Шығыс Қазақстан облысы,
Катонқарағай ауданы, Ақсу ауылы.
Окапова Асель Сыдыковна
«Еркетай» бөбекжай-бақшасы» КМҚК-ның
тәрбиешісі.
«Математика әлеміне
саяхат»
Білім беру
саласы: Таным.
Бөлімі: Математика.
Мақсаты: 1-ден 10-ға дейінгі сандармен,
куб, цилиндр, шардың қасиеттерімен таныстыру. Логикалық ойларын,
тілдерін дамыту.балаларды бүтін заттармен таныстыру. Оларды 2,4-ке
бөлуге үйрету, кері-дұрыс санауды, геометриялық пішіндерді қайта
бекіту, есептерді шығару. Математикаға деген қызығушылықтарын
ояту.
Әдіс-тәсәлдері: Түсіндіру.
Көрнекіліктер: Санау таяқшалары, куб,
цилиндр, шарлардың суреттері,геометриялық пішіндер,конверт,
сандар.
Таңғы
тілек:
Арайлап таң
атты,
Алтын сәуле
таратты.
Жарқырайды
күніміз,
Жарқырайды
даламыз.
Қайырлы таң
достар,
Қайырлы таң
балалар.
-Балалар,бүгін таңертең түлкі
келіп Математика әлемі ғаншайымынан хат қалдырып кетіпті. Ол
сендерді өзінің сарайына шақырады. Саяхатқа бару үшін алдымен
ғаншайымнның сұрақтарына жауап беруіміз
керек.
–Орманда терек ағаштары өте көп
екен. Осы терек ағаштарын тура және кері санап
шығайық.
(1,2,3,4,5,6,7,8,9,10.
10,9,8,7,6,5,4,3,2,1).
-Қазір қандай
мезгіл?
-Күз айларын атап
беріңдерші?
-Бір қолда неше саусақ
бар?
-Үш аюда неше мұрын
бар?
-Екі күшікте неше құлақ бар?
(Балалардың жауаптары)
-Балалар, қараңдаршы , тыщқан
кетіп бара жатыр, оның қолында не бар?
-Дөңгелек, шарларға ұқсайтын
ойыншықтар бар.
-Балалар, тыщқанның қолындағы
цилиндрдің бұрыштары жоқ. Сондықтан орнықты тура алмайды. Оларды
санап көрейікші?
-Барлығы бес
цилиндр.
-Жасыл цилиндр нешінші
тұр?
-Жасыл түсті цилиндр үшінші
тұр.
-Қызыл түсті цилиндр нешінші
тұр?
-Қызыл түсті цилиндр төртінші
тұр.
-Дұрыс айтасыңдар балалар,
шаршаған боларсыңдар, енді денемізді бір сергітіп
алайық.
Сергіту
сәті:
Биік болып
өсеміз,
Жапырақтай
жайқалып.
Табиғатты
сүйеміз,
Таза ауамен
демалып.
Денемізді бос
ұстап,
Билеп, билеп
аламыз.
-Балалар, біздің топта
геометриялық пішіндерге ұқсайтын заттар бар ме екен, соларды тауып
атап беріндерші?
-Теледидар, кубиктер,доп,
шар.
-Дұрыс айтасыңдар енді санау
таяқшалармен жұмыс жасаймыз.
Үш алманың
біреуін,
Досың сұрап
алады.
Айтшы сонда
нешеуі,
Өз қолында
қалады?
-Екі алма
қалады.
Қорытынды.
Күтілетін
нәтиже:
Нені
біледі: 1-ден 10-ға дейінгі сандарды
тура және кері санауды.
Қалыптасқан
түсініктер: Логикалық есептер
шығару.
Жасай
алады: Санау таяқшаларымен жұмыс
жасау.