


Аудидиск:

1.8.1; 

1.8.2;

1.8.3.

1.8.4.

1жұмыс дәптері

Қосымша тапсырма:

1.7

1жұмыс дәптер

Сабақтың соңы

( 31-40 мин)



Алған жаңа теориялық білімді практика жүзінде пысықтау.

1

2

3

4

5

6

7

8

  Shape1

 

 

 

 

 



 

 

  • Мына сандардың ішіндегі қайсысы ширекті білдіреді?

  • Дұрыс бөлшектерді ата.

  • Жартыны қандай бөлшек білдіреді?

  • Бұрыс бөлшектерді ата.

  • Аралас сандарды көрсет.





Дұрыс болса - қолыңды жоғары көтер,

Дұрыс емес болса – қолыңды алға соз.

Слайдтан дұрыс және бұрыс бөлшектен бірнеше мысалдар көрсетілді



1-есеп

Жай бөлшектердің қайсысы дұрыс, қайсысы бұрыс бөлшектер болатынын анықтаңдар




Қыздар Ұлдар

Дұрыс жай бөлшектер Бұрыс жай бөлшектер




Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары

5.1C Бөлім: «Жай бөлшектер»


Оқу мақсаты 5.1.1.10 дұрыс және бұрыс бөлшектерді ажырату

Бағалау критерийі Білім алушы

Дұрыс және бұрыс бөлшектерді анықтайды

Ойлау дағдыларының Білу және түсіну


деңгейі

1-тапсырма

Мына бөлшектердің ішінен дұрыс және бұрыс бөлшектерді екі қатарға теріп жазыңыз:


8/5 ; 1/6 ; 18/11 ; 9/7 ; 29/5 ; 61/61 ; 17/43 ; 85/72 .

Shape2 Shape3 Shape4 Shape5 Shape6 Shape7 Shape8 Shape9

Дескриптор: Білім алушы


  • дұрыс бөлшектерді жазады;

  • бұрыс бөлшектерді жазады.

2-тапсырма

Төмендегі шарттарды қанағаттандыратын х айнымалысының мәнін табыңыз:


  1. х/5 дұрыс бөлшек болады;


  1. х/10 бұрыс бөлшек болады .

Shape10 Shape11


Дескриптор: Білім алушы


  • бөлшек дұрыс болатындай айнымалының мәнін жазады;

  • бөлшек бұрыс болатындай айнымалының мәнін жазады.


Рефлексия . Бүгінгі сабақта не үйрендің?

1. Дұрыс жай бөлшектер.

2. Бұрыс жай бөлшектер.

3. Қай уақытта бөлшек 1-ге тең?

Қ) Сабақты қортындылау мақсатында мұғалім оқушылармен кері байланыс орнатады. Оқушылар сабақ барысында нені білгенін, қалай жұмыс істегенін , не қызықты әрі жеңіл болғанын, не киындық туғызғаны туралы ой-пікірлерін білдіре алады.




Қосымша ақпарат

Қорытындылау

Төмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз.Өз сабағыңыз бойынша сол жақ бағандағы сұрақтарға жауап беріңіз.

1. Сабақ барысында өзгертулер енгіздіңіз бе?

2. Жүргізген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды?



Есептерге түсініктеме беру, деңгейлік тапсырмалар арқылы және слайд арқылы сұрақтар беремін.


Сабақ барысында презентациялар, өзіндік жұмыстар және кестелер қолдану арқылы оқушылардың сабақты тез меңгеретінін білдім.


Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі нәрсе?

1. Оқушылардың өз-өздерін шынайы бағалай алуы;

2.Топтық жұмыста оқушылар өз міндеттерін білуі.


Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді?

1. Оқушылардың өз беттерінше ізденуі, тақырыпты аша алулары.

2. Қолданған «АВС», және «Сәйкестендіру» әдістерім оқушылардың қызығушылығын арттыра алды.








Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!