Материалдар / Ашық сабақ Математика Қосу және азайту 2 сынып

Ашық сабақ Математика Қосу және азайту 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге ашық сабақ презентациясымен
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Желтоқсан 2020
561
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ҚАШЫҚТАН ОҚЫТУ КЕЗІНДЕГІ САБАҚ ЖОСПАРЫНЫҢ ҮЛГІСІ

Мұғалімнің аты-жөні:

Сабигазина Индира Аргынбековна

Пән/Сынып:

2

Қай аптаның нешінші сабағы

41 сабақ

Тарау немесе бөлім атауы:

2 А бөлім. Екі таңбалы сандарды қосу және азайту. Жүздіктер. Есеп

Сабақтың тақырыбы:

Қосу және азайту

Оқу мақсаты:

2.1.1.8 екі таңбалы сандарды қосу және азайту алгаритмдерін қолдану

2.5.1.1 **екі амалмен орындалатын есепті кесте, сызба, қысқаша жазба түрінде модельдеу

2.5.1.8** құрама есептердің шешуін санды өрнектер және жекелеген амалдар түрінде модельдеу және шығару


Бағалау критерийі:

Екі таңбалы сандарды қоса алады

Азайту алгаритмдерін қолдана алады

Екі амалмен орындалатын есепті кесте, сызба, қысқаша жазба түрінде модельдей алады

Саралап оқыту тапсырмалары

Ұжымдық жұмыс

Жаңа тақырыптың түсіндірілуі


Бірлескен жұмыс (1,2 тапсырма)

Тапсырманы ұсыну және дұрыс жауапты ұсыну арқылы үйрету

Жеке жұмыс

Тапсырманы ұсыну, оқушылар өз бетімен орындауы

Уақыты

Кезеңдері

Тапсырма

Тапсырманың мақсаты

Бағалау

Ресурстар

1 минут

Ұйымдастыру

Сәлеметсіздер ме, балақайлар?

Бүгінгі математика пәнінен жаңа тақырып өтетін боламыз, және есептер шығарамыз.

Сабағымыздың тақырыбы: Қосу және азайту

Бүгінгі сабақта сен 100 – ге дейінгі сандарды, толық жүздіктерді қосуды және азайтуды қайталайсың

Өтілетін сабақтың мақсатымен танысады. Сабақтан не үйренетіні туралы ақпарат алады


Презентация № 1бет

7-8 минут

Жаңа сабақ

1 тапсырма.

Түсіндіре отырып есептеп көр.

37 + 3 =

37 санын 30 бен 7 сандарының қосындысы түрінде жіктеп аламын. ң қосындысы түрінде жіктеп аламын. 30 + (7 + 3) өрнегі түрінде жазып аламын. Бірінші жақшаның ішін орындап аламын. ірінші жақшаның ішін орындап аламын.30 + 10. Мәнін табамын. Мәні 40 тең болады.


Түсіндіре отырып, баған түрінде жазып есептейміз



35 см 90 см 36 см

+55 см - 48 см +44 см

90 см 42 см 80 см


2 тапсырма

Қай баланың добы торға түсетінін анықта (ауызша)



Суретке мұқият қара. Әр баланың қолындағы допта жазылған сандырға назар салып қара. Жоғарғы жақта жазылған өрнектерді есептеу арқылы қай баланың добы торға түсетінін табуға болады.

Бірінші допты лақтырған бала: 37+23= 60

Екінші допты лақтырған бала:

80 – 17 = 63

Үшінші допты лақтырған бала:

60 -23 = 37

Сонымен үшінші допты лақтырған баланың добы торға түсті. Өйткені, үшінші бала шешкен өрнектің мәні Өйткені, үшінші бала шешкен өрнектің мәні 37 ге тең болды.

Мысaлдарды шығарып, балалaрдың әрқайсысының өз жалаушасын табуға бағытталған есептерді екі таңбалы сандарды қосу және азайту алгаритмін түсінеді


Презентация № 2бет

8 минут



Тәжірибе

Есеп № 3

Есепті құрастырамыз, бірге тексереміз

Есептің қысқаша шарты берілген.



Яғни, спорттық үйірмеге 7 қыз бала және одан 3 - еуі артық ұл бала қатысқан. Спорт үйірмесіне неше ұл бала қатысты.


Міне, біз есептің қысқаша шартына қарап есепті құрастырдық.

Енді шешуі мен жауабын жазамыз.

Шешуі: 7 + 3 =10

Жауабы: Спорт үйірмесіне 10 ұл бала қатысты.


Есеп № 5

Теңдеулер шешеміз

23+у = 88 45 + х= 95

у= 88 – 23 х = 95 - 45

у= 65 х = 50

23 + 65 = 88 45 + 50 = 95

88 = 88 95 = 95



Есеп № 6

Кесінділерді өлше. Берілгеннен 3 см қысқа кесінділер сыз.


Shape1 М N

ОShape2 Р

Өлшейміз:

Көк кесінді (MN кесіндісі) 6 см

Қызыл кесінді (OP)4см

Дәптерге орында:

Әрбір кесінді 3 см –ге қысқа болатын болса берілген кесіндінің ұзындығынан ұзындығынан 3 см азайтамыз.

6 см - 3 см = 3 см

4 см – 3 см = 1 см

Ендеше:

Көк кесіндінің ұзындығы 3 см болса,

қызыл кесіндінің ұзындығы 1 см болады


Есеп № 7

Заңдылықты ауызша анықта және қатарды тағы 3 санға жалғастыр.






Есептің қысқаша шартын пайлана отырып, есеп қрастыру. Амалдарды дұрыс қолдану











Теңдеу шығару








Кесіндіні өлшеу. 3 см- ге азайту арқылы кесіндіні қайта сызу














Заңдылықты ауызша анықтау. Заңдылықты 3 санға жалғастыру


Есептің қысқаша шартын пайдалана отырып, есеп құра алады.

Амалдарды дұрыс қолдана алады

Шешуін дұрыс таба алды.

Жауабын сұраққа сәйкес жаза алады







У пен Х мәнін дұрыс таба алады







Кесіндіні дұрыс өлшей алады. Сыза алады.

















Заңдылықты ауызша анықтай алады. Заңдылықты 3 санға жалғастыра алады

Презентация № 3бет

Shape14 Shape13 Shape12 Shape11 Shape10 Shape9 Shape8 Shape7 Shape6 Shape5 Shape4 Shape3

21

31

41

51

61

71

57

51

45

39

33

27

3 минут



Бекіту

Есеп № 8

Есепте


800 – 500 = 300 200 + 400 = 600

600 + 400 = 1000 800 – 300 = 500

500 +500 = 1000 1000- 200 = 800

200 + 200 = 400 400 + 400 = 800

300 + 300 = 600

Қосу кестесін еске түсіре отырып, тақырыпты меңгергені анықталады.

Толық жүздіктермен есептеу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