Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім:

    Менің мектебім.

    Педагогтің аты-жөні:

    Искакова Аксауле

    Күні:

    22.11.2021ж.

    Сыныбы:2 «Б»

    Қатысушылар саны: 25

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Қосу мен азайту

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    2.1.1.4.санаудың ірі бірлігі –жүздікті құрастыру,

    1000-ға дейін жүздіктермен санау,жазу,салыстыру.

    Сабақтың мақсаты:

    100-ге дейінгі сандарды,толық жүздіктерді қосуды және азайтуды меңгереді.

    Бағалау критерийі

    1. 1.Қосу мен азайтудың өзара кері амалдар екенін түсінеді.

    2. 2.Өлшем бірліктерге берілген өрнектерді орындайды.

    3. Есепті түсініп орындайды,теңдеулерді шығарады.

    Тілдік мақсат

    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: разрядтық қосылғыштар,толық жүздік

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    Қосу амалына берілген өрнектің дұрыстығын қалай тексереміз?

    Толық жүздіктерді атаймыз.

    Құндылықтарға баулу:

    Қарым-қатынас жасау қабілеті

    Өзін-өзі жетілдіру мен дамыту қажеттілігі.

    Пәнаралық байланыс

    Дене шынықтыру,музыка.

    Бастапқы білім

    Екі таңбалы сандардың разрядтық құрамын анықтау, разрядтық қосылғыштарға жіктеу;

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтың әрекеті


    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Қызығушылықты ояту.


    І кезең : Уәж туындату.

    *Егер сіз мектепке көңілді болып келсеңіз,оң қолыңызды көтеріңіз,

    *Егер сіз бүгінгі сабақ мен үшін маңызды десеңіз , сол қолыңызды көтеріңіз,

    *Егер сіз сабақты толығымен меңгеруге дайынмын десеңіз,алақан соғыңыз,

    *Егер сіз бүгінгі сабақта белсенділік танытамын десеңіз, бір-біріңіздің қолымыздан ұстаймыз,

    *Осындай мызғымас бірлігімізбен сабақты бастап, нәтижелі аяқтайық.

    Ұстазға,бір-біріне.деген құрметі,сабаққа белсенділігі артады.



    Біздің ұстаным:

    Естігенімді- ұмытамын,

    Көргенімді-есте сақтаймын,

    Өзім*істегенімді меңгеремін. (Конфуций).





    Мадақтау сөздері

    Оқулық, жұмыс дәптерлері


    Үй тапсырмасы





















    Жаңа сабаққа кіріспе



















    Сабақтың ортасы





    (Ұ) «Ой түрткі»

    Өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында сұрақ қою aрқылы ой түрткі жасап, бір-бірлерінің пікірін толықтырады .

    1.Қандай өлшем бірліктер бар?

    2.Ұзындық өлшем бірліктерін ата?

    3.Толық ондықтармен толық жүздіктерді атайық?

    4.Айырмашылықтары неде?

    5.Екі,үш таңбалы сандардың разрядтық құрамын ата?

    6.Қосу мен азайту өзара қандай амалдар?

    Ендеше, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай екен және қандай мақсат қоямыз? сабақтың мақсатын оқушылардың өздерінің ашуына ықпал жасау.

    Сабақтың мақсатын анықтайды

    100-ге.дейінгі сандарды,толық жүздіктерді қосуды.және азайтуды меңгеретін боламыз.



    «Ойлан, жұптас, бөліс» №1 37+3=40 40-3=37 54+6=60 60-6=54






    35см+55см=90см

    90см-48см=42см

    36см+44см=80см

    24см+36см=60см

    90см-36см=54см

    13см+77см=90см




    Ширату №2

    «Аяулы мектебім» биі: Қай баланың добы торға түседі?





    (Т.)«Ойлан, тап» №4 Есепті шығар .Берілгенін оқыту,оқушылармен талқылау,

    Футбол добы-22

    Теннис добы-? 19 артық

    Барлығы-? доп

    Шешуі:22+19=41+22=63

    Жауабы: Барлығы 63 доп






    Сергіту сәті :

    Мынау- менің жүрегім,

    Бәрі осыдан басталған.

    Мынау- басым ақылды,

    Бәрін өзі атқарды.

    М ынау-менің оң қолым,

    Мынау-менің сол қолым.

    Барлық істі атқарған.

    Кім жылдам?

    Ө.Ж Теңдеуді орындайды

    23+у=88 45+х=95

    у=88-23 х=95-45

    у=65 х-50

    23+65=88 45+50=95


    Х+25=48 у-30=56

    Х=48-25 у=56+30

    Х=23 у=86

    23+25=48 86-30=56


    67-у=45 59-у=11

    у=67-45 у=59-11

    у=22 у=48

    67-22=45 59-48=11

    1.Үш,екі таңбалы сандардың разрядттық құрамын атайды.

    2.Өлшем бірліктерді атайды.

    3.Қосу мен азайту амалы өзара қандай амалдар екенін атайды

    4.Сабақ мақсатын атайды.





























    37 саны 30 бен 7 сандарының қосындысы және олардың разрядтық құрамы ондықпен бірлік екенін айтады.


    Тақтамен жұмыс жүргізеді.

    Дескриптор:

    1.Өрнектерді дұрыс орындайды.

    2.Өрнектерді кері амалмен дұрыстығын тексереді.

    Ортаға әр топтан оқушылар шығып қолдарына өрнек жазылған карточкалар беріледі, әуенмен билеп айналып жүреді, әуен тоқтаған кезде қай өрнектің мәні 37 сол барып тұра қалады. Отырған балалар дұрыс-бұрысын тексереді.


    Үш қатардың оқушылары жарысып орындайды.Жеңімпаз қатарды мадақтау.


    Дескриптор:

    1.Өрнектердің мәнін шапшаң есептейді.

    2.Есептің шартын құрады,шешуін табады.


    Оқушылар сергіту сәтін орындайды.







    Үш қатардың оқушылары 2-2ден орындайды.


    Дескриптор:

    1.Теңдеулердің орындалу ретін түсінеді

    2.Дұрыс,қатесіз орындайды.



    Оқушылар өз-өздерін бағалайды.

    ҚБ:

    Стикерлер арқылы

    Кері байланыс:

    «Бас бармақ» әдісі





    1-10 баллдық жүйе







    ҚБ:стикерлер арқылы









    ҚБ:стикерлер арқылы

    Кері байланыс:

    «Бас бармақ» әдісі









    ҚБ:стикерлер арқылы Жарайсың,Жақсы, Талпын, Алға ұмтыл,

    Кері байланыс:

    «Қалам ортада»

    әдісі.



    1-10 баллдық жүйе



















    ҚБ:стикерлер арқылы Жарайсың,Жақсы, Талпын, Алға ұмтыл,

    Кері байланыс:

    «Қалам ортада»

    әдісі.

    1-10 баллдық жүйе


    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Искакова Ақсауле Аманқосқызы
    28 Мамыр 2022
    525
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    ашық сабақ математика 2-сынып Қосу мен азайту

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    ашық сабақ математика 2-сынып Қосу мен азайту

    Материал туралы қысқаша түсінік
    1. 1.Қосу мен азайтудың өзара кері амалдар екенін түсінеді. 2. 2.Өлшем бірліктерге берілген өрнектерді орындайды.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім:

    Менің мектебім.

    Педагогтің аты-жөні:

    Искакова Аксауле

    Күні:

    22.11.2021ж.

    Сыныбы:2 «Б»

    Қатысушылар саны: 25

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Қосу мен азайту

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    2.1.1.4.санаудың ірі бірлігі –жүздікті құрастыру,

    1000-ға дейін жүздіктермен санау,жазу,салыстыру.

    Сабақтың мақсаты:

    100-ге дейінгі сандарды,толық жүздіктерді қосуды және азайтуды меңгереді.

    Бағалау критерийі

    1. 1.Қосу мен азайтудың өзара кері амалдар екенін түсінеді.

    2. 2.Өлшем бірліктерге берілген өрнектерді орындайды.

    3. Есепті түсініп орындайды,теңдеулерді шығарады.

    Тілдік мақсат

    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: разрядтық қосылғыштар,толық жүздік

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    Қосу амалына берілген өрнектің дұрыстығын қалай тексереміз?

    Толық жүздіктерді атаймыз.

    Құндылықтарға баулу:

    Қарым-қатынас жасау қабілеті

    Өзін-өзі жетілдіру мен дамыту қажеттілігі.

    Пәнаралық байланыс

    Дене шынықтыру,музыка.

    Бастапқы білім

    Екі таңбалы сандардың разрядтық құрамын анықтау, разрядтық қосылғыштарға жіктеу;

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтың әрекеті


    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Қызығушылықты ояту.


    І кезең : Уәж туындату.

    *Егер сіз мектепке көңілді болып келсеңіз,оң қолыңызды көтеріңіз,

    *Егер сіз бүгінгі сабақ мен үшін маңызды десеңіз , сол қолыңызды көтеріңіз,

    *Егер сіз сабақты толығымен меңгеруге дайынмын десеңіз,алақан соғыңыз,

    *Егер сіз бүгінгі сабақта белсенділік танытамын десеңіз, бір-біріңіздің қолымыздан ұстаймыз,

    *Осындай мызғымас бірлігімізбен сабақты бастап, нәтижелі аяқтайық.

    Ұстазға,бір-біріне.деген құрметі,сабаққа белсенділігі артады.



