Материалдар / Ашық сабақ. Мәтін бөліктерін ерекшелеу 6 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ. Мәтін бөліктерін ерекшелеу 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Информатика пәнінен ашық сабақ. Мәтін бөліктерін ерекшелеу. 6 сынып оқушыларына
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
461
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән Информатика сынып 6 "Ә" Күні 22.11.17 ж.

Тақырып: Мәтін бөліктерін ерекшелеу

Мақсат:

Білімділік – Мәтін бөліктерін ерекшелеу тақырыбы бойынша оқушыларға жалпы түсінік беру

Дамытушылық – оқушылардың логикалық ойлау қабілеттерін, көре отыра есте сақтау қабілеттерін дамыту.

Тәрбиелік – оқушыларды ұқыптылыққа, жауапкершілікке тәрбиелеу.

Сабақ түрі: аралас

Сабақ типі: жаңа тақырыпты түсіндіру

Құрал-жабдықтар: ДК, оқулықтар, дәптерлер, тақта, тұсаукесер, (көзге арналған жаттығу), таратпа карточкалар, Word Pad мәтіндік редакторы.

Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері

Бөлінген уақыт

Мұғалімнің іс - әрекеттері

Оқушылардың

іс - әрекеттері

І.

Ұйымдастыру кезеңі.

2 мин

Амандасу. Оқушыларды түгендеу. Оқушылардың зейіндерін сабаққа аудару. Сабақтың мақсатымен таныстыру.

Амандасады. Кезекші сабақта жоқ оқушыларды айтады.

Карточка арқылы сұрақ, жауап

ІІ. Үй жұмысын тексеру



5 мин.

  1. Сұрақ-жауап:Бас әріпті немесе символды жоғарғы регистрден енгізу үшін не істеу керек?

  2. Егер бас әріппен бірнеше сөз енгізу керек болса нені басамыз ?

  3. Бос орынды қай кезде пайдаланамыз?

  4. Абзацтың соңында қандай пернені басамыз?

  5. Курсорды жолдың басына апаратын перне?

  6. Курсорды жолдың соңына паратын перне?

7. Егер құжат беті көп болса, мәтіннің соңына қалай жетуге болады?

8. Мәтінді түзетуге жататын әрекеттер?

9. Бір бетке жоғары немесе төмен жылжу үшін қандай пернелерді пайдаланамыз?

10. Мәтіннің негізгі элементттері?

11. Мәтіндік редактор дегеніміз не?

12. Мәтінді ерекшелеу үшін нені пайдаланған қолайлы?


IІІ. Жаңа тақырыпты түсіндіру.

10 мин

Мәтін теріп болған соң түзету және пішімдеу үшін мәтін бөліктерін (фрагмент) ерекшелей білу керек.

Тышқанның көмегімен ерекшелеу үшін құжаттың сол жақ, «ерекшелеу ернеуі» деп аталатын, ернеуін қолданады. Тышқанның сілтемесі оңға қарай бұрылған стрелка түріне айналады. Пернетақтадан ерекшеленген кезде Shift және Ctrl пернелері тіркесімдерін бірге басу керек.

Мәтін бөліктерін ерекшелеу тәсілдері

  1. Тұтас жолды ерекшелеу. Егер тышқанның сол жақ батырмасымен жолдың басын бір рет шертсеңдер, жол тұтастай ерекшеленеді. Тышқанның сілтемесі бұл жерде ақ стрелка кейпіне енеді.

  2. Егер экранның осы жерінде тышқанның сол жақ батырмасын екі рет шертсек, онда абзац ерекшеленеді.

  3. Тышқанның сол жақ батырмасын үш рет шерту мәтінді тұтастай ерекшеленеді.

Мәтінді тұтастай бірден ерекшелеу үшін пернетақтадан бір мезгілде CTRL пернесі мен цифрлық қосымша пернетақтадан «5» санын басуға да болады.

Мәтін бөліктерін түзетуге: жою, қосу, жылжыту, көшіру, іздеу және алмастыруды жатқызуға болады.

ІV. Практикалық жұмыс.









10 мин

Компьютердегі тәжірибелік

жұмыс оқулықта 166-167 бет.








А деңгейі .

  1. Мәтінді теріңдер, қайталанған сөздерді "буферге көшіру, буферден қою" құралдарын пайдаланып жаз. Осы мәтіндегі " саулық сөзін қызыл түске өзгерт. Мәтін өлшемі- 20, орта бойынша туралауда орында..

