Бекітемін:
Пәні: әдебиеттік оқу
|
Сабақтың тақырыбы: М.Дулатов. Шешенің балаларын сүюі |
Мұғалімнің аты-жөні: Г.Кабдрахманова Күні: 26.11.2018ж |
||||||
|
СЫНЫП: 4а |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
|||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
М.Дулатов өмірі мен шығармашылығына қысқаша тоқталып, «Шешенің балаларын сүюі » өлеңімен таныстыру. Тапсырмалар арқылы оқушылардың шығармашылық ізденістерін қалыптастыру. Оқушылардың өмірдегі ең ардақты жан - ананы сүюге, қадірлеуге тәрбиелеу. |
||||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды. Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. Интербелсенді тақта |
||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі. |
||||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Ресурс, Бағалау түрлері |
|||||
|
Басталуы 5 минут |
Психологиялық дайындық -Табиғаттағы барлық жылу неден? -Табиғаттағы барлық жылу –күннен. Олай болса, сабақтағы көңіл- күйімізді бір сөзбен айтып, күнді бейнелейік. - Өмірдегі барлық жылу кімнен? - Өмірдегі барлық жылу – анадан. Ана баласын еркелетеді, бар тәттісін ұсынады. Қораптан тәттілерді алып топқа бөліну. 1.«Құлыным» тобы 2. «Ботам» тобы 3. «Күнім» тобы |
Конфетттер Топ аттары |
|||||
|
Жаңа білім 2 минут |
Қызығушылығын
ояту. -Ана сөзінің синонимі қалай? -Шеше
-Ендеше, біз бүгін тағы бір
жарық жұлдық, бес арыстың бірі – М.Дулатовтың «Шешенің балаларын
сүюі» өлеңімен танысамыз. |
|
|||||
|
Ортасы 3 минут 14 минут 3 минут 3 минут |
Қолдану -М.Дулатов туралы не білеміз? -Оқушылар білгенін айтады.
- Автор туралы мағлұматты
толықтыру. Сөздікпен жұмыс
Көз жасын көлдету - қатты
жылау.
Өлең қандай үлгіде жазылған?
Бұл өлеңде ана баласы жақсы
болса, қуанып, жалқау болса, уайымдайтындығы, баласы үшін түн
ұйқысын төрт бөліп, баласы үшін мақтанып, төбесі көкке жетеді деп
ананың баласына деген ыстық ықыласын, махаббатын жыр
етеді. 1-топ.Өлеңде ананың бааласына деген қамқорлығы айтылған тұстарды тауып оқы. 2-топ. Ана туралы мақал -мәтел жазу
3-топ. Ана туралы өлең
құрастыру. Авторы: М.Дулатов Тақырыбы: Бұл өлеңнің тақырыбы ананың баласына деген махаббатына арналған. Жанр түрі – поэзия ( өлең) Өлең дегеніміз – белгілі бір өлшеммен қиыннан қиыстырылып, үйлесімді ырғақпен ұйқасып келетін өрнекті сөз жүйесі. Идеясы – ананың бар арманы, өмірінің мәні – бала, соның амандығы. Шумағы – аяқталған синтаксистік біртұтас ойды білдіреді. 4 шумақ Тармағы — өлеңнің әр шумағы. 16 тармақ Бунағы , буын саны – сөздің құрамындағы дауысты дыбыстардың санына байланысты. ( 11 буын) Ұйқас түрі: Өлең тармақтарының соңғы сөзі біріне – бірі ұқсас дыбыстармен үйлесе келуін ұйқас дейміз. Қара өлең ұйқасы (а,а,б,а) Өлеңнің тәрбиелік мәні: Балаға ана қадірін ұқтыру, ананы сүюге, қамқор болуға, перзенттік парызын өтеуге тәрбиелеу. |
слайд Бағалау Басбармақ Бағалау Бағдаршам Топ бір - бірін бағалайды. «Екі жұлдыз, бір тілек» |
|||||
|
Сергіту сәті 2 минут |
Сергіту сәті. «Әнді жалғастыр!» 1. «Анашым» 2. «Ақ мамам» 3. «Ана туралы жыр» |
Тамаша! |
|||||
|
3 минут |
«5 қадам» әдісі 1-топ. Ана қандай? ( мейірімді, ақылды, әдемі, қамқор, шыдамды) 2-топ. Ана не қылады? (бағады, өсіреді, тәрбиелейді, үйретеді, еркелетеді) 3-топ. Анаға тілек. ( денсаулық,бақыт, қуаныш, күлкі, ұзақ өмір) |
Бағалау «Үш шапалақ» |
|||||
|
Сабақты бекіту 2 минут |
Пікір
алысу. |
|
|||||
|
Кері байланыс 3 минут |
Сабақта орындаған жұмысыңды қорытындыла.
Б
Қ Қиындықтар
«Жетістік баспалдағы» стикер жапсыру Балаларды смайликтермен бағалау |
|
|||||
|
Үйге тапсырма: өлеңді жаттау. «Менің аяулы анашым» -шығарма жазу |
|||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс |
|||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
|
||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: |
|||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ М.Дулатов. Шешенің балаларын сүюі 4 сынып
Ашық сабақ М.Дулатов. Шешенің балаларын сүюі 4 сынып
Бекітемін:
Пәні: әдебиеттік оқу
|
Сабақтың тақырыбы: М.Дулатов. Шешенің балаларын сүюі |
Мұғалімнің аты-жөні: Г.Кабдрахманова Күні: 26.11.2018ж |
||||||
|
СЫНЫП: 4а |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
|||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
М.Дулатов өмірі мен шығармашылығына қысқаша тоқталып, «Шешенің балаларын сүюі » өлеңімен таныстыру. Тапсырмалар арқылы оқушылардың шығармашылық ізденістерін қалыптастыру. Оқушылардың өмірдегі ең ардақты жан - ананы сүюге, қадірлеуге тәрбиелеу. |
||||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды. Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. Интербелсенді тақта |
||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі. |
||||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Ресурс, Бағалау түрлері |
|||||
|
Басталуы 5 минут |
Психологиялық дайындық -Табиғаттағы барлық жылу неден? -Табиғаттағы барлық жылу –күннен. Олай болса, сабақтағы көңіл- күйімізді бір сөзбен айтып, күнді бейнелейік. - Өмірдегі барлық жылу кімнен? - Өмірдегі барлық жылу – анадан. Ана баласын еркелетеді, бар тәттісін ұсынады. Қораптан тәттілерді алып топқа бөліну. 1.«Құлыным» тобы 2. «Ботам» тобы 3. «Күнім» тобы |
Конфетттер Топ аттары |
|||||
|
Жаңа білім 2 минут |
Қызығушылығын
ояту. -Ана сөзінің синонимі қалай? -Шеше
-Ендеше, біз бүгін тағы бір
жарық жұлдық, бес арыстың бірі – М.Дулатовтың «Шешенің балаларын
сүюі» өлеңімен танысамыз. |
|
|||||
|
Ортасы 3 минут 14 минут 3 минут 3 минут |
Қолдану -М.Дулатов туралы не білеміз? -Оқушылар білгенін айтады.
- Автор туралы мағлұматты
толықтыру. Сөздікпен жұмыс
Көз жасын көлдету - қатты
жылау.
Өлең қандай үлгіде жазылған?
Бұл өлеңде ана баласы жақсы
болса, қуанып, жалқау болса, уайымдайтындығы, баласы үшін түн
ұйқысын төрт бөліп, баласы үшін мақтанып, төбесі көкке жетеді деп
ананың баласына деген ыстық ықыласын, махаббатын жыр
етеді. 1-топ.Өлеңде ананың бааласына деген қамқорлығы айтылған тұстарды тауып оқы. 2-топ. Ана туралы мақал -мәтел жазу
3-топ. Ана туралы өлең
құрастыру. Авторы: М.Дулатов Тақырыбы: Бұл өлеңнің тақырыбы ананың баласына деген махаббатына арналған. Жанр түрі – поэзия ( өлең) Өлең дегеніміз – белгілі бір өлшеммен қиыннан қиыстырылып, үйлесімді ырғақпен ұйқасып келетін өрнекті сөз жүйесі. Идеясы – ананың бар арманы, өмірінің мәні – бала, соның амандығы. Шумағы – аяқталған синтаксистік біртұтас ойды білдіреді. 4 шумақ Тармағы — өлеңнің әр шумағы. 16 тармақ Бунағы , буын саны – сөздің құрамындағы дауысты дыбыстардың санына байланысты. ( 11 буын) Ұйқас түрі: Өлең тармақтарының соңғы сөзі біріне – бірі ұқсас дыбыстармен үйлесе келуін ұйқас дейміз. Қара өлең ұйқасы (а,а,б,а) Өлеңнің тәрбиелік мәні: Балаға ана қадірін ұқтыру, ананы сүюге, қамқор болуға, перзенттік парызын өтеуге тәрбиелеу. |
слайд Бағалау Басбармақ Бағалау Бағдаршам Топ бір - бірін бағалайды. «Екі жұлдыз, бір тілек» |
|||||
|
Сергіту сәті 2 минут |
Сергіту сәті. «Әнді жалғастыр!» 1. «Анашым» 2. «Ақ мамам» 3. «Ана туралы жыр» |
Тамаша! |
|||||
|
3 минут |
«5 қадам» әдісі 1-топ. Ана қандай? ( мейірімді, ақылды, әдемі, қамқор, шыдамды) 2-топ. Ана не қылады? (бағады, өсіреді, тәрбиелейді, үйретеді, еркелетеді) 3-топ. Анаға тілек. ( денсаулық,бақыт, қуаныш, күлкі, ұзақ өмір) |
Бағалау «Үш шапалақ» |
|||||
|
Сабақты бекіту 2 минут |
Пікір
алысу. |
|
|||||
|
Кері байланыс 3 минут |
Сабақта орындаған жұмысыңды қорытындыла.
Б
Қ Қиындықтар
«Жетістік баспалдағы» стикер жапсыру Балаларды смайликтермен бағалау |
|
|||||
|
Үйге тапсырма: өлеңді жаттау. «Менің аяулы анашым» -шығарма жазу |
|||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс |
|||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
|
||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: |
|||||||
шағым қалдыра аласыз













