Материалдар / Ашық сабақ Математика Тақырыбы Қағаз ақша 3 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Математика Тақырыбы Қағаз ақша 3 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Желтоқсан 2019
5180
115 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Тақырыбы:Қағаз ақша

Мектеп:Б.Соқпақбаев атындағы орта мектеп

Күні:17.04.2019Ж

Мұғалімнің аты-жөні:Орнықбай А.Е

Сынып:3 «Ә»

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Оқыту мақсаттары

3.1.3.6 1000 теңгелік, 2000 теңгелік, 5000 теңгелік купюраларды ажырату және түрліше төлем жасауды үйрену.Есептер шығару,амалдардың орындалу ретін анықтау,теңдеулерді шешу.

Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар:

1000 теңгелік, 2000 теңгелік, 5000 теңгелік ақшаларды ажырата алады.

Көптеген оқушылар:

1000 теңгелік, 2000 теңгелік, 5000 теңгелік ақшаларды ажырата алады және түрліше төлем жасай алады.

Кейбір оқушылар:

1000 теңгелік, 2000 теңгелік, 5000 теңгелік ақшаларды күнделікті өмірде түрліше төлем жасауды біледі.

Тілдік мақсаттар

Дағдыларын дамыту:

белгілі бір соманы түрлі ақшалар және монеталармен қалай жинауға болатынын түсіндіре алады.

Пәндік лексика және терминология:

Теңге, монета, ұсақтау, ірілеу

Диалог/жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасы

Талқылау:

500, 800, 1000 теңгені түрліше жинақтай аласың ба?

-Ірі құнды ақшаға қанша теңге жатады?20000

1000, 2000, 5000 теңгені ұсақтай аласың ба?

-Өмірде айналымда қанша теңгеліктер бар?

Жазу:

Өрнектер.

Тірек білім, білік, дағдылар

Теңге, монеталар

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар


3 мин







Психологиялық дайындық жүргізу

Математика сырлары

Қызықтырды біздерді

Сабаққа бірге қатысуға

Шақырамыз сіздерді


Сұрақтар жазылған қима қағаздар.


7 мин

Жаңа сабақ

А-алма

Қ-қой

Ш-шай

А-ағаш

Бастапқы әріптерінен сөз құрау

-Ақша демек біз бүгін ақшамен танысамыз.

1.Ірі теңгеге қанша теңгелік ақшалар жатады?

2.Өмірде айналымда қанша теңгеліктер бар?

3.Ақша бізге не үшін қажет?

Ақша тауар өндірісінің дамуындағы бірден-бір шатр және өнім болып табылады.Тауар өнімін артыратын құнды қағаз.Ақшаларды төлем құралы ретінде,қор жинау ретінде,ақша төлем құралы,тауар айырбастау ретінде қолданамыз.

1,2,5,10,20,50,100бұлар монеталар яғни тиындар

200,500,1000,2000,5000,10000,20000 бұлар құнды ақшалар.Бұлар Қазақстан ішінде айналымда жүрген ақшалар.

-Теңге қай нышанға жатады? Ресми,ресми емес нышанның қайсысына жатады?
-Ресми нышан елтаңба,ту,әнұран

-Ресми емес нышанға домбыра,теңге,қыран,бүркіт,барыс,ою-өрнек

4.Басқа мемлекеттер қандай құнды қағазды пайдаланады?

Қытай-юань
Ресей-рубль
Европа -евро

Өзбек-сом

5.Мына ақшаларға қараңдаршы сендерге қай ақша таныс емес?

6.Қане осы ақшаларды ұсақтап жіберіңдерші.


1 мин









3мин

Сабақтың мақсатымен таныстыру

Біздің бүгінгі сабағымыздың мақсаты 1000теңгелік,2000теңгелік,5000теңгелік ақшаларды ажыратуды және түрліше төлем жасауды үйренеміз.

Оқулықпен жұмыс

3 тапсырма .Әртүрлі тәсілмен қалай жинауға болады

1 топ 9000

2топ 6000

3 топ 3000

4топ 1700

Әр топтан төрт адам шығару.

Қ.Б топтар өздерінің адамдарын бағалайды.


5мин





















3мин
















5мин





3 мин





4мин








1мин





2мин

4 есеп.Есептің шартын,шешуін жазу

Барлығы-9

Ересек-1000*3

Бала 500*6

Шешуі:(1000*3)+(500*6)=6000

Жауабы:билетке 6000теңге жұмсалды.


Таңертең – 50

Түсте - 120

Кеште - ? 3 есе артық нешеуі артық

Шешуі:120*3=360 360-120=240

Жауабы:кешке 360 т 240 артық келді

Қ.Б мұғалімнің бағалауы





Бағалау критерилері:

1.Есептің шартын жазады.






Дескрипторлар:

1.Есептің шартын жаза алады.

2.Есептің шешуін жаза алады.


5 тапсырма

Өрнектер мен суреттер бойынша есептер құрастыр.

210*2+150*2=

490+330+150=

1000-490*2=

1000-(330+400)=

Әли сыныптастарымен балық аулауға бармақшы болдық.Әлиге 210 теңге тұратын 2 балық сүзгіш және 150 теңгеден 2 балық қажет болды.Әли барлығы неше теңге жұмсады.720 т жұмсады.

Қ.Б топтар бір-бірін бғалайды.

Бағалау критерилері:

1.Өрнектер мен суреттер бойынша есептер құрастырады.

Дескрипторлар:

1.Өрнек бойынша есеп құрасыра алады,.

2.жауабын таба алады.

6 тапсырма

«Дүкенші» ойыны

7 тапсырма.Амалдардың орындалу ретін көрсетіп,қазақстанның өзендерінің ұзындығын біл.

500/5+196*4 593км

(182*5+45)-453 502 км

1000-904/4-62 712 км

576+708/3-12 800км

8 тапсырма теңдеулерді шеш

Х*7=330-274

502-2*А=1000

Х+30*5=365

Х/4=100-22

-Әр топтан төрт адам шығарып есептер шығару

Қ.Б топтар бірін-бірі бағалайды.

Бағалау критерилері:

1.Теңдеуді шешеді

Дескрипторлар:

1.теңдеудің шешуін таба алады

2.теңдеуді шеше алады.

9 тапсырма

Сабақты бекіту. Сұрақ құрастыру

1.Қазақстан аумағында ірілі-ұсақты қанша мың өзен бар? 85 мың

2.Ойыл өзенінің ұзындығы неше км? 800км

3.2000тг ұсақтап жіберші.1000+200*5

4. Ырғыз өзенінің ұзындығы неше км?593км

1мин

Үйге тапсырма 7 тапсырманы аяқтау. 29 бет

Бағалау:

-Өте жақсы балалар, топтар бүгін сендер сабаққа өте жақсы қатыыстыңдар.Жарайсыңдар. Бұдан жақсы сабаққа қатыса аласыңдар


2 мин

Рефлексия.




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!