Оқу
мақсаты:
|
2.1.1.8 екі таңбалы
сандарды қосу және азайту алгаритмдерін
қолдану
2.5.1.1 **екі
амалмен орындалатын есепті кесте, сызба, қысқаша жазба түрінде
модельдеу
2.5.1.8** құрама
есептердің шешуін санды өрнектер және жекелеген амалдар түрінде
модельдеу және шығару
|
Бағалау
критерийі:
|
Екі таңбалы сандарды
қоса алады
Азайту алгаритмдерін
қолдана алады
Екі амалмен орындалатын есепті
кесте, сызба, қысқаша жазба түрінде модельдей
алады
|
Ұжымдық
жұмыс
Жаңа тақырыптың
түсіндірілуі
|
Бірлескен жұмыс
(1,2 тапсырма)
Тапсырманы ұсыну және дұрыс
жауапты ұсыну арқылы үйрету
|
Жеке
жұмыс
Тапсырманы ұсыну, оқушылар өз
бетімен орындауы
|
1
минут
|
Ұйымдастыру
|
Сәлеметсіздер ме,
балақайлар?
Бүгінгі математика
пәнінен жаңа тақырып өтетін боламыз, және есептер
шығарамыз.
Сабағымыздың
тақырыбы:
Қосу және
азайту
Бүгінгі сабақта
сен 100 – ге дейінгі сандарды,
толық жүздіктерді қосуды және азайтуды
қайталайсың
|
Өтілетін сабақтың мақсатымен
танысады. Сабақтан не үйренетіні туралы ақпарат
алады
|
|
Презентация №
1бет
|
7-8
минут
|
Жаңа
сабақ
|
1
тапсырма.
Түсіндіре отырып есептеп
көр.
37 + 3
=
37 санын 30 бен 7
сандарының қосындысы түрінде жіктеп аламын. ң қосындысы түрінде
жіктеп аламын. 30 + (7 + 3) өрнегі түрінде жазып аламын. Бірінші
жақшаның ішін орындап аламын. ірінші жақшаның ішін орындап
аламын.30 + 10. Мәнін табамын. Мәні 40 тең
болады.
Түсіндіре отырып, баған
түрінде жазып
есептейміз
35 см 90 см 36
см
+55
см -
48
см +44
см
90 см 42 см 80
см
2
тапсырма
Қай баланың добы торға
түсетінін анықта
(ауызша)


Суретке мұқият қара.
Әр баланың қолындағы допта жазылған сандырға назар салып қара.
Жоғарғы жақта жазылған өрнектерді есептеу арқылы қай баланың добы
торға түсетінін табуға
болады.
Бірінші допты
лақтырған бала: 37+23= 60
Екінші допты
лақтырған бала:
80 – 17 =
63
Үшінші допты
лақтырған бала:
60 -23 =
37
Сонымен үшінші допты лақтырған
баланың добы торға түсті. Өйткені, үшінші бала шешкен өрнектің мәні
Өйткені, үшінші бала шешкен өрнектің мәні 37 ге тең
болды.
|
Мысaлдарды шығарып, балалaрдың
әрқайсысының өз жалаушасын табуға бағытталған есептерді екі таңбалы
сандарды қосу және азайту алгаритмін
түсінеді
|
|
Презентация №
2бет
|
8
минут
|
Тәжірибе
|
Есеп №
3
Есепті құрастырамыз,
бірге тексереміз
Есептің қысқаша
шарты берілген.

Яғни, спорттық
үйірмеге 7 қыз бала және одан 3 - еуі артық ұл бала қатысқан. Спорт
үйірмесіне неше ұл бала
қатысты.
Міне, біз есептің
қысқаша шартына қарап есепті
құрастырдық.
Енді шешуі мен
жауабын жазамыз.
Шешуі: 7 + 3
=10
Жауабы: Спорт
үйірмесіне 10 ұл бала
қатысты.
Есеп
№ 5
Теңдеулер
шешеміз
23+у = 88 45 + х=
95
у= 88 – 23 х = 95 -
45
у=
65 х =
50
23 + 65 = 88 45 + 50
= 95
88 = 88 95 =
95
Есеп
№ 6
Кесінділерді өлше. Берілгеннен
3 см қысқа кесінділер сыз.
М N
О
Р
Өлшейміз:
Көк кесінді
(MN кесіндісі) 6
см
Қызыл кесінді
(OP)4см
Дәптерге
орында:
Әрбір кесінді 3 см
–ге қысқа болатын болса берілген кесіндінің ұзындығынан ұзындығынан
3 см азайтамыз.
6 см - 3 см = 3
см
4 см – 3 см = 1
см
Ендеше:
Көк кесіндінің
ұзындығы 3 см болса,
қызыл кесіндінің
ұзындығы 1 см болады
Есеп №
7
Заңдылықты ауызша
анықта және қатарды тағы 3 санға
жалғастыр.


|
Есептің қысқаша шартын пайлана
отырып, есеп қрастыру. Амалдарды дұрыс
қолдану
Теңдеу
шығару
Кесіндіні өлшеу. 3
см- ге азайту арқылы кесіндіні қайта
сызу
Заңдылықты ауызша анықтау.
Заңдылықты 3 санға
жалғастыру
|
Есептің қысқаша
шартын пайдалана отырып, есеп құра
алады.
Амалдарды дұрыс
қолдана алады
Шешуін дұрыс таба
алды.
Жауабын сұраққа
сәйкес жаза алады
У пен Х мәнін дұрыс
таба алады
Кесіндіні дұрыс
өлшей алады. Сыза алады.
Заңдылықты ауызша
анықтай алады. Заңдылықты 3 санға жалғастыра
алады
|
Презентация №
3бет
|
21
31
41
51
61
71
57
51
45
39
33
27
3
минут
|
Бекіту
|
Есеп №
8
Есепте
800 – 500 = 300 200
+ 400 = 600
600 + 400 = 1000 800
– 300 = 500
500 +500 = 1000
1000- 200 = 800
200 + 200 = 400 400
+ 400 = 800
300 + 300 =
600
|
Қосу кестесін еске
түсіре отырып, тақырыпты меңгергені
анықталады.
Толық жүздіктермен
есептеу |