Ашық сабақ М.Дулатов. Шешенің балаларын сүюі 4 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ М.Дулатов. Шешенің балаларын сүюі 4 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақты өткізудегі мақсатым: М.Дулатов өмірі мен шығармашылығына қысқаша тоқталып, «Шешенің балаларын сүюі » өлеңімен таныстыру. Тапсырмалар арқылы оқушылардың шығармашылық ізденістерін қалыптастыру. Оқушылардың өмірдегі ең ардақты жан - ананы сүюге, қадірлеуге тәрбиелеу. Аталған тәжірибе сабағымда оқытудың жаңаша әдіс-тәсілдерін пайдаландым. Сабақ өте сәтті шықты. Сондықтан өз тәжірибемді өзгеде мұғалімдермен бөлісуді жөн көрдім.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бекітемін:

Пәні: әдебиеттік оқу

Сабақтың тақырыбы: М.Дулатов. Шешенің балаларын сүюі

Мұғалімнің аты-жөні: Г.Кабдрахманова

Күні: 26.11.2018ж


СЫНЫП: 4а

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспаған оқушылар саны: 0


Сабақ негізделген оқу мақсаттары

М.Дулатов  өмірі мен шығармашылығына қысқаша тоқталып,  «Шешенің

балаларын  сүюі » өлеңімен таныстыру. Тапсырмалар арқылы оқушылардың шығармашылық ізденістерін қалыптастыру. Оқушылардың өмірдегі ең ардақты жан - ананы сүюге, қадірлеуге тәрбиелеу.

Сабақ нәтижесі:


Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды. Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Бағалау критерийі

Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Ресурстар

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. Интербелсенді тақта

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

Музыка, қазақ тілі.

Сабақтың жоспары

Жоспарланғануақыт

Сабақ барысы :

Ресурс, Бағалау түрлері

Басталуы

5 минут

Психологиялық дайындық

-Табиғаттағы барлық жылу неден?

-Табиғаттағы барлық жылу –күннен.

Олай болса, сабақтағы көңіл- күйімізді бір сөзбен айтып, күнді бейнелейік.

- Өмірдегі барлық жылу кімнен?

- Өмірдегі барлық жылу – анадан.

Ана баласын еркелетеді, бар тәттісін ұсынады.

Қораптан тәттілерді алып топқа бөліну.

1.«Құлыным» тобы 2. «Ботам» тобы 3. «Күнім» тобы



Shape1






Конфетттер

Топ аттары

Жаңа білім

2 минут







Қызығушылығын ояту.
Үш әріптен тұратын,
Есімі оның тұрақты
Оңға оқы, солға оқы,
Өзгермейді еш одан
Күнім, жаным дейтұғын,
Айтады кәні, кім атын? / Ана/

-Ана сөзінің синонимі қалай? -Шеше

-Ендеше, біз бүгін тағы бір жарық жұлдық, бес арыстың бірі – М.Дулатовтың «Шешенің балаларын сүюі» өлеңімен танысамыз.
Дәптерлеріне күннің жады мен тақырыпты жазу







Ортасы

3 минут


















14 минут













3 минут









3 минут

Қолдану

-М.Дулатов туралы не білеміз?

-Оқушылар білгенін айтады.

- Автор туралы мағлұматты толықтыру.
Міржақып Дулатов кім?
- Қостанай өңірінен шыққан тұлға
- Жазушы
- Драматург
- Қазақ ақыны
- Ағартушы - педагог
- Алаш қозғалысының қайраткері
- ХХ ғасырдың бас кезіндегі қазақ мәдениеті мен әдебиетінің көрнекті өкілі.
- Қазақ халқының бостандығы үшін күрескен ақын.
- Міржақыптың «Оян, қазақ!» деген жинағы бар. Ақын өлеңдерінде халықты білімге, оқуға, теңдік үшін күресуге шақырады. Балаларға арнап табиғат, адамгершілік тәрбиесі тақырыбында шағын әңгімелер, өлеңдер жазған.
Соның бірі - «Шешенің балаларын сүюі» өлеңі.
Оқулықпен жұмыс 
- Өлеңді іштей оқу

Сөздікпен жұмыс

Көз жасын көлдету - қатты жылау.
Төбесі көкке жету - қуану.

  1. топтан 1 оқушы мәнерлеп оқиды.

