Ашық сабақ "Математикалық тартыс" 4 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Математикалық тартыс" 4 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылардың пәнге деген қызығышылығын арттру үшін сабақты түрлендіріп өткізген дұрыс. Мысалы: қайталау сабақ, ертегі сабақ, ойын сабақ, тартыс сабақ т.б. Осындай түрлі сабақтардың тартымды, қызықты болуы логикалық және қызықты математикалық есептерге байланысты. Сондықтан да мұғалім есептерді жай ғана ала салмай, әрбір есепті шешу деңгейлігіне, мңызына, түріне, логикасына қарай іріктеп алғаны дұрыс.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Математикалық тартыс.

Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру үшін сабақты түрлендіріпі өткізген дұрыс. Мысалы, қайталау сабақ, ертегі сабақ, ойын сабақ, тартыс сабақ, т. б. Осындай түрлі сабақтардың тартымды, қызықты болуы логикалық және қызықты математикалық есептерге байланысты. Сондықтан да мұғалім есептерді жай ғана ала салмай, әрбір есепті шешу деңгейлігіне, маңызына, түріне, логикасына қарай іріктеп алғаны дұрыс. Жан-жақты ойластырылып, құрастырылған есептер оқушылардың ойлау қабілеті мен шығармашылық белсенділігінің дамуына ықпал етеді. Осыларды ескере отырып, екі топ арасында дәстүрлі емес есептерден «Математикалық тартыс» ойын сабағын ұйымдастырдым.

«Математикалық тартыс» ойын сабағы 3 кезеңнен тұрады. Әр топтың аты, ұраны болуымен қатар құрамы 3-12 оқушыдан аспауы керек. Алдын ала жоғарғы сынып оқушыларынан сайланған әділқазылар алқасы әр кезеңнен кейін топтың бағасын беріп отырады.

1-кезең. «Жекпе-жекке» шақыру.

Екі топ басшыларына бірдей есеп беріледі, берілген уақыт ішінде қай топ басшысы есепті бірінші шығарса, сол топ жекпе-жекті бастауыкерек.

Есеп. Үш әке және 6 бала серуенге шықты. Олар 42 алма сатып алды. Бұлардың әрқайсысына 6-дан алма тиді. Бұл қалай болғаны?

DrawObject1 Екі топқа 5 есеп беріледі. Бірінші кезекті бастаушы топ қарсы топтың ішінен өзі қалаған оқушыны атап жекпе-жекке шақырады. Осылай 3 минуттың ішінде кезектесіп барлық есепті шығару керек.

  1. Берілген квадратты бес тіктөртбұрышқа бөледі.
    Тіктөртбұрыштың қабырғалары беттеспеуі керек.

  2. Кім тез шеңбердегі нүктелердің арасын кесінділер-

мDrawObject2 ен қосады. Әрбір кесінді бір-бірімен жалғасып жа-

тады. Ал кесіндіні бір жүргізілген жерінен екінші

рет жүргізуге болмайды, ал кесінділердің қиылы-

суына болады.

  1. Қанша үш таңбалы сан бар?

  2. Сүт толтырыла құйылған бөшке 30 кг, ал толтырылмаған, яғни жартылай сүт құйғанда 15,5 кг болады. Бөшкенің салмағы қанша?

  3. Шырпымен жұмыс.



АDrawObject8 DrawObject7 DrawObject5 DrawObject6 DrawObject4 DrawObject3 ) Екі шырпыны ауыстырып үйдің қабырғала-рын өзгерт.

DrawObject10 DrawObject9

БDrawObject11 DrawObject12 ) 6 шырпыны орынын ауыстыру арқылы үй шығар.

DrawObject14 DrawObject13

DrawObject15 DrawObject16

В) 3 шырпыны өзгерту арқылы 5 бұрышты үшбұрыш шығар.

DrawObject28 DrawObject27 DrawObject26 DrawObject19 DrawObject18 DrawObject25 DrawObject24 DrawObject23 DrawObject17 DrawObject22 DrawObject20 DrawObject21







2-кезең. «Кім жылдам?» Есепті дұрыс, әрі тез шығару керек.

  1. Екі кастрюльдің біреуінің бойы биік, ал екіншісінің көлемі кеңірек.

Екеуінің қайсысына су көбірек сияды?

  1. Газетті 3 бөлікке бөл, одан кейін оның бір бөлігін 3-ке бөл, оның бір бөлігін тағы да 3-ке бөл, осылай 40 рет қайтала. Сонда бір газет неше бөлікке бөлінеді?

  2. Жұлдызшалардыңорнына сандар қой, олардың көршілес үш сандардың қосындысы 20 шығуы керек. 7******9

  3. Көлде лилия гүлі өсіп тұр. Күн сайын олар көбейіп, жиырмасыншы күні көлдің бетін түгел басып кетті. Қаншасыншы күні көлдің жартысын лилия гүлі басып кетті?

  4. Екі бала кітап сатып алмақшы болды. Олардың біреуіне 27 теңге, ал екіншісіне 1 теңге жетпейді. Олар екеуі ақшаларын қосып еді, ақшалар тағы да жетпейді. Сонда кітап қанша тұрады?

  5. Берілген жарты айды екі кесінді арқылы 6 бөлікке бөл.

DrawObject29







  1. Қолыңды алмай сыз.

DrawObject33 DrawObject35 DrawObject34 DrawObject32 DrawObject31 DrawObject30







  1. 100 оң сан берілген. Олардың кез келген жетеуінің көбейтінділері бірден үлкен. Екі оң санның көбейтіндісі бірден үлкенін дәлелде.



3-кезең. Топ басшыларының сайысы.



  1. Берілген торкөзге 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 сандарын қой. Тең боладысында 21 шығуы керек.

10


8

4

7

10

7

11

3



  1. Мектепте 40 парта сырлану керек еді. Үш күн сырланғаннан кейін әлі де сырланбаған 13 парта қалды. Сонда күнінде неше партадан сырланып отырған?

Ж: 40-13=27 парта (сырланған)

  1. Бақта 83 түп алма, өрік ағаштары бар. Ал, алма мен шабдалы ағаштарының қосындысы 74. Өрік ағашы 28 түп болса, шабдалының саны қанша?

  2. Теңдеу құру: Кітап қоятын шкафта бірнеше сөре бар. Әр сөреде 32 кітаптан тұр еді. Шкафтан 50 кітап алғанда, онда 110 кітап қалды. Шкафта неше сөре бар?

32х-50=110

32х=110+50

32х=160

х=160:32

х=5 (сөре)

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
08.01.2018
484
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі