Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пән: Әдебиеттік оқу

    Мектеп:Қарағанды облысы,Жаңаарқа ауданы,Бидайық жалпы орта білім беретін мектебі

    Бөлімі: Сәулет өнері

    Мұғалімнің аты-жөні: Садыкова Замзагул Калдыбаевна

    Күні:

    Қатысқандар саны:

    Сынып: 3 «А»

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы

    Ермек Өтетілеуов. Мақтанышым – Астанам.

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    3.2.9.1 шығарманың мазмұнына сәйкес түрлі дереккөздерден: иллюстрация, әдеби кітаптар, мультфильмнен нақты ақпаратты табу және ақпаратты сызба түрінде беру;

    3.2.1.1 шығарманы дауыстап түсініп, рөлге бөліп, мәнерлеп, теріп оқу.

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Көптеген оқушылар: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Кейбір оқушылар: оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмаларды орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

    Бағалау критерийлері

    • өлеңді қатесіз, мәнерлеп оқиды;

    • өлең бойынша сұрақтарға жауап береді;

    • өлеңнен қажетті ақпаратты тауып оқиды;

    • өлең мазмұнына сәйкес мәліметтер табады;

    ақпаратты сызбаға түсіреді.

    Тілдік мақсаттар

    (Тілдік емес пәндер үшін құрастырылады)


    Тілдік мақсаттарды, лексика мен тіркес мысалдарын қоса анықтаңыз: Астана туралы өз ойын айта алады. Өзінің тұрған көрікті жерлері туралы әңгімелейді, басқа қалалармен салыстыра алады. Суретке қарап мәтін құрап жаза алады. Пәнге тән лексика мен терминология: Ғимарат, құрылыс, сәулет, қызу еңбек. Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Астанаға айтар тілегім бар, себебі ....

    Құндылықтарды дарыту

    Бұл сабақ академиялық адалдық, ұйымшылдық және топта жұмыс істеу, жауапкершілік және көшбасшылық құндылықтарын дамытуға бағыталған. Құндылықтарды қалыптастыру топта жұмыс істеу ережелерін орнату, қабілеті төменірек оқушыларға қолдау көрсету арқылы жүзеге асырылады.

    Пәнаралық байланыстар

    Дүниетану. Қазақ тілі

    АКТ қолдану дағдылары

    Интербелсенді тақта,аудиодиск

    Бастапқы білім

    Керемет күмбез

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы


    Қызығушылықты ояту.

    Сыныпты қалыпқа келтіру.

    Ортақ мекен жер шары,

    Төбемізде бір аспан.

    Барлық ұлттың баласы

    Достығымыз жарасқан.



    Оқушыларды Астанадағы ғимараттарды «Мозайка» әдісі арқылы құрастыртып 3 топқа бөлу.

    1 топ Бәйтерек

    2 топ Пирамида

    3 топ Ханшатыр





    Өткенді қайталау:

    Әр топқа үй жұмысына байланысты сұрақтар қою.

    1.Қожа Ахмет Яссауи кім?

    2.Қожа Ахмет қай жерде туған?

    3.Ол жас кезінде қай жерде оқыған?

    4. Күмбез дегеніміз не?

    5. Оның басына кім күмбез орнатты?

    6. Кесене туралы ойың?


    \

    Шаттық шеңбері



    Бәйтерек, Пирамида, Ханшатырдың қима суреттері, интербелсенді тақта











    Топтар бірін –бірі бағалайды.

    Сабақтың ортасы


    Мағынаны ажырату.

    Ойқозғау. Сабақтың тақырыбын және мақсатын хабарлау.

    -Бүгінгі өтетін тақырыбымыз Астана жайлы болмақ.

    -.Енді Астана туралы не білетінімізді айтайық.Ол үшін мынау менің қолымдағы сиқырлы буындар артындағы сұрақтарға дұрыс жауап берсек,осы буындар арқылы бүгінгі өтетін Астана жайлы өлеңнің тақырыбын білеміз.



    Мақ-Еліміздің бас қаласы,елордасы атауы

    та-Астананың бұрынғы атауы қалай аталды?

    ны-Елорда қай жылы Астана деп аталды?

    шым-Астананың туған күнін қай күні тойланады?

    -Картадан Астананы көрсет.

    Ас-Астана қай өзеннің бойында орналасқан?

    та-Биыл Астанаға неше жыл толды?

    нам-Астана сөзін ағылшынша айту,жазу

    Өлең авторымен таныстыру.

    Ермек Өтетілеуұлы (1938-2006) –балалар

    ақыны,аудармашы.1938жылы 1 қаңтарда Ақмола қаласында дүниеге келген.Аудармашы,Балалар ақыны.

    Абай атындағы Қазақ педагогикалық институты филология факультетінің орыс тілі мен әдебиеті бөлімін бітірген. 1962—1964 жж. Целиноград (қазіргі Ақмола) облысы, Қорғалжың аудандық газетінде қызмет істеген. 1964— 1974 жылдары республикалық «Балдырған» журналында, 1974 — 1976 жж. «Жазушы» баспасында редактор, ал 1976 жылдан бастап «Жалын» баспасында аға редактор, бөлім меңгерушісі болып істеді.