Өлең қандай үлгіде жазылған?

  1. топ. Сұрақ-жауап түрінде рөлге бөліп оқу

  2. топ. Өлеңнің мазмұнын ашу

Бұл өлеңде ана баласы жақсы болса, қуанып, жалқау болса, уайымдайтындығы, баласы үшін түн ұйқысын төрт бөліп, баласы үшін мақтанып, төбесі көкке жетеді деп ананың баласына деген ыстық ықыласын, махаббатын жыр етеді.
Топпен жұмыс

1-топ.Өлеңде ананың бааласына деген қамқорлығы айтылған тұстарды тауып оқы.

2-топ. Ана туралы мақал -мәтел жазу

3-топ. Ана туралы өлең құрастыру.
------------------ данасың,
------------------ панасың.
------------------ баласын
------------------ анашым.
 Талдау- табыс кілті.  /Өлеңге  сатылай кешенді  талдау./

 Авторы:    М.Дулатов

Тақырыбы:  Бұл өлеңнің  тақырыбы  ананың  баласына деген махаббатына   арналған.

Жанр  түрі – поэзия ( өлең)

Өлең  дегеніміз – белгілі бір өлшеммен қиыннан қиыстырылып, үйлесімді ырғақпен ұйқасып келетін өрнекті сөз  жүйесі.

 Идеясы –  ананың  бар  арманы, өмірінің мәні – бала, соның

амандығы.

Шумағы –  аяқталған синтаксистік біртұтас ойды білдіреді. 4 шумақ

Тармағы —  өлеңнің әр шумағы. 16 тармақ

Бунағы , буын саны – сөздің  құрамындағы дауысты  дыбыстардың санына байланысты. ( 11 буын)

 Ұйқас түрі: Өлең  тармақтарының соңғы  сөзі біріне – бірі ұқсас дыбыстармен үйлесе келуін ұйқас дейміз. Қара өлең  ұйқасы (а,а,б,а)

Өлеңнің тәрбиелік мәні: Балаға ана қадірін ұқтыру, ананы сүюге, қамқор болуға, перзенттік парызын өтеуге тәрбиелеу.




слайд





















Бағалау

Басбармақ













Бағалау

Бағдаршам















Топ бір - бірін

бағалайды.

«Екі жұлдыз, бір тілек»

Сергіту сәті

2 минут

Сергіту сәті. «Әнді жалғастыр!»

1. «Анашым»

2. «Ақ мамам»

3. «Ана туралы жыр»



Тамаша!

3 минут

«5 қадам» әдісі

1-топ. Ана қандай? ( мейірімді, ақылды, әдемі, қамқор, шыдамды)

2-топ. Ана не қылады? (бағады, өсіреді, тәрбиелейді, үйретеді, еркелетеді)

3-топ. Анаға тілек. ( денсаулық,бақыт, қуаныш, күлкі, ұзақ өмір)


Бағалау

«Үш шапалақ»

Сабақты бекіту

2 минут

Пікір алысу.
1. Ақын өлеңді кімге арнаған?
2. Баласының қуанышына қуанатын, қайғысына күйетін кім?
3. Ана қай кезде көз жасын көлдетеді?
4. Біздің қоғамға қарттар үйі қажет пе?
5. Қарттар үйі болмас үшін не істеу керек?
Қорытындылау.
Ана туралы толғанбаған жан кемде - кем. Данышпан да, ғалым да, хан да, қара да ана алақанынан түлеп ұшады. «Жұмақ ананың табанының астында» деген сөз тегін айтылмаған. Демек, дүниеде ана алдындағы парызды өтеу мүмкін емес. Сондықтан да анамызды құрмет тұтуды міндетіміз деп ұғынайық.



Кері байланыс

3 минут

Сабақта орындаған жұмысыңды қорытындыла.

БShape2 үгінгі білгенім

ҚShape3 ызыққаным

Қиындықтар

Shape4

«Жетістік баспалдағы» стикер жапсыру

Балаларды смайликтермен бағалау


Үйге тапсырма: өлеңді жаттау. «Менің аяулы анашым» -шығарма жазу

Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс


Рефлексия

Сабақ / оқу мақсаттары

шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде

үлгердім бе?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне

неліктен?






Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
13.12.2018
670
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі