Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақ жоспары

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 2 бөлім Сөз артында сөз (ортақ тақырып «Жақсы деген не, жаман деген не?»)


    Мектеп: №39 М.Жұмабаев атындағы ЖОМ

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Жалей А.А

    Сынып: 3

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Мәтінді теру және өңдеу

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    3.1.2.1. компьютерлік программалар қолданушының міндеттерін шешу үшін қажет екенін түсіндіру;

    3.1.2.2. компьютерлік программаларда файлдарды ашу және сақтау командаларын пайдалану;

    3.2.1.1. мәтіндік редакторда қарапайым сөйлемдерді теруді жүзеге асыру;

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар: Компьютерлік программалардың қолданушының міндетін шешу үшін қажет екенін түсіну, мәтіндік редакторды ашу, мәтін теру, өңдеу және сақтау.

    Оқушылардың басым бөлігі: WordPad мәтіндік редакторының терезе элементтерін атау.

    Кейбір оқушылар: Сақталған құжаттың атауын өзгерту, орнын ауыстыру

    Бағалау критерийі

    • Компьютерлік программалардың қолданушының міндетін шешу үшін қажет екенін айтады

    • WORDPAD мәтіндік редакторын іске қосады және сақтайды

    • Мәтін тереді және өңдейді

    • Құжаттың атауын өзгертеді

    • Құжаттың сақталған орнын өзгертеді

    • WordPad мәтіндік редакторының терезе элементтерін атайды

    Ойлау дағдыларының деңгейлері

    Білу, түсіну, қолдану.

    Тілдік мақсаттар


    Пәндік лексика және терминология:

    Мәтін, өңдеу, сақтау WORD PAD, мәтіндік редактор,іске қосу, программалар, стандартты, құжат құру, арнайы пернелер

    Құндылықтарға баулу

    Топта бірлескен жұмыс орнату, жұптық жұмыста бір-бірлерінің пікірін тыңдау құрметтеу арқылы білім алу,

    ынтымақтастықты дамыту

    Пәнаралық байланыс


    Алдыңғы білім

    Блокнот, пернетақтамен жұмыс

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


    Ресурстар

    Сабақтың басы

    3 минут














    5 минут

    Ұйымдастыру: Сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу

    «Көрші» Психологиялық ахуал қалыптастыру:

    Мақсаты: әрбір қатысушының сол топтың бір мүшесі екендігін сезінуі, бір-біріне жылылық сыйлау.

    Нұсқаулық:

    Көршіңді оң жақтан құшақта,

    Көршіңді сол жақтан құшақта.

    Оң жақтағы көршіңе бір жымиып,

    Сол жақтағы көршіңе бір жымиып,

    Бүгінгі сабақ барысы,

    Біз үлкен отбасы.


    «Конфет» әдісі арқылы дорбадағы түрлі-түсті конфет қағазына оралған тапсырмаларды алып, 2 топқа бөлініп отырады.

    Топ атаулары: “Мәтін”, “ WORDPAD”.


    Өткен сабақты пысықтау: «Сұрақтар сандығы» әдісі

    Екі топ пернетақта туралы сұрақтар жазып өз сандықтарына салады. Сандықтар алмасып, оқушылар келесі топтың сұрақтарына кезекпен жауап береді.


    ҚБ Күлегештер арқылы бағалау.


    (Көршілер қимыл – қозғалыстар арқылы жаттығуды жасайды)




    Picture 8








    Сандықша, қағаз, қалам





    Сабақтың ортасы

    3 минут



    10 минут






    10 минут






















    5 мин















    2 мин














    Мәтінді теру мен өңдеу тақырыбына интербелсенді тақта арқылы таныстырылым көрсету.



    1-тапсырма. Топтық жұмыс. (білу, түсіну)

    «Джигсо» әдісі арқылы оқушылар оқулықпен жұмыс жасай отырып, пікірлерін ортада талдайды.

    “WORDPAD” тобы: Мәтін

    “МӘТІН” тобы: Мәтіндік редактор



    Дескриптор:

    • Таңдалған тақырыпты кітаптан оқиды

    • Өзара талқылайды

    • Постер арқылы қорғайды.

    ҚБ Ауызша бағалау


    2-тапсырма. Практикалық жеке жұмыс. (қолдану)

    А)

    -Оқушылар өзі оқитын мектебі және оның ерекшеліктері туралы кішігірім мәтін құра.

    -Мәтіндік редакторды іске қос.

    -Жұмыс алаңына азат жолдан курсорды қой. «Менің мектебім» тақырыбын жаз.

    -Пернетақтадан «Enter» пернесін басып, төменгі қатарға түс.

    -Азат жолдан өз мектебің туралы 4-5 сөйлем құрап жаз.

    - Жазылған мәтінді Файл-Сохранить как немесе батырмасын басу арқылы

    - «Мектебім» деген атпен сақта.

    Ә) Құжат атауын «3 сынып»-қа өзгерт.

    Б) Құжаттың орнын ауыстыр


    Дескриптор.

    • WORDPAD іске қосады

    • «Менің мектебім» тақырыбын тереді

    • Мәтін құрап жазады

    • Сақтайды

    • Құжат атауын өзгертеді

    • Құжаттың орнын өзгертеді


    ҚБ «Бас бармақ» әдісі арқылы.


    3-тапсырма. Жұптық жұмыс. (білу, түсіну)

    «Қатені тап» әдісі. Берілген суретте терезе элементтері көрсетілген, қатені тауып атауларды дұрыс жазады.

    Дескрипторлар:

    • Қатені табады

    • Дұрыс атауларын жазады

    ҚБ Өзін-өзі бағалау


    Сабақты пысықтау. «Алтын балық» әдісі

    Оқушыларға жасырын суреттер таратылады, кімге балық түссе, сол алтын балық болады, оқушы алтын балықтың маскасын киіп, ортаға шығады. Басқа оқушылар оған сұрақтар қояды. Егер жауап бере алмаса топ мүшелері көмектесуіне болады.

    1.Мәтіндік редакторлардың негізгі қызметін ата.

    2. Мәтіндік редакторды қалай іске қосамыз?

    3. Құжат қалай сақталады?

    4. Неліктен WORDPAD мәтіндік редактор деп аталады?

    5. Неліктен құжатқа арнайы атау беріп сақтаймыз?


    ҚБ Ауызша бағалау

    Слайд





    АКТ 3 сынып оқулығы, Оқытудың белсенді әдістері

    плакаттар, маркерлер








    Слайд

    Компьютер










    Picture 2





    Үлестірме қағаздар,

    Компьютер










    Сабақтың соңы

    2минут

    Үй тапсырмасы:

    • Анықтамаларды дәптерге жаз

    • Тақырыпқа байланысты ребус құрастыр


    Кері байланыс: «Кемпірқосақ» әдісі арқылы бағалау

    Бүгін мен не білдім,

    Мені таңғалдырды,

    Мен жасай алдым,

    Қызық болғаны

    Маған қиын болды,

    Мен үйрендім,

    Енді мен жасай аламын.




    Бағалау кемпірқосақ


    Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

    Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

    Денсаулық жән

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Жалей Арайлым Абдықадырқызы
    13 Ақпан 2019
    4558
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ Мәтінді теру және өңдеу 3 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ Мәтінді теру және өңдеу 3 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Акт пәнінің ашылуына байланысты жаңартылған бағдарлама бойынша көптеген мұғалімдерге бұл сабақ жоспары өз сабақтарын жоспарлауда өте қажет болады деп есептеймін. Бұл сабақ жоспары оқушылардың сабаққа деген ынтасын оятып, қызығушылығын арттырып, қажет білімді жеңіл түсінуіне, өмірде қолдануына септігін тигізеді деген сенімдемін. Акт сабағында жақсы жоспарланған , ұйымдастырылған сабақтар көптеген жас мамандарға, ұстаздарға қажет құжат болады деп сенемін.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақ жоспары

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 2 бөлім Сөз артында сөз (ортақ тақырып «Жақсы деген не, жаман деген не?»)


    Мектеп: №39 М.Жұмабаев атындағы ЖОМ

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Жалей А.А

    Сынып: 3

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Мәтінді теру және өңдеу

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    3.1.2.1. компьютерлік программалар қолданушының міндеттерін шешу үшін қажет екенін түсіндіру;

    3.1.2.2. компьютерлік программаларда файлдарды ашу және сақтау командаларын пайдалану;

    3.2.1.1. мәтіндік редакторда қарапайым сөйлемдерді теруді жүзеге асыру;

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар: Компьютерлік программалардың қолданушының міндетін шешу үшін қажет екенін түсіну, мәтіндік редакторды ашу, мәтін теру, өңдеу және сақтау.

    Оқушылардың басым бөлігі: WordPad мәтіндік редакторының терезе элементтерін атау.

    Кейбір оқушылар: Сақталған құжаттың атауын өзгерту, орнын ауыстыру

    Бағалау критерийі

    • Компьютерлік программалардың қолданушының міндетін шешу үшін қажет екенін айтады

    • WORDPAD мәтіндік редакторын іске қосады және сақтайды

    • Мәтін тереді және өңдейді

    • Құжаттың атауын өзгертеді

    • Құжаттың сақталған орнын өзгертеді

    • WordPad мәтіндік редакторының терезе элементтерін атайды

    Ойлау дағдыларының деңгейлері

    Білу, түсіну, қолдану.

    Тілдік мақсаттар


    Пәндік лексика және терминология:

    Мәтін, өңдеу, сақтау WORD PAD, мәтіндік редактор,іске қосу, программалар, стандартты, құжат құру, арнайы пернелер

    Құндылықтарға баулу

    Топта бірлескен жұмыс орнату, жұптық жұмыста бір-бірлерінің пікірін тыңдау құрметтеу арқылы білім алу,

    ынтымақтастықты дамыту

    Пәнаралық байланыс


    Алдыңғы білім

    Блокнот, пернетақтамен жұмыс

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


    Ресурстар

    Сабақтың басы

    3 минут














    5 минут

    Ұйымдастыру: Сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу

    «Көрші» Психологиялық ахуал қалыптастыру:

    Мақсаты: әрбір қатысушының сол топтың бір мүшесі екендігін сезінуі, бір-біріне жылылық сыйлау.

    Нұсқаулық:

    Көршіңді оң жақтан құшақта,

    Көршіңді сол жақтан құшақта.

    Оң жақтағы көршіңе бір жымиып,

    Сол жақтағы көршіңе бір жымиып,

    Бүгінгі сабақ барысы,

    Біз үлкен отбасы.


    «Конфет» әдісі арқылы дорбадағы түрлі-түсті конфет қағазына оралған тапсырмаларды алып, 2 топқа бөлініп отырады.

    Топ атаулары: “Мәтін”, “ WORDPAD”.


    Өткен сабақты пысықтау: «Сұрақтар сандығы» әдісі

    Екі топ пернетақта туралы сұрақтар жазып өз сандықтарына салады. Сандықтар алмасып, оқушылар келесі топтың сұрақтарына кезекпен жауап береді.


    ҚБ Күлегештер арқылы бағалау.


    (Көршілер қимыл – қозғалыстар арқылы жаттығуды жасайды)




    Picture 8








    Сандықша, қағаз, қалам





    Сабақтың ортасы

    3 минут



    10 минут






    10 минут






















    5 мин















    2 мин














    Мәтінді теру мен өңдеу тақырыбына интербелсенді тақта арқылы таныстырылым көрсету.



    1-тапсырма. Топтық жұмыс. (білу, түсіну)

    «Джигсо» әдісі арқылы оқушылар оқулықпен жұмыс жасай отырып, пікірлерін ортада талдайды.

    “WORDPAD” тобы: Мәтін

    “МӘТІН” тобы: Мәтіндік редактор



    Дескриптор:

    • Таңдалған тақырыпты кітаптан оқиды

    • Өзара талқылайды

    • Постер арқылы қорғайды.

    ҚБ Ауызша бағалау


    2-тапсырма. Практикалық жеке жұмыс. (қолдану)

    А)

    -Оқушылар өзі оқитын мектебі және оның ерекшеліктері туралы кішігірім мәтін құра.

    -Мәтіндік редакторды іске қос.

    -Жұмыс алаңына азат жолдан курсорды қой. «Менің мектебім» тақырыбын жаз.

    -Пернетақтадан «Enter» пернесін басып, төменгі қатарға түс.

    -Азат жолдан өз мектебің туралы 4-5 сөйлем құрап жаз.

    - Жазылған мәтінді Файл-Сохранить как немесе батырмасын басу арқылы

    - «Мектебім» деген атпен сақта.

    Ә) Құжат атауын «3 сынып»-қа өзгерт.

    Б) Құжаттың орнын ауыстыр


    Дескриптор.

    • WORDPAD іске қосады

    • «Менің мектебім» тақырыбын тереді

    • Мәтін құрап жазады

    • Сақтайды

    • Құжат атауын өзгертеді

    • Құжаттың орнын өзгертеді


    ҚБ «Бас бармақ» әдісі арқылы.


    3-тапсырма. Жұптық жұмыс. (білу, түсіну)

    «Қатені тап» әдісі. Берілген суретте терезе элементтері көрсетілген, қатені тауып атауларды дұрыс жазады.

    Дескрипторлар:

    • Қатені табады

    • Дұрыс атауларын жазады

    ҚБ Өзін-өзі бағалау


    Сабақты пысықтау. «Алтын балық» әдісі

    Оқушыларға жасырын суреттер таратылады, кімге балық түссе, сол алтын балық болады, оқушы алтын балықтың маскасын киіп, ортаға шығады. Басқа оқушылар оған сұрақтар қояды. Егер жауап бере алмаса топ мүшелері көмектесуіне болады.

    1.Мәтіндік редакторлардың негізгі қызметін ата.

    2. Мәтіндік редакторды қалай іске қосамыз?

    3. Құжат қалай сақталады?

    4. Неліктен WORDPAD мәтіндік редактор деп аталады?

    5. Неліктен құжатқа арнайы атау беріп сақтаймыз?


    ҚБ Ауызша бағалау

    Слайд





    АКТ 3 сынып оқулығы, Оқытудың белсенді әдістері

    плакаттар, маркерлер








    Слайд

    Компьютер










    Picture 2





    Үлестірме қағаздар,

    Компьютер










    Сабақтың соңы

    2минут

    Үй тапсырмасы:

    • Анықтамаларды дәптерге жаз

    • Тақырыпқа байланысты ребус құрастыр


    Кері байланыс: «Кемпірқосақ» әдісі арқылы бағалау

    Бүгін мен не білдім,

    Мені таңғалдырды,

    Мен жасай алдым,

    Қызық болғаны

    Маған қиын болды,

    Мен үйрендім,

    Енді мен жасай аламын.




    Бағалау кемпірқосақ


    Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

    Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

    Денсаулық жән

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Информатика Сабақ жоспары 3 сынып
    13.02.2019
    4558
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Жалей Арайлым Абдықадырқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации