Сабақтың
ортасы
25 минут
|
Кез келген натурал сан осы
цифрларды қайталау арқылы жазылады.
Мысалы: II саны 2-ні
білдіреді,өйткені 1 + 1 = 2; III саны 3-ті білдіреді, өйткені 1 + 1
+ 1 = 3;
ХІ саны 11-ді білдіреді, өйткені 10 + 1 =
11.
Жаңаны
қолдану
«Кофе түтікшесі»
әдісі арқылы оқушылар кезекпен ортаға шығады, кеспе қағазда
жазылған рим цифрын оқиды.
«Жұптас, ойлан»
әдісі
Жетісу облысы, Алакөл
ауданы жұбы болып жұптасады.
Апта күндерінің реттік
нөмірін рим цифрымен және араб цифрымен жазады.
|
Дс
|
Сс
|
Ср
|
Бс
|
Жм
|
Сн
|
Жк
|
Араб цифры
|
|
|
|
|
|
|
|
Рим цифры
|
|
|
|
|
|
|
|
Сергіту сәті
Ал балалар, туған өлкеміз жайлы көбірек білу үшін
сыныбымызбен Қабандай ауылындағы Өлкетану мұражайына саяхат жасап
қайтайық. Ортаға шығыңыздар.
Оқушылар лабиринтті айналдыра ұстап, шарды
дөңгелету арқылы Шынжылы ауылынан Қабанбай ауылына бару
керек.
Дәптермен жұмыс
4-тапсырмада
мысалдарды рим цифрымен жазады және шығарады.
Мәндерін тауып, оларды рим
цифрымен жазу жұптық жұмыс түрінде жүргізіледі.
I + IV
= V
IX + III
= XII
\XI – IV =
VII
XII –
VII =V
ЕБҚ
тапсырмасы:
Шығармашылыққа берілген
тапсырманы орындайды.
Теңдік тура болатындай етіп
бір таяқшаны ауыстырып қой.
ІІІ-ІІ=ІV
VI-IV=IX
ЕҚБ
тапсырмасы:
Берілген араб цифрын рим
цифрымен жазуды ұсыну, қолдау көрсету.
Араб цифры
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
Рим цифры
|
|
|
|
|
|
|
|
«Досыма хат»
әдісі
Ал балалар, біз сендермен
рим цифрымен таныстық, есептер шығарды, енді оны өмірде қолданып
көрейік.
Досыма хат әдісі арқылы
достарымызға хат жазайық. Рим сандарын жазамыз, әр дұрыс жазылған
санға 1 балл беріледі.
Сәлеметсіңдер ме, достарым!
Сендерге ..... сынып оқитын, ....... жасар оқушы аптаның ......
күні хат жазып отыр.
|
Сабақта іске асатын оқушы
әрекеттері: оқиды, жазады, кесте құрады.
Кезекпен тақтаға шығып, таңдаған рим цифрын
оқиды.
Кеспе қағаздар арқылы жұптасып тапсырманы
орындайды.
Лабиринттен шығу үшін ептілік қажет. Тапсырманы
мұқият орындайды.
Берілген өрнектердің мәнін рим цифрымен
жазады.
Шығармашылыққа берілген тапсырманы
шешеді.
Мұғалімнің көмегімен тапсырманы
орындайды.
Оқушылар
|
Дескриптор:
-
балл
Дескриптор:
2
балл
Дескриптор:
өрнектердің мәнін табады, рим цифрымен
жазады.
-
балл
Дескриптор:
Теңдік тура болатындай етіп бір таяқшаны
ауыстырып қояды;
Дескриптор:
Араб цифрымен берілген сандарды рим цифрымен
жазады.
Дескриптор:
3 балл
|
Оқулық.
Көрнекі кестелер:
«Араб және рим
нумерациясы».
№24 кесте.
Кофе түтікшесі, кеспе сандар
Кесте
|