    Астана туралы бейнероликті тамашалау.



    Тыңдалым.Оқылым.

    Оқулықпен жұмыс- 99 бет



    1.Өлеңді тыңдау

    2.Өлеңді оқу , әр топтан бір баладан оқу.

    Өлең бойынша сұраққа жауап беру

    1. Арқаны бойлай Есіл жағасында орналасқан қала?

    2. Ашық аспан астында күн санап қала қалай өзгеріп келеді, жаңа ғимараттарды атай аласың ба?

    3. Қаланы көркейткен зергерлер қай жақтардан келген?

    4. Ақын неге Астананы алып көрмеге теңеді ?

    Шығармашылық жұмыс

    Бәйтерек тобы: Өлеңді дұрыс құрастыр.Берілген өлең шумақтарын орнына дұрыс қою керек.

    Пирамида тобы:

    Астана сөзіне ассоциация құру.

    Shape3 Shape2 Shape1

    Астана



    Shape4 Shape5





    Ханшатыр тобы:Кестені толтыру

    Астананың бұрынғы атауы Қай жылы Астана атанды? Бәйтеректің биіктігі қанша метр және неге солай? Астана қай өзеннің жағалауында орналасқан?



    Әр топ өз жұмыстарын қорғайды.







    Дәптермен жұмыс.

    ЖShape8 Shape6 Shape9 Shape7

    Қай өзеннің жағалауында орналасқан?


    Бұрыңғы атауы


    ұптық жұмыс. Сызба бойынша сұрақтарға жауап беру



    Shape10

    Астана





    Shape11 Shape12

    Shape13 Shape14

    Қай жылы Астана атанды?


    Бәйтеректің биіктігі қанша метр?











    «Бір сөзбен» әдісі бойынша бір ауыз сөзбен оқушылар Астанаға айтар тілегін білдіреді.
















    Қима буындар



    ҚР картасы





    Ақын суреті және шығармалары,

    интербелсенді тақта, слайд







    Бейнеролик тамашалау Астананың көрікті жерлері

    Аудиодиск



    Шапалақ әдісі арқылы бағалау













    Бағдаршам әдісі арқылы бағалау

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Тусупова Гульзат Шайзадақызы
    26 Қараша 2020
    1241
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ "Мақтанышым – Астанам."

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ "Мақтанышым – Астанам."

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Мақтанышым – Астанам. туралы
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пән: Әдебиеттік оқу

    Мектеп:Қарағанды облысы,Жаңаарқа ауданы,Бидайық жалпы орта білім беретін мектебі

    Бөлімі: Сәулет өнері

    Мұғалімнің аты-жөні: Садыкова Замзагул Калдыбаевна

    Күні:

    Қатысқандар саны:

    Сынып: 3 «А»

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы

    Ермек Өтетілеуов. Мақтанышым – Астанам.

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    3.2.9.1 шығарманың мазмұнына сәйкес түрлі дереккөздерден: иллюстрация, әдеби кітаптар, мультфильмнен нақты ақпаратты табу және ақпаратты сызба түрінде беру;

    3.2.1.1 шығарманы дауыстап түсініп, рөлге бөліп, мәнерлеп, теріп оқу.

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Көптеген оқушылар: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Кейбір оқушылар: оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмаларды орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

    Бағалау критерийлері

    • өлеңді қатесіз, мәнерлеп оқиды;

    • өлең бойынша сұрақтарға жауап береді;

    • өлеңнен қажетті ақпаратты тауып оқиды;

    • өлең мазмұнына сәйкес мәліметтер табады;

    ақпаратты сызбаға түсіреді.

    Тілдік мақсаттар

    (Тілдік емес пәндер үшін құрастырылады)


    Тілдік мақсаттарды, лексика мен тіркес мысалдарын қоса анықтаңыз: Астана туралы өз ойын айта алады. Өзінің тұрған көрікті жерлері туралы әңгімелейді, басқа қалалармен салыстыра алады. Суретке қарап мәтін құрап жаза алады. Пәнге тән лексика мен терминология: Ғимарат, құрылыс, сәулет, қызу еңбек. Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Астанаға айтар тілегім бар, себебі ....

    Құндылықтарды дарыту

    Бұл сабақ академиялық адалдық, ұйымшылдық және топта жұмыс істеу, жауапкершілік және көшбасшылық құндылықтарын дамытуға бағыталған. Құндылықтарды қалыптастыру топта жұмыс істеу ережелерін орнату, қабілеті төменірек оқушыларға қолдау көрсету арқылы жүзеге асырылады.

    Пәнаралық байланыстар

    Дүниетану. Қазақ тілі

    АКТ қолдану дағдылары

    Интербелсенді тақта,аудиодиск

    Бастапқы білім

    Керемет күмбез

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы


    Қызығушылықты ояту.

    Сыныпты қалыпқа келтіру.

