Материалдар / Ашық сабақ. МАД. Математика сабағы. "Көкөністер жеймін. Мысалдар шығарамын."

Ашық сабақ. МАД. Математика сабағы. "Көкөністер жеймін. Мысалдар шығарамын."

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Қараша 2018
1133
8 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін: Құлбарақ Р.Қ.
№50 ҰОҚ. Тақырыбы: Көкөністер жеймін. Мысалдар шығарамын.
Күні: 15.03.2018ж.Мұғалім: Досбаева А.
Оқыту мақсаттары 0.4.1.3.Көрнекілік негізінде қарапайым мысалдар мен тапсырмаларды шешу.
Күтілетін нəтижелер Барлық тəрбиеленушілер:


-көрнекіліктің негізінде қарапайым мысалдар мен есептерді оқиды жəне заттар тобын қайта санау арқылы шешеді.


Көптеген тəрбиеленушілер:


-көрнекілік негізінде қарапайым мысалдар мен тапсырмаларды шешеді.


Кейбір тəрбиеленушілер: -қарапайым мысалдар мен есептерді өз бетінше құрастырады жəне содан кейін көрнекіліктің негізінде оларды шешеді.
Тілдік мақсаттар Дағдыларын дамыту: -көрнекіліктің негізінде қарапайым мысалдар мен есептерді оқиды жəне заттар тобын қайта санау арқылы шешуді түсіндіреді.
Алдыңғы білім Қосу жəне алу, «+» жəне «–», «=» таңбалары, сан жəне цифр .
Жоспар
Жоспарланған уақыт Жоспарланған іс-əрекет Ресурстар
Психологиялық дайындықСыныбымыз тап тазаБәрі дайын тақтадаОйымызды жинақтапОтырайық партаға-Жарайсыңдар балалар орнымызға отырайық.Өткенді пысықтауСанның құрамын табу3,2.4,5,6 сандарыЖаңа сабақМақсат қою (проблемалық жағдай). (Ұ) Бүгін біз көгөністерді санаймыз.

Суреттердегі жемістер мен көкөністер суреттері


-Көгөніс дегеніміз не?Оларға нелер жатады?-Көгөністердің қандай пайдасы бар? Көкөністер туралы түсінік беру.Көк бұршақ белоктарға; аскөк — хош иісті заттарға бай. Сондықтан да тамақ құрамына көкөністерді неғұрлым көп енгізіп, оларды пісірмей де, сондай-ақ әр түрлі тағамдарды дайындаған кезде де пайдалану керекОқулықпен жұмыс1 тапсырма Педагог балаларды «Борщ пісіреміз» ойынына тартады. Ол үшін көптеген көгөністер таңдалып алынады. Көгөністердің теріс жағында азайту мен қосуға арналған есептерді жазу қажет. Балалар есептерді шешіп, борщ пісіру үшін қажетті көкөністерді атайды. Бұл есептердің жауабы кəстрөлде жазылған 7 саны. Барлығы жауаптың дұрыстығына көз жеткізген кезде əрқайсысы өз сызығын жеке сызады. Көкөністерді тәрелкеге сызық арқылы апару.

Əліппе-дəптер, санайтын материал.
Сергіту сәті

«Көңілді күн»әні

2- тапсырма қолды жазуға жаттықтыру, 1,2,3 цифрларын бастырып сызуға берілген. 3 тапсырма Суреттерді жазумен сызып қос.
Əліппе-дəптер,


көгөністерді санап, атаңыз. Қандай көгөністер көбірек қалғанын салыстырыңыз.

Рефлексия

Рефлексия. Оқущшылардың сабақты түсінгендерін смайликтер арқылы анықтау.





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