Мұғалімнің
аты-жөні:
|
Сабигазина Индира
Аргынбековна
|
Пән/Сынып:
|
2
|
Қай аптаның нешінші
сабағы
|
3апта, 9 сабағы
|
Тарау немесе бөлім
атауы:
|
1В
бөлім-Сандар мен амалдар орындау.
Есептер
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Өткенді
бекіту
|
Оқу
мақсаты:
|
2.1.1.2 екі таңбалы сандарды
оқу, жазу және салыстыру
|
Бағалау
критерийі:
|
Сандарды оқу алады , жазады
және салыстыра алады
|
Саралап оқыту
тапсырмалары
|
Ұжымдық
жұмыс
Жаңа тақырыптың
түсіндірілуі
|
Бірлескен жұмыс
(1,2 тапсырма)
Тапсырманы ұсыну және дұрыс
жауапты ұсыну арқылы үйрету
|
Жеке
жұмыс
Тапсырманы ұсыну, оқушылар өз
бетімен орындауы
|
Уақыты
|
Кезеңдері
|
Тапсырма
|
Тапсырманың
мақсаты
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
1
минут
|
Ұйымдастыру
|
Сәлеметсіздер ме,
балақайлар?
Бүгінгі математика
пәнінен өткен сабақтарды еске түсіретін боламыз, және есептер
шығарамыз.
Біздің сабағымыздың
мақсаты: екі таңбалы сандардың разрядтық құрамын анықтау, разрядтық
қосылғыштарға жіктеу
Бүгін сен бір таңбалы және екі
таңбалы сандарды ондықтан аттап өту арқылы ауызша қосуды және
азайтуды, екі бір таңбалы саннан 11 санын
құруды үйренетін
боласың.
|
Өтілетін сабақтың мақсатымен
танысады. Сабақтан не үйренетіні туралы ақпарат
алады
|
|
Презентация №
1бет
|
7-8
минут
|
Жаңа
сабақ
|
Өткен
сабақты 11 санының
құрамын есімізге
түсірейік.
11 санының құрамын
қалай анықтауға болады?
Мына көрсетілген
сызбаға қарап отырып, ойыңмен
бөліс.
Алдымен көк фигураларды сана,
қанша фигура санадың?
Көк фигурадан –
9
Оған 1 сары фигураны қосып
көр.Енді қайта сана. Қанша
болды?
10 фигура
болды
Енді тағы бір сары фигураны
қосып, санап шық
Барлығы қанша фигура
санадың?
Барлығы-11 фигура
болды.
Балақай, кез келген санға 1
санын қоссақ келесі сан шығатынын естен
шығармайық!.
-
Балалар, маған мазайка
құрастырып ойнаған ұйнайды.
-
Ал, сендердің сүйікті
ойындарың қандай?
-
Ендеше, мынандай қызық ойын
ойнап корейік. Экранға мұқият
қара.
1-тапсырма.
Ө рнектерге
қара. Сурет бойынша қосуға және азайтуға өзара байланысты теңдіктер
құрастыр.
7 + 4
= 11 4
+ 7 = 11
11 – 4 = 7 11 – 7 = 4
8 + 3 = 11 3+8=11
11–3=8 11 – 8=3
6 + 5 = 11 5 +6 =11
11–5 = 6 11– 6 = 5
9 + 2 = 11 2 + 9 = 11
11– 2 = 9 11– 9 = 2
|
Жаңа сабақты
меігеруде өткен тақырыпты еске түрсіру арқылы өткен білімді
пысықтайды.
Жаңа сабақты меігере
отырып, қосу мен азайтуға байланысты теңдіктер құрастырады, 11
санының құрамын анықтайды.
|
Жарайсыңдар,
барлығын есімізге түсірдік!
Жарайсыңдар,
балалар, сендер мен ойлағаннан да мықты болып шықтыңдар! Сол үшін
өзімізге үш рет шапалақ соғып қояйық. («Шапалақ соғу»
әдісі)
|
Презентация №
2бет
|
8
минут
|
Тәжірибе
|
Келесі тапсырмаларды
өзің орындап көр. Есепті
шығар.
Сырымның 11 үстел үсті ойыны
бар. Оған 8 ойынды ата-анасы, ал қалғанын достары
сыйлады. Сырымға достары неше үстел үсті ойынын
сыйлады?
Есепті шығарып болсақ, бірге
тексереміз.
А
та-анасы – 8ойын
Достары - ?
11ойын
Шешуі: 11 – 8
=3
Жауабы: Достары 3 ойын
сыйлады
|
Жаңа тақырыпты тәжірибе арқылы
меңгеруде есептер шығару арқылы 11 санының құрамын
анықтайды
|
Бағалау
критерийлерін ұсыну
Тамаша! Сенің қолыңнан
келетініне сенімдімін!
|
Презентация №
3бет
|
3
минут
|
Бекіту
|
Бүгінгі сабақ біздің
ойымыздан шыққан болса, төмендегі тапсырмаларды орындап
көрейік
Әрбір түстен неше бөлшек
пайдаланылған? Санап көр. Диаграмма бойынша «Нешеуі...» сөзін
қолданып, сұрақтар қойып көр. Диаграмма бойынша әртүрлі
теңсіздіктер құрастыр.
Жауабы: 10
˂11
12˃11 7 ˃6 10 ˃
7
Сабағымыз аяқталды. Сау
болыңдар!
|
Тақырыпты меңгергенін анықтау
мақсатында диаграмма арқылы әртүрлі теңсіздіктер құрастырады, Білім
алушының сыни тұрғыдан ойлануына, логикалық ойлауға мүмкіндік
алады.
|
Бағалау
критерийлерін ұсыну
11 санының құрамын
білемін
|
+
|
Екі бір таңбалы саннан
11 санын құруды
үйрендім
|
+
|
Бір таңбалы және екі
таңбалы сандарды ондықтан аттап өту арқылы ауызша қосуды және
азайтуды
|
+
|
|
Презентация №
4бет
|