    Біздің ұстаным:

    Естігенімді- ұмытамын,

    Көргенімді-есте сақтаймын,

    Өзім*істегенімді меңгеремін. (Конфуций).





    Мадақтау сөздері

    Оқулық, жұмыс дәптерлері


    Үй тапсырмасы





















    Жаңа сабаққа кіріспе



















    Сабақтың ортасы





    (Ұ) «Ой түрткі»

    Өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында сұрақ қою aрқылы ой түрткі жасап, бір-бірлерінің пікірін толықтырады .

    1.Қандай өлшем бірліктер бар?

    2.Ұзындық өлшем бірліктерін ата?

    3.Толық ондықтармен толық жүздіктерді атайық?

    4.Айырмашылықтары неде?

    5.Екі,үш таңбалы сандардың разрядтық құрамын ата?

    6.Қосу мен азайту өзара қандай амалдар?

    Ендеше, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай екен және қандай мақсат қоямыз? сабақтың мақсатын оқушылардың өздерінің ашуына ықпал жасау.

    Сабақтың мақсатын анықтайды

    100-ге.дейінгі сандарды,толық жүздіктерді қосуды.және азайтуды меңгеретін боламыз.



    «Ойлан, жұптас, бөліс» №1 37+3=40 40-3=37 54+6=60 60-6=54






    35см+55см=90см

    90см-48см=42см

    36см+44см=80см

    24см+36см=60см

    90см-36см=54см

    13см+77см=90см




    Ширату №2

    «Аяулы мектебім» биі: Қай баланың добы торға түседі?





    (Т.)«Ойлан, тап» №4 Есепті шығар .Берілгенін оқыту,оқушылармен талқылау,

    Футбол добы-22

    Теннис добы-? 19 артық

    Барлығы-? доп

    Шешуі:22+19=41+22=63

    Жауабы: Барлығы 63 доп






    Сергіту сәті :

    Мынау- менің жүрегім,

    Бәрі осыдан басталған.

    Мынау- басым ақылды,

    Бәрін өзі атқарды.

    М ынау-менің оң қолым,

    Мынау-менің сол қолым.

    Барлық істі атқарған.

    Кім жылдам?

    Ө.Ж Теңдеуді орындайды

    23+у=88 45+х=95

    у=88-23 х=95-45

    у=65 х-50

    23+65=88 45+50=95


    Х+25=48 у-30=56

    Х=48-25 у=56+30

    Х=23 у=86

    23+25=48 86-30=56


    67-у=45 59-у=11

    у=67-45 у=59-11

    у=22 у=48

    67-22=45 59-48=11

    1.Үш,екі таңбалы сандардың разрядттық құрамын атайды.

    2.Өлшем бірліктерді атайды.

    3.Қосу мен азайту амалы өзара қандай амалдар екенін атайды

    4.Сабақ мақсатын атайды.





























    37 саны 30 бен 7 сандарының қосындысы және олардың разрядтық құрамы ондықпен бірлік екенін айтады.


    Тақтамен жұмыс жүргізеді.

    Дескриптор:

    1.Өрнектерді дұрыс орындайды.

    2.Өрнектерді кері амалмен дұрыстығын тексереді.

    Ортаға әр топтан оқушылар шығып қолдарына өрнек жазылған карточкалар беріледі, әуенмен билеп айналып жүреді, әуен тоқтаған кезде қай өрнектің мәні 37 сол барып тұра қалады. Отырған балалар дұрыс-бұрысын тексереді.


    Үш қатардың оқушылары жарысып орындайды.Жеңімпаз қатарды мадақтау.


    Дескриптор:

    1.Өрнектердің мәнін шапшаң есептейді.

    2.Есептің шартын құрады,шешуін табады.


    Оқушылар сергіту сәтін орындайды.







    Үш қатардың оқушылары 2-2ден орындайды.


    Дескриптор:

    1.Теңдеулердің орындалу ретін түсінеді

    2.Дұрыс,қатесіз орындайды.



    Оқушылар өз-өздерін бағалайды.

    ҚБ:

    Стикерлер арқылы

    Кері байланыс:

    «Бас бармақ» әдісі





    1-10 баллдық жүйе







    ҚБ:стикерлер арқылы









    ҚБ:стикерлер арқылы

    Кері байланыс:

    «Бас бармақ» әдісі









    ҚБ:стикерлер арқылы Жарайсың,Жақсы, Талпын, Алға ұмтыл,

    Кері байланыс:

    «Қалам ортада»

    әдісі.



    1-10 баллдық жүйе



















    ҚБ:стикерлер арқылы Жарайсың,Жақсы, Талпын, Алға ұмтыл,

    Кері байланыс:

    «Қалам ортада»

    әдісі.

    1-10 баллдық жүйе


    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Бастауыш сынып Ашық сабақ 2 сынып
    28.05.2022
    525
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Искакова Ақсауле Аманқосқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации