Ұйымдастырылған оқу іс - әрекеті
Организованная учебная
деятельность
Күні
/ Дата: 15.02.2018ж.
Білім
беру саласы / Образовательная область: «Таным».
Бөлім
/ Раздел: ҚМҰҚ.
Тақырып / Тема: «Математика әлеміне саяхат».
Мақсаты / Цель:
Балалардың қарапайым математикалық ұғымдарын
қалыптастыра отырып, сандар жайлы түсініктерін тереңдету,
геометриялық пішіндерді ажыратып айта білуге, тура және кері
жаңылмай санауға үйрету.
Міндеттер / Задачи:
Білімділік: Балаларға қарапайым
математикалық ұғымдарын қалыптастыру арқылы ой-өрістерін
арттыру, білімділіктерін
нығайту.
Дамытушылық:
Балалардың логикалық ойлау қабілетін,
зейінін, белсенділіктерін, шапшаң жауап беруге қызығушылықтарын
арттыра отырып дамыту.
Тәрбиелік:
Балаларды ұйымшылдыққа, достық пен
сыйластыққа, тапқырлыққа тәрбиелеу.
Полилингвальный компонент: «Сиқырлы пішіндер», «Болшебная фигура»,
«A great
figure».
Сөдік
жұмысы / Словарная работа:
Төрбұрыш, ұшбұрыш,
дөңгелек, сопақша.
Көрнекті құралдар /
Наглядные пособия: Пингвин, карточкалар, Деньш блогы, схема
суреттер,
макеттер, сыйлықтар.
Әдіс –тәсілдер /
методы и приемы: Әнгімелеу,
сұрақ-жауап.
Технологиялық қамтамасыз ету / Технологическое
обеспечение: Ноутбук және
интерактивті тақта.
Технология / Технология: Деньш блогы.
|
Тәрбиешінің
әрекеті
|
Баланың
әрекеті
|
Есеп
|
+
|
-
|
Кіріспе бөлім
Вводная часть
|
Шаттық
шеңбер!
-Амандасу.
(3
тілде)
-Ал балалар
бүгінігі сабағымызды бастаймыз.
Ғажайып сәт!
Пингвин:
-
Салеметсіңдер ме, балалар! Мен пингвинмін, мен анамды жоғалтып
алдым, сендер маған көмектесесіңдер ме?
-Балалар, көмектесеміз
бе?
-Балалар
пингвин қайда өмір сүреді?
-Теңіз мұхитына немен
барамыз?
-Теңіз
мұхитына бару оңай емес, ол үшін бірнеше кедергілерден өтіуміз
керек.
Геометриялық
кемені құрастыру:
-Ендеше кемені
құрайық.
-Қандай
пішіндерден құралған?
-Дұрыс, бұл
кеме бізді теңіз мұхитына апарады.
/Әуен арқылы
барады/
|
-Сәлеметсіздерме!
-Здраствуйте!
-Hello!
-Иә,
көмектесеміз.
-Теңіз мұхитында өмір сүреді.
-Кемемен барамыз.
-Кедергілерден өтуге дайынбыз ба?
Төрбұрыш, ұшбұрыш, тіктөртбұрыш
|
|
|
Негізгі бөлім
Основная часть
|
1.Тапсырма.
-Балалар, қараңдаршы мына
жерде сандар ауысып кеттіптті, енді сол сандардың қаттарын тауып
берейік.
«Көршісін тап»
М/ы: Сан қатарын білуге
үйрету.
2.Тапсырма.
-Балалар, бір жылда неше мезгіл
бар?
-Қане аттап
беріңдерші?
-Ал қазір қай жыл
мезгілі?
-Ендеше қазір мын төрт жыл мезгілдерін
суреттер арқылы ажыратуымыз керек.
-Ал қазір суреттерді алып әр жыл мезгіліне
қоясыңдар.
-Балалар біз міне теңіздің шетіне де жақындап
қалдық қане бір тыныңып алайық.
Сергіту сәті.
«Көңілді
пингвиндер»
-Жақсы бір
сергіп алдық ары қарай жылжыйық.
3.Тапсырма.
-Балалар не
көріп тұрсыңдар?
|
Бір жылда 4 жыл мезгілі
бар.
Қыс, жаз, күз,
көктем.
-Қазір қыс айы.
1.Қыс айында қар болады, қардан аққала
жасаймыз.
Шанамен сырғанаймыз, аяз ата
келеді.
2.Ал көктемде ағаштардан бүршік
атады, құстар ұшып келеді.
3.Ал жаз айында күн қатты ыстық болады,
адамдар суға түседі, ағаштар жасыл болады.
4.Ал мынау күз айы күзде жапырақтар сарғаяды,
жаңбыр жиі жауады, адамдар егін жинайды.
Балалар сергіту сәтін әуенмен
қимылдар арқылы жасайды.
Үй, ағаш, күн, құстар, жұлдыз көріп
тұрмыз.
Ұшбұрыш, дөңгелек, төртбұрыш.
|
|
|
|
-Қандай пішідерден құралған?
-Ендеше сендер қане кім жылдам өз
қиялдарын жасай алады екен көрейікші.
-Балалар міне біз теңіздің
шетіне келіп жеттік, кедергілерден өтіп пингвинге
көмектестік.
-Ал енді пингвинді мұзды
мұхитқа шығарып салайық.
Пинвин:
-Рахмет балалар, сау
болыңдар!
|
Сұрақтарға белсене жауап береді.
Балалар өз қиялдарын жасайды.
Балалар Пингвинмен қоштасады.
|
|
|
Қорытынды
Рефлексия
|
-Ал біз кемемізге отырып
тобымызға оралайық.
-Балалар бүгін бізге не келді?
-Қайда
бардық?
-Немен
бардық?
-Қандай тапсырмаларды
орындадық?
-Балалар сендер пингвинге
теңізге баруға көмектестіңдер. Сол үшін сендерге пингвин мынандай
сыйлық тастап кеттіпті.
-Сыйлықтарды беру,
қоштасу.
-Сау,
болыңдар!
|
Пингвин келді.
Теңіз мұхитына бардық.
Кемемен бардық.
Әр бала өз ойын білдіреді.
|
|
|
Күтетін нәтиже:
Нені
білді: Сандардың ретін және тура кері санауды.
Қандай түсініктерді
игерді: Пингвинге көмектесуді, тапсырманы аяғына дейін
орындауды.
Меңгерген дағдылары мен
іскерліктері: Ретімен санауды, пішіндерді
салыстыруды.