Пәні: қазақ тілі
Сыныбы. 8 «А»
Пән мұғалімі Дуйсенова Нуржамал Конысбековна
|
Сабақ тақырыбы |
Мақсат бағыныңқылы сабақтас |
|
Сабақ мақсаты |
Оқушылардың өткен тақырып бойынша алған білімдерін тексере отырып, мақсат бағыныңқы сабақтас тақырыбын түсіндіру. Түрлі әдістер арқылы оқушылырдың ойлау қабілеттерін дамыту, сабақтас құрмалас сөйлем туралы алған білімдерін жүйелеу, жинақтау. |
|
Сабақ әдісі |
Жаңа сабақты меңгерту |
|
Оқытудың нәтижесі |
Білімге құштарлыққа тәрбиелеу, тіл құдіретін сезіне білуге, дәстүрімізді қадірлеуге тәрбиелеу |
|
Әдіс-тәсілдері |
Сұрақ-жауап, түсіндіру, талдау, топтық жұмыс |
|
Ресурстар |
Электронды оқулық, семантикалық карта, слайд |
Сабақ барысы
|
Сабақ кезеңдері |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ұйымдастыру |
а ) Сәлемдесу ә ) Оқушыларды түгелдеу |
Сәлемдеседі Сабаққа қатысып отырған оқушыларды түгендеу |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Психологиялық жағдай қалыптастыру Топқа бөлу; |
Жақсы тілек I «Ынтымақ» тобы II «Бірлік» тобы III «Достық» тобы |
Бір-біріне тілек айтады Үш топқа бөлінеді |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Үй тапсырмасын сұрау. Миға шабуыл |
1.Сабақтас құрмалас сөйлем дегеніміз не? 2.Бағыныңқы сөйлем дегеніміз не? 3.Басыңқы сөйлем дегеніміз не? 4.Шартты бағынықылы сабақтас дегеніміз не? 5.Шартты бағыныңқылы сабақтас қалай жасалады? 6.Қарсылықты бағыныңқылы сабақтас дегеніміз не? 7.Қарсылықты бағыныңқылы сабақтас қалай жасалады? 8.Мезгіл бағыныңқылы сабақтас дегеніміз не? 9.Мезгіл бағыныңқылы сабақтас қалай жасалады? 10.Себеп-салдар бағыныңқылы сабақтас дегеніміз не? 11.Себеп-салдар бағыныңқылы сабақтас қалай жасалады? 12.Қимыл-сын бағыныңқылы сабақтас дегеніміз не? 13.Қимыл-сын бағыныңқылы сабақтас қалай жасалады? |
Сұраққа жауап береді Өз сөздерімен түсіндіреді Ережесін еске түсіреді Жасалу жолдарын айтады Ерекшелігін түсіндіреді Жұрнақтарын айтады |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қимыл-сын бағыныңқы сабақтасқа сөйлем құраңдар 1-топ «Ынтымақ» 2-топ «Бірлік» 3-топ «Достық»
Жаңа сабақ Оқулықпен жұмыс 207- жаттығу Алдыңғы бағыныңқы сыңарын толықтыра отырып, басыңқы сөйлемдерімен үйлестіріңдер.
Мақсат бағыныңқылы сабақтасқа сөйлем құраңдар
1-топ «Ынтымақ» 2-топ «Бірлік» 3-топ «Достық»
Сергіту сәті «Поэзия минуты» Сабақты бекіту: I- нұсқа
II- нұсқа
III- нұсқа
Жауаптары I нұсқа II нұсқа III нұсқа 1-А 1-А 1-А 2-Ә 2-В 2-Б 3-Б 3-Ғ 3-Г 4-В 4-Ә 4-Ә 5-Г 5-Г 5-В 6-Ғ 6-Б 6-Ғ Тестпен жұмыс 1.Құрамындағы жай сөйлемнің біреуінің (көбінесе алғашқысының) баяндауышы тия нақсыз тұлғада келіп, екіншісіне бағына байланысқан құрмалас сөйлемнің түрі қалай аталады? А) Салалас құрмалас сөйлем Ә) Сабақтас құрмалас сөйлем Б) Аралас құрмалас сөйлем 2.Қарсылықты бағыныңқы сабақтас сөйлемді көрсетіңіз А) Мыңның түсін білгенше, бірдің атын біл Ә) Бойда қайрат болмаған соң,айтпа сөз Б) Осы жолдан таймай адал жүрсең,жетпейтін мақсат жоқ 3. Шартты бағыныңқы сабақтас сөйлемді белгілеңіз А) Дәрігер дәрі беріп еді,енді жазылып келемін Ә) Дәл кетер кезде жеңгей шапан жапты Б) Көпшілік кіріссе, болмайтын іс жоқ 4. Мезгіл бағыныңқы сабақтас сөйлемді көрсетіңіз А) Тимур үйге қайтып келісімен, оны нағашысы жанына шақырып алады Ә) Туысқан бола тұра, екеуі жат адамдар сияқты Б) Жадырады жас бала, қызара бөртіп беттері 5. Себеп бағыныңқы сабақтас сөйлемді ажыратыңыз А) Көз көрмей,көңіл сенбес. Ә) Түн жақындағандықтан,жүрісін тездетті. Б) Тоғжан атасының үйіне келсе де,тыным таба алмады 6.Қимыл-сын бағыныңқы сабақтас сөйлемді табыңыз А)Білім көп болмайынша,жазу да қиын. Ә)Ұлберген кедей болғанмен,киімдері таза. Б)Тұла бойы қалтырап,буыны босап кетті. 7. Мақсат бағыныңқы сабақтас сөйлемді анықтаңыз. А)Малы кеткен соң,бағы кете бастады. Ә)Білмегенін білем деп,оқушылар ынтығады. Б)Ұрысқа кіргелі,хат болмай кетті.
8.Мақсат
бағыныңқы сабақтастың баяндауышының жасалу жолын
көрсетеңіз Ә) -са да, -се де
Б) -ып,-іп,
-п Ә) Мезгіл бағыныңқы сабақтас Б) Мақсат бағыныңқы сабақтас 10. Бағыныңқы сөйлем басыңқы сөйлемдегі әрекет пен ойдың мақсатын білдіретін сабақтастың түрі А) Қарсылықты бағыныңқы сабақтас Ә) Мақсат бағыныңқы сабақтас Б) Мезгіл бағыныңқы сабақтас
Жауабы: 1- Ә 6-Б 2-А 7-Ә 3-Б 8-А 4-А 9-Б 5-Ә 10-Ә
БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙІ 10-8 балл - «5» 8-6 балл - «4» 6-дан төмен болса - «3»
Рефлексия
Үйге тапсырма: 208- жаттығу. «Ана» тақырыбына ойтолғау жазып келу Бағалау
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Мақсат бағыныңқылы сабақтасқа сөйлем құраңдар
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
. |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
. |
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
5 |
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Рефлексивтік күнделік
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ Мақсат бағыныңқылы сабақтас құрмалас 8-сынып
Ашық сабақ Мақсат бағыныңқылы сабақтас құрмалас 8-сынып
Пәні: қазақ тілі
Сыныбы. 8 «А»
Пән мұғалімі Дуйсенова Нуржамал Конысбековна
|
Сабақ тақырыбы |
Мақсат бағыныңқылы сабақтас |
|
Сабақ мақсаты |
Оқушылардың өткен тақырып бойынша алған білімдерін тексере отырып, мақсат бағыныңқы сабақтас тақырыбын түсіндіру. Түрлі әдістер арқылы оқушылырдың ойлау қабілеттерін дамыту, сабақтас құрмалас сөйлем туралы алған білімдерін жүйелеу, жинақтау. |
|
Сабақ әдісі |
Жаңа сабақты меңгерту |
|
Оқытудың нәтижесі |
Білімге құштарлыққа тәрбиелеу, тіл құдіретін сезіне білуге, дәстүрімізді қадірлеуге тәрбиелеу |
|
Әдіс-тәсілдері |
Сұрақ-жауап, түсіндіру, талдау, топтық жұмыс |
|
Ресурстар |
Электронды оқулық, семантикалық карта, слайд |
Сабақ барысы
|
Сабақ кезеңдері |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ұйымдастыру |
а ) Сәлемдесу ә ) Оқушыларды түгелдеу |
Сәлемдеседі Сабаққа қатысып отырған оқушыларды түгендеу |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Психологиялық жағдай қалыптастыру Топқа бөлу; |
Жақсы тілек I «Ынтымақ» тобы II «Бірлік» тобы III «Достық» тобы |
Бір-біріне тілек айтады Үш топқа бөлінеді |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Үй тапсырмасын сұрау. Миға шабуыл |
1.Сабақтас құрмалас сөйлем дегеніміз не? 2.Бағыныңқы сөйлем дегеніміз не? 3.Басыңқы сөйлем дегеніміз не? 4.Шартты бағынықылы сабақтас дегеніміз не? 5.Шартты бағыныңқылы сабақтас қалай жасалады? 6.Қарсылықты бағыныңқылы сабақтас дегеніміз не? 7.Қарсылықты бағыныңқылы сабақтас қалай жасалады? 8.Мезгіл бағыныңқылы сабақтас дегеніміз не? 9.Мезгіл бағыныңқылы сабақтас қалай жасалады? 10.Себеп-салдар бағыныңқылы сабақтас дегеніміз не? 11.Себеп-салдар бағыныңқылы сабақтас қалай жасалады? 12.Қимыл-сын бағыныңқылы сабақтас дегеніміз не? 13.Қимыл-сын бағыныңқылы сабақтас қалай жасалады? |
Сұраққа жауап береді Өз сөздерімен түсіндіреді Ережесін еске түсіреді Жасалу жолдарын айтады Ерекшелігін түсіндіреді Жұрнақтарын айтады |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қимыл-сын бағыныңқы сабақтасқа сөйлем құраңдар 1-топ «Ынтымақ» 2-топ «Бірлік» 3-топ «Достық»
Жаңа сабақ Оқулықпен жұмыс 207- жаттығу Алдыңғы бағыныңқы сыңарын толықтыра отырып, басыңқы сөйлемдерімен үйлестіріңдер.
Мақсат бағыныңқылы сабақтасқа сөйлем құраңдар
1-топ «Ынтымақ» 2-топ «Бірлік» 3-топ «Достық»
Сергіту сәті «Поэзия минуты» Сабақты бекіту: I- нұсқа
II- нұсқа
III- нұсқа
Жауаптары I нұсқа II нұсқа III нұсқа 1-А 1-А 1-А 2-Ә 2-В 2-Б 3-Б 3-Ғ 3-Г 4-В 4-Ә 4-Ә 5-Г 5-Г 5-В 6-Ғ 6-Б 6-Ғ Тестпен жұмыс 1.Құрамындағы жай сөйлемнің біреуінің (көбінесе алғашқысының) баяндауышы тия нақсыз тұлғада келіп, екіншісіне бағына байланысқан құрмалас сөйлемнің түрі қалай аталады? А) Салалас құрмалас сөйлем Ә) Сабақтас құрмалас сөйлем Б) Аралас құрмалас сөйлем 2.Қарсылықты бағыныңқы сабақтас сөйлемді көрсетіңіз А) Мыңның түсін білгенше, бірдің атын біл Ә) Бойда қайрат болмаған соң,айтпа сөз Б) Осы жолдан таймай адал жүрсең,жетпейтін мақсат жоқ 3. Шартты бағыныңқы сабақтас сөйлемді белгілеңіз А) Дәрігер дәрі беріп еді,енді жазылып келемін Ә) Дәл кетер кезде жеңгей шапан жапты Б) Көпшілік кіріссе, болмайтын іс жоқ 4. Мезгіл бағыныңқы сабақтас сөйлемді көрсетіңіз А) Тимур үйге қайтып келісімен, оны нағашысы жанына шақырып алады Ә) Туысқан бола тұра, екеуі жат адамдар сияқты Б) Жадырады жас бала, қызара бөртіп беттері 5. Себеп бағыныңқы сабақтас сөйлемді ажыратыңыз А) Көз көрмей,көңіл сенбес. Ә) Түн жақындағандықтан,жүрісін тездетті. Б) Тоғжан атасының үйіне келсе де,тыным таба алмады 6.Қимыл-сын бағыныңқы сабақтас сөйлемді табыңыз А)Білім көп болмайынша,жазу да қиын. Ә)Ұлберген кедей болғанмен,киімдері таза. Б)Тұла бойы қалтырап,буыны босап кетті. 7. Мақсат бағыныңқы сабақтас сөйлемді анықтаңыз. А)Малы кеткен соң,бағы кете бастады. Ә)Білмегенін білем деп,оқушылар ынтығады. Б)Ұрысқа кіргелі,хат болмай кетті.
8.Мақсат
бағыныңқы сабақтастың баяндауышының жасалу жолын
көрсетеңіз Ә) -са да, -се де
Б) -ып,-іп,
-п Ә) Мезгіл бағыныңқы сабақтас Б) Мақсат бағыныңқы сабақтас 10. Бағыныңқы сөйлем басыңқы сөйлемдегі әрекет пен ойдың мақсатын білдіретін сабақтастың түрі А) Қарсылықты бағыныңқы сабақтас Ә) Мақсат бағыныңқы сабақтас Б) Мезгіл бағыныңқы сабақтас
Жауабы: 1- Ә 6-Б 2-А 7-Ә 3-Б 8-А 4-А 9-Б 5-Ә 10-Ә
БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙІ 10-8 балл - «5» 8-6 балл - «4» 6-дан төмен болса - «3»
Рефлексия
Үйге тапсырма: 208- жаттығу. «Ана» тақырыбына ойтолғау жазып келу Бағалау
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Мақсат бағыныңқылы сабақтасқа сөйлем құраңдар
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
. |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
. |
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
5 |
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Рефлексивтік күнделік
шағым қалдыра аласыз















