Ашық сабақ "Мектебіме саяхат.Нн дыбысы мен әрпі.Асхана." 1 класс

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Мектебіме саяхат.Нн дыбысы мен әрпі.Асхана." 1 класс

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ мұғалімге көмек ретінде пайдалануға болады.Бұл сабақты шығармашылықпен құрастыра отырып,практика жүзінде өткізілді.Сабақ облыстық семинарда көрсетіліп,өте жақсы деген бағаға ие болды.
Материалдың қысқаша нұсқасы






Күні  12.10.2017ж.

Сауат ашу


1 «А»-сынып

Бөлімі

Менің мектебім

Мұғалім: Мамбетова А.А.

Сабақ тақырыбы

Мектебіме саяхат.

Асхана

Н дыбысы мен әрпі

Қатысқандар саны:18

Қатыспағандар саны:-

Оқу мақсаты:

1.1.6.1 Сөйлеу барысында сипаттау/ салыстыру сөздерін, вербалды емес қарым-қатынас құралдарын (ым-ишара, қимыл, дауыс ырғағын, мәнерін, қарқынын, сөз арасындағы кідірісті) қолдану.

1.3.8.1. Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу

Сабақтың мақсаты:

Барлығы:Н н дыбысы мен әріп таңбасымен таныстыру. Көбі:Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.

Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады.

Күтілетін нәтиже:

Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.

Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады.

Тірек сөздер

Дыбыс, әріп Асхана - столовая–  canteen

Алдыңғы оқу

Н дыбысы мен әрпі

Сабақ кезеңдері уақыттары

Жоспарланған жаттығулар

ресурстар

Сабақтың басы

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

2мин





Өткенді қайталау



5 мин



Сабақтың ортасы

3 мин


Амандасу.

-Балалар, бүгін бізде ерекше күн.Сабағымызға қонақтар келіп отыр.Сабаққа бәріміз белсенді қатысайқ

-Қол ұстасып қане біз. Достасайық бәріміз, Айтарым бар сендерге. Тез тұрыңдар шеңберге, Қандай жақсы бір тұру. Достар менен бір жүру, Қандай жақсы дос болу. –

Бүгінгі сабақта бір-бірімізге не тілейміз?-Сәттілік

-Өткен сауат ашу сабағында не істедік? (-Мектебімізге саяхат жасадық.Н әрпімен таныстық)

-Бүгін саяхатты жалғастырамыз... Сабақтың тақырыбы:Мектебіме саяхат.Асхана. Н дыбы-сы мен әрпі

Видеоролик -Бұл қай жер? – Бұл Асхана

Асхана сөзінде Н әрпі кездесе ме?-Сөздің қай жерінде?

Асхана - столовая– canteen айтылуын қайталату арқылы білдіре кету



Шаттық шеңбер





















видеоролик

Оқулықпен жұмыс



5 мин

























5мин



Shape2

Сергіту сәті





Топпен жұмыс

5мин


Shape3 Дәптермен жұмыс 7 мин

Суретке қарап диалог құру

-Ас болсын!-Рахмет!

-Астарың дәмді болсын!-Рахмет!



  • Асханада беретін тағамдарды ата.. шай,компот,пирожки,сок, нан

Сипаттау сөздерін орынды қолдана алу білігін бағалауды ұйымдастыру. «Нан қандай болады?» сұрағына жауап беретін нанның қасиеттерін тапқызыңыз: тәтті, жұмсақ, дәмді, ыстық, т.с.с.

Shape5 Shape4 дәмді тәтті

Shape7 Shape6 Нан

жұмсақ ыстық

АН АНА НА НАН

ЖЖ. Нан - Дыбыстық талдау

Ертегі: «Егінші мен қасқыр»

  • Дастарханға нан оңай жолмен келеме?

Қандай тыйым сөздер, мақал-мәтелдерді білеміз?

(-Ас атасы-нан,Нанды баспа,нанды лақтырма...

Орнымыздан тұрамыз,

Алақанды ұрамыз.

Бiр отырып, бiр тұрып,

Тез шынығып шығамыз.

ТЖ 1 топ –Жемістер ( Апельсин - шырын жасау)

2топ – Көкөністер( Қауын + йогурт) салат

3топ – Дәнді дақылдар(тары+желім) панно



Н н әріптерін жазу



оқулық















Ассосация құру





Оқылым



Дыбыстық талдау

А4 ,маркер

Көрініс











Практикалық жұмыс


Жұмыс дәптерлері

Сабақтың аяғы

2мин



Рефлексия

Балалар,  бүгін біз қандай әріп туралы айттық?
-  Н н дыбыс дауысты ма, әлде  дауыссыз ба?
- Кім н  дыбысынан  келетін  сөздер айтады?
- Нн  дыбысы  сөздердің  қай жерлерінде  кездеседі?

Вазаларға ұнаған жеміс – жидектерді салады

Жасыл ваза – түсіндім Сара ваза – сұрағым бар Қызыл ваза - түсінбедім








Ваза

Жемістер

Саралау – оқушыға мейілінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?

Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?


Пәнаралық байланыс – денсаулық және қауіпсіздік, АКТ мен байланыс. Құндылықтармен байланыс

( тәрбие элементі)

Сурет бойынша өздеріне әңгіме құрай алуға икемдеймін.

Жұппен жұмыс істеу барысмында досының пікірін тыңдап бағалай білуге баулимын.

  • Диалогке қатыса отырып, көркем сөз тіркестерін орынды қолдану, болжау жасай алу білігін бағалау.

  • Сипаттау сөздерін орынды қолдана алу білігін бағалау

  • Оқушылардың вербалды емес құралдарды қолдану білігін бағалау талаптарға сай жазу білігін бағалау

дүниетану











Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.12.2017
620
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі