Материалдар / Ашық сабақ Математика пәні 2-сынып Сандарды рим цифрасымен жазу
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ Математика пәні 2-сынып Сандарды рим цифрасымен жазу

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқу бағдарлама- сына сәйкес оқыту мақсаттары 2.1.1.3.** 12-ге дейін рим сандарын оқу, жазу және қолдану. Сабақтың мақсаты - 12-ге дейін рим сандарын оқиды; - Рим сандарын қолдана отырып амалдар жазады; - Күнделікті өмірде қолданады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Желтоқсан 2022
428
4 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім

Шамалар және олардың өлшем бірліктері/Менің туған өлкем

Педагогтің аты-жөні

Сасанова Асем Сейтказиевна

Күні

29.11.2022жыл


Сынып


Қатысушылар саны:4


Қатыспағандар саны:0

Сабақтың

тақырыбы

Сандарды рим цифрларымен жазу/Менің туған өлкем

Оқу бағдарлама- сына сәйкес оқыту

мақсаттары


2.1.1.3.** 12-ге дейін рим сандарын оқу, жазу және қолдану.

Сабақтың мақсаты

  • 12-ге дейін рим сандарын оқиды;

  • Рим сандарын қолдана отырып амалдар жазады;

  • Күнделікті өмірде қолданады.


Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

3 минут
















5 минут





















5минут

Психологиялық ахуал орнату

(Ұ) Ұйымдастыру кезеңі

- Сәлемдесу;

- Оқушыларды түгендеу;

- Бүгінгі сабақ ерекше, ашық сабақ екенін, қонақтар қатысатынын ескерту.




«Құпия сандықша» әдісі

Оқушыларды кезекпен ортаға шақырып, «Құпия сандықша» ішінде жасырынған сыныптың ең сүйкімді, ең ақылды оқушысымен таныстыру.



«Құпия сандықшада» қай оқушы жарысынғанын сұрау.





Біз сіздермен математика пәнінен алдыңғы сабақта «Менің мектебім» ортақ тақырыбын аяқтап, бөлім бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларын орындаған болатынбыз. Бүгінгі сабақта жаңа ортақ тақырыпты бастап, жаңа сабақ өтеміз. Ортақ тақырып пен сабақ тақырыбын анықтау үшін бейнебаянды мұқият тамашалайық.

  • Ал, балалар, бейнебаяннан не көрдік?

  • Сабағымыздың ортақ тақырып бойынша тақырыбын анықтай алдық па?

  • Сабағымыздың тақырыбы «Менің туған өлкем. Сандарды рим цифрларымен жазу»

  • Дәптерімізді ашып, бүгінгі күнді жазып, сабақ тақырыбын жазып қояйық.

Сабақтың мақсатын анықтау:

  • 12-ге дейін рим сандарын оқиды;

  • Рим сандарын қолдана отырып амалдар жазады;

  • Күнделікті өмірде қолданады.

Сабақтың мақсатын жариялау.




Рим цифрлары туралы бейнебаян көрсету


Сандарды жазу үшін араб цифрларынан басқа рим цифрлары да қолданылады.Олар араб цифрлары тәрізді емес. Олар бар болғаны жетеу: бір, бес, он, елу, жүз, бес жүз, мың.

Ежелгі Римде цифрлардың орнына әріптер қолданылды.




  • Оқушылар орындарынан тұрып амандасады;

  • Сыныпты түгендеуге көмектеседі;

  • Қонақтармен амандасады.

Кезек-кезек тақтаға шығып, «Құпия сандықша» ішіндегі фотосуретті ашып қарайды, сыныптастарына фотодағы оқушының кім екенін айтпайды.

  • Өздері екенін айтады.



Бейнебаянды тамашалайды.


Оқушылардан күтілетін жауаптар:

  • Алакөл ауаны, Алакөл көлі турады, біздің туған жеріміз, туған өлкеміз.

Жұмыс дәптерлерін ашып, күнді жазады, тақырыпты жазады.

Сабақтың мақсатын анықтауда өз нұсқаларымен бөліседі.

Бейнебаянды мұқият көреді.








Мадақтау

















Мадақтау












Мадақтау












Сандықша,

Айна









«Туған өлкем» бейнебаяны







Тақта, жұмыс дәптер



Нысана,

Сабақтың мақсаты жазылған қағаз


Бейнебаян

Рим сандары



  1. ЕРЕЖЕ

Рим цифрлары жазылған сандарды сол жақтан оң жаққа қарай оқы.

  1. ЕРЕЖЕ

Егер мәні бойынша үлкен цифр мәні кіші цифрдың алдына жазылса, онда оларды оқу кезінде мәндері қосылады.

Осылайша осы цифр екі немесе үш рет қайталанады.




Сабақтың ортасы

25 минут

Кез келген натурал сан осы цифрларды қайталау арқылы жазылады.

  • Егер мәні үлкен цифр мәні кіші цифрдың алдында тұрса, онда олардың мәндері қосылады.

Мысалы: II саны 2-ні білдіреді,өйткені 1 + 1 = 2; III саны 3-ті білдіреді, өйткені 1 + 1 + 1 = 3;

ХІ саны 11-ді білдіреді, өйткені 10 + 1 = 11.


Жаңаны қолдану

«Кофе түтікшесі» әдісі арқылы оқушылар кезекпен ортаға шығады, кеспе қағазда жазылған рим цифрын оқиды.



«Жұптас, ойлан» әдісі

Жетісу облысы, Алакөл ауданы жұбы болып жұптасады.

Апта күндерінің реттік нөмірін рим цифрымен және араб цифрымен жазады.


Дс

Сс

Ср

Бс

Жм

Сн

Жк

Араб цифры








Рим цифры









Сергіту сәті

  • Рим цифрымен танысып, тапсырма орындап шаршаған боларсыңдар?

Ал балалар, туған өлкеміз жайлы көбірек білу үшін сыныбымызбен Қабандай ауылындағы Өлкетану мұражайына саяхат жасап қайтайық. Ортаға шығыңыздар.

Оқушылар лабиринтті айналдыра ұстап, шарды дөңгелету арқылы Шынжылы ауылынан Қабанбай ауылына бару керек.


Дәптермен жұмыс


4-тапсырмада мысалдарды рим цифрымен жазады және шығарады.

Мәндерін тауып, оларды рим цифрымен жазу жұптық жұмыс түрінде жүргізіледі.

I + IV = V

IX + III = XII

\XI IV = VII

XII VII =V


ЕБҚ тапсырмасы:

Шығармашылыққа берілген тапсырманы орындайды.

Теңдік тура болатындай етіп бір таяқшаны ауыстырып қой.

ІІІ-ІІ=ІV

VI-IV=IX


ЕҚБ тапсырмасы:

Берілген араб цифрын рим цифрымен жазуды ұсыну, қолдау көрсету.

Араб цифры

1

2

3

4

5

6

7

Рим цифры









«Досыма хат» әдісі


Ал балалар, біз сендермен рим цифрымен таныстық, есептер шығарды, енді оны өмірде қолданып көрейік.

Досыма хат әдісі арқылы достарымызға хат жазайық. Рим сандарын жазамыз, әр дұрыс жазылған санға 1 балл беріледі.


Сәлеметсіңдер ме, достарым! Сендерге ..... сынып оқитын, ....... жасар оқушы аптаның ...... күні хат жазып отыр.




Сабақта іске асатын оқушы әрекеттері: оқиды, жазады, кесте құрады.




Кезекпен тақтаға шығып, таңдаған рим цифрын оқиды.



Кеспе қағаздар арқылы жұптасып тапсырманы орындайды.









Лабиринттен шығу үшін ептілік қажет. Тапсырманы мұқият орындайды.






Берілген өрнектердің мәнін рим цифрымен жазады.








Шығармашылыққа берілген тапсырманы шешеді.




Мұғалімнің көмегімен тапсырманы орындайды.







Оқушылар










Дескриптор:

  • Рим цифрын оқиды;

  1. балл


Дескриптор:

  • апта күндерінің реттік нөмірін рим цифрымен және араб цифрымен жазады.

2 балл

















Дескриптор:

өрнектердің мәнін табады, рим цифрымен жазады.

  1. балл






Дескриптор:

Теңдік тура болатындай етіп бір таяқшаны ауыстырып қояды;


Дескриптор:

Араб цифрымен берілген сандарды рим цифрымен жазады.





Дескриптор:

  • Сәйкес сандарын рим цифрымен жазады.

3 балл


Оқулық.

Көрнекі кестелер:

«Араб және рим нумерациясы».

24 кесте.



Кофе түтікшесі, кеспе сандар





Кесте












578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!