Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    ҚАШЫҚТАН ОҚЫТУ КЕЗІНДЕГІ САБАҚ ЖОСПАРЫНЫҢ ҮЛГІСІ

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Сабигазина Индира Аргынбековна

    Пән/Сынып:

    2

    Қай аптаның нешінші сабағы

    41 сабақ

    Тарау немесе бөлім атауы:

    2 А бөлім. Екі таңбалы сандарды қосу және азайту. Жүздіктер. Есеп

    Сабақтың тақырыбы:

    Қосу және азайту

    Оқу мақсаты:

    2.1.1.8 екі таңбалы сандарды қосу және азайту алгаритмдерін қолдану

    2.5.1.1 **екі амалмен орындалатын есепті кесте, сызба, қысқаша жазба түрінде модельдеу

    2.5.1.8** құрама есептердің шешуін санды өрнектер және жекелеген амалдар түрінде модельдеу және шығару


    Бағалау критерийі:

    Екі таңбалы сандарды қоса алады

    Азайту алгаритмдерін қолдана алады

    Екі амалмен орындалатын есепті кесте, сызба, қысқаша жазба түрінде модельдей алады

    Саралап оқыту тапсырмалары

    Ұжымдық жұмыс

    Жаңа тақырыптың түсіндірілуі


    Бірлескен жұмыс (1,2 тапсырма)

    Тапсырманы ұсыну және дұрыс жауапты ұсыну арқылы үйрету

    Жеке жұмыс

    Тапсырманы ұсыну, оқушылар өз бетімен орындауы

    Уақыты

    Кезеңдері

    Тапсырма

    Тапсырманың мақсаты

    Бағалау

    Ресурстар

    1 минут

    Ұйымдастыру

    Сәлеметсіздер ме, балақайлар?

    Бүгінгі математика пәнінен жаңа тақырып өтетін боламыз, және есептер шығарамыз.

    Сабағымыздың тақырыбы: Қосу және азайту

    Бүгінгі сабақта сен 100 – ге дейінгі сандарды, толық жүздіктерді қосуды және азайтуды қайталайсың​

    Өтілетін сабақтың мақсатымен танысады. Сабақтан не үйренетіні туралы ақпарат алады


    Презентация № 1бет

    7-8 минут

    Жаңа сабақ

    1 тапсырма.

    Түсіндіре отырып есептеп көр.

    37 + 3 =

    37 санын 30 бен 7 сандарының қосындысы түрінде жіктеп аламын. ң қосындысы түрінде жіктеп аламын. 30 + (7 + 3) өрнегі түрінде жазып аламын. Бірінші жақшаның ішін орындап аламын. ірінші жақшаның ішін орындап аламын.30 + 10. Мәнін табамын. Мәні 40 тең болады.


    Түсіндіре отырып, баған түрінде жазып есептейміз



    35 см 90 см 36 см

    +55 см - 48 см +44 см

    90 см 42 см 80 см


    2 тапсырма

    Қай баланың добы торға түсетінін анықта (ауызша)



    Суретке мұқият қара. Әр баланың қолындағы допта жазылған сандырға назар салып қара. Жоғарғы жақта жазылған өрнектерді есептеу арқылы қай баланың добы торға түсетінін табуға болады.

    Бірінші допты лақтырған бала: 37+23= 60

    Екінші допты лақтырған бала:

    80 – 17 = 63

    Үшінші допты лақтырған бала:

    60 -23 = 37

    Сонымен үшінші допты лақтырған баланың добы торға түсті. Өйткені, үшінші бала шешкен өрнектің мәні Өйткені, үшінші бала шешкен өрнектің мәні 37 ге тең болды.

    Мысaлдарды шығарып, балалaрдың әрқайсысының өз жалаушасын табуға бағытталған есептерді екі таңбалы сандарды қосу және азайту алгаритмін түсінеді


    Презентация № 2бет

    8 минут



    Тәжірибе

    Есеп № 3

    Есепті құрастырамыз, бірге тексереміз

    Есептің қысқаша шарты берілген.



    Яғни, спорттық үйірмеге 7 қыз бала және одан 3 - еуі артық ұл бала қатысқан. Спорт үйірмесіне неше ұл бала қатысты.


    Міне, біз есептің қысқаша шартына қарап есепті құрастырдық.

    Енді шешуі мен жауабын жазамыз.

    Шешуі: 7 + 3 =10

    Жауабы: Спорт үйірмесіне 10 ұл бала қатысты.


    Есеп № 5

    Теңдеулер шешеміз

    23+у = 88 45 + х= 95

    у= 88 – 23 х = 95 - 45

    у= 65 х = 50

    23 + 65 = 88 45 + 50 = 95

    88 = 88 95 = 95



    Есеп № 6

    Кесінділерді өлше. Берілгеннен 3 см қысқа кесінділер сыз.


    Shape1 М N

    ОShape2 Р

    Өлшейміз:

    Көк кесінді (MN кесіндісі) 6 см

    Қызыл кесінді (OP)4см

    Дәптерге орында:

    Әрбір кесінді 3 см –ге қысқа болатын болса берілген кесіндінің ұзындығынан ұзындығынан 3 см азайтамыз.

    6 см - 3 см = 3 см

    4 см – 3 см = 1 см

    Ендеше:

    Көк кесіндінің ұзындығы 3 см болса,

    қызыл кесіндінің ұзындығы 1 см болады


    Есеп № 7

    Заңдылықты ауызша анықта және қатарды тағы 3 санға жалғастыр.






    Есептің қысқаша шартын пайлана отырып, есеп қрастыру. Амалдарды дұрыс қолдану











    Теңдеу шығару








    Кесіндіні өлшеу. 3 см- ге азайту арқылы кесіндіні қайта сызу














    Заңдылықты ауызша анықтау. Заңдылықты 3 санға жалғастыру


    Есептің қысқаша шартын пайдалана отырып, есеп құра алады.

    Амалдарды дұрыс қолдана алады

    Шешуін дұрыс таба алды.

    Жауабын сұраққа сәйкес жаза алады







    У пен Х мәнін дұрыс таба алады







    Кесіндіні дұрыс өлшей алады. Сыза алады.

















    Заңдылықты ауызша анықтай алады. Заңдылықты 3 санға жалғастыра алады

    Презентация № 3бет

    Shape14 Shape13 Shape12 Shape11 Shape10 Shape9 Shape8 Shape7 Shape6 Shape5 Shape4 Shape3

    21

    31

    41

    51

    61

    71

    57

    51

    45

    39

    33

    27

    3 минут



    Бекіту

    Есеп № 8

    Есепте


    800 – 500 = 300 200 + 400 = 600

    600 + 400 = 1000 800 – 300 = 500

    500 +500 = 1000 1000- 200 = 800

    200 + 200 = 400 400 + 400 = 800

    300 + 300 = 600

    Қосу кестесін еске түсіре отырып, тақырыпты меңгергені анықталады.

    Толық жүздіктермен есептеу

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Орумбаева Ляззат Адилхановна
    05 Желтоқсан 2020
    685
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ Математика Қосу және азайту 2 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ Математика Қосу және азайту 2 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Мұғалімдерге ашық сабақ презентациясымен
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    ҚАШЫҚТАН ОҚЫТУ КЕЗІНДЕГІ САБАҚ ЖОСПАРЫНЫҢ ҮЛГІСІ

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Сабигазина Индира Аргынбековна

    Пән/Сынып:

    2

    Қай аптаның нешінші сабағы

    41 сабақ

    Тарау немесе бөлім атауы:

    2 А бөлім. Екі таңбалы сандарды қосу және азайту. Жүздіктер. Есеп

    Сабақтың тақырыбы:

    Қосу және азайту

    Оқу мақсаты:

    2.1.1.8 екі таңбалы сандарды қосу және азайту алгаритмдерін қолдану

    2.5.1.1 **екі амалмен орындалатын есепті кесте, сызба, қысқаша жазба түрінде модельдеу

    2.5.1.8** құрама есептердің шешуін санды өрнектер және жекелеген амалдар түрінде модельдеу және шығару


    Бағалау критерийі:

    Екі таңбалы сандарды қоса алады

    Азайту алгаритмдерін қолдана алады

    Екі амалмен орындалатын есепті кесте, сызба, қысқаша жазба түрінде модельдей алады

    Саралап оқыту тапсырмалары

    Ұжымдық жұмыс

    Жаңа тақырыптың түсіндірілуі


    Бірлескен жұмыс (1,2 тапсырма)

    Тапсырманы ұсыну және дұрыс жауапты ұсыну арқылы үйрету

    Жеке жұмыс

    Тапсырманы ұсыну, оқушылар өз бетімен орындауы

    Уақыты

    Кезеңдері

    Тапсырма

    Тапсырманың мақсаты

    Бағалау

    Ресурстар

    1 минут

    Ұйымдастыру

    Сәлеметсіздер ме, балақайлар?

    Бүгінгі математика пәнінен жаңа тақырып өтетін боламыз, және есептер шығарамыз.

    Сабағымыздың тақырыбы: Қосу және азайту

    Бүгінгі сабақта сен 100 – ге дейінгі сандарды, толық жүздіктерді қосуды және азайтуды қайталайсың​

    Өтілетін сабақтың мақсатымен танысады. Сабақтан не үйренетіні туралы ақпарат алады


    Презентация № 1бет

    7-8 минут

    Жаңа сабақ

    1 тапсырма.

    Түсіндіре отырып есептеп көр.