    Ортақ мекен жер шары,

    Төбемізде бір аспан.

    Барлық ұлттың баласы

    Достығымыз жарасқан.



    Оқушыларды Астанадағы ғимараттарды «Мозайка» әдісі арқылы құрастыртып 3 топқа бөлу.

    1 топ Бәйтерек

    2 топ Пирамида

    3 топ Ханшатыр





    Өткенді қайталау:

    Әр топқа үй жұмысына байланысты сұрақтар қою.

    1.Қожа Ахмет Яссауи кім?

    2.Қожа Ахмет қай жерде туған?

    3.Ол жас кезінде қай жерде оқыған?

    4. Күмбез дегеніміз не?

    5. Оның басына кім күмбез орнатты?

    6. Кесене туралы ойың?


    \

    Шаттық шеңбері



    Бәйтерек, Пирамида, Ханшатырдың қима суреттері, интербелсенді тақта











    Топтар бірін –бірі бағалайды.

    Сабақтың ортасы


    Мағынаны ажырату.

    Ойқозғау. Сабақтың тақырыбын және мақсатын хабарлау.

    -Бүгінгі өтетін тақырыбымыз Астана жайлы болмақ.

    -.Енді Астана туралы не білетінімізді айтайық.Ол үшін мынау менің қолымдағы сиқырлы буындар артындағы сұрақтарға дұрыс жауап берсек,осы буындар арқылы бүгінгі өтетін Астана жайлы өлеңнің тақырыбын білеміз.



    Мақ-Еліміздің бас қаласы,елордасы атауы

    та-Астананың бұрынғы атауы қалай аталды?

    ны-Елорда қай жылы Астана деп аталды?

    шым-Астананың туған күнін қай күні тойланады?

    -Картадан Астананы көрсет.

    Ас-Астана қай өзеннің бойында орналасқан?

    та-Биыл Астанаға неше жыл толды?

    нам-Астана сөзін ағылшынша айту,жазу

    Өлең авторымен таныстыру.

    Ермек Өтетілеуұлы (1938-2006) –балалар

    ақыны,аудармашы.1938жылы 1 қаңтарда Ақмола қаласында дүниеге келген.Аудармашы,Балалар ақыны.

    Абай атындағы Қазақ педагогикалық институты филология факультетінің орыс тілі мен әдебиеті бөлімін бітірген. 1962—1964 жж. Целиноград (қазіргі Ақмола) облысы, Қорғалжың аудандық газетінде қызмет істеген. 1964— 1974 жылдары республикалық «Балдырған» журналында, 1974 — 1976 жж. «Жазушы» баспасында редактор, ал 1976 жылдан бастап «Жалын» баспасында аға редактор, бөлім меңгерушісі болып істеді.

    Астана туралы бейнероликті тамашалау.



    Тыңдалым.Оқылым.

    Оқулықпен жұмыс- 99 бет



    1.Өлеңді тыңдау

    2.Өлеңді оқу , әр топтан бір баладан оқу.

    Өлең бойынша сұраққа жауап беру

    1. Арқаны бойлай Есіл жағасында орналасқан қала?

    2. Ашық аспан астында күн санап қала қалай өзгеріп келеді, жаңа ғимараттарды атай аласың ба?

    3. Қаланы көркейткен зергерлер қай жақтардан келген?

    4. Ақын неге Астананы алып көрмеге теңеді ?

    Шығармашылық жұмыс

    Бәйтерек тобы: Өлеңді дұрыс құрастыр.Берілген өлең шумақтарын орнына дұрыс қою керек.

    Пирамида тобы:

    Астана сөзіне ассоциация құру.

    Shape3 Shape2 Shape1

    Астана



    Shape4 Shape5





    Ханшатыр тобы:Кестені толтыру

    Астананың бұрынғы атауы Қай жылы Астана атанды? Бәйтеректің биіктігі қанша метр және неге солай? Астана қай өзеннің жағалауында орналасқан?



    Әр топ өз жұмыстарын қорғайды.







    Дәптермен жұмыс.

    ЖShape8 Shape6 Shape9 Shape7

    Қай өзеннің жағалауында орналасқан?


    Бұрыңғы атауы


    ұптық жұмыс. Сызба бойынша сұрақтарға жауап беру



    Shape10

    Астана





    Shape11 Shape12

    Shape13 Shape14

    Қай жылы Астана атанды?


    Бәйтеректің биіктігі қанша метр?











    «Бір сөзбен» әдісі бойынша бір ауыз сөзбен оқушылар Астанаға айтар тілегін білдіреді.
















    Қима буындар



    ҚР картасы





    Ақын суреті және шығармалары,

    интербелсенді тақта, слайд







    Бейнеролик тамашалау Астананың көрікті жерлері

    Аудиодиск



    Шапалақ әдісі арқылы бағалау













    Бағдаршам әдісі арқылы бағалау

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Бастауыш сынып Ашық сабақ 4 сынып
    26.11.2020
    1241
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Тусупова Гульзат Шайзадақызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации