Пәні: Математика | Мектеп: «Шолаққорған» жалпы орта мектебі
|
Күні: | Мұғалім:Базарбаева Нурсулу Каржанбаевна |
Сынып: 1 «А» | Қатысқаны:26
| Қатыспағаны: |
Сабақтың тақырыбы: | Массаны қалай өлшейміз? |
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттарыБағдарламаға сілтеме: Сандар мен амалдарды орындау | 1.1.3.1 Ұзындық, масса, сыйымдылық және олардың өлшем бірліктер(см, дм, кг, л) туралы түсінігі болу және салыстыру 1.1.3.5 Өлшем бірліктері және құралдарды таңдау арқылы ұзындық/масса/сыйымдылықты анықтау және іс әрекетін түсіндіру |
Табыс критерийлері | Барлық оқушылар: Шамалар туралы және олардың өлшем бірліктері ,салмақ өлшем бірлігі \кг\ туралы түсінігі болады және салмақты салыстырады. Салмақ өлшеу үшін бірлік пен құрал таңдайды,өз әрекетін түсіндіреді. Көптеген оқушылар: Табақшалы таразыларды пайдаланып кір тастарымен өлшейді.Кейбір оқушылар: Белгілі- бір салмақтағы заттарды кір тастармен, литрмен өлшейді және салыстыра алады. . |
Тілдік мақсат | Оқушылар: Өлшеу алгоритмін жасай алады,салмақ өлшейтін құрал таңдай алады.Пәндік лексика және терменология: Салмақ,таразы,килограмм,өлшеуЖазба жұмысына қажетті пайдалы тіркестердің топтамасы.Талқылау: Заттардың салмағын көз мөлшерімен өлшеуге неліктен болмайтынын айта аласың ба?Заттардың салмағын қалай өлшейтінін түсіндіре аласың ба?Салмақ өлшеу барысын қайдан көрдіңдер? Атаулы сандармен есептеулер жаз
|
Алдыңғы сабақ | Ұзындық шамасы, 1-10-ға дейінгі сандарды, жұп және тақ сандар. |
Жоспар |
|
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған іс-әрекет
| Ресурстар |
Басы (0-6мин.)
0-1 минут
1-2 минут
3-6 минут
| Психологиялық дайындық.Балалар бүгінгі сабағымыз өткен сабақтардан өзгеше болмақ.Себебі бүгін бізге көптеген қонақтар келіп отыр.Олар біздің сабаққа деген ынтамызды, ойымызды,тәртібімізді қадағалап отырады.Сондай-ақ бүгінгі сабақты тек мен ғана емес, сонымен қатар сендер де білгендеріңді ортаға салып отырыңдар. Сонымен қатар біз мынадай ережелерді мұқият сақтауымыз керек. 1.Уақытты тиімді пайдалану. 2.Сыныптарыңның ойын жеткізуіне кедергі жасамау. 3.Тапсырмаларды дұрыс орындауға тырысу.
Қайырлы күн,достар!Сәттілікке толсын!Біздің алар бағамызКілең бестіктер болсын!!! Өткенді пысықтау. Жұптық жұмыс. ТестДескриптор1.Оқушы жұппен жұмыс жасай алады.2.Геометриялық фигураларды ажырата алады.Ұзындық туралы білетінімізді қайталайықҰзындықты қалай өлшейді?Қандай құрал пайдаланамыз? Сызғыш.Қызығушылықты ояту Күнделікті өмірде қандай дәрумендерді пайдаланасыңдар?Дәрумендердің денсаулыққа пайдасы бар ма?Көкөністер қайда өседі?Жемістер ше? | АКТ қолдану
үлестірмелі қағаздар |
Ортасы 7-24 мин
7-10 мин
11-16 мин
17-20 мин
21-24 | Мақсат қоюЭлектронды оқулықты пайдалану арқылы жаңа сабаққа түсінік беру.Екі бірдей қорап немесе екі бірдей ыдысты салыстыруға ұсыну.Олардың біреуіне ауыр зат салынады, екіншісі бос қалады.Екі ыдыс туралы не айтуға болады? БірдейЕкеуін көтеріп көрсетуді ұсынамын.Біреуі ауыр. Қандай шама туралы айтпақшымыз?Масса немесе салмақМассаны қалай өлшейтінін білеміз бе?Қандай өлшем бірліктер қажет?Масса бірлігі- килограммЕсте сақта!1.Масса килограммен өлшенеді.2. «килограмм» қысқаша «кг» деп белгіленеді.Таразылар туралы мағлұмат беруТаразыны пайдаланып конфетті өлшеп көру \тәжірибе\Тағы қандай заттарды өлшеуге болады?Топтық жұмыс1-топ Ұзындық өлшем бірлігі арқылы топтағы оқушылардың бойларын өлшейді, салыстырады.2-топ Салмақтарын өлшейді, салыстырады.3-топ Таразыға азық-түліктерді салыстырып көреді.дескриптор:Заттарды өлшей алады.Өлшем бірліктерін ажырата алады.Дәптермен жұмыс
Қалыптастырушы бағалауОқушы ,оқу мақсатына жетті:Заттардың массаларын өсу ретімен орналастыра отырып, ең үлкен, ең кіші масса өлшем бірлігін ажыратады2кг 6 кг 8 кг 10кг 15кг 20кг дескриптор:1.Заттарды өсу ретімен орналастырады.2.ең үлкен, ең кіші өлшем бірлігін ажыратады. | Электронды оқулық «iMektep»
Оқулықпен жұмыс
таразылар, өлшейтін заттар
жұмыс дәптері
Бірін- бірі бағдаршам көздері арқылы бағалау |
Соңы(30-35 мин.) | -Бүгінгі сабағымызда қандай өлшем бірлікпен таныстық?-Масса өлшем бірліктері қалай аталады?-Қандай құралдарды пайдаланамыз?Бүгінгі сабақты қаншалықты меңгергендерін анықтау мақсатында бағдаршам көздерін пайдаланамын.Толық түсінсе- жасылЖартылай түсінсе-сарыМүлдем түсінбесе-қызыл түстерін көтеру арқылы анықтаймын.
|
Қосымша мәліметтер |
|
Дифференциация Масса өлшем бірліктері қалай аталады?
| Бағалау.Оқушылар сабақ соңында:-заттың массасы ұғымын түсінеді;-заттарды массасы бойынша салыстыруды меңгереді;
| Пәндік байланыстар:Өнер, сауат ашу пәндерімен т.б.
|
РефлексияСабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды ма, неліктен? |
|
|