    37 + 3 =

    37 санын 30 бен 7 сандарының қосындысы түрінде жіктеп аламын. ң қосындысы түрінде жіктеп аламын. 30 + (7 + 3) өрнегі түрінде жазып аламын. Бірінші жақшаның ішін орындап аламын. ірінші жақшаның ішін орындап аламын.30 + 10. Мәнін табамын. Мәні 40 тең болады.


    Түсіндіре отырып, баған түрінде жазып есептейміз



    35 см 90 см 36 см

    +55 см - 48 см +44 см

    90 см 42 см 80 см


    2 тапсырма

    Қай баланың добы торға түсетінін анықта (ауызша)



    Суретке мұқият қара. Әр баланың қолындағы допта жазылған сандырға назар салып қара. Жоғарғы жақта жазылған өрнектерді есептеу арқылы қай баланың добы торға түсетінін табуға болады.

    Бірінші допты лақтырған бала: 37+23= 60

    Екінші допты лақтырған бала:

    80 – 17 = 63

    Үшінші допты лақтырған бала:

    60 -23 = 37

    Сонымен үшінші допты лақтырған баланың добы торға түсті. Өйткені, үшінші бала шешкен өрнектің мәні Өйткені, үшінші бала шешкен өрнектің мәні 37 ге тең болды.

    Мысaлдарды шығарып, балалaрдың әрқайсысының өз жалаушасын табуға бағытталған есептерді екі таңбалы сандарды қосу және азайту алгаритмін түсінеді


    Презентация № 2бет

    8 минут



    Тәжірибе

    Есеп № 3

    Есепті құрастырамыз, бірге тексереміз

    Есептің қысқаша шарты берілген.



    Яғни, спорттық үйірмеге 7 қыз бала және одан 3 - еуі артық ұл бала қатысқан. Спорт үйірмесіне неше ұл бала қатысты.


    Міне, біз есептің қысқаша шартына қарап есепті құрастырдық.

    Енді шешуі мен жауабын жазамыз.

    Шешуі: 7 + 3 =10

    Жауабы: Спорт үйірмесіне 10 ұл бала қатысты.


    Есеп № 5

    Теңдеулер шешеміз

    23+у = 88 45 + х= 95

    у= 88 – 23 х = 95 - 45

    у= 65 х = 50

    23 + 65 = 88 45 + 50 = 95

    88 = 88 95 = 95



    Есеп № 6

    Кесінділерді өлше. Берілгеннен 3 см қысқа кесінділер сыз.


    Shape1 М N

    ОShape2 Р

    Өлшейміз:

    Көк кесінді (MN кесіндісі) 6 см

    Қызыл кесінді (OP)4см

    Дәптерге орында:

    Әрбір кесінді 3 см –ге қысқа болатын болса берілген кесіндінің ұзындығынан ұзындығынан 3 см азайтамыз.

    6 см - 3 см = 3 см

    4 см – 3 см = 1 см

    Ендеше:

    Көк кесіндінің ұзындығы 3 см болса,

    қызыл кесіндінің ұзындығы 1 см болады


    Есеп № 7

    Заңдылықты ауызша анықта және қатарды тағы 3 санға жалғастыр.






    Есептің қысқаша шартын пайлана отырып, есеп қрастыру. Амалдарды дұрыс қолдану











    Теңдеу шығару








    Кесіндіні өлшеу. 3 см- ге азайту арқылы кесіндіні қайта сызу














    Заңдылықты ауызша анықтау. Заңдылықты 3 санға жалғастыру


    Есептің қысқаша шартын пайдалана отырып, есеп құра алады.

    Амалдарды дұрыс қолдана алады

    Шешуін дұрыс таба алды.

    Жауабын сұраққа сәйкес жаза алады







    У пен Х мәнін дұрыс таба алады







    Кесіндіні дұрыс өлшей алады. Сыза алады.

















    Заңдылықты ауызша анықтай алады. Заңдылықты 3 санға жалғастыра алады

    Презентация № 3бет

    Shape14 Shape13 Shape12 Shape11 Shape10 Shape9 Shape8 Shape7 Shape6 Shape5 Shape4 Shape3

    21

    31

    41

    51

    61

    71

    57

    51

    45

    39

    33

    27

    3 минут



    Бекіту

    Есеп № 8

    Есепте


    800 – 500 = 300 200 + 400 = 600

    600 + 400 = 1000 800 – 300 = 500

    500 +500 = 1000 1000- 200 = 800

    200 + 200 = 400 400 + 400 = 800

    300 + 300 = 600

    Қосу кестесін еске түсіре отырып, тақырыпты меңгергені анықталады.

    Толық жүздіктермен есептеу

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Бастауыш сынып Ашық сабақ 2 сынып
    05.12.2020
    685
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Орумбаева Ляззат Адилхановна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации