Педагогтің
аты-жөні:
|
Аязбай
Р.
|
Пән/Сынып:
|
Математика 1 «Б»
сынып
|
Күні:
|
28.04.2021
ж
|
Ұзақ
мерзімді жоспар бөлімі:
|
Тағам және сусын.Дені
саудың – жаны сау
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Логикалық
есептер
|
Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаты
|
1.4.2.1 дұрыс жəне дұрыс емес
тұжырымдарды анықтау
1.4.2.2 ** сəйкестікті,
ақиқатты анықтауға берілген қарапайым логикалық есептерді
шешу
|
Сабақ
мақсаты:
|
ақиқатты анықтауға берілген
қарапайым логикалық есептерді
шығарады
|
Саралап оқыту
тапсырмалары
|
Ұжымдық
жұмыс
Жаңа тақырыптың
түсіндірілуі
Тапсырманы ұсыну және дұрыс
жауапты ұсыну арқылы үйрету
|
Жеке
жұмыс
Тапсырманы ұсыну, оқушылар өз
бетімен орындауы
|
Уақыты
|
Кезеңдері
|
Педагогтың
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
3минут
|
Басы
|
-
Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру.
-
Нейрогимнастикалық
жаттығулар
«Ой
қозғау» әдісі арқылы оқу мақсаттары
ашылады.
1)Шөпте қояндар тығылып
отыр,тек 10 құлағы ғана көрініп тұр. Қанша қоян тығылып
отыр?
2) Екі
аяғымен түрегеп тұрған адамның салмағы 50кг, бір аяғымен тұрған
адамның салмағы неше кг?
3)
Ауылда 4 күн 4 түн боран соқты.Неше тәулік боран
соқты?
4)4
жұмыртқа 4 минут піссе, бір жұмыртқа неше минут
піседі?
5)Ағаш
басында 2 балық отыр еді. Оларға тағы 2 балық ұшып келді. Барлығы
неше балық болды?
Логикалық есептер шығаруда ойлауды, салыстыруды,
болжау
керек. Әрбір логикалық есепке шығару тәсілін тандап алу
керек.
Кейбір логикалық есептерді қадам- қадаммен шығаруға
болады. Ол үшін есепті бөліктерге бөлу керек және әрбір бөлікті
жеке шығару керек. Сен осылайша есептің жауабын
табасын.
- Ендеше бүгінгі сабақтағы
мақсатымыз не болмақ?
|
Оқушылар сабақ тақырыбымен,
мақсатымен танысады.
|
Мадақтау
ҚБ: «От шашу» әдісі арқылы
бірін – бірі бағалады
|
|
|
|
1) тапсырма «Анықтап көр»
әдісі арқылы
жүреді. (Видео ролик арқылы
түсіндіріледі)
Оқулықтың 102 - бетіндегі
тапсырмамен жұмыс.
А)
Күшіктер.
- Ақ,
қара, сары күшіктер№1,№2,№3 үйшіктерде тұрады. Сұрақтарға жауап
беріп, қадамдарды орындай отырып, жауабын
табыңдар.
Ж: қара
күшік №3, ақ күшік №2, сары күшік №1 үйшікте
тұрады.
Ә) Отбасы. «Анықтап көр»
әдісі
Отбасында Нұрәлі, Тимур, Айша
атты үш бала бар. Олардың жасы 5,8,10-да. Егер Айша балабақшаға
барса, Нұрәлі Тимурдан үлкен болса, балалар неше
жаста?
|
Дескриптор:
- Күшіктердің үйшіктерін
анықтайды.
- Балалардың жастарын
анықтайды.
|
|
|
25
минут
Соңы 5
минут
|
Ортасы
|
Ж: Айша 5, Тимур 8, Нұрәлі 10
жаста.
(Т) 2 - тапсырма «Шығарып
көр» әдісі арқылы
жүреді.
Оқулықтың 103 - бетіндегі
тапсырмамен жұмыс.
Төрт дос доп лақтырып ойнады.
Мерей допты Ерланнан алыс, бірақ Рауаннан жақын лақтырды. Ал Аслан
Ерланға қарағанда жақын лақтырды. Балалардың қайсысы допты бәрінен
алыс лақтырды? Кім бәрінен допты жақын
лақтырды.
Ж: Рауан допты бәрінен алыс
лақтырды. Аслан допты бәрінен жақын
лақтырды.
Сергіту
сәті
Ойлан, шығар,
бөліс!
Әріптер тіздбегіндегі
ақиқат пікірлерді белгіле.
Л-О-Г-И-К-А-Л-Ы-Қ
Е-С-Е-П-Т-Е-Р
Тізбектегі алғашқы және
соңғы әріпері бірдей
|
|
Тізбектегі алғашқы
әріп
|
|
Тізбектегі барлық әріптер
әртүрлі
|
|
Төртінші әріп
тізбегі
|
|
Тізбектегі алтыншы
әріп
|
|
|
Дескриптор:
-Балалардың жастарын анықтай
алады.
-Диаграмма құра
алады.
Дескриптор:
- Рауанның допты бәрінен алыс
лақтырғанын анықтайды.
- Асланның допты бәрінен жақын
лақтырғанын анықтайды.
Дескриптор:
Әріптер
тізбегіндегі ақиқат пікірді анықтай
алады.
|
ҚБ: «От шашу» әдісі арқылы
бірін – бірі бағалады
ҚБ: « Бас бармақ» әдісі
арқылы бірін - бірі бағалайды.
|
Оқулық,
Жұмыс
дәптері
|
|
|
|
|
|
|
2
минут
|
Кері
байланыс
|
Кері байланыс «Білім гүлі »
әдісі арқылы алынады.
- Бүгінгі сабақтан не
үйрендіңдер?
- Сабақтың қай тұсы қызықты
болды?
Үй
тапсырмасы: 103 - беттегі «Орындап көр»
тапсырмасы.
|
|
|
|