Материалдар / Ашық сабақ "Логаримнің негізгі қасиеттерін қолданып есептер шығару 11-сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ "Логаримнің негізгі қасиеттерін қолданып есептер шығару 11-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Қысқа мерзімді жоспар жаңартылған жаңа бағдарлама негізінде құрылған.Жеке жұмыс,топтық жұмыс,жұптық жұмыстар бойынша дескрипторлар жазылған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Ақпан 2018
692
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тексерілді:
Пән:АлгебраҰзақ мерзімді жоспар бөлімі: Күні:21.12.2017Сынып:11б Мектеп: «Ы.Алтынсарин атындағы орта мектебі»кммМұғалімнің аты-жөні:Искакова И.БҚатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбыСанның логарифмі.негізгі логарифмдік тепе-теңдік.Логарифмнің қасиеттері
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) Санның логарифмі, ондық логарифм, натурал логарифм, логарифмдік тепе- теңдік, логарифмнің жалпы  қасиеттерін, әр түрлі негіздегі сандардың логарифмдерін табуға есептер шығару
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар:Санның логарифмін таба аладыКөптеген оқушылар:Есептер шығаруда логарифмнің қасиеттерін қолдана алады.Кейбір оқушылар:Күрделі есептерді шеше алады
Жетістік критерийлері Санның логарифмін таба алады,логарифм қатысқан өрнектердің мәнін табуды біледі,есептер шығаруда логарифмнің қасиеттерін қолдана алады.
Тілдік мақсаттар



Пәнге тән лексика мен терминология:Дәрежеәреже көрсеткіші,теңдеу,түбір,логарифм,негізгі логарифмдік тепе-теңдік,ондық логарифм,натурал логарифм.Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Логарифмді табу дәрежеге шығаруға кері амалдардың бірі ретінде қарастырылады
Құндылықтарды дарыту



Ынтымақтастық; Азаматтық жауапкершілік; Өмір бойы оқу
Пәнаралық байланыстарӨзін-өзі тану
АКТ қолдану дағдылары Слайдтар,интербелсенді тақта
Бастапқы білім

Көрсеткіштік функция,дәрежеге шығару,түбір табу,санның логарифмі
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар
Сабақтың басы 1мин





7 мин
Ұйымдастыру кезеңі: Сәлемдесу, назарларын сабаққа аудару,  оқушыларды топқа бөлу,  ынтымақтастық атмосферасын құру,  бағалау парақтарын тарату.Қайталау-оқу анасы.Топтарға тапсырмалар беремін1-топ: Логарифм табу амал ретінде.2-топ: Санның логарифмі, логарифмнің негізгі тепе-теңдігі.3-топ: Логарифмнің қасиеттері.4-топ: Логарифмнің дербес түрлері=5=*

=1,5

25=*=*

+= log216=

log327=

=





































А4 қағазы
Сабақтың ортасы 7 мин













5 мин

































2 мин





























5 мин
Топтық жұмыс.№206-208-210.Бағалау критерийі:Білім алушы:Санның логарифмін таба алады.Дескриптор:Логарифмнің анықтамасынан қолданады;Логарифмің қасиеттерін қолданадыӘр топ өздігінен тапсырмаларды орындайды. Болған топ тақтаға шығарады.Басқа оқушылар дәптерлеріне жазып отырады.Топтар бірін-бірі бағалайды.















Жеке жұмыс-Деңгейлік тапсырмалар беру.№203 А тобыДескриптор:1.Логарифмнің түрін біледі.2.Логарифм анықтамасынан қолдана алады.3.Ондық логарифмді есептей алады.№209 В тобыДескриптор:1.Логарифмнің негізгі тепе-теңдігінен қолдана алады.2.Дәреженің қасиетінен қолдана алады.3.логарифмнің қасиеттерінен қолдана алады№216 С тобы1.Жаңа негізге көшу формуласынан пайдаланады.2.Логарифмнің мәнін таба алады.Әр оқушы жеке орындайды. Тақтаға әр топтан бір оқушыдан шығып, орындайды.Оқушылар өзін-өзі бағалайды.Әр топтан бір оқушы дескриптор бойынша өз бағасын айтады.

















Сергіту сәті.Логикалық сұрақтар

1-есеп:Бірінші баланың әкесі ұлына 150 теңге, ал екінші әке баласына 50 теңге берді. Екі бала қолдарындағы ақшаны қосса , 150 теңге ғана болып шықты. Неліктен? (ата, әке, немере) 2-есеп:Бір бай үш жыл малай жалдап, оның ақысына бір бұзау және 12 лақ беруге уәделеседі. Байғұс малай байдың жөн-жосықсыз аямай жұмсағанына шыдамай 2 жылдан кейін кетіп қалады. Бай малайына бір бұзау және 6 лақ береді. Бұзауды қанша лаққа бағалаған? (6 лақ).3-есеп: Бір қариядан қанша балаңыз бар деп сұрағанда былай деп жауап берді: «Ұл мен қыздарымның саны бірдей, ал әр ұлымның үш қарындасы бар». Бұл кісінің қанша баласы бар?(үш қыз, үш ұлы) Жұппен жұмыс-үлестірме парақтар таратамын.Оқушылар жұппен есептерді ойласа отырып шығарадыБағалау критерийіБілім алушы:Логарифмі бар өрнектердің мәнін таба аладыДескриптор:Білім алушы:Негізгі логарифмдік тепе-теңдікті қолданадыЛогарифм қасиеттерін пайдалана алады.

Слайд
Сабақтың соңы 1мин













5 мин

















































5 мин







2 мин
Қорытындылау:«иә», «жоқ» тапсырмасыАлгебра- жеті амалдан тұратын арифметика. (иә)Берілген дәреже және оның берілген көрсеткіші бойынша х санын табу амалы дәрежеге шығару деп аталады. (жоқ)Барлық көрсеткіштік функциялардың графиктері (0;1) нүктесі арқылы өтеді. (иә)а негізі бойынша а санының логарифмі 0-ге тең (жоқ)Тест тапсырмалары:Есепте: lg30-lg3 A)0 B)1 C)2 D)3 E)4 2) Ондық логарифм дегеніміз... A)Негізі 1 саны болатын логарифм; B)Негізі 20 саны болатын логарифм C)Негізі 10 саны болатын логарифм; D)Негізі е саны болатын логарифм E)Негізі 100 саны болатын логарифм 3) Есепте: 42+log42 A)32 B)4 C)16 D)8 E)64 4)Теңдеуді шеш: logx81=4  A)1 B)2 C)3 D)4 E)5 5) Натурал логарифм дегеніміз...  A)Негізі 1 саны болатын логарифм; B)Негізі 20 саны болатын логарифм C)Негізі 10 саны болатын логарифм; D)Негізі е саны болатын логарифм E)Негізі 100 саны болатын логарифм 6) Есепте: log26-log2(6/32) A)5 B)6 C)7 D)8 E)9 7)Теңдеуді шеш:log4x=-3 A)16 B)-64 C)1/64 D)1/16 E)-16 8) Есепте: (log316/log34)-1 A)2 B)4 C)1/4 D)-2 E)1/2















Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:- нені білдім, нені үйрендім- нені толық түсінбедім- немен жұмысты жалғастыру қажет

Үйге тапсырма беру:Санның логарифмі. Негізгі логарифмдік тепе- теңдік.№220;222

Оқушылар өздерінің жұмысы мен сыныптастарының жұмысын белгілі бір критерийлер бойынша бағалайды.
Бағалау парағытикерлер







слайд
Дифференциация

Қабілеті жоғары оқушылар
Бағалауоқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Қолдау көрсету.

Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасызДенсаулық сақтау технологиялары.Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы
578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!