Материалдар / Ашық сабақ М.Әуезов "Көксерек"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ М.Әуезов "Көксерек"

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал жаңартылған білім бағдарламасына сай жасалған. жас мамандарға көмегі болады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Қазан 2020
313
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Бөлімнің атауы:

Балалар мен үлкендер


Мектеп: №1 Дінмұхамед Қонаев атындағы мектеп-гимназиясы

Күні: 19.02.2019 ж.

Мұғалімнің аты-жөні: Тасымова А.Ж.


Сынып: 7 «А»сынып

Пәні: Қазақ әдебиеті


Қатысқандар:


Қатыспағандар:



Сабақтың тақырыбы



М.Әуезов «Көксерек» әңгімесі

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

7.Т/Ж1Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөліктерін талдау

А/И3 Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру

Сабақ мақсаттары



Барлық оқушылар орындай алады: әңгімені түсінеді, сюжеттік желісі бойынша баяндайды, бейтаныс сөздердің мағынасын ажыратады.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады: композициялық құрылымына талдау жасайды, мазмұндайды, талдайды.

Кейбір оқушылар орындай алады: әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін салыстырып, дәлелдейді.

Бағалау критерийлері:

Көркем шығарма сюжетінің құрамдас бөліктерін талдай алады.


әңгімені мазмұндап,сөздердің мағынасын ажыратады;

композициялық құрылымына талдау жасай алады;

әңгіменің сюжетіне байланысты берілген сұрақтарға топта графикалық органайзерлер дайындайды;

көркем шығарма сюжетінің құрамдас бөліктерін салыстырып дәлелдейді.

Тілдік мақсат

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: итмұрын, шірет,қаншық, пішен, шылапшын, тұрқы, шағырмақ, жүзіқара, сам,итаяқ,көкжал.

Диалог және жазылымға пайдалы тіркестер:

Мен мынадай дәлелдер келтіремін... Оның себебін... деп түсіндіремін. Біздің пікірімізше....Мен осы көзқараспен келісемін/келіспеймін. Өйткені ...

Құндылықтарға баулу

"Мәңгілік Ел" жалпыұлттық идеясының алтыншы тармағы– "Тарихтың, мәдениет пен тілдің ортақтығы" 
шығарманы оқыту барысында ішінара жүзеге асады.

Пәнаралық байланыс

Тарих, этнография.

АКТ –ны қолдану дағдылары

Бейнефильм

Алдыңғы білім

Мұхтар Әуезов

Жоспар

Жоспарлан

ған

уақыт

Жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар

Сабақтың

Басы

5 мин


Оқушылармен сәлемдесу

Ой қозғау. «Ішкі фильм» әдісі бойынша бүгінгі өтетін шығарманың авторы жөнінде ой қозғайды


Қызығушылықты ояту. «Пазл »әдісі бойынша топқа бөлінеді.Оқушыларға әр бөлімнен үзінділер беріледі.

Қараадыр / Құрмаш / Көксерек/ Табиғат


Т.

Мәтінмен танысу. Бейтаныс сөздердің мағынасын анықтау.



Бейнематериал

http://alashainasy.kz/proza/muhtar-auezov-kokserek-52914/

Кеспе қағаздар



Түсіндірме сөздігі


"Мектеп"

баспасы оқулығы 81-бет

Сабақтың ортасы



33 мин






Мағынаны тану

1-тапсырма (15 мин) ТЖ

Топтар әдеби шығарманың құрамдас бөліктерін табады, талдайды, қорғайды.

І топ. "Оқиға тауы" әдісі бойынша әдеби шығарманың композициялық құрылымына талдау жасайды.

Шығарманың басталуы: Қараадыр табиғаты.Қасқырлар мекені.

Шығарманың байланысы: Адамдар шабуылы.Көксеректі асырауы.

Шығарманың дамуы: Көксеректің ауыл тірлігін жатсынуы

Шығарманың шиеленісуі: Көксеректің өз қандастарына қосылуы.

Шығарманың шарықтау шегі: Көксеректің жойқын күшке айналуы.

Шығарманың шешімі: Құрмаштың жазасы. Көксеректің жазасын тартуы.

ІІ топ. "Семантикалық карта" әдісі арқылы қай кейіпкердің сөзі екендігіне тоқталып, оны талдайды.

Кейіпкер сөзі

Ауыл адамдары

Жұмаш

Құрмаштың

әжесі


Бейсем

бай


1

Қуарған-ай, неңді алып ем? Не жазып ем ?



+


2

Кәпір қырыс, неме , кеудесін

бермейді, жасымайды.

+




3

Мына кәпірдің екі көзі жап-

жасыл болып кетіпті, тұқымын

сезген екен, мұны өлтіріп,

терісін алайық .



+


4

Қасқырың болса қайтейін, менің

қара ала

төбетім бір-ақ

соғады.Араша

лай алмасаң, әлдеқашан өлтіріп

тастар еді.


+



5

Іздегендерің-

нің өзі-сол,

бәрін істеп жүрген сол.

Енді оны бір қолға берсе-ау!




+

6

-Осы...осы...осы ит!




+


ІІІ топ. Венн диаграммасы "Үш таған" әдісі арқылы "Бөлтірік Көксерек", "Көк шолақ Көксерек","Арлан Көксеректі" сипаттайды.

Бағалау критерийлері:

  • Шығарма эпизодтарын қолдана отырып талдайды.

  • Берілген эпизодтағы Көксеректің әрекетін сипаттайды.

  • Кейіпкерлерді талдайды.

4-топ. Әдеби шеңбер әдісі.


«Әдеби шеңбер әдісі»

1. Талқы себептері: «Көксерек» шығармасының мазмұны, сюжеті, автор позициясыбойынша сұрақ құрастырады.

2. Байланыстырушы- Мәтіндегі ақпараттың өмірмен байланысын табыңыз.

3. Қорытындылаушы- «Көксерек» шығармасында көтерілген мәселені қорытындылаңыз.

Дескриптор

  • Шығарманың мазмұны, сюжеттік желісі негізінде сұрақ құрастырады;

  • Оқушылар  мәтіндегі қай бөлімнің маңызды екенін дәлелдейді;

  • Шығармадағы ақпараттың өмірмен байланысын ашып көрсетеді;

  • Шығармадағы көтерілген мәселеге қорытынды жасайды;

ҚБТабыс критерийлеріне сүйене отыра түрлі фигуралар бойынша өзара бағалау жүргізіледі.


3-тапсырма (9 мин)

ЖЖ "Пікір алмасу" әдісі арқылы әр жұп 2 сұрақ дайындайды. Әрбір сұрақты стикердің бірінші жағына, ал жауабын екінші стикерге жазып, келесі жұппен ауыстырады. Стикердегі сұрақтарды оқиды, жұптар өз жауаптарын жазып дайындайды. Көшбасшы белгі бергенде, барлығы өз жауаптарын ашады және жауаптарын талқылап, дұрыс жауаппен салыстырады.

Шығарманың сюжеттік желісін сақтай отырып, көркем тілмен мазмұндайды. Жұппен талқылап, өзара бағалайды.

Бағалау критерийлері:

  • Сұраққа жауап береді.

  • Дұрыс жауаппен салыстырады.

ҚБ."Екі жұлдыз, бір тілек"

әдісі бойынша жұптағы оқушылар бір-бірін бағалайды.


Флипчарт

Маркерлер


\












578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!