(Ж)
«Мұражай» тақырыбы аясында диалогты оқу,
тамашалау
Мақсаты: Диалогты тыңдау арқылы мазмұнын
түсіну.
Әділет:
- Әлихан, сен «Алтын адамды»
көрдің бе? Әлихан:
- Иә, өткен демалыста
әкеммен Қазақстан
Республикасының Ұлттық мұражайына
барғанда
көрдім.
Әділет: -Алтын адамды қай жерден
және кім тауыпты?
Әлихан: -Алтын адамды Алматы
облысындағы Есік өзенінің сол жақ жағалауындағы қорғаннан 1969 –
1970 жылы археолог Кемел Ақышев
тапқан.
Әділет:
-Алтын адамның киімінде
нелер бейнеленген?
Әлихан:- Алтын адам киімінде барыс,
бұлан, таутеке, арқар, ат, түрлі құс бейнелері
бейнеленген.
Әділет:
-Менің де Алтын адамды
көргім келеді. Бүгін ата-анаммен сол жөнінде
сөйлесемін.
(Ұ)Диалогті сұрақ-жауап
арқылы талдау
-Диалог сендерге түсінікті болды
ма?
-Диалогтің кейіпкерлері кім
болды?
-Олар не жайлы әңгімелесті?
-Диалогте қай мұражай туралы
айтылған?
-Әлихан алтын адам жайлы не
айтты?
-Диалог дегеніміз
не?
-Диалогте қандай тыныс белгілер
қойылған?
Оқушылардың жауаптары
тыңдалады, толықтырылады, тыныс белгілердің қойылу себептері
анықталады.
(Ж,Қ, Саралау) Диалог
құру
Мақсаты:Берілген тақырыпқа диалог құрып жазу
және тыныс белгілерін қою.
Тапсырма: «Тарихи-мәдени ескерткіштер»
тақырыбына диалог құрастырып жазыңдар.
Оқушылар өз өлкесіндегі
тарихи ескерткіштер туралы диалогін жұпта отырып, құрастырып
жазады. Диалогке тән тыныс белгілерін қояды. Көрші жұптар
диалогтерін тексеріп,бағалайды, қателерін
түзетеді.
Бірнеше жұптың диалогтері тыңдалады,
талданады.
|