Материалдар / Ашық сабақ. "Массаны қалай өлшейміз" 1 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ. "Массаны қалай өлшейміз" 1 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл ашық сабақ жаңартылған білім беру мазмұнына көшкен ұстаздарға арналады.Жаңартылған білім беру мазмұны бойынша жоспарланған сабағымды өздеріңізге ұсынып отырмын. Өз тәжірибеммен бөлісіп отырмын. бастауыш сынып мұғалімдеріне әдістемелік көмек болады деген сенімдемін.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қаңтар 2018
2291
6 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ

ОҢТҮСТІК ҚАЗАҚСТАН ОБЛЫСЫ

«СОЗАҚ АУДАНЫ ӘКІМДІГІНІҢ БІЛІМ БӨЛІМІНІҢ

«ШОЛАҚҚОРҒАН» ЖАЛПЫ ОРТА МЕКТЕБІ»

КОММУНАЛДЫҚ МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІ












Математика

Тақырыбы: Массаны қалай өлшейміз?

Сыныбы: 1 «А»














Бастауыш сынып мұғалімі

Базарбаева Нурсулу Каржанбаевна











Қысқа мерзімді жоспары

Пәні: Математика

Мектеп: «Шолаққорған» жалпы орта мектебі


Күні:

Мұғалім:Базарбаева Нурсулу Каржанбаевна

Сынып: 1 «А»

Қатысқаны:26


Қатыспағаны:

Сабақтың тақырыбы:

Массаны қалай өлшейміз?

Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

Бағдарламаға сілтеме:

Сандар мен амалдарды орындау

1.1.3.1 Ұзындық, масса, сыйымдылық және олардың өлшем бірліктер(см, дм, кг, л) туралы түсінігі болу және салыстыру

1.1.3.5 Өлшем бірліктері және құралдарды таңдау арқылы ұзындық/масса/сыйымдылықты анықтау және іс әрекетін түсіндіру

Табыс критерийлері

Барлық оқушылар:

Шамалар туралы және олардың өлшем бірліктері ,салмақ өлшем бірлігі \кг\ туралы түсінігі болады және салмақты салыстырады. Салмақ өлшеу үшін бірлік пен құрал таңдайды,өз әрекетін түсіндіреді.

Көптеген оқушылар:

Табақшалы таразыларды пайдаланып кір тастарымен өлшейді.

Кейбір оқушылар:

Белгілі- бір салмақтағы заттарды кір тастармен, литрмен өлшейді және салыстыра алады.

.

Тілдік мақсат

Оқушылар:

Өлшеу алгоритмін жасай алады,салмақ өлшейтін құрал таңдай алады.

Пәндік лексика және терменология:

Салмақ,таразы,килограмм,өлшеу

Жазба жұмысына қажетті пайдалы тіркестердің топтамасы.

Талқылау:

Заттардың салмағын көз мөлшерімен өлшеуге неліктен болмайтынын айта аласың ба?

Заттардың салмағын қалай өлшейтінін түсіндіре аласың ба?

Салмақ өлшеу барысын қайдан көрдіңдер?

Атаулы сандармен есептеулер жаз


Алдыңғы сабақ

Ұзындық шамасы, 1-10-ға дейінгі сандарды, жұп және тақ сандар.

Жоспар



Жоспарланған уақыт

Жоспарланған іс-әрекет



Ресурстар

Басы (0-6мин.)



0-1 минут

















1-2 минут










3-6 минут




Психологиялық дайындық.

Балалар бүгінгі сабағымыз өткен сабақтардан өзгеше болмақ.Себебі бүгін бізге көптеген қонақтар келіп отыр.Олар біздің сабаққа деген ынтамызды, ойымызды,тәртібімізді қадағалап отырады.Сондай-ақ бүгінгі сабақты тек мен ғана емес, сонымен қатар сендер де білгендеріңді ортаға салып отырыңдар. Сонымен қатар біз мынадай ережелерді мұқият сақтауымыз керек.

1.Уақытты тиімді пайдалану.

2.Сыныптарыңның ойын жеткізуіне кедергі жасамау.

3.Тапсырмаларды дұрыс орындауға тырысу.


Қайырлы күн,достар!

Сәттілікке толсын!

Біздің алар бағамыз

Кілең бестіктер болсын!!!

Өткенді пысықтау.

Жұптық жұмыс. Тест

Дескриптор

1.Оқушы жұппен жұмыс жасай алады.

2.Геометриялық фигураларды ажырата алады.

Ұзындық туралы білетінімізді қайталайық

  • Ұзындықты қалай өлшейді?

  • Қандай құрал пайдаланамыз?

  • Сызғыш.

Қызығушылықты ояту

Күнделікті өмірде қандай дәрумендерді пайдаланасыңдар?

Дәрумендердің денсаулыққа пайдасы бар ма?

  • Көкөністер қайда өседі?

  • Жемістер ше?

АКТ қолдану



















үлестірмелі қағаздар

Ортасы 7-24 мин


7-10 мин













11-16 мин















17-20 мин




21-24

Мақсат қою

Электронды оқулықты пайдалану арқылы жаңа сабаққа түсінік беру.

Екі бірдей қорап немесе екі бірдей ыдысты салыстыруға ұсыну.Олардың біреуіне ауыр зат салынады, екіншісі бос қалады.

Екі ыдыс туралы не айтуға болады?

Бірдей

Екеуін көтеріп көрсетуді ұсынамын.

Біреуі ауыр.

Қандай шама туралы айтпақшымыз?

Масса немесе салмақ

Массаны қалай өлшейтінін білеміз бе?

Қандай өлшем бірліктер қажет?

Масса бірлігі- килограмм

Есте сақта!

1.Масса килограммен өлшенеді.

2. «килограмм» қысқаша «кг» деп белгіленеді.

Таразылар туралы мағлұмат беру

Таразыны пайдаланып конфетті өлшеп көру \тәжірибе\

Тағы қандай заттарды өлшеуге болады?

Топтық жұмыс

1-топ Ұзындық өлшем бірлігі арқылы топтағы оқушылардың бойларын өлшейді, салыстырады.

2-топ Салмақтарын өлшейді, салыстырады.

3-топ Таразыға азық-түліктерді салыстырып көреді.

дескриптор:

  1. Заттарды өлшей алады.

  2. Өлшем бірліктерін ажырата алады.

Дәптермен жұмыс




Қалыптастырушы бағалау

Оқушы ,оқу мақсатына жетті:

Заттардың массаларын өсу ретімен орналастыра отырып, ең үлкен, ең кіші масса өлшем бірлігін ажыратады

2Shape2 Shape1 кг 6 кг 8 кг 10кг 15кг 20кг

Shape5 Shape7 Shape6 Shape4 Shape3

дескриптор:

1.Заттарды өсу ретімен орналастырады.

2.ең үлкен, ең кіші өлшем бірлігін ажыратады.

Электронды оқулық

«iMektep»







Оқулықпен жұмыс











таразылар, өлшейтін заттар











жұмыс дәптері



Бірін- бірі бағдаршам көздері арқылы бағалау

Соңы

(30-35 мин.)

-Бүгінгі сабағымызда қандай өлшем бірлікпен таныстық?

-Масса өлшем бірліктері қалай аталады?

-Қандай құралдарды пайдаланамыз?

Бүгінгі сабақты қаншалықты меңгергендерін анықтау мақсатында бағдаршам көздерін пайдаланамын.

Толық түсінсе- жасыл

Жартылай түсінсе-сары

Мүлдем түсінбесе-қызыл түстерін көтеру арқылы анықтаймын.


Қосымша мәліметтер


Дифференциация

Масса өлшем бірліктері қалай аталады?



Бағалау.

Оқушылар сабақ соңында:

-заттың массасы ұғымын түсінеді;

-заттарды массасы бойынша салыстыруды меңгереді;


Пәндік байланыстар:

Өнер, сауат ашу пәндерімен т.б.


Рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?

Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай

ауытқулар болды ма, неліктен?





























Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!