Ашық сабақ "Мәтінді есептерді теңдеулер және теңсіздіктер құрастыру арқылы шешу" 7 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Мәтінді есептерді теңдеулер және теңсіздіктер құрастыру арқылы шешу" 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімге арналған сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Тақырыбы:

Мәтінді есептерді теңдеулер және теңсіздіктер құрастыру арқылы шешу

Күні,айы:

Мұғалімнің аты-жөні: Абишева М.С, Байманова Ж.К


Сабаққа қатысқан оқушылар саны:

Сабаққа қатыспаған оқушылар саны:

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.4.3.1

есеп шарты бойынша математикалық модель құру;

7.4.2.2

мәтінді есептерді теңдеулер және теңсіздіктер құру арқылы шығару;

Сабақ мақсаты

Білімділік:

  • Мәтінді есептерді теңдеулер және теңсіздіктер көмегімен шығару;

  • Алған білімдерін толықтыру;

  • Жүйелеу.

Дамытушылық:

  • Оқушыларға қысқаша көбейту формулаларын меңгерту;

  • Математикаға қызығушылығын арттыру;

  • Білік дағдысын дамыту.

Әлеуметтік-мәдени:

  • Сабақта әр түрлі өзгерістер болатынын байқауға дағдыландыру;

  • Ауызекі сөйлеу дағдысын қалыптастыру;

  • Сөздік қорын молайту;

  • Күнделікті қоршаған ортадан мысалдар келтіре алу;

  • Өздерін және сыныптастарын бағалай алу.

Ойлау дағдыларының деңгейі

  • Білу

  • Түсіну

  • Қолдану

Сабақтың типі:

Жаңа сабақ

Бағалау критерийі

  • Ашық сұрақтарға жауап берді;

  • Жаңа тақырып бойынша берілген мысалдарды жақсы түсіндіре алды;

  • Мәтінді есептерді шығару біледі.

Қолданылатын әдіс – тәсілдер

Сұрақ-жауап, топтық жұмыс, АКТ, зерттеу

Құндылықтарға баулу

Индустрия мен инновацияға негізделген экономикалық өсу. Зайырлы қоғам және жоғары руханият.

Пәнаралық байланыс

Ағылшын тілі, орыс тілі, физика, геометрия

Тілдік мақсат

Үш тілде тақырыптарды оқу:

а) Мәтінді есептерді теңдеулер және теңсіздіктер құрастыру арқылы шешу;

ә) Решение текстовых задач с помощью составления уравнений и неравенств;

б) Solution of text problems with the help of the formulation of equations and inequalities.

Күтілетін нәтиже

Мәтінді есептерді теңдеулер және теңсіздіктер арқылы шығара алады.

Алдыңғы білім

Теңдеулер және теңсіздіктер шешу.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңдері

Жоспарланған жұмыс

Ресурстар

Сабақтың басы (2мин)











2 мин






















3 мин



Сабақтың ортасы






























10 мин




















13 мин





































3 мин











2 мин

















Сабақтың соңы

3 мин

Оқушылардың сабаққа дайындығы. Сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл күй қалыптастыру. Сабақтың тақырыбымен таныстыру. Оқушыларға 3 тілде жазылған кеспе қағаздары таратылады. Қазақша, орысша, ағылшынша жазылу бойынша 3 топқа бөлінеді. Сол сөз тіркестерінен сөйлем құрай отырып, сабақтың тақырыбын ашады.


1-топ - Мәтінді есептерді теңдеулер және теңсіздіктер құрастыру арқылы шешу;

2-топ - Решение текстовых задач с помощью составления уравнений и неравенств;

3-Топ - Solution of text problems with the help of the formulation of equations and inequalities.

Сабақ мақсатымен таныстыру.

Тренинг. «Жаттығуды орында». Оқушыларды ортаға шақырып, шеңбер бойымен тұрғызамыз. Әрбіреуіне сергітуге арналған парақшаларды таратамыз.

  1. Екі рет отырып-тұрыңыз

  2. Сол аяғыңызда бес рет секіріңіз

  3. Екі қолыңызды екі рет жоғары көтеріңіз

  4. Барлық тапсырмаларды мұқият оқыңыз

  5. Атыңызды айқайлап айтыңыз

  6. Екі рет қатты дауыстап мияулаңыз

  7. Кез келген үш адамның бетінен сүйіңіз

  8. Өз орныңызда үш рет айналыңыз

  9. Ойынды жүргізушіге қарап қатты күліңіз

  10. Кез келген үш адамның қолынан ұстап көріңіз

  11. Оң аяғынызбен бес рет секіріңіз

  12. Барлық тапсырмаларды оқып шыққан соң №13 және №14 тапсырмаларды ғана жасаңыз

  13. Тізерлеп отырыңыз

  14. Осы парақты алдыңызға қойыңыз

РАХМЕТ!

Мұғалім:

-оқушылар осы тренингтен қандай қорытынды шығаруға болады?

Кез келген есептің мәтінін мұқият оқып, мағынасын ажырата білу.

Ашық сұрақтарды қолдану арқылы алгоритм құру.

  • Есепті неден бастаймыз?

  • Теңдеуді қалай құрамыз?

  • Теңдеудің шешімі дегеніміз не?

  • Есептің шартына сәйкестігі деген не?

  • Алгоритмді қалай құруға болады?

Бағалау критерийі

Дескрипторлар

Балл

1.Ашық сұрақтарға жауап берді.

  1. Есепті неден бастаймыз?

1

  1. Теңдеуді қалай құрамыз?

1

  1. Теңдеудің шешімі дегеніміз не?

1

  1. Есептің шартына сәйкестігі деген не?

1

  1. Алгоритмді қалай құруға болады?

1

Кері байланыс оқушы мен оқушының арасында жүргізіледі.

Мәтінді есептерді шығару алгоритімі:

  1. Ізделінді шаманы немесе бірнеше шамаларды х,у,z... әріптерімен белгілейді;

  2. Берілген шамалармен ізделінді шамалар арасындағы байланыс орнатылады;

  3. Теңдеу немесе теңсіздік, немесе теңдеулер жүйесі немесе теңсіздіктер жүйесі (математикалық модель) құрастырылады;

  4. Құрастырылған теңдеу немесе теңсіздік немесе теңдеулер жүйесі немесе теңсіздіктер жүйесі шығарылады;

  5. Шыққан нәтиже есеп шартымен салыстырылады;

  6. Жауабы жазылады.

Топтар постер бойынша өз тапсырмаларын қорғайды. Тапсырмалар тақырып бойынша мысалдарды түсіндіру.

Тапсырмалар:

1-топ: 1 мысал

2-топ: 2 мысал

3-топ: 3 мысал

Кері байланыс: « Екі жұлдыз, бір тілек».

Бағалау критерийі

Дескрипторлар

Балл

2.Жаңа тақырып бойынша берілген мысалдарды жақсы түсіндіре алды.

1.Топ мүшелері толық қатысты.

1

2. Алгоритм бойынша есеп шартын жаза білді.

1

3. Түсіндіру мәдениеті сақталды.

1

4. Уақытты үнемді пайдаланды.

1

5. Тақырыпты аша білді.

1

Кері байланыс топ пен мұғалімнің арасында жүргізіледі.

Оқулықпен жұмыс.

1-топ. 36.6 жаттығу. Шабдалының бағасы өріктің бағасынан 50 тг артық, компот дайындау үшін 4 кг шабдалы және 6 кг өрік қажет. Егер шабдалы мен өрік сатып алуға 4200 тг жұмсалса, жемістердің бағасы қандай?

2-топ. 36.12 жаттығу. Еденнің ауданы 9 м2 және шаршы пішінді бөлменің қабырларын желімдеу керек. Бөлме биіктігі 3м, есіктің ауданы 1,8 м2, терезенің ауданы 1,5 м2 және бір түс қағазбен 7,2 м2 жерді желімдеуге болады.

3-топ. 36. 23 жаттығу. Отағасы депозитке 250 000 тг салмақшы болады. Осы соманың бір бөлігінің пайыздық өсімі 10%-ға тең шотқа, ал қалғанын қалдықты 50 000 тг төмендетпей алып тұруға болатын жылдық пайызы 9%-ға тең депозитке салды. Бір жылдан кейін депозиттегі сомма 274 000 тг-ге жетті.


Бағалау критерийі

Дескрипторлар

Балл

3.Мәтінді есептерді шығару біледі.


1. Ізделінді шаманы немесе бірнеше шамаларды әріптермен белгілейді.

1

2. Берілген шамалармен ізделінді шамалар арасындағы байланыс орната алады.

2

3. Теңдеу немесе теңсіздік (математикалық модель) дұрыс құрылған.

3

4. Құрастырылған теңдеу немесе теңсіздікті шығара алады.

2

5. Шыққан нәтиже есеп шартымен салыстыра алады.

1

6.Жауабын дұрыс жазады.

1

Кері байланыс оқушылар мен оқушылар арасында жүргізіледі.

Бекітуге арналған сұрақтар:

  1. Есептің математикалық моделі нені береді?

  2. Мәтінді есепті алгебралық (арифметикалық) тәсілмен шығару дегеніміз нені білдіреді?

  3. Мәтінді есепті дұрыс шығарылғанын қалай тексеруге болады?

  4. Мәтінді есепті теңсіздік арқылы шығару тәсілі қалай аталады?

  5. Мәтінді есепті теңдеулер немесе теңсіздіктер арқылы шығару тәсілі қалай аталады?

Кері байланыс мұғалім мен оқушының арасында жүргізіледі (ауызша сұрақтар арқылы қорыту)

Рефлексия: «Бағалау ағашы»

Қорытынды.

17-20 балл. Керемет жұмыс жасадыңдар;

13-16 балл. Жұмыстарын өте өнімді, сен мұны бұдан жақсы жасай аласың;

12-0 балл. Дұрыс бағытпен келе жатырсындар, әлі де еңбектену қажет



Интербелсенді тақта











Кеспе қағаз





















































Үй жұмысы

2 мин

36.1, 36.2 есеп

Оқулық

Рефлексия

Қандай екі нәрсе табысты болды? (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)

1.

2.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды? (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)

1.

2.

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

1.

2.





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
17.01.2018
3495
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі