Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Ашық сабақ "Логаримнің негізгі қасиеттерін қолданып есептер шығару 11-сынып
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Ашық сабақ "Логаримнің негізгі қасиеттерін қолданып есептер шығару 11-сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
Қысқа мерзімді жоспар жаңартылған жаңа бағдарлама негізінде құрылған.Жеке жұмыс,топтық жұмыс,жұптық жұмыстар бойынша дескрипторлар жазылған
Санныңлогарифмі, ондықлогарифм, натураллогарифм, логарифмдіктепе- теңдік, логарифмніңжалпықасиеттерін, әртүрлінегіздегісандардыңлогарифмдерін табуға есептер шығару
Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар:Санның логарифмін таба аладыКөптеген оқушылар:Есептер шығаруда логарифмнің қасиеттерін қолдана алады.Кейбір оқушылар:Күрделі есептерді шеше алады
Жетістіккритерийлері
Санның логарифмінтаба алады,логарифм қатысқан өрнектердің мәнін табуды біледі,есептер шығаруда логарифмнің қасиеттерін қолдана алады.
Тілдікмақсаттар
Пәнге тән лексика мен терминология:Дәреже,дәрежекөрсеткіші,теңдеу,түбір,логарифм,негізгілогарифмдік тепе-теңдік,ондықлогарифм,натурал логарифм.Диалог пен жазуүшінпайдалысөздер мен тіркестер: Логарифмді табу дәрежегешығаруғакеріамалдардыңбіріретінде қарастырылады
Құндылықтардыдарыту
Ынтымақтастық; Азаматтық жауапкершілік; Өмір бойы оқу
Ұйымдастыру кезеңі: Сәлемдесу, назарларын сабаққа аудару, оқушыларды топқа бөлу, ынтымақтастық атмосферасын құру, бағалау парақтарын тарату.Қайталау-оқу анасы.Топтарға тапсырмалар беремін1-топ: Логарифм табу амалретінде.2-топ: Санныңлогарифмі, логарифмніңнегізгітепе-теңдігі.3-топ: Логарифмнің қасиеттері.4-топ: Логарифмніңдербестүрлері=5=*
=1,5
25=*=*
+= log216=
log327=
=
А4 қағазы
Сабақтыңортасы7 мин
5 мин
2 мин
5 мин
Топтық жұмыс.№206-208-210.Бағалау критерийі:Білім алушы:Санның логарифмін таба алады.Дескриптор:Логарифмнің анықтамасынан қолданады;Логарифмің қасиеттерін қолданадыӘр топ өздігінен тапсырмаларды орындайды. Болған топ тақтаға шығарады.Басқа оқушылар дәптерлеріне жазып отырады.Топтар бірін-бірі бағалайды.
Жеке жұмыс-Деңгейлік тапсырмалар беру.№203 А тобыДескриптор:1.Логарифмнің түрін біледі.2.Логарифм анықтамасынан қолдана алады.3.Ондық логарифмді есептей алады.№209 В тобыДескриптор:1.Логарифмнің негізгі тепе-теңдігінен қолдана алады.2.Дәреженің қасиетінен қолдана алады.3.логарифмнің қасиеттерінен қолдана алады№216 С тобы1.Жаңа негізге көшу формуласынан пайдаланады.2.Логарифмнің мәнін таба алады.Әр оқушы жеке орындайды. Тақтаға әр топтан бір оқушыдан шығып, орындайды.Оқушылар өзін-өзі бағалайды.Әр топтан бір оқушы дескриптор бойынша өз бағасын айтады.
Сергіту сәті.Логикалық сұрақтар
1-есеп:Бірінші баланың әкесі ұлына 150 теңге, ал екінші әке баласына 50 теңге берді. Екі бала қолдарындағы ақшаны қосса , 150 теңге ғана болып шықты. Неліктен? (ата, әке, немере) 2-есеп:Бір бай үш жыл малай жалдап, оның ақысына бір бұзау және 12 лақ беруге уәделеседі. Байғұс малай байдың жөн-жосықсыз аямай жұмсағанына шыдамай 2 жылдан кейін кетіп қалады. Бай малайына бір бұзау және 6 лақ береді. Бұзауды қанша лаққа бағалаған? (6 лақ).3-есеп:Бір қариядан қанша балаңыз бар деп сұрағанда былай деп жауап берді: «Ұл мен қыздарымның саны бірдей, ал әр ұлымның үш қарындасы бар». Бұл кісінің қанша баласы бар?(үш қыз, үш ұлы) Жұппен жұмыс-үлестірме парақтар таратамын.Оқушылар жұппен есептерді ойласа отырып шығарадыБағалау критерийіБілім алушы:Логарифмі бар өрнектердің мәнін таба аладыДескриптор:Білім алушы:Негізгі логарифмдік тепе-теңдікті қолданадыЛогарифм қасиеттерін пайдалана алады.
Слайд
Сабақтың соңы 1мин
5 мин
5 мин
2 мин
Қорытындылау:«иә», «жоқ» тапсырмасыАлгебра-жетіамалдантұратын арифметика. (иә)Берілгендәрежежәнеоныңберілгенкөрсеткішібойынша х санын табу амалыдәрежегешығарудепаталады. (жоқ)Барлықкөрсеткіштікфункциялардыңграфиктері (0;1) нүктесіарқылыөтеді. (иә)а негізі бойынша а санының логарифмі 0-ге тең (жоқ)Тест тапсырмалары:Есепте: lg30-lg3 A)0 B)1 C)2 D)3 E)4 2) Ондық логарифм дегеніміз...A)Негізі 1 саны болатын логарифм; B)Негізі 20 саны болатын логарифм C)Негізі 10 саны болатын логарифм; D)Негізі е саны болатын логарифм E)Негізі 100 саны болатын логарифм 3) Есепте: 42+log42A)32 B)4 C)16 D)8 E)64 4)Теңдеуді шеш: logx81=4A)1 B)2 C)3 D)4 E)5 5) Натурал логарифм дегеніміз... A)Негізі 1 саны болатын логарифм; B)Негізі 20 саны болатын логарифм C)Негізі 10 саны болатын логарифм; D)Негізі е саны болатын логарифм E)Негізі 100 саны болатын логарифм 6) Есепте: log26-log2(6/32) A)5 B)6 C)7 D)8 E)9 7)Теңдеуді шеш:log4x=-3 A)16 B)-64 C)1/64 D)1/16 E)-16 8) Есепте: (log316/log34)-1A)2 B)4 C)1/4 D)-2 E)1/2
Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:- нені білдім, нені үйрендім- нені толық түсінбедім- немен жұмысты жалғастыру қажет
Үйге тапсырма беру:Санның логарифмі. Негізгі логарифмдік тепе- теңдік.№220;222
Оқушылар өздерінің жұмысы мен сыныптастарының жұмысын белгілі бір критерийлер бойынша бағалайды.
Бағалау парағы,стикерлер
слайд
Дифференциация
Қабілеті жоғары оқушылар
Бағалау – оқушылардыңматериалдымеңгерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлайсыз?
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз