|
Педагогтың аты-жөні: |
Жидебаева Майра Койшыбаевна |
|
Пәні |
Математика |
|
Бөлімі: |
2А бөлім.Екі таңбалы сандарды қосу,азайту.Жүздіктер.Есеп. |
|
Күні: |
|
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Тиімді тәсілмен қосу және азайту. Есепті әртүрлі тәсілмен шығару. |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
2.1.2.3. ** Қосудың ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін тиімді есептеулер жүргізу үшін қолдану; 2.4.3.1. 100-ге дейінгі сандар, 1000-ға дейінгі жүздіктер тізбектерінің заңдылығын анықтау |
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар орындай алады: 100 көлеміндегі сандарды қайталап, санайды; Тапсырмаларды топтық , жеке, жұптық жұмыстарда бірлесіп орындай алады; Жүздіктерді ауызша қосу жəне азайтады; |
|
Тілдік мақсат |
Тиімді тәсілдер. Түйінді сөздер мен сөз тіркестері. Тірек сөздердің айтылуын ,есте сақтау дағдысын қалыптастыру; тірек сөздерді сабақ барысында қайталату. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/ Уақыты |
Педагогтың іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Басы Ұйымдастыру кезеңі.
3мин |
Оқып білім аламыз Біз көңілді баламыз. Математика пәнінде Тапқыр, алғыр боламыз. Расында да бүгін сіздердің тапқырлықтарыңыз бен алғырлықтарыңыз өте қажет. Себебі бүгінгі сабақтың тақырыбы: Тиімді тәсілмен қосу және азайту. Есепті әр түрлі тәсілмен шығару. Талқылауға арналған сұрақтар: Не себепті......деп ойлайсыз 1. 1 жүздікте қанша онд. бар? 2. 4ц қанша кг бар? 3. 9 дм қанша см бар? 4 .5 м қанша см бар? 5. 30 онд. қанша жүздік бар? 6. 1 мыңдықта қанша жүздік бар? |
Балалар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл –күйлерін көтереді. Сұрақтарға жауап береді. 1 жүзд.=10 онд. 4ц = 400 кг 9дм = 90 см 5м = 500 см 30онд. = 3 жүзд. 1000 = 10жүзд. |
Белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!» |
Слайд №1,2
Слайд №3,4
|
|
Ортасы
5 мин |
Жаңа сабақты түсіндіру.Сабақ мақсатымен таныстыру.
«Зерттеу
жүргіз» ( 8+6 )+2 8+(6+2) ( 8+2)+6 Зерттеу жүргізейік қайсысы тиімді екен? |
-Сырымға көмектесе отырып, әр бала өз нұсқасын ұсынады. - Берілген тапсырмаларды топта талқылайды; - Әр топ өз нұсқасын айтып, дәлелдейді; - Қосудың ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін қолданады; |
Жарайсыңдар! |
Слайд № 5
|
|
5 мин |
1- тапсырма: ӨЖ «Есепте» Зерттеу жүргізейік қайсысы тиімді екен? Балалар өздік жұмысы дәптерлеріңізге орындап отырыңыздар. Жақша ішіндегі қосылғыштарды жақша сыртындағы қосылғыштармен ауыстырғанымен, қосындының мәні өзгермейді. a+(b+c) b+(a+c) c+(a+b) 9+6+1=(9+1)+6=16 7+5+3 =(7+3)+5=15 5+9+5 =(5+5)+9=19 10+2+8 =10+(2+8)=20 6+30+4=(6+4)+30=40 45+7+3 =45+(7+3)=55 |
- Берілген тапсырманы өзара талқылайды; - Есептерді тиімді тәсілмен есептеп үйренеді; - Есептің мәнін табады; |
ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.
|
2-сынып оқулығы. Слайд №6 ,7
Жұмыс дәптері |
|
5 мин |
2-тапсырма: ТЖ. Тиімді тәсілмен есепте. 1-топ. 2-топ 3-топ (71+16)+9 24+(48+6) (52+35)+8 41+(25+9) 32+(8+19) (53+19)+7 |
Берілген тапсырманы топта талқылап орындайды |
Алақан әдісі арқылы бағалау |
Слайд №8
|
|
Сергіту сәті 3мин |
«Көңілді күн» |
Би жаттығуларын қайталайды |
|
|
|
5мин |
3 – тапсырма: «Есепте» ТЖ Берілген сызба арқылы есептерді шығару. Есепті әртүрлі тәсілмен есептей аласың ба? Шарты: сары шымшық - 3 Көгершін – 4 ? Торғай – 6 Сұрағы: Жемсауытта барлығы неше құс болды? |
Қосудың ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін тиімді есептеулер жүргізу үшін қолданады. Есептің мәнін табады; Бір-бірінің жауабын тыңдап, қателерін түзетеді; |
ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау. |
Слайд № 9
|
|
|
4 - тапсырма«Жұбын тап» ЖЖ Мысалдар жұбын табу. 3 ц + 4 ц = 7 ц 300 кг + 400 кг = 700 кг 1 ц + 5 ц = 6 ц 100 кг + 500 кг = 600 кг 96см – 3см = 93см 9дм 6см – 3см = 9дм 3см 10 ц – 6 ц = 4 ц 1000 кг – 600 кг = 400 кг 10дм – 5дм = 5дм 100см – 5дм = 50см 8 ц – 5 ц = 3 ц 800 кг – 500 кг = 300 кг |
- Берілген тапсырманы жұпта талқылыйды; - Толық жүздіктерді қалай қосып, азайтуға болатытын түсіндіреді; - Шамалардың мәнін анықтайды; - Шамаларды салыстыра отырып, жұбын табады |
«Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалау: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!» |
Слайд №10
|
|
5мин |
5- тапсырма: ТЖ «Маймылды тамақтандыр» Бананда жазылған есепті шығарып, маймылды тамақтандыр. Қай топ көп банан жинаса жеңімпаз аталады. |
Бананда жазылған есепті дұрыс шығарса маймылды тамақтандырады. Бір-бірінің жұмыстарын тексереді, қателерін түзетеді; |
ҚБ: Алақан арқылы бір-бірін бағалау |
Жұмыс дәптері |
|
Соңы 2мин |
Қорытынды. Үй тапсырмасы: 17-бет № 4. Бағалау. |
Сабақтың қорытындысын, қосу мен азайтудың тиімді тәсілдерін айтады Қосудың қасиеттерін атайды. |
|
Слайд №11
|
|
Кері байланыс 2мин |
«Жетістік баспалдағы»
|
Сабақтан алған әсерлерін жетістік баспалдақ арқылы білдіреді |
Баспалдақты орын таңдау арқылы өз-өздерін бағалайды |
Слайд №12
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ математика Екі таңбалы санды қосу және азайту.Жүздіктер. Есеп 2 сынып
Ашық сабақ математика Екі таңбалы санды қосу және азайту.Жүздіктер. Есеп 2 сынып
|
Педагогтың аты-жөні: |
Жидебаева Майра Койшыбаевна |
|
Пәні |
Математика |
|
Бөлімі: |
2А бөлім.Екі таңбалы сандарды қосу,азайту.Жүздіктер.Есеп. |
|
Күні: |
|
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Тиімді тәсілмен қосу және азайту. Есепті әртүрлі тәсілмен шығару. |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
2.1.2.3. ** Қосудың ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін тиімді есептеулер жүргізу үшін қолдану; 2.4.3.1. 100-ге дейінгі сандар, 1000-ға дейінгі жүздіктер тізбектерінің заңдылығын анықтау |
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар орындай алады: 100 көлеміндегі сандарды қайталап, санайды; Тапсырмаларды топтық , жеке, жұптық жұмыстарда бірлесіп орындай алады; Жүздіктерді ауызша қосу жəне азайтады; |
|
Тілдік мақсат |
Тиімді тәсілдер. Түйінді сөздер мен сөз тіркестері. Тірек сөздердің айтылуын ,есте сақтау дағдысын қалыптастыру; тірек сөздерді сабақ барысында қайталату. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/ Уақыты |
Педагогтың іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Басы Ұйымдастыру кезеңі.
3мин |
Оқып білім аламыз Біз көңілді баламыз. Математика пәнінде Тапқыр, алғыр боламыз. Расында да бүгін сіздердің тапқырлықтарыңыз бен алғырлықтарыңыз өте қажет. Себебі бүгінгі сабақтың тақырыбы: Тиімді тәсілмен қосу және азайту. Есепті әр түрлі тәсілмен шығару. Талқылауға арналған сұрақтар: Не себепті......деп ойлайсыз 1. 1 жүздікте қанша онд. бар? 2. 4ц қанша кг бар? 3. 9 дм қанша см бар? 4 .5 м қанша см бар? 5. 30 онд. қанша жүздік бар? 6. 1 мыңдықта қанша жүздік бар? |
Балалар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл –күйлерін көтереді. Сұрақтарға жауап береді. 1 жүзд.=10 онд. 4ц = 400 кг 9дм = 90 см 5м = 500 см 30онд. = 3 жүзд. 1000 = 10жүзд. |
Белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!» |
Слайд №1,2
Слайд №3,4
|
|
Ортасы
5 мин |
Жаңа сабақты түсіндіру.Сабақ мақсатымен таныстыру.
«Зерттеу
жүргіз» ( 8+6 )+2 8+(6+2) ( 8+2)+6 Зерттеу жүргізейік қайсысы тиімді екен? |
-Сырымға көмектесе отырып, әр бала өз нұсқасын ұсынады. - Берілген тапсырмаларды топта талқылайды; - Әр топ өз нұсқасын айтып, дәлелдейді; - Қосудың ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін қолданады; |
Жарайсыңдар! |
Слайд № 5
|
|
5 мин |
1- тапсырма: ӨЖ «Есепте» Зерттеу жүргізейік қайсысы тиімді екен? Балалар өздік жұмысы дәптерлеріңізге орындап отырыңыздар. Жақша ішіндегі қосылғыштарды жақша сыртындағы қосылғыштармен ауыстырғанымен, қосындының мәні өзгермейді. a+(b+c) b+(a+c) c+(a+b) 9+6+1=(9+1)+6=16 7+5+3 =(7+3)+5=15 5+9+5 =(5+5)+9=19 10+2+8 =10+(2+8)=20 6+30+4=(6+4)+30=40 45+7+3 =45+(7+3)=55 |
- Берілген тапсырманы өзара талқылайды; - Есептерді тиімді тәсілмен есептеп үйренеді; - Есептің мәнін табады; |
ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.
|
2-сынып оқулығы. Слайд №6 ,7
Жұмыс дәптері |
|
5 мин |
2-тапсырма: ТЖ. Тиімді тәсілмен есепте. 1-топ. 2-топ 3-топ (71+16)+9 24+(48+6) (52+35)+8 41+(25+9) 32+(8+19) (53+19)+7 |
Берілген тапсырманы топта талқылап орындайды |
Алақан әдісі арқылы бағалау |
Слайд №8
|
|
Сергіту сәті 3мин |
«Көңілді күн» |
Би жаттығуларын қайталайды |
|
|
|
5мин |
3 – тапсырма: «Есепте» ТЖ Берілген сызба арқылы есептерді шығару. Есепті әртүрлі тәсілмен есептей аласың ба? Шарты: сары шымшық - 3 Көгершін – 4 ? Торғай – 6 Сұрағы: Жемсауытта барлығы неше құс болды? |
Қосудың ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін тиімді есептеулер жүргізу үшін қолданады. Есептің мәнін табады; Бір-бірінің жауабын тыңдап, қателерін түзетеді; |
ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау. |
Слайд № 9
|
|
|
4 - тапсырма«Жұбын тап» ЖЖ Мысалдар жұбын табу. 3 ц + 4 ц = 7 ц 300 кг + 400 кг = 700 кг 1 ц + 5 ц = 6 ц 100 кг + 500 кг = 600 кг 96см – 3см = 93см 9дм 6см – 3см = 9дм 3см 10 ц – 6 ц = 4 ц 1000 кг – 600 кг = 400 кг 10дм – 5дм = 5дм 100см – 5дм = 50см 8 ц – 5 ц = 3 ц 800 кг – 500 кг = 300 кг |
- Берілген тапсырманы жұпта талқылыйды; - Толық жүздіктерді қалай қосып, азайтуға болатытын түсіндіреді; - Шамалардың мәнін анықтайды; - Шамаларды салыстыра отырып, жұбын табады |
«Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалау: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!» |
Слайд №10
|
|
5мин |
5- тапсырма: ТЖ «Маймылды тамақтандыр» Бананда жазылған есепті шығарып, маймылды тамақтандыр. Қай топ көп банан жинаса жеңімпаз аталады. |
Бананда жазылған есепті дұрыс шығарса маймылды тамақтандырады. Бір-бірінің жұмыстарын тексереді, қателерін түзетеді; |
ҚБ: Алақан арқылы бір-бірін бағалау |
Жұмыс дәптері |
|
Соңы 2мин |
Қорытынды. Үй тапсырмасы: 17-бет № 4. Бағалау. |
Сабақтың қорытындысын, қосу мен азайтудың тиімді тәсілдерін айтады Қосудың қасиеттерін атайды. |
|
Слайд №11
|
|
Кері байланыс 2мин |
«Жетістік баспалдағы»
|
Сабақтан алған әсерлерін жетістік баспалдақ арқылы білдіреді |
Баспалдақты орын таңдау арқылы өз-өздерін бағалайды |
Слайд №12
|
шағым қалдыра аласыз


