" Тазалық- саулық негізі, саулық- байлық негізі"

В деңгейі

  1. Мәтіннің өлшемін- 16, түсін- жасыл, сол жақ туралауда, түрін- жартылай қарайтылған. Курсивті қылып пішімдеңіз

" Нр жігіттің екі сөйлегені өлгені,

Еменнің иілгені- сынғаны"

С деңгейі .

  1. Мәтінді теріңіз, оны белгілеп алып асты бір сызықпен сызылған, әрі арайиылған, орта бойынша тураланған етіңіз. Мәтін өлшемі-22, түсін- көкпен өзгертіңіз. Мәтіннің көшірмесін орындап, "Білім" атымен сақтаныз.

"Білекті бірді жығар, білімді мыңды жығар"


3. Құжатты өз бумаларыңда Сөздер_1 деп сақтаңдар.

V. Сергіту сәті.


2 мин.

Жаттығуды орындарында отырып орындау.

Көз жаттығуын орындайық.(презентация көрсетіледі) Көзге арналған жаттығулар.ppt


  • Орнымызда отырып көзімізді алыс бір нүктеге қадап ұзақ қарау.

  • Басымызды қозғамай көзімізбен оңға, солға қарау.

  • Басымызды қозғамай көзімізбен жоғары, төмен қарау.

  • Көзімізді қатты қысып немесе қолымызбен жауып тұру.

  • Көзімізді жиі жыпылықтатып ашып жұму.

VІ. Бекіту.

7 мин

Бақылау сұрақтары мен тапсырмалар

  1. Мәтін теру ережелерін атаңдар.

  2. Мәтіннің басына бос абзацты қалай қосамыз?

  3. Мәтінді енгізгенде жіберілген қателерді түсіндіріңдер:

Планета тұрғындары арасында ондаған тілде сөйлейтін адамдар көп-ақ. Мәселен, К.Меццофанти (1774-1849 жж.) 26 тілде, ал профессор Раск (1787-1832 жж.), Д.Баурин (1792-1872 жж.), доктор Гарольд Уильямс (1876-7928 жж.) 28 тілде сөйлеген. Поуэлл Александр Янулас (1939 жылы туған) Канададағы Британ Колумбия провинциалды сотында 41 тіл бойынша қызмет істепті. Ал Ұлыбританияның ең ірі лингвисі саналатын Джордж Кэмбпелл (1912 жылы туған) 54 тілді меңгерген. Ол Би – би – си –де жұмыс істепті.

4. Мәтіндегі қолданылатын қандай амалдар түзетуге жатады?

5. Мәтіннің элементтерін жою үшін қолданылатын пернелерді атаңдар.

6. «Мәтінді ерекшелеу тәсілдері» кестесін толтыруды аяқтаңдар (5-кесте):

Мәтіннің элементі

Пернелер тіркемесі

«Тышқанды» пайдаланып

Символ

Shift+бағыт солға (оңға)


Сөз

Ctrl+Shift+ бағыт солға (оңға)

Екі рет шерту

Жол

Shift+Home – жолдың басына дейін ... – жолдың соңғына дейін

Ерекшелеу ернеуін шерту

Сөйлем


Ctrl-ды басып тұрып, сөйлемді шерту

Абзац


Екі рет шерту ... абзацтың мәтінін үш рет шерту

Мәтін

Ctrl+A

Ерекшелеу ернеуін үш рет шерту

7. Сәйкестендіріңдер.


Ctrl+Home Таңдалған бұйрықтың бас тарту

Page Up Бас әріптерді теру режиміне өту

Delete Курсорды құжаттың басына апару

Caps Lock Курсордың сол жағындағы сөзді жою

Esc Курсорды бір бетке жоғары апару

Insert Абзацты енгізуді аяқтау

Enter Курсордың оң жағындағы сөзді жою

Ctrl+BackSpace Мәтінді енгізгенде ауыстыру

режиміне көшу

8. Мәтінді алмастырудың қандай тәсілдерін білесіңдер?

9. Ерекшеленген фрагментті алмасу буферін қолданбай қалай көшіреміз?

10. Алмасу буферіндегі бір мезгілде мәтін фрагменттерінің нешеуін сақтауға болды?

VІI. Бағалау.

2 мин.

Сабаққа белсенді қатысып отырған оқушыларды бағалау.

Бағаларын күнделіктеріне қойдыртады.

VІII.Үй жұмысы.

2 мин.

V тарау. § 10 оқу.

Күнделіктеріне үй тапсырмасын жазып алады.




Уалиева Дана Турсыновна



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!