Материалдар / Ашық сабақ математика.Тікбұрышты параллелепипедтің қыры мен ұзындығына берілген есептерді шығару
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ математика.Тікбұрышты параллелепипедтің қыры мен ұзындығына берілген есептерді шығару

Материал туралы қысқаша түсінік
Математика пәнінен ашық сабақ үлгісі
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырып: Тікбұрышты параллелепипедтің көлемі мен қырының ұзындығын табуға берілген есептерді

шығару / Жер серіктері

Мектеп: «Сүлейман Демирел атындағы мектеп-интернат-колледжі»

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:Койшыгулова А

4-сынып:

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Оқу мақсаттары

4.5.1.5 тікбұрышты параллелепипедтің (кубтың) көлемі мен қырының ұзындығын табуға берілген есептерді талдау және

шығару;

Күтілетін нәтижелер

Барлық оқушылар:

тікбұрышты параллелепипедтің көлемін табу формуласын біледі.

Бірқатар оқушылар:

тікбұрышты параллелепипедтің (кубтың) көлемі мен қырының ұзындығын табуға берілген есептерді шығарады.

Кейбір оқушылар:

тікбұрышты параллелепипедтің (кубтың) көлемі мен қырының ұзындығын табуға берілген есептерді талдайды және шығарады.






Тілдік мақсаттар

Оқушылар:

тікбұрышты параллелепипедтің көлемі табуды түсіндіріп береді.

Пәндік лексика және терминология:

тікбұрышты параллелепипед, көлемі, қыры.

Тікбұрышты параллелепипедтің көлемін қалай табуға болады? Тікбұрышты параллелепипедтің қырының ұзындығын қалай табуға болады?

Есеп шарттарын қалай жазуға болады?

Жазу:

Тікбұрышты параллелепипедтің көлемін және ұзындығын табу

формуласын жазу.

Тірек білім, білік, дағдылар

Тікбұрышты параллелепипед, көлемі, қыры.

Жоспар

Жоспарлан- ған уақыт

Жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Қызығушы

-лықты ояту

Ынталандыру. Психологиялық дайындық

«Оқимыз, үйренеміз, жалықпаймыз, Білімнің шыңына біз шарықтаймыз!»

Қандай фигуралар? Айырмашылығын тап

Психология- лық дайындық Оқулық, дәптер






Интербелсенді тақта




Мағынаны тану
















Қолдану

Жаңаны ашу.

Түсіндіре отырып алғашқы бекіту.

Оқушылар оқулықтағы №3 тапсырманы түсіндіре отырып орындайды.

Тікбұрышты параллелепипедтің көлемі мынаған тең: V=12·3·5=180 (см3)

Текшенің көлемі мынаған тең:

V=2·2·2=8 (см3)

Жаңаны қолдану.

4 А-тапсырманы орындайды. Оқушылар суретке қарап, сұрақтарға жауап береді.

  1. Тікбұрышты параллелепипедтің барлық көрінбейтін қырларын атаңдар. (AD, CD, LD)

  2. Қырларының ұзындығы белгілі: АВ=3 см, ВС= 6 см, ВN=4 см. ML, LK, CK қырларының ұзындықтарын атаңдар. (ML= BC= 6 см, LK= АВ=3 см, CK = BN=4 см).

4Ә тапсырма. Берілген геометриялық өлшемдерін атаңдар. (Ұзындығы – 11 см, ені – 4 см, биіктігі – 6 см. Текшенің қабырғалары – 4 см).

Тікбұрышты параллелепипедтің көлемі мынаған тең: V=11·4·6=264(см3)

Текшенің көлемі мынаған тең: V=4·4·4=64(см3)

Презентация. Оқулық, дәптер.



























































Талдау








5 тапсырма. Кесте бойынша есеп құрастырады және



«Үштік» әдісі.

Шығармашылық жұмыс: Әр топқа текшелер беріледі












«Мәреге жет» ойыны.
















«Миға шабуыл» әдісі.

шығарады.

Топпен жұмыс:


6А тапсырма шығармашылық жұмысқа арналған.

«Үштік» әдісі қолданылады. а-нұсқасында алдымен

параллелепипедтің белгісіз қырының ұзындығын табады.

Табылған ұзындығын 3 см-ге кішірейтіп, алынған

параллелепипедтің көлемін табады.

Шешуі: V= a·b·h

a= V : (b·с) = 64 : (4·2) =8 см

8 см – 3 см= 5 см

V= a·b·с= 5·4·2=40 см3

7 тапсырмада топпен өрнектердің мәндерін

есептейді. «Мәреге жет» ойыны арқылы орындайды. Әр

ұяшықтағы тапсырмаларды орындайды.

(48·34):51=32 125+957+(107 :43 =1107

(54·38):57=36 1132-375-(1024:32)=725

(322-312)2= 3669 29+(11· (182 – 54))=2999

22 + (28·21 -11= 599 (5·102)-2· (441:21-6)2= 50

8 тапсырма

Экскаватор ұзындығы 54 м, ені 2 м және тереңдігі 3 м

шұңқыр қазуы тиіс.

а) Экскаватор қанша көлемде топырақ алып шығуы тиіс?

V=54·2·3= 324м3

ә) Егер шөмішінің көлемі 6м3 болса, шөміш қанша рет

топырақ көсіп алуы тиіс?

324:6=54

9 тапсырма зерттеуді талап етеді. «Миға

шабуыл» әдісі.

Шешуі:

Оның бір қабырғасы белгілі 8 см, периметрі белгілі 22 см.

Осыдан белгісіз қабырғасын табады.Ол үшін

тіктөртбұрыштың периметрін табу формуласын қолданады.


(8+ b)·2=22, бұдан белгісіз қабырға b=3см екені шығады.

Екінші тіктөртбұрыштың белгісіз қабырғасын табады, ол

8 см-3см=5см. Тіктөртбұрыштың ауданын табу формуласы

бойынша белгісіз ауданды табады: S=8 5=40 см2.






Жинақтау










Рефлексия








Бағалау

«Кім жылдам?» ойыны «Wordwall”бағдарламасы арқылы










«Мен үшін бүгінгі сабақта ұнаған тапсырма…»






Жинаған балл бойынша бағалау











Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!