Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Нұр-Сұлтан қаласы













    Тақырыбы:


    М дыбысы мен әрпі

    Ашық сабақ










    Сынып: 1 «Г»

    Орындаған: Медеуова Б.С.















    2019-2020 оқу жылы



    Пән: Сауат ашу

    Мектеп: № «24 орта мектеп» ММ

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Менің отбасым және достарым

    Сабақтың тақырыбы: 62-сабақ. Менің отбасым. Мм дыбысы мен әрпі

    Күні: 23.11.2020 ж.

    Мұғалімнің аты жөні:

    Медеуова Б.С.

    Сынып:1 «Г»

    Қатысқандар:12

    Қатыспағандар:0

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    1.2.9.1 Әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру.

    1.2.1.1 Сөз, сөйлем сызбасын оқу.

    1.2.4.1 Мұғалімнің көмегімен қарама-қарсы мағыналы, мәндес, көп мағыналы сөздердің мағыналарын ажырату.

    1.3.11.1 Сөйлемді бас әріптен бастап жазып,сөйлем соңына тиісті тыныс белгілерін қою.

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар орындай алады: Оқушылар М м әрпін таниды, ажырата алады және оны дыбыспен сәйкестендіреді.

    Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Сөздерді сызбалармен сәйкестендіреді, берілген сөйлемдерді оқиды.

    Кейбір оқушылар орындай алады: Қарама –қарсы мағыналы,мәндес,көп мағыналы сөздердің мағыналарын ажыратады.

    Бағалау критерийлері

    М м әріпінің жасалу жолдарын анықтайды және басқа әріптермен сәйкестендіреді.

    Мұғалімнің көмегімен қарама-қарсы мағыналы сөздерді ажыратады.

    Ойлау деңгейлері

    Білу, түсіну, қолдану, бағалау

    Құндылықтарды дарыту

    Өзіне деген, отбасына деген сыйластық, махаббат, құрмет, достық, қайырымдылық, мейірімділік, қамқорлық сезімдерін  ояту;

    Пәнаралық байланыстар

    Дүниетану

    Пәндік лексика және терминдер

    Отбасы- семья, family

    АКТ қолдану дағдылары

    Интербелсенді тақта

    Бастапқы білім

    А,Н,Л,Р,О,Т,У,Ш,С,Д,Ы әріптерін таниды, ажыратады және оларды дыбыспен сәйкестендіреді


    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    3 мин









    Үй жұмысы

    3мин













    Сабақтың ортасы

    2 мин











    2 мин



    Жұппен жұмыс

    3 мин





























    Топпен жұмыс

    5-минут
















    Кітаппен жұмыс

    5мин


























    Топпен жұмыс

    Сұрақ-жауап

    3 мин





















    Жеке жұмыс

    5 мин






















    Сергіту жаттығуы

    2 мин



    Шығармашылық жұмыстар

    5 мин




    Ереже құрау

    2-минут









    Сабақтың соңы




    Рефлексия

    Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)

    Қолдау көрсету

    Ұйымдастыру кезеңі. А) Сәлемдесу Ә) Түгелдеу

    Психологиялық дайындық.

    М: Оқып білім аламыз,

    Біз көңілді баламыз.

    Сауат ашу пәнінде,

    Сауатты біз боламыз!


    - Сабаққа дайынсыздар ма?

    О: (Иә)

    - Тамаша

    Үй жұмысын тексеру

    58 бет, № 2 тапсырманы оқу, көркем жазу

    М: Ендеше сабағымызды бастайық. Сабағымызды бастамас бұрын мен сіздерді 3 топқа бөлгім кеп тұр. Үш түрлі суреттер берілген, осы суреттерді таңдап ала отырып, 3 топқа бөлініп отырамыз.

    1 топ -"Мектеп"

    2 топ- "Мұражай"

    3 топ- "Мешіт"


    - Балалар, топқа бөлу барысында ғимараттар арқылы бөлдім. Осы ғимараттардың бас әріптеріне байланысты бүгін қандай әріпті өтеміз деп ойлайсыздар?

    Ендеше бүгін біз М м дыбысы және әрпімен танысамыз.


    Сабағымыздың мақсаты:

    М: М дыбысы мен әрпін ажыратамыз және әріпті дыбыспен сәйкестендіріп, сөзге дыбыстық талдау жасаймыз. Сөйлем құраймыз.

    - Қазақ тілінде неше әріп бар?

    - 42 әріп бар.

    - Дыбыстар нешеге бөлінеді?

    - Дауысты және дауыссыз болып 2 ге бөлінеді.
    -
    Дыбыс деген не?            

    - Дыбысты естиміз, айтамыз.

    - Әріп деп нені айтамыз?

    - Әріпті көреміз, жазамыз.


    О: Барлық оқушы М әрпін дауыстап қайталайды.

    М: М дыбысы сөздің басында, ортасында, соңында кездеседі.


    Айтылым. Өткен сабақты пысықтау

    Бағандағы сөздерді тізбектей дауыстап оқыту.

    А,Н, Л, Р, О, Т, У, Ш, С, Д, Ы

    1-тапсырма

    А) Жұмбақ жасыру «Көршіңмен бірге талқыла» әдісі

    Бағалау критерийі: .

     Жұмбақтың жауабын табу

     Табылған сөздерді буынға бөлу


    1 топ

    Ақыл-ойдың шырағы,

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Медеуова Бахыт Сағатбекқызы
    23 Қараша 2020
    494
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ М дыбысы мен әрпі 1 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ М дыбысы мен әрпі 1 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    М м әріпінің жасалу жолдарын анықтайды және басқа әріптермен сәйкестендіреді. Мұғалімнің көмегімен қарама-қарсы мағыналы сөздерді ажыратады.
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Нұр-Сұлтан қаласы













    Тақырыбы:


    М дыбысы мен әрпі

    Ашық сабақ










    Сынып: 1 «Г»

    Орындаған: Медеуова Б.С.















    2019-2020 оқу жылы



    Пән: Сауат ашу

    Мектеп: № «24 орта мектеп» ММ

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Менің отбасым және достарым

    Сабақтың тақырыбы: 62-сабақ. Менің отбасым. Мм дыбысы мен әрпі

    Күні: 23.11.2020 ж.

    Мұғалімнің аты жөні:

    Медеуова Б.С.

    Сынып:1 «Г»

    Қатысқандар:12

    Қатыспағандар:0

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    1.2.9.1 Әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру.

    1.2.1.1 Сөз, сөйлем сызбасын оқу.

    1.2.4.1 Мұғалімнің көмегімен қарама-қарсы мағыналы, мәндес, көп мағыналы сөздердің мағыналарын ажырату.

    1.3.11.1 Сөйлемді бас әріптен бастап жазып,сөйлем соңына тиісті тыныс белгілерін қою.

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар орындай алады: Оқушылар М м әрпін таниды, ажырата алады және оны дыбыспен сәйкестендіреді.

    Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Сөздерді сызбалармен сәйкестендіреді, берілген сөйлемдерді оқиды.

    Кейбір оқушылар орындай алады: Қарама –қарсы мағыналы,мәндес,көп мағыналы сөздердің мағыналарын ажыратады.

    Бағалау критерийлері

    М м әріпінің жасалу жолдарын анықтайды және басқа әріптермен сәйкестендіреді.

    Мұғалімнің көмегімен қарама-қарсы мағыналы сөздерді ажыратады.

    Ойлау деңгейлері

    Білу, түсіну, қолдану, бағалау

    Құндылықтарды дарыту

    Өзіне деген, отбасына деген сыйластық, махаббат, құрмет, достық, қайырымдылық, мейірімділік, қамқорлық сезімдерін  ояту;

    Пәнаралық байланыстар

    Дүниетану

    Пәндік лексика және терминдер

    Отбасы- семья, family

    АКТ қолдану дағдылары

    Интербелсенді тақта

    Бастапқы білім

    А,Н,Л,Р,О,Т,У,Ш,С,Д,Ы әріптерін таниды, ажыратады және оларды дыбыспен сәйкестендіреді


    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    3 мин









    Үй жұмысы

    3мин













    Сабақтың ортасы

    2 мин











    2 мин



    Жұппен жұмыс

    3 мин





























    Топпен жұмыс

    5-минут
















    Кітаппен жұмыс

    5мин


























    Топпен жұмыс

    Сұрақ-жауап

    3 мин





















    Жеке жұмыс

    5 мин






















    Сергіту жаттығуы

    2 мин



    Шығармашылық жұмыстар

    5 мин




    Ереже құрау

    2-минут









    Сабақтың соңы




    Рефлексия

    Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)

    Қолдау көрсету

    Ұйымдастыру кезеңі. А) Сәлемдесу Ә) Түгелдеу

    Психологиялық дайындық.

    М: Оқып білім аламыз,

    Біз көңілді баламыз.

    Сауат ашу пәнінде,

    Сауатты біз боламыз!


    - Сабаққа дайынсыздар ма?

    О: (Иә)

    - Тамаша

    Үй жұмысын тексеру

    58 бет, № 2 тапсырманы оқу, көркем жазу

    М: Ендеше сабағымызды бастайық. Сабағымызды бастамас бұрын мен сіздерді 3 топқа бөлгім кеп тұр. Үш түрлі суреттер берілген, осы суреттерді таңдап ала отырып, 3 топқа бөлініп отырамыз.

    1 топ -"Мектеп"

    2 топ- "Мұражай"

    3 топ- "Мешіт"


    - Балалар, топқа бөлу барысында ғимараттар арқылы бөлдім. Осы ғимараттардың бас әріптеріне байланысты бүгін қандай әріпті өтеміз деп ойлайсыздар?

    Ендеше бүгін біз М м дыбысы және әрпімен танысамыз.


    Сабағымыздың мақсаты:

    М: М дыбысы мен әрпін ажыратамыз және әріпті дыбыспен сәйкестендіріп, сөзге дыбыстық талдау жасаймыз. Сөйлем құраймыз.

    - Қазақ тілінде неше әріп бар?

    - 42 әріп бар.

    - Дыбыстар нешеге бөлінеді?

    - Дауысты және дауыссыз болып 2 ге бөлінеді.
    -
    Дыбыс деген не?            

    - Дыбысты естиміз, айтамыз.

    - Әріп деп нені айтамыз?

    - Әріпті көреміз, жазамыз.


    О: Барлық оқушы М әрпін дауыстап қайталайды.

    М: М дыбысы сөздің басында, ортасында, соңында кездеседі.


    Айтылым. Өткен сабақты пысықтау

    Бағандағы сөздерді тізбектей дауыстап оқыту.

    А,Н, Л, Р, О, Т, У, Ш, С, Д, Ы

    1-тапсырма

    А) Жұмбақ жасыру «Көршіңмен бірге талқыла» әдісі

    Бағалау критерийі: .

     Жұмбақтың жауабын табу

     Табылған сөздерді буынға бөлу


    1 топ

    Ақыл-ойдың шырағы,

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Бастауыш сынып Ашық сабақ 1 сынып
    23.11.2020
    494
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Медеуова Бахыт Сағатбекқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации