Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім:

    Шамалар арасындағы тәуелділіктер

    Педагогтің аты-жөні:

    Жумабаева Айжамал

    Күні:

    21.04.2022жыл

    Сыныбы:6 «Ә»

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Шамалар арасындағы тәуелділіктер. Шамалар арасындағы тәуелділіктердің кестемен берілуі және формуламен немесе графикпен берілген тәуелділіктердің кестесін құру

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    6.5.2.5 шамалар арасындағы тәуелділікке есептер шығару;

    6.5.2.6 шамалар арасындағы тәуелділіктер-дің берілу тәсілдерін білу;

    6.5.2.7 сипаттамасы бойынша тәуелділіктің формуласын жазу;

    6.5.2.8 формуламен немесе графикпен берілген тәуелділіктердің кестесін құру;

    6.5.2.9 формуламен және кестемен берілген тәуелділіктердің графиктерін салу;

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар үшін:

    Білім алушылар шамалар арасындағы тәуелділіктің берілу тәсілдерін анықтай алады;

    Көпшілік оқушылар үшін:

    Білім алушылар тәуелді және тәуелсіз айнымалыны ажырата алады;

    Кейбір оқушылар үшін:

    Білім алушылар сипаттамасы бойынша тәуелділіктің формуласын жаза алады.

    Құндылықтарға баулу:

    «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Қызығушылықты ояту.

    7 мин.

    Ұйымдастыру кезеңі:

    1.Оқушылармен амандасу, түгендеу.

    2.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

    Күлім қағып қолымды

    One, two, three деп, соғайын.

    Қарап тұрған көршіме

    Қолымды мен бұлғайын.

    Жылы-жылы жүзбенен

    Маңдайынан сипайын.

    Топқа бөлу: Оқушыларды артында есеп жасырылған конфеттер бойынша 3 топқа бөлу.

    1 топ Формула

    2 топ Кесте

    3 топ График

    Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

    Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.


    Оқулық, жұмыс дәптері

    Кітап, дәптер, қалам суреттері бейнеленген қима қағаздар топтамасы

    ДК экраны

    Жаңа сабаққа кіріспе


    «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі.

    Өзгенің пікірін толықтырады.

    Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.




    1. Санды теңсіздік деген не?

    2. Теңсіздіктің неше түрі бар?

    3. Қандай сан аралығын білесіңдер?

    4. Екі нүкте арқылы неше түзу жүргізуге болады?

    5. Жазықтық туралы түсінік беретін бірнеше нәрселерді атаңдар

    6. Бірнеше санның арифметикалық ортасы қалай табылады?

    7. Берілген сандар қатарының өзгеру құлашы деген не?

    8. Медиана дегенісіз не?

    9. Шама мәндерінің модасы қалай табылады?

    10 Шамалар арасындағы тәуелділіктердің берілу тәсілдерінің неше түрі бар?

    Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

    Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

    Сабақтың ортасы

    Мағынаны ашу.

    31 мин.

    I деңгей тапсырмалары

    тәуелді айнымалылар берілген, тәуелсіз айнымалыларды табыңдар.

    1) Шаршының периметрі;

    2) шаршының ауданы;

    3) қозғалыс жылдамдығы;

    4) тауардың бағасы;

    5)тіктөртбұрыштың периметрі;

    6) тіктөртбұрыштың ауданы;

    7) текшенің көлемі;

    8)тіктөртбұрышты параллелепипедтің көлемі

    9) Сатып алынған тауардың мөлшері;

    10) қозғалыс уақыты;

    11) қозғалыс жылдамдығы;

    Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады







    Дискриптор: Тәуелді айнымалыны ажырата алады;

    тәуелсіз айнымалыны ажырата алады;.

    Дескриптор: Жалпы - 3 балл

    1. Шамалар арасындағы тәуелділіктерді анықтайды.

    Тақырыпқа байланысты интернет көздерін пайдаланып бөліп шығару мүшелерімен танысады.


    Топтық жұмыс.

    Сыныптағы оқушылар үш топқа бөлініп келесі тапсырманы орындайды

    І топ №1304

    Тік бұрышты параллелепипед пішінді аквариумнің табан ауданы 4,2 дм2, оның биіктігі 6 дм. Аквариумға құйылған су көлемінің (V л) ондағы су бағаны биіктігіне (h дм ) тәуелділігі кестеде берілген.

    Су бағаны биіктігі, (h дм)

    0

    1

    2


    4

    5

    Су көлемі

    0

    4,2

    8,4

    12,6



    Аквариумдағы су көлемінің (V) ондағы су бағаны биіктігіне (h) тәуелділігін формуламен жазыңдар.

    Кестедегі бос орындарды толтырыңдар.

    Дескриптор: Жалпы - 4 балл

    1. Келесі тәуелділікті сипаттайтын формуланы құрастырады.

    ДК экраны

    6-сынып оқулығы.

    Жұмыс дәптерлері.

    Слайд.



    IІ топ №1307

    Арақашықтығы 120 км екі елді мекеннен бір уақытта бір-біріне қарама-қарсы бағытта екі автомобиль шыққан. Олардың арақашықтығының (d-ның) қозғалыс уақытына (t-ға) тәуелділігі кестеде берілген. Кестедегі бос орындарды толтырыңдар.

    t (мин)

    0

    10

    20


    40


    60

    d (км)

    120

    100

    80

    60


    20

    0

    Автомобильдердің бір-біріне жақындау жылдамдығын табыңдар;

    Автомобильдердің арақашықтығының (d-ның) уақытқа (t-ға) тәуелділік формуласын жазыңдар;

    Егер бірінші автомобильдің қозғалыс жылдамдығы 0,9 км/мин болса, екінші автомобильдің қозғалыс жылдамдығы минутына неше километр?

    Дескриптор: Жалпы - 3 балл

    1. х – тің қандай мәнінде у 1-ге; -5-ке және 13-ке тең болатынын анықтайды

    ДК экраны

    6-сынып оқулығы.

    Жұмыс дәптерлері.

    Слайд.



    ІІІ топ № 1306

    Кестеде велосипедшінің жүрген жолы ұзындығының (s) велосипедтің доңғалағының айналу санына (n) тәуелділігі берілген.


    n (айналу саны)

    20

    40

    60

    80

    100

    120

    S (м)

    31,4

    62,8




    188,4

    1) Велосипедтің доңғалағының диаметрін табыңдар:

    2) Велосипедшінің жүрген жолы ұзындығының (s) велосипедтің доңғалағының айналым санына (n) тәуелділік формуласын жазыңдар.

    3) кестені толтырыңдар.

    Дискриптор: Шамалар арасындағы тәуелділіктің формуласын жазады;

    Кестедегі бос орындарды тдолтырады;



    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Жумабаева Айжамал Данияровна
    05 Мамыр 2022
    2120
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ математика 6 сынып Шамалар арасындағы тәуелділіктер

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ математика 6 сынып Шамалар арасындағы тәуелділіктер

    Материал туралы қысқаша түсінік
    6.5.2.5 шамалар арасындағы тәуелділікке есептер шығару; 6.5.2.6 шамалар арасындағы тәуелділіктер-дің берілу тәсілдерін білу; 6.5.2.7 сипаттамасы бойынша тәуелділіктің формуласын жазу; 6.5.2.8 формуламен немесе графикпен берілген тәуелділіктердің кестесін құру; 6.5.2.9 формуламен және кестемен берілген тәуелділіктердің графиктерін салу; Шамалар арасындағы тәуелділіктер. Шамалар арасындағы тәуелділіктердің кестемен берілуі және формуламен немесе графикпен берілген тәуелділіктердің кестесін құру
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім:

    Шамалар арасындағы тәуелділіктер

    Педагогтің аты-жөні:

    Жумабаева Айжамал

    Күні:

    21.04.2022жыл

    Сыныбы:6 «Ә»

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Шамалар арасындағы тәуелділіктер. Шамалар арасындағы тәуелділіктердің кестемен берілуі және формуламен немесе графикпен берілген тәуелділіктердің кестесін құру

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    6.5.2.5 шамалар арасындағы тәуелділікке есептер шығару;

    6.5.2.6 шамалар арасындағы тәуелділіктер-дің берілу тәсілдерін білу;

    6.5.2.7 сипаттамасы бойынша тәуелділіктің формуласын жазу;

    6.5.2.8 формуламен немесе графикпен берілген тәуелділіктердің кестесін құру;

    6.5.2.9 формуламен және кестемен берілген тәуелділіктердің графиктерін салу;

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар үшін:

    Білім алушылар шамалар арасындағы тәуелділіктің берілу тәсілдерін анықтай алады;

    Көпшілік оқушылар үшін:

    Білім алушылар тәуелді және тәуелсіз айнымалыны ажырата алады;

    Кейбір оқушылар үшін:

    Білім алушылар сипаттамасы бойынша тәуелділіктің формуласын жаза алады.

    Құндылықтарға баулу:

    «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Қызығушылықты ояту.

    7 мин.

    Ұйымдастыру кезеңі:

    1.Оқушылармен амандасу, түгендеу.

    2.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

    Күлім қағып қолымды

    One, two, three деп, соғайын.

    Қарап тұрған көршіме

    Қолымды мен бұлғайын.

    Жылы-жылы жүзбенен

    Маңдайынан сипайын.

    Топқа бөлу: Оқушыларды артында есеп жасырылған конфеттер бойынша 3 топқа бөлу.

    1 топ Формула

    2 топ Кесте

    3 топ График

    Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

    Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.


    Оқулық, жұмыс дәптері

    Кітап, дәптер, қалам суреттері бейнеленген қима қағаздар топтамасы

    ДК экраны

    Жаңа сабаққа кіріспе


    «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі.

    Өзгенің пікірін толықтырады.

    Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.




    1. Санды теңсіздік деген не?

    2. Теңсіздіктің неше түрі бар?

    3. Қандай сан аралығын білесіңдер?

    4. Екі нүкте арқылы неше түзу жүргізуге болады?

    5. Жазықтық туралы түсінік беретін бірнеше нәрселерді атаңдар

    6. Бірнеше санның арифметикалық ортасы қалай табылады?

    7. Берілген сандар қатарының өзгеру құлашы деген не?

    8. Медиана дегенісіз не?

    9. Шама мәндерінің модасы қалай табылады?

    10 Шамалар арасындағы тәуелділіктердің берілу тәсілдерінің неше түрі бар?

    Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

    Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

    Сабақтың ортасы

    Мағынаны ашу.

    31 мин.

    I деңгей тапсырмалары

    тәуелді айнымалылар берілген, тәуелсіз айнымалыларды табыңдар.

    1) Шаршының периметрі;

    2) шаршының ауданы;

    3) қозғалыс жылдамдығы;

    4) тауардың бағасы;

    5)тіктөртбұрыштың периметрі;

    6) тіктөртбұрыштың ауданы;

    7) текшенің көлемі;

    8)тіктөртбұрышты параллелепипедтің көлемі

    9) Сатып алынған тауардың мөлшері;

    10) қозғалыс уақыты;

    11) қозғалыс жылдамдығы;

    Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады







    Дискриптор: Тәуелді айнымалыны ажырата алады;

    тәуелсіз айнымалыны ажырата алады;.

    Дескриптор: Жалпы - 3 балл

    1. Шамалар арасындағы тәуелділіктерді анықтайды.

    Тақырыпқа байланысты интернет көздерін пайдаланып бөліп шығару мүшелерімен танысады.


    Топтық жұмыс.

    Сыныптағы оқушылар үш топқа бөлініп келесі тапсырманы орындайды

    І топ №1304

    Тік бұрышты параллелепипед пішінді аквариумнің табан ауданы 4,2 дм2, оның биіктігі 6 дм. Аквариумға құйылған су көлемінің (V л) ондағы су бағаны биіктігіне (h дм ) тәуелділігі кестеде берілген.

    Су бағаны биіктігі, (h дм)

    0

    1

    2


    4

    5

    Су көлемі

    0

    4,2

    8,4

    12,6



    Аквариумдағы су көлемінің (V) ондағы су бағаны биіктігіне (h) тәуелділігін формуламен жазыңдар.

    Кестедегі бос орындарды толтырыңдар.

    Дескриптор: Жалпы - 4 балл

    1. Келесі тәуелділікті сипаттайтын формуланы құрастырады.

    ДК экраны

    6-сынып оқулығы.

    Жұмыс дәптерлері.

    Слайд.



    IІ топ №1307

    Арақашықтығы 120 км екі елді мекеннен бір уақытта бір-біріне қарама-қарсы бағытта екі автомобиль шыққан. Олардың арақашықтығының (d-ның) қозғалыс уақытына (t-ға) тәуелділігі кестеде берілген. Кестедегі бос орындарды толтырыңдар.

    t (мин)

    0

    10

    20


    40


    60

    d (км)

    120

    100

    80

    60


    20

    0

    Автомобильдердің бір-біріне жақындау жылдамдығын табыңдар;

    Автомобильдердің арақашықтығының (d-ның) уақытқа (t-ға) тәуелділік формуласын жазыңдар;

    Егер бірінші автомобильдің қозғалыс жылдамдығы 0,9 км/мин болса, екінші автомобильдің қозғалыс жылдамдығы минутына неше километр?

    Дескриптор: Жалпы - 3 балл

    1. х – тің қандай мәнінде у 1-ге; -5-ке және 13-ке тең болатынын анықтайды

    ДК экраны

    6-сынып оқулығы.

    Жұмыс дәптерлері.

    Слайд.



    ІІІ топ № 1306

    Кестеде велосипедшінің жүрген жолы ұзындығының (s) велосипедтің доңғалағының айналу санына (n) тәуелділігі берілген.


    n (айналу саны)

    20

    40

    60

    80

    100

    120

    S (м)

    31,4

    62,8




    188,4

    1) Велосипедтің доңғалағының диаметрін табыңдар:

    2) Велосипедшінің жүрген жолы ұзындығының (s) велосипедтің доңғалағының айналым санына (n) тәуелділік формуласын жазыңдар.

    3) кестені толтырыңдар.

    Дискриптор: Шамалар арасындағы тәуелділіктің формуласын жазады;

    Кестедегі бос орындарды тдолтырады;



    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Математика Ашық сабақ 6 сынып
    05.05.2022
    2120
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Жумабаева Айжамал Данияровна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации