Қысқа мерзімді жоспар
Тексерілді 21.01.2019 ж
|
Мектеп: №25 Т.Рысқұлов атындағы мектеп-гимназия Пән: Математика 3А бөлім - Кестеден тыс көбейту және бөлу |
||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 3 «В» Күні : 21.01.2019 ж |
Мұғалімнің есімі: Турежанова Апиза Канжигитовна |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
Кестеден тыс көбейту және бөлу. Бекіту. |
|||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
3.1.2.7 кестеден тыс мынадай жағдайларда: 17∙5 96:6 75:15 84:4 ауызша көбейту мен бөлуді орындау. 3.1.2.9 100 көлеміндегі сандарды ауызша көбейту мен бөлуді орындаудақосындыны және көбейтіндіні бір таңбалы санға бөлу, қосындыны санға көбейту ережесін қолдану. 3.2.2.2көбейту мен бөлуге берілген х:8=9; 51:х=17; 23∙х=46 түріндегі қарапайым теңдеулерді, құрылымы күрделі х ∙ (25:5)=60; (24 3):х=6;х: (17 2)=2; k+124:4=465 түріндегі теңдеулерді шешу. |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: Санның квадраты мен кубын түсіну, рационалды есептеу үшін көбейту қасиетін пайдалану, қалдықпен бөлуді білу, кестеде тыскөбейту мен бөлуді ауызша орындау, қосындыны бөлу ережесін қолдану және бір таңбалыі санға айналдыруды б біледі. Бірқатар оқушылар: 100 сан шегіндегі санды көбейтуді және бөлуді ауызша орындау кезінде санға қосындыны көбейту, көбейту мен бөлу амалдарын қамтитын ең қарапайым көбейтуді, түрдің күрделі құрылымы теңдеуін шешу, көбейтудің үлестірімділік және терімділік қасиеттерін әріптік теңдік түрінде беру және қолдануды үйренеді Кейбір оқушылар: Өз бетіменкөбейтудің үлестірімділік, терімділік қасиеттерін тиімді есептеулер жүргізу үшін қолданады. |
|||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
• екі (үш) бірдей көбейткіштер көбейтіндісін санның квадратымен (кубымен алмастыру); • рационалды есептеу үшін көбейту қасиеттерін пайдалану; • бір таңбалы санға қалдықпен бөлуді шығару; • қосындыны және көбейтіндіні бір таңбалы санға бөлу ережесін қолдану және, қосындыны санға көбейту ауызша орындаған кезде және 100 шегіндегі санды бөлген кезде қосындыны санға көбейту |
|||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Тілдік оқу мақсаты • -Бірдей көбейткіштердіңкөбейтіңдісі басқаша жазуға бола ма? • -Осы өрнектің қысқаша жазбасы бар ма, қалай ойлайсыз? • Көбейту қасиеттері не үшін ойлап табылды? Неліктен екенін айта аласыз ба…? • .....екі бірдей көбейткіштердіңкөбейтіңдісін квадрат деп атаған? • ( үш бірдей көбейткіштердіңкөбейтіңдісін куб деп атаған?) • .....көбейтудің үлестірімділік қасиетін білу керек пе? • (көбейтудің терімділік қасиеті?) • .....көбейту қасиетін білу керек пе? • ...... қалдық бөлгіштен аз болу керек пе? • Қалай екенін айта аласыз ба…? • .... қалдықпен бөлуді бір мәнді сан етіп орындау ма? • .... 17•5 (96:6, 75:15, 84:4) мәнін ауызша көбейту (бөлу) Пәндік лексика және терминология • • сан деңгейі; • санның квадраты; • санның кубы; • көбейтудің терімділік қасиеті; • көбейтудің үлестірімділік қасиеті. |
|||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
|||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Музыка, қазақ тілі. |
|||||||||||||||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Интернет-ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу; |
|||||||||||||||||||||
|
Ресурстар |
Топқа бөлуге арналған парақшалар, интерактивті тақта, жұмыс дәптері, қалам мен түрлі түсті қарындаш, стикер, видеоматериалдар., постер, кері байланыс парағы т.б |
|||||||||||||||||||||
|
Бастапқы білім |
Ондық құрамына негізделіп үш таңбалы сандарды қосуды және алуды ауызша орындау, үш таңбалысандарды қосу және алу алгоритмін, нөлге аяқталатын үш таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту және бөлу алгоритмдерін қолдану |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы |
Рапорт беру. Психологиялық ахуал қалыптастыру. Күннің шыққаны жақсы ма? (күнді
бейнелейді) Жұмыс ережесін таныстыру. Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда). ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау. Оқу мақсатын таныстыру. Күтілетін нәтижені анықтау Белсендіру. Сабақтың бұл кезеңінде «Иә-жоқ» деген тексерумен математикалық диктант жүргізуге болады. • 29 бен 3-тің көбейтіндісі 87-ге тең. • 5 санын 19 есе арттырғанда 85 шықты. • 17 мен 5-тің қосындысын 4 есе арттырғанда 98 шықты. • 56-ның 7-ден бір бөлігін 12 есе арттырды. 96 шықты. • Бірінші көбейткіш 25-тің 5-тен бір бөлігіне тең, екінші көбейткіш 11-ге тең. Онда олардың көбейтіндісі 55-ке тең. • 12 мен 8-дің көбейтіндісі 100-ден кем. • 570 пен 370-тің айырмасын 4 есе арттырғанда, 900 саны шықты. • Бөлінгіш 720-ға тең, бөлгіш 20 мен 11 айырмасына тең. Бөліндінің мәні 9-ға тең. • Бірінші көбейткіш 37 мен 4 қосындысына тең. Екінші көбейткіш 2-ге тең. Онда көбейтінді 82-ге тең. «Артық сөзді тап».
Оқулықтан №2 а, ә тапсырмаларды орындау ұсынылады. Бұл пункттердің әрқайсысында амалдардың қасиеттерінің біреуін қолдануға мысалдар іріктелген. Сондықтан шешуіне түсінік беру негізге қандай қасиет алынғанын анықтауға мүмкіндік береді. Түсінік берумен қатар мұғалім тақтаға қасиеттердің әріптік жазбаларын іледі. |
Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.
Алдыңғы білімді еске түсіру тапсырмалары |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Ширату тапсырмасы. Белсенді оқу тапсырмалары (топта, ұжымда). Өздік жұмыс. Оқулықтағы №2 тапсырма. Балаларға өз жұмысын үлгі бойынша тексеру ұсынылады. Қиындықтарды түзету. Мұғалім тапсырманың дұрыс орындалуын тексереді. – Кімде қиындық туындады? – Қай жерден қате жібердіңіз? – Жіберілген қатенің себебін анықтаңыз? – Егер өздік жұмыста ешқандай туындамаған болса, өз мақсатыңызды нақтылаңыз. (Қосымша тапсырма орандау). – Қиындық туындаған оқушылардың ары қарайғы мақсаты қанда? (Қателерді түзеу). – Қателерді түзеу алгоритмін қолданамыз. – Әркім өз оқу міндетін айтып береді. Дескриптор: Есептеудің ауызша және жазбаша тәсілдерін пайдалана отырып, қосу және азайту амалдарын орындау біліктері, безендіру, түсініктеме беру, дәлелдеу, оқу тапсырмаларын шешуде болжамдар айтып, оларды тексеру қажеттілігін түсіну үшін математикалық көрнекілік құралдарын (суреттер, сызбалар, схемалар, т.б.) түсіну және пайдалану білігі дамиды. ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау. Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау |
Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.
Белсенді оқу тапсырмалары.
Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.
|
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы |
Жаңа білім мен тәжірибені қолдану. Өткенмен жұмыс. Мұғалім баланың даму деңгейіне байланысты жеке тапсырмалар береді. Өздік жұмыс. Мұғалім бағалау критерийлері бар дәптерден тапсырма орындайды. Дәптердегі алдыңғы өткен тәсілдерден қарапайым теңдеулерді шешіп, тексеру ұсынылады. х:5=19 750:х=5 23×х=69 Мен: Көбейту мен бөлуге қарапайым теңдеуді шешуді; Кестеден тыс ауызша көбейту мен бөлуді орындауды; Тексеру жүргізуді білемін. Сабақ бойынша сұрақтар құрастыр. Әр жаңа сабақта немесе бекіту сабағында оқушылар сұрақтар құрастырады. Бұл тақырыпты ұғынып, дұрыс қабылдауға мүмкіндік береді. Оқулықта берілген сөздермен сұрақтар құрастыру керек. Мына тәсілдерді қолдануға болады: түймедақ немесе Блум кубигі. ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау. Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда). «Жетістік баспалдағы» кері байланыс.
|
Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау, толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.
Сабақтан алған әсерлерін хабарлама арқылы ұстазға оқып береді, немесе қалдырады.
|
||||||||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
||||||||||||||||||||||
|
Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлайсыз? |
|
|||||||||||||||||||||
|
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін, материалды меңгергенін тексеруді қалай жоспарлайыз? |
|
|||||||||||||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
|
|||||||||||||||||||||
|
Қорытынды бағамдау |
||||||||||||||||||||||
|
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1. 2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1. 2. Сабақ барысында сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиындықтары туралы не білдім? Менің келесі сабағымды жетілдіруге не көмектеседі, неге көңіл бөлу керек? 1. 2. |
||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ математика 3 сынып Кестеден тыс көбейту және бөлу. Бекіту.
Ашық сабақ математика 3 сынып Кестеден тыс көбейту және бөлу. Бекіту.
Қысқа мерзімді жоспар
Тексерілді 21.01.2019 ж
|
Мектеп: №25 Т.Рысқұлов атындағы мектеп-гимназия Пән: Математика 3А бөлім - Кестеден тыс көбейту және бөлу |
||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 3 «В» Күні : 21.01.2019 ж |
Мұғалімнің есімі: Турежанова Апиза Канжигитовна |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
Кестеден тыс көбейту және бөлу. Бекіту. |
|||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
3.1.2.7 кестеден тыс мынадай жағдайларда: 17∙5 96:6 75:15 84:4 ауызша көбейту мен бөлуді орындау. 3.1.2.9 100 көлеміндегі сандарды ауызша көбейту мен бөлуді орындаудақосындыны және көбейтіндіні бір таңбалы санға бөлу, қосындыны санға көбейту ережесін қолдану. 3.2.2.2көбейту мен бөлуге берілген х:8=9; 51:х=17; 23∙х=46 түріндегі қарапайым теңдеулерді, құрылымы күрделі х ∙ (25:5)=60; (24 3):х=6;х: (17 2)=2; k+124:4=465 түріндегі теңдеулерді шешу. |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: Санның квадраты мен кубын түсіну, рационалды есептеу үшін көбейту қасиетін пайдалану, қалдықпен бөлуді білу, кестеде тыскөбейту мен бөлуді ауызша орындау, қосындыны бөлу ережесін қолдану және бір таңбалыі санға айналдыруды б біледі. Бірқатар оқушылар: 100 сан шегіндегі санды көбейтуді және бөлуді ауызша орындау кезінде санға қосындыны көбейту, көбейту мен бөлу амалдарын қамтитын ең қарапайым көбейтуді, түрдің күрделі құрылымы теңдеуін шешу, көбейтудің үлестірімділік және терімділік қасиеттерін әріптік теңдік түрінде беру және қолдануды үйренеді Кейбір оқушылар: Өз бетіменкөбейтудің үлестірімділік, терімділік қасиеттерін тиімді есептеулер жүргізу үшін қолданады. |
|||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
• екі (үш) бірдей көбейткіштер көбейтіндісін санның квадратымен (кубымен алмастыру); • рационалды есептеу үшін көбейту қасиеттерін пайдалану; • бір таңбалы санға қалдықпен бөлуді шығару; • қосындыны және көбейтіндіні бір таңбалы санға бөлу ережесін қолдану және, қосындыны санға көбейту ауызша орындаған кезде және 100 шегіндегі санды бөлген кезде қосындыны санға көбейту |
|||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Тілдік оқу мақсаты • -Бірдей көбейткіштердіңкөбейтіңдісі басқаша жазуға бола ма? • -Осы өрнектің қысқаша жазбасы бар ма, қалай ойлайсыз? • Көбейту қасиеттері не үшін ойлап табылды? Неліктен екенін айта аласыз ба…? • .....екі бірдей көбейткіштердіңкөбейтіңдісін квадрат деп атаған? • ( үш бірдей көбейткіштердіңкөбейтіңдісін куб деп атаған?) • .....көбейтудің үлестірімділік қасиетін білу керек пе? • (көбейтудің терімділік қасиеті?) • .....көбейту қасиетін білу керек пе? • ...... қалдық бөлгіштен аз болу керек пе? • Қалай екенін айта аласыз ба…? • .... қалдықпен бөлуді бір мәнді сан етіп орындау ма? • .... 17•5 (96:6, 75:15, 84:4) мәнін ауызша көбейту (бөлу) Пәндік лексика және терминология • • сан деңгейі; • санның квадраты; • санның кубы; • көбейтудің терімділік қасиеті; • көбейтудің үлестірімділік қасиеті. |
|||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
|||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Музыка, қазақ тілі. |
|||||||||||||||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Интернет-ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу; |
|||||||||||||||||||||
|
Ресурстар |
Топқа бөлуге арналған парақшалар, интерактивті тақта, жұмыс дәптері, қалам мен түрлі түсті қарындаш, стикер, видеоматериалдар., постер, кері байланыс парағы т.б |
|||||||||||||||||||||
|
Бастапқы білім |
Ондық құрамына негізделіп үш таңбалы сандарды қосуды және алуды ауызша орындау, үш таңбалысандарды қосу және алу алгоритмін, нөлге аяқталатын үш таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту және бөлу алгоритмдерін қолдану |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы |
Рапорт беру. Психологиялық ахуал қалыптастыру. Күннің шыққаны жақсы ма? (күнді
бейнелейді) Жұмыс ережесін таныстыру. Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда). ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау. Оқу мақсатын таныстыру. Күтілетін нәтижені анықтау Белсендіру. Сабақтың бұл кезеңінде «Иә-жоқ» деген тексерумен математикалық диктант жүргізуге болады. • 29 бен 3-тің көбейтіндісі 87-ге тең. • 5 санын 19 есе арттырғанда 85 шықты. • 17 мен 5-тің қосындысын 4 есе арттырғанда 98 шықты. • 56-ның 7-ден бір бөлігін 12 есе арттырды. 96 шықты. • Бірінші көбейткіш 25-тің 5-тен бір бөлігіне тең, екінші көбейткіш 11-ге тең. Онда олардың көбейтіндісі 55-ке тең. • 12 мен 8-дің көбейтіндісі 100-ден кем. • 570 пен 370-тің айырмасын 4 есе арттырғанда, 900 саны шықты. • Бөлінгіш 720-ға тең, бөлгіш 20 мен 11 айырмасына тең. Бөліндінің мәні 9-ға тең. • Бірінші көбейткіш 37 мен 4 қосындысына тең. Екінші көбейткіш 2-ге тең. Онда көбейтінді 82-ге тең. «Артық сөзді тап».
Оқулықтан №2 а, ә тапсырмаларды орындау ұсынылады. Бұл пункттердің әрқайсысында амалдардың қасиеттерінің біреуін қолдануға мысалдар іріктелген. Сондықтан шешуіне түсінік беру негізге қандай қасиет алынғанын анықтауға мүмкіндік береді. Түсінік берумен қатар мұғалім тақтаға қасиеттердің әріптік жазбаларын іледі. |
Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.
Алдыңғы білімді еске түсіру тапсырмалары |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Ширату тапсырмасы. Белсенді оқу тапсырмалары (топта, ұжымда). Өздік жұмыс. Оқулықтағы №2 тапсырма. Балаларға өз жұмысын үлгі бойынша тексеру ұсынылады. Қиындықтарды түзету. Мұғалім тапсырманың дұрыс орындалуын тексереді. – Кімде қиындық туындады? – Қай жерден қате жібердіңіз? – Жіберілген қатенің себебін анықтаңыз? – Егер өздік жұмыста ешқандай туындамаған болса, өз мақсатыңызды нақтылаңыз. (Қосымша тапсырма орандау). – Қиындық туындаған оқушылардың ары қарайғы мақсаты қанда? (Қателерді түзеу). – Қателерді түзеу алгоритмін қолданамыз. – Әркім өз оқу міндетін айтып береді. Дескриптор: Есептеудің ауызша және жазбаша тәсілдерін пайдалана отырып, қосу және азайту амалдарын орындау біліктері, безендіру, түсініктеме беру, дәлелдеу, оқу тапсырмаларын шешуде болжамдар айтып, оларды тексеру қажеттілігін түсіну үшін математикалық көрнекілік құралдарын (суреттер, сызбалар, схемалар, т.б.) түсіну және пайдалану білігі дамиды. ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау. Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау |
Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.
Белсенді оқу тапсырмалары.
Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.
|
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы |
Жаңа білім мен тәжірибені қолдану. Өткенмен жұмыс. Мұғалім баланың даму деңгейіне байланысты жеке тапсырмалар береді. Өздік жұмыс. Мұғалім бағалау критерийлері бар дәптерден тапсырма орындайды. Дәптердегі алдыңғы өткен тәсілдерден қарапайым теңдеулерді шешіп, тексеру ұсынылады. х:5=19 750:х=5 23×х=69 Мен: Көбейту мен бөлуге қарапайым теңдеуді шешуді; Кестеден тыс ауызша көбейту мен бөлуді орындауды; Тексеру жүргізуді білемін. Сабақ бойынша сұрақтар құрастыр. Әр жаңа сабақта немесе бекіту сабағында оқушылар сұрақтар құрастырады. Бұл тақырыпты ұғынып, дұрыс қабылдауға мүмкіндік береді. Оқулықта берілген сөздермен сұрақтар құрастыру керек. Мына тәсілдерді қолдануға болады: түймедақ немесе Блум кубигі. ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау. Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда). «Жетістік баспалдағы» кері байланыс.
|
Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау, толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.
Сабақтан алған әсерлерін хабарлама арқылы ұстазға оқып береді, немесе қалдырады.
|
||||||||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
||||||||||||||||||||||
|
Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлайсыз? |
|
|||||||||||||||||||||
|
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін, материалды меңгергенін тексеруді қалай жоспарлайыз? |
|
|||||||||||||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
|
|||||||||||||||||||||
|
Қорытынды бағамдау |
||||||||||||||||||||||
|
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1. 2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1. 2. Сабақ барысында сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиындықтары туралы не білдім? Менің келесі сабағымды жетілдіруге не көмектеседі, неге көңіл бөлу керек? 1. 2. |
||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз














