Материалдар / Ашық сабақ: М.Әлімбай. Кім жомарт? Не жомарт?

Ашық сабақ: М.Әлімбай. Кім жомарт? Не жомарт?

Материал туралы қысқаша түсінік
М. Әлімбаевтің суретін көрсетіп, мағлұмат беру. Мұзафар Әлімбаев – Қазақстанның халық жазушысы екенін айту. Оқушыларға тәрбиелік мәні бар жомарттық туралы айтып, мәтіннің мазмұнын ашу. 1923 жылы Павлодар облысы Шарбақты ауданы Маралды аулында дүниеге келген. Әлімбаев балалар әдебиетіне ерекше еңбек сіңіріп келеді. Оның «Бал дәурен, шіркін балалық», «Ақсерек пен Көксерек» т.б. сондай кітаптары оқырмандар қауымына кеңінен танымал. Әлімбаев дүние жүзіндегі 70 елдің мақал-мәтелін жинап, оларды ана тілімізге аударды. Бұл материал бастауыш сынып мұғалімдеріне көмекші құрал ретінде пайдалануға болады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Маусым 2018
1369
4 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

САБАҚ:Мұзафар Әлімбай.Кім жомарт? Не жомарт?Мектеп: Ақжар
Күні: 20.05.2018ж.Мұғалімнің есімі: Рахымбаева Амияла

СЫНЫП: 2Қатысқандар саны: Қатыспағандар: 0
Сабақ негізделген оқумақсаты (мақсаттары)2.1.1.1 - шығарманың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру2.2.2.1 - мұғалім көмегімен қарапайым және нақтылау сұрақтарын қою және оның жауабын шығармадан таба білу2.3.1.1 - мұғалім көмегімен оқылған шығарманы бөліктерге бөліп, жоспар құру
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар:


  • Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты меңгереді.


  • Оқушылардың басым бөлігі:


  • Тақырыптың маңызы туралы дәлелдеп айтып бере алады.


  • Кейбір оқушылар:


  • Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады.
  • Бағалау критерийіЖеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
    РесурстарОқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
    Әдіс-тәсілдерСұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
    Пәнаралық байланысМузыка, қазақ тілі,тарих.
    ЖоспарланғануақытЖоспарланған жаттығулар (төмендежоспарланған жаттығулармен қатар,ескертпелерді жазыңыз)Ресурстар
    Басталуы 5 минут

    Топқа бөлу 2 минут

    Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Көрші»Мақсаты: әрбір қатысушының сол топтың бір мүшесі екендігін сезінуі, бір-біріне жылылық сыйлау.Нұсқаулық:Көршіңді оң жақтан құшақта,Көршіңді сол жақтан құшақта.Оң жақтағы көршіңе бір жымиып,Сол жақтағы көршіңе бір жымиып,Бүгінгі тренинг барысы,Біз үлкен отбасы.


    Жіпте жайылған фотосреттерді алып, түріне сай топтарға бөлінеді.























    (Көршілер қимыл – қозғалыстар арқылы жаттығуды жасайды)
    Ортасы 20 минутБілу және түсіну 10 минутОқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.Дәптер Сөзжұмбақ шешу:1. Төрт түліктің бірі не малдың қасқасы ? (жылқы)2. Еңбек етуге ең керекті не? (қол)3. Не өмір шырағы? (білім)4. Тіршіліктің тірегі кім? (ана)5. Кездескенді тақырға отырғызып кететін кейіпкер кім? (Алдаркөсе)6. Не тас жарады,Тас жармаса бас жарады. (тіл)Қолдану 8 минут Постер жасату.Жалпыға арналған тапсырма:Оқушылар жаңа білімге сай оқулықты қолдана отырып өз түсінгендерін постерге түсіреді.

    «Әлемді шарлау» әдісі арқылы түсіндіріледі.

    Постер жасату.Оқушылар өз ойларын постерге жазып оқып береді.
    Сергіту сәті 2 минутСергіту сәті «Қыдырып қайтайық»Видеожазбадағы би
    Аяқталуы 20 минут1.- Ендеше, бүгін біз “Жомарттық”туралы оқимыз. Күнді, тақырыпты жазғызу. Өтетін тақырыптың мазмұнын, мақсатын айту.Жомарттық деген не?Жомарт адам уәдесінде тұрады, әділ, қайырымды болады.-Кабуснама деген не? - Оны кім жазды? Қайқауыс туралы түсінік беру.Оқулықта берілген мақалды оқу. Жомарт сөзіне қарама –қарсы сөз – сараң сөзі.2. М. Әлімбаевтің суретін көрсетіп, мағлұмат беру.Мұзафар Әлімбаев – Қазақстанның халық жазушысы. 1923 жылы Павлодар облысы Шарбақты ауданы Маралды аулында дүниеге келген. Әлімбаев балалар әдебиетіне ерекше еңбек сіңіріп келеді. Оның «Бал дәурен, шіркін балалық», «Ақсерек пен Көксерек» т.б. сондай кітаптары оқырмандар қауымына кеңінен танымал. Әлімбаев дүние жүзіндегі 70 елдің мақал-мәтелін жинап, оларды ана тілімізге аударды.3.Оқулықтағы өлеңді оқып, диалог түрінде оқу жолдарын көрсету.-Диалог деген не ? Пысықтату. Оқушыларға рөлге бөліп кезекпен оқытуТоптық жұмыс1-топ”Кім жомарт? Не жомарт?” сөзіндегі кім? не? сұрақтары қай сөз табына қойылады? (зат есімнің ережесін еске түсіру)2-топӨлеңде ақын кімдерді және нелерді жомарт дейді? Осы сұрақтарға өз беттеріңше жауап беріп, өлеңді жалғастырып көріңдер3-топӨлеңді сурет түрінде бейнелеу.-Батырды неліктен жомарт дейміз? (Халық үшін жанын бергендіктен)-Ұстазды неліктен жомарт дейміз? (Бар балаға тәлім бергені үшін)-Жерді неліктен жомарт дейміз? (Адамзатты асырағаны үшін)-Күнді неліктен жомарт дейміз? (Жерге нұры шашырағаны үшін).

    Топтық жұмыс әдісі
    Үйге тапсырма: оқу, дәптермен жұмыс.
    Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз?Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз?Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс
    РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен?«Бағдаршам» әдісі
    Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім?


    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