Мағынаны
тану
1-тапсырма
(15 мин)
ТЖ
Топтар әдеби шығарманың құрамдас бөліктерін
табады, талдайды, қорғайды.
І топ. "Оқиға тауы"
әдісі бойынша әдеби шығарманың композициялық құрылымына талдау
жасайды.
Шығарманың басталуы:
Қараадыр табиғаты.Қасқырлар
мекені.
Шығарманың байланысы:
Адамдар шабуылы.Көксеректі
асырауы.
Шығарманың дамуы:
Көксеректің ауыл тірлігін
жатсынуы
Шығарманың шиеленісуі:
Көксеректің өз қандастарына
қосылуы.
Шығарманың шарықтау шегі:
Көксеректің жойқын күшке
айналуы.
Шығарманың шешімі:
Құрмаштың жазасы. Көксеректің жазасын
тартуы.
ІІ
топ. "Семантикалық карта" әдісі
арқылы қай кейіпкердің сөзі екендігіне тоқталып, оны
талдайды.
№
|
Кейіпкер сөзі
|
Ауыл адамдары
|
Жұмаш
|
Құрмаштың
әжесі
|
Бейсем
бай
|
1
|
Қуарған-ай, неңді алып ем? Не жазып ем
?
|
|
|
+
|
|
2
|
Кәпір қырыс, неме ,
кеудесін
бермейді, жасымайды.
|
+
|
|
|
|
3
|
Мына кәпірдің екі көзі
жап-
жасыл болып кетіпті,
тұқымын
сезген екен, мұны
өлтіріп,
терісін алайық .
|
|
|
+
|
|
4
|
Қасқырың болса қайтейін,
менің
қара ала
төбетім бір-ақ
соғады.Араша
лай
алмасаң, әлдеқашан өлтіріп
тастар еді.
|
|
+
|
|
|
5
|
Іздегендерің-
нің
өзі-сол,
бәрін істеп жүрген сол.
Енді оны бір қолға
берсе-ау!
|
|
|
|
+
|
6
|
-Осы...осы...осы ит!
|
|
|
|
+
|
ІІІ
топ. Венн диаграммасы "Үш таған"
әдісі арқылы "Бөлтірік Көксерек", "Көк шолақ
Көксерек","Арлан Көксеректі"
сипаттайды.
Бағалау
критерийлері:
4-топ. Әдеби шеңбер
әдісі.
«Әдеби шеңбер
әдісі»
1. Талқы
себептері: «Көксерек» шығармасының
мазмұны, сюжеті, автор позициясыбойынша сұрақ
құрастырады.
2. Байланыстырушы- Мәтіндегі ақпараттың
өмірмен байланысын
табыңыз.
3. Қорытындылаушы- «Көксерек»
шығармасында көтерілген мәселені
қорытындылаңыз.
Дескриптор
-
Шығарманың мазмұны, сюжеттік желісі негізінде
сұрақ құрастырады;
-
Оқушылар мәтіндегі қай бөлімнің маңызды
екенін дәлелдейді;
-
Шығармадағы ақпараттың өмірмен байланысын ашып
көрсетеді;
-
Шығармадағы көтерілген мәселеге қорытынды
жасайды;
ҚБТабыс критерийлеріне сүйене отыра түрлі фигуралар
бойынша өзара бағалау
жүргізіледі.
3-тапсырма (9
мин)
ЖЖ "Пікір
алмасу" әдісі арқылы әр жұп 2 сұрақ
дайындайды. Әрбір сұрақты стикердің бірінші жағына, ал жауабын
екінші стикерге жазып, келесі жұппен ауыстырады. Стикердегі
сұрақтарды оқиды, жұптар өз жауаптарын жазып дайындайды. Көшбасшы
белгі бергенде, барлығы өз жауаптарын ашады және жауаптарын
талқылап, дұрыс жауаппен
салыстырады.
Шығарманың сюжеттік
желісін сақтай отырып, көркем тілмен
мазмұндайды. Жұппен талқылап, өзара
бағалайды.
Бағалау
критерийлері:
ҚБ."Екі жұлдыз, бір
тілек"
әдісі бойынша жұптағы оқушылар
бір-бірін бағалайды.
|