Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту.
7
мин.
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
1.Оқушылармен амандасу,
түгендеу.
2.Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру
Күлім қағып
қолымды
One, two, three деп,
соғайын.
Қарап тұрған
көршіме
Қолымды мен
бұлғайын.
Жылы-жылы
жүзбенен
Маңдайынан
сипайын.
Топқа бөлу: Оқушыларды артында
есеп жасырылған конфеттер бойынша 3 топқа
бөлу.
1 топ
Формула
2 топ
Кесте
3 топ
График
|
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне
тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ
барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі
артады.
|
Тиімділігі: Оқушылар
бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және
бауырмалдығын оятады.
|
Оқулық, жұмыс
дәптері
Кітап, дәптер, қалам суреттері
бейнеленген қима қағаздар
топтамасы
ДК
экраны
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
|
«Миға шабуыл» әдісі арқылы
өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау
сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі
сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен
бөліседі.
Өзгенің пікірін
толықтырады.
Оқушылар сұрақтарға жауап
беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға
сабақтың тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
|
1. Санды теңсіздік
деген не?
2. Теңсіздіктің неше
түрі бар?
3. Қандай сан
аралығын білесіңдер?
4. Екі нүкте арқылы
неше түзу жүргізуге болады?
5. Жазықтық туралы
түсінік беретін бірнеше нәрселерді
атаңдар
6. Бірнеше санның
арифметикалық ортасы қалай
табылады?
7. Берілген сандар
қатарының өзгеру құлашы деген
не?
8. Медиана дегенісіз
не?
9. Шама мәндерінің
модасы қалай табылады?
10 Шамалар арасындағы
тәуелділіктердің берілу тәсілдерінің неше түрі
бар?
|
Дұрыс мағынада жауап беруге
бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір
көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар
қойылады.
|
Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
ашу.
31
мин.
|
I
деңгей тапсырмалары
тәуелді айнымалылар берілген,
тәуелсіз айнымалыларды
табыңдар.
1) Шаршының
периметрі;
2)
шаршының
ауданы;
3)
қозғалыс
жылдамдығы;
4)
тауардың
бағасы;
5)тіктөртбұрыштың
периметрі;
6)
тіктөртбұрыштың
ауданы;
7)
текшенің
көлемі;
8)тіктөртбұрышты параллелепипедтің
көлемі
9) Сатып
алынған тауардың мөлшері;
10)
қозғалыс уақыты;
11)
қозғалыс жылдамдығы;
|
Оқулықты оқып танысып шығады.
Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып
алады
Дискриптор: Тәуелді айнымалыны ажырата
алады;
тәуелсіз айнымалыны ажырата
алады;.
|
Дескриптор: Жалпы - 3
балл
1.
Шамалар арасындағы
тәуелділіктерді анықтайды.
|
Тақырыпқа байланысты интернет
көздерін пайдаланып бөліп шығару мүшелерімен
танысады.
|
|
Топтық
жұмыс.
Сыныптағы оқушылар
үш топқа бөлініп келесі тапсырманы
орындайды
І топ
№1304
Тік бұрышты
параллелепипед пішінді аквариумнің табан ауданы 4,2
дм2, оның биіктігі 6 дм.
Аквариумға құйылған су көлемінің (V л) ондағы су бағаны биіктігіне
(h дм ) тәуелділігі кестеде
берілген.
Су бағаны биіктігі, (h
дм)
|
0
|
1
|
2
|
|
4
|
5
|
Су
көлемі
|
0
|
4,2
|
8,4
|
12,6
|
|
|
Аквариумдағы су
көлемінің (V) ондағы су бағаны биіктігіне (h) тәуелділігін
формуламен жазыңдар.
Кестедегі бос
орындарды толтырыңдар.
|
Дескриптор: Жалпы - 4
балл
1.
Келесі тәуелділікті
сипаттайтын формуланы
құрастырады.
|
ДК
экраны
6-сынып
оқулығы.
Жұмыс
дәптерлері.
Слайд.
|
|
IІ топ
№1307
Арақашықтығы 120 км
екі елді мекеннен бір уақытта бір-біріне қарама-қарсы бағытта екі
автомобиль шыққан. Олардың арақашықтығының (d-ның) қозғалыс
уақытына (t-ға) тәуелділігі кестеде берілген. Кестедегі бос
орындарды толтырыңдар.
t
(мин)
|
0
|
10
|
20
|
|
40
|
|
60
|
d
(км)
|
120
|
100
|
80
|
60
|
|
20
|
0
|
Автомобильдердің
бір-біріне жақындау жылдамдығын
табыңдар;
Автомобильдердің
арақашықтығының (d-ның) уақытқа (t-ға) тәуелділік формуласын
жазыңдар;
Егер бірінші
автомобильдің қозғалыс жылдамдығы 0,9 км/мин болса, екінші
автомобильдің қозғалыс жылдамдығы минутына неше
километр?
|
Дескриптор: Жалпы - 3
балл
1. х – тің қандай мәнінде у
1-ге; -5-ке және 13-ке тең болатынын
анықтайды
|
ДК
экраны
6-сынып
оқулығы.
Жұмыс
дәптерлері.
Слайд.
|
|
ІІІ топ №
1306
Кестеде велосипедшінің жүрген
жолы ұзындығының (s) велосипедтің доңғалағының айналу санына (n)
тәуелділігі берілген.
n (айналу
саны)
|
20
|
40
|
60
|
80
|
100
|
120
|
S
(м)
|
31,4
|
62,8
|
|
|
|
188,4
|
1)
Велосипедтің доңғалағының
диаметрін табыңдар:
2) Велосипедшінің
жүрген жолы ұзындығының (s) велосипедтің доңғалағының айналым
санына (n) тәуелділік формуласын
жазыңдар.
3) кестені
толтырыңдар.
|
Дискриптор: Шамалар
арасындағы тәуелділіктің формуласын
жазады;
Кестедегі бос орындарды
тдолтырады;
|